Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Dlouho jsem tápal udělat svojí galerii, až jsem se do toho dnes pustil
Svojeho "Volvouše" jsem koupil v říjnu 2014 v Jablonci a mělo být ve skvělém stavu a "pintlich" ovšem nebylo. Je to 1999 C70 v barvě Black Stone motorizace B5204T3 čili Italská T5 2litr 166kW, ve výbavě je Dolby Prologic-paráda, vyhřívané elektrické sedačky atd... Dost peněz do auta zahučelo, ale u koho zde na fóru ne, že ? Alespoň jsem auto kupoval s čirou optikou origo a moc pěknejma 18" diskama -RCD bílá nejspíš kopie Škoda RS kol, který mám teď na zimu
Soupis oprav a dokoupených dílů:
Nejprve přišlo na řadu Audio, to mě štvalo jako první..
Basáky ve dvěřích chyběly, stejně jako horní výšky na palubce a středové repro (mám dolby prologic:)) Anténa která má vyjíždět, nevyjížděla, takže nová a duální anténa v nárazníku nebyla připojená, takže ta se připojila taky a hned to chytá všude
Potom mě štval zvuk u kol při zatáčení, přišlo na řadu uložení kola časem jsem udělal komplet tlumiče (origo Sachs) a všechny uložení včetně komplet podvozku.
V interiéru byla dost nevzhledná páka, roztržená sedačka, nevábivé dřevěné dekory a mnoho dalšího... Proto v interiéru bylo docela dost změněno. Je tu novější nepopraskaná palubka, samozatmavovací zrcátko, natažené 4D karbon fólie na dekorech, nově udělaný volant od Volantechu, zrenovovaná sedačka, nové koberečky, guma i látka origo volvo, alu rámečky, cd6 changer v kufru a mnoho dalších prkotin... jako třeba prasklý radiátor a velká sranda s vyndaváním celého introše...
Dále mě taky dost fučelo skrz okna, takže jsem se dostal až do fáze, kdy jsem to dával do průhonic seštělovat(stejně to nad 140+ mírně fičí a píská), když už jsem je sešteloval tak mi na to odešel zámek řidiče, tzn vyndat stahovačku a rozesrat to a znova štelovat ... (zámky měněny na obou stranách)
Velkou radost jsem si pak udělal koupí BBS Tritonů, které jsem nechal přestříkat
Několik detailů bylo doděláno i na laku, jelikož tam bylo pár škrábanců, má auto stříkanou střechu, bok u antény a bok dvěří. Následně taky rozleštění laku u express lakovny, který vydrželo půl roku ale asi mojí blbostí :X A na kufr jsem si nalepil malinký křídlo, který šlo taky do barvy a opravdu céčku sluší Následně jsem navrtal do nárazníku dírky a dodělal parkovací senzory.
Taky jsem si sehnal mřížku, která není XC grill ale vypadá tak z Parts for Volvo. Nemá totiž stříbrnou kolem dokola a znak je dolepovanej.(vyšlo cenově jak XC...)
U přední části jsem taky místo origo nečirých blinkrů sehnal styling blinkry přední i boční a vcelku tomu sednou s černým pozadím, stejně tak jsem dolakoval do černé neodrazové plochy uvnitř světel.
A v motoru jsem zahučel taky slušně, většinou to bylo neakutní ale předchází se problémům...
Vyměněny všechny hadice podtlaku, odvětrání klikovky, všechny oleje a filtry vyměněny(motrovej olej a filtry samozřejmě pravidelně pro rejpaly a ano Mobil1), sací hadice jsou silikonový z DO88.se, turbo je zrepasovaný, udělány rozvody a těsnění čerpadla u Marry, všechny motorové silentbloky, podomácku udělané přímé sání s K&N filtrem, koncovka a tlumič výfuku udělán ve Spei servisu-zvuk je super . Hřeben řízení po repasi, turbo po repasi.
Určitě jsem si na něco nevzpoměl, a omlouvám se za ten slovní průjem, snažil jsem se to dát nějak dohromady
V nejbližší době bych rád udělal Chip, sehnal větší brzdy z C70 II gen (320mm) a zadní čirý světla ale bohužel už mi auto všechny peníze snědlo
Brzdy už na autě jsou, čirá optika taky. Vyměněn kompletně celý podvozek(všechny silentbloky). Výměna předního stabilizátoru za 25mm od UltraRacing.Udělaný výfuk 3" downpipe, sportovní cat magnaflow, střední tlumič magnaflow a zbytek vedení od katu 2,5". Následně jsem na auto dal Eibach pro Kit-30mm. Nový hliníkový intercooler vetší než origo, hliníkový chladič vody.
Fotky chronologicky seřazeny na rajčeti : https://sedli02.rajce.idnes.cz/Volvo_T5_1999_211_kW/
A video zvuku koncovky sice s nekvalitním zvukem, ale dá se z toho identifikovat rozdíl oproti originálu : https://youtu.be/iNL_DXkxsOY
Svojeho "Volvouše" jsem koupil v říjnu 2014 v Jablonci a mělo být ve skvělém stavu a "pintlich" ovšem nebylo. Je to 1999 C70 v barvě Black Stone motorizace B5204T3 čili Italská T5 2litr 166kW, ve výbavě je Dolby Prologic-paráda, vyhřívané elektrické sedačky atd... Dost peněz do auta zahučelo, ale u koho zde na fóru ne, že ? Alespoň jsem auto kupoval s čirou optikou origo a moc pěknejma 18" diskama -RCD bílá nejspíš kopie Škoda RS kol, který mám teď na zimu
Soupis oprav a dokoupených dílů:
Nejprve přišlo na řadu Audio, to mě štvalo jako první..
Basáky ve dvěřích chyběly, stejně jako horní výšky na palubce a středové repro (mám dolby prologic:)) Anténa která má vyjíždět, nevyjížděla, takže nová a duální anténa v nárazníku nebyla připojená, takže ta se připojila taky a hned to chytá všude
Potom mě štval zvuk u kol při zatáčení, přišlo na řadu uložení kola časem jsem udělal komplet tlumiče (origo Sachs) a všechny uložení včetně komplet podvozku.
V interiéru byla dost nevzhledná páka, roztržená sedačka, nevábivé dřevěné dekory a mnoho dalšího... Proto v interiéru bylo docela dost změněno. Je tu novější nepopraskaná palubka, samozatmavovací zrcátko, natažené 4D karbon fólie na dekorech, nově udělaný volant od Volantechu, zrenovovaná sedačka, nové koberečky, guma i látka origo volvo, alu rámečky, cd6 changer v kufru a mnoho dalších prkotin... jako třeba prasklý radiátor a velká sranda s vyndaváním celého introše...
Dále mě taky dost fučelo skrz okna, takže jsem se dostal až do fáze, kdy jsem to dával do průhonic seštělovat(stejně to nad 140+ mírně fičí a píská), když už jsem je sešteloval tak mi na to odešel zámek řidiče, tzn vyndat stahovačku a rozesrat to a znova štelovat ... (zámky měněny na obou stranách)
Velkou radost jsem si pak udělal koupí BBS Tritonů, které jsem nechal přestříkat
Několik detailů bylo doděláno i na laku, jelikož tam bylo pár škrábanců, má auto stříkanou střechu, bok u antény a bok dvěří. Následně taky rozleštění laku u express lakovny, který vydrželo půl roku ale asi mojí blbostí :X A na kufr jsem si nalepil malinký křídlo, který šlo taky do barvy a opravdu céčku sluší Následně jsem navrtal do nárazníku dírky a dodělal parkovací senzory.
Taky jsem si sehnal mřížku, která není XC grill ale vypadá tak z Parts for Volvo. Nemá totiž stříbrnou kolem dokola a znak je dolepovanej.(vyšlo cenově jak XC...)
U přední části jsem taky místo origo nečirých blinkrů sehnal styling blinkry přední i boční a vcelku tomu sednou s černým pozadím, stejně tak jsem dolakoval do černé neodrazové plochy uvnitř světel.
A v motoru jsem zahučel taky slušně, většinou to bylo neakutní ale předchází se problémům...
Vyměněny všechny hadice podtlaku, odvětrání klikovky, všechny oleje a filtry vyměněny(motrovej olej a filtry samozřejmě pravidelně pro rejpaly a ano Mobil1), sací hadice jsou silikonový z DO88.se, turbo je zrepasovaný, udělány rozvody a těsnění čerpadla u Marry, všechny motorové silentbloky, podomácku udělané přímé sání s K&N filtrem, koncovka a tlumič výfuku udělán ve Spei servisu-zvuk je super . Hřeben řízení po repasi, turbo po repasi.
Určitě jsem si na něco nevzpoměl, a omlouvám se za ten slovní průjem, snažil jsem se to dát nějak dohromady
V nejbližší době bych rád udělal Chip, sehnal větší brzdy z C70 II gen (320mm) a zadní čirý světla ale bohužel už mi auto všechny peníze snědlo
Brzdy už na autě jsou, čirá optika taky. Vyměněn kompletně celý podvozek(všechny silentbloky). Výměna předního stabilizátoru za 25mm od UltraRacing.Udělaný výfuk 3" downpipe, sportovní cat magnaflow, střední tlumič magnaflow a zbytek vedení od katu 2,5". Následně jsem na auto dal Eibach pro Kit-30mm. Nový hliníkový intercooler vetší než origo, hliníkový chladič vody.
Fotky chronologicky seřazeny na rajčeti : https://sedli02.rajce.idnes.cz/Volvo_T5_1999_211_kW/
A video zvuku koncovky sice s nekvalitním zvukem, ale dá se z toho identifikovat rozdíl oproti originálu : https://youtu.be/iNL_DXkxsOY
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) sedli02 dne 26 čer 2020 22:34, celkem upraveno 5 x.
-
Offline
- Příspěvky: 710
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
moc pěkně jsi to udělal. škoda, že jsi dal tak málo fotek ani to křídlo nevidím
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Stačí otevřít ten odkaz na rajčeti tam jsou fotky Tady je přímo fotka v tom albu toho křídla https://sedli02.rajce.idnes.cz/Volvo_T5_1999_211_kW/
ale i tak jí sem nahraju
ale i tak jí sem nahraju
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) sedli02 dne 26 čer 2020 22:34, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tak tohle decentní křídlo sedí C70 mnohem více než ty velké
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tak po včerejší radosti z znovuzprovoznění po asi 14denní odstávce jsem si svojí naprostou debilitou auto zase posral. Byl jsem na emisích kde jsem prošel a když pán četl kód motoru tak sem si smyslel ulehčím mu práci a otevřu kapotu, tak jí vycvaknu a zeptám se, do motoru budete potřebovat-odpověď nene. Ale zapoměl jsem to zacvaknout... při přejezdu (1km) jsem asi v 60km/h dostal kapotou po držce(téměř) vyletěla a zastavila se těsně před oknem (naštěstí v neštěstí...) Je zničenej držák a dost ohnutá kapota... nvm jestli by šikovnej klempíř nedokázal narovnat a pak to nechat stříknout :/ Nicméně jedno je jasny, jsem úplnej debil
P.S. Neznáte někdo klempíře v okolí P9 kterej by to zvlád ? Taky jestli nemáte ty držáky kapoty pro 70ky :X
P.S. Neznáte někdo klempíře v okolí P9 kterej by to zvlád ? Taky jestli nemáte ty držáky kapoty pro 70ky :X
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) sedli02 dne 31 bře 2016 16:44, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13193
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Stalo se mi to samý, ale v Trabantu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Jsem blbej nic víc... no ale zklamal mě ten hák kterým vlastně tu kapotu otevřeš pokaždá když za to zatáhneš, prostě to neudržel :X A to jsem byl 100m od cíle a začal brzdit u křižovatky a plesk ...
-
Offline
- Příspěvky: 710
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
tak to křídlo je fakt pěkný, decentka,,,,škoda tý haubny , ale zase to dopadlo ještě slušně
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Můžu se zeptat kde ti dělaly sedačky?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Autodoktor.cz v libňi vedle Pavla Soldáta
-
Offline
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
zřejmě slušnej oddílsedli02 píše:Autodoktor.cz v libňi vedle Pavla Soldáta
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Mohu potvrdit.marekl píše:zřejmě slušnej oddílsedli02 píše:Autodoktor.cz v libňi vedle Pavla Soldáta
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
K té kapotě... gratuluju seš lucker Něco podobnýho se mi kdysi stalo na renckovi cabriu a stalo mě krom kapoty jestě nový čelní sklo a rovnání jeho rámu...
Jinak si zkontroluj, jak ten pojistnej hák chodí, není samospásnej, to je věc první. Věc druhá, občas bývá ohnilej a zatuhlej, pak se blbě vrací a nechytá se kde má (bacha může to být hloupých pár mm v koncové poloze a je tam na houby, protože staticky sice drží, ale když vlítneš na nějakou nerovnost, trochu se to pomele a máš z haubny aerodynamickou brzdu jak bič. Namazat a vyzkoušet, nebo vyměnit. Kamarád takhle na káře měnil hned dvě kapoty za jeden týden... (plus čelní skla).
Jinak si zkontroluj, jak ten pojistnej hák chodí, není samospásnej, to je věc první. Věc druhá, občas bývá ohnilej a zatuhlej, pak se blbě vrací a nechytá se kde má (bacha může to být hloupých pár mm v koncové poloze a je tam na houby, protože staticky sice drží, ale když vlítneš na nějakou nerovnost, trochu se to pomele a máš z haubny aerodynamickou brzdu jak bič. Namazat a vyzkoušet, nebo vyměnit. Kamarád takhle na káře měnil hned dvě kapoty za jeden týden... (plus čelní skla).
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Drzaky kapoty asi mam pokud jsou stejny s veckem
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
už jsem je koupil v AV dílech :/ ... moc sem spěchal zbytečně
Chase: no to sem spíš blbec prostě si to vyčítám denně a několikrát to vidím před očima ... Spíš jsem si v tom momentu myslel, že spím a probudím se z toho snu a ono prd
Chase: no to sem spíš blbec prostě si to vyčítám denně a několikrát to vidím před očima ... Spíš jsem si v tom momentu myslel, že spím a probudím se z toho snu a ono prd
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tak dneska kapota dovezena a zítra akorát zbrousit rez z pantů nalakovat je na černo a konečně zas po tejdnu vyrazit dodělat technickou Sice jsem sehnal kapotu v barvě ale je poškrábaná :/ Tzn celá přelakovat... ještě nevím jak ty blatníky, který maj v sobě důlky, jestli půjdou vyklepnout a dodetailovat a nebo taky celý lakovat. Když je prostě člověk hloupej, spěchá a nemyslí u toho tak to takhle dopadá Snad si ze mě nikdo neveme příklad a nebude zkoušet jak moc velkej odpor vzduchu dokáže udělat kapota nahoře
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Fotky ze srazu ve vodochodech (díky za ně) Super to bylo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Včerejší návštěva babičky Prostě má to céčko lepší křivky než kdejaká ženská
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13193
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 884
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
sedli02 píše:Včerejší návštěva babičky Prostě má to céčko lepší křivky než kdejaká ženská
S tímto výrokem bych byl opatrnej
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Myslí kdejaká, né každá...
Na mě hrany hledám marně, ale v rámci "skupiny" asi nejelegantnější kousek.
Na mě hrany hledám marně, ale v rámci "skupiny" asi nejelegantnější kousek.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Děkuju Už mi chybí jen zadní čirý lampy a budu spokojenej co se vizuálu týče... A hranu má třeba kapota vepředu, tak aspoň něcoUrvanej píše:Myslí kdejaká, né každá...
Na mě hrany hledám marně, ale v rámci "skupiny" asi nejelegantnější kousek.
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Co tam máš za gumy? Zdají se mi oproti ráfku nějaké moc široké, ale jinak ty kola Cčku fakt sednou .
Jinak jaké myslíš zadní čiré lampy? Se dělalo i něco jako na V40 před a poface?
Jinak jaké myslíš zadní čiré lampy? Se dělalo i něco jako na V40 před a poface?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
napravo nečirá nalevo čirá nebo defacto čirá, asi stejně jako přední lampy dělalo se to pouze do c70 cabrio vlastně "pofacelift" 10/2002 do 10/2005 se dělali pouze Cabrio ale čirá je k sehnání až na modelech od 2004 kde byl ten "facelift". Jinak gumy předek 225/40 18 co maj bejt a vzadu 235/40 18, kterejch se po týhle sezóne zbavím maj obrovskej vzorek ale prostě chci mít správnej rozměr aby mě nikdo nep*čovalNosound89 píše:Co tam máš za gumy? Zdají se mi oproti ráfku nějaké moc široké, ale jinak ty kola Cčku fakt sednou .
Jinak jaké myslíš zadní čiré lampy? Se dělalo i něco jako na V40 před a poface?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tak jsem byl dnes velice mile překvapen Byl jsem zvědavej kolik může moje Volvo po 17 letech originálních koní. Na autě je akorát přímé sání místo filter boxu AC delco TCV a jinak je vše v sérii. Nicméně jsem místo originálních 226 koníků naměřil 248 a to i při velké teplotě vzduchu, kdyby bylo chladněji dostal bych se na nějakých 255 +-. Jediné co mohlo navýšit výkon je Verva 100 kterou tankuju. Ale i tak velice příjemné zjištění ) Přikládám odkaz na video na youtube a fotku z grafu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Tom0