XC90 3.2 se zastavila v Plzni
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
Cau,
tak prave volala manzelka, ze v aute neco zabouchalo, zhasli kontrolky vedle automatu a ze uz nejde nastartovat. Sviti kontrolka poruchy motoru, viz priloha.
Nemate nekdo na neco podezdreni ?
Kdyby to cetl nahodou nekdo z Plzne a okoli kdo ma diagnostiku a je schopny prijet za baksis do Sedlackovky u Namesti Republiky, byl bych rad, jsem zedavej co se cernymu ori prihodilo.
Jdu pomalu shanet odtah do T6R, do patku bych ho tam chtel nejak dopravit
H.
tak prave volala manzelka, ze v aute neco zabouchalo, zhasli kontrolky vedle automatu a ze uz nejde nastartovat. Sviti kontrolka poruchy motoru, viz priloha.
Nemate nekdo na neco podezdreni ?
Kdyby to cetl nahodou nekdo z Plzne a okoli kdo ma diagnostiku a je schopny prijet za baksis do Sedlackovky u Namesti Republiky, byl bych rad, jsem zedavej co se cernymu ori prihodilo.
Jdu pomalu shanet odtah do T6R, do patku bych ho tam chtel nejak dopravit
H.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
Rozvody a potkavacka. (?) tipuju.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
na zitrek domluven odtah do T6R, tak jsem zvedavej co tomu je, v T6R rikali, ze si nepamatujou nepojizdnou 3.2 

_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
Offline
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
Vždyť 3,2 nemá poruchové rozvody, snad... Doufám... 

_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
ja taky, je tam retez, jako laik tipuju remen pohonu příslušenství, ale nevim co to mohlo vsechno napachat. Jinak jeho vymenu jsem planoval na 22. Unora, mam to v kalendariTom0 píše:Vždyť 3,2 nemá poruchové rozvody, snad... Doufám...

Uvidime
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
Offline
- Příspěvky: 326
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
Mozno ti to akurat vide s tym datumem...
V kazdem pripade prajem lacnu opravu

V kazdem pripade prajem lacnu opravu

_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
Na fotce vidím málo benzínu a otáčky motoru nejsou nula. Kdyby praskl řemen agregátů, nastartovat by šlo, ne?
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
Já na fotce vidím nefunkční ukazatel zařazeného převodového stupně, potažmo nekomunikující TCM, takže asi nějaká krpa v komunikaci nebo elektronice.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
Jo, to taky. Teoreticky to může být třeba kleknutá DEMka (Haldex) nebo cokoli, co "zalehne" rychlý CAN. Nebo i CEMka.
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
Ale zminuje se v aute neco zabouchalo. Coz vypada i jako mechanicke poskozeni...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
... co nevidím, tomu nevěřím. Klidně jen mohla převodovka padnout do nouzového režimu.
Chtěl bych slyšet vysvětlení, že otáčkoměr měří, ale motor nešel nastartovat. Tady mi něco neštymuje.
P.
P.S.
Chtěl bych slyšet vysvětlení, že otáčkoměr měří, ale motor nešel nastartovat. Tady mi něco neštymuje.
P.
P.S.
... když se ECM nebaví s CEM, nefunguje immobilizér. Ale to se píše na displeji. Chce to více informací, maximum. Jinak tady můžeme jen spekulovat a fabulovat.ok2ucx píše:Teoreticky to může být třeba kleknutá DEMka (Haldex) nebo cokoli, co "zalehne" rychlý CAN. Nebo i CEMka.
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 17 úno 2016 19:07, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
Jinak pomlcku jsem mel i ja kdyz mi prevodovka padla do nouzaku. Taky rana velky skubnuti jak to padlo na trojku a jelo to. Ale nesvitil u toho kontrolka motoru. Jen se ukazal oranzovi trojuhelnik,ten nasledoval cerveny a vedel jsem ze to padne,stacil jsem vzdy pustit nohu z plnu aby to nebyla takova rana a takove skubnuti. Jenze po vypnu ti klicku a nasledovnem nastartovani to uz zase bylo ok a jelo to. Ale to uz jsem odbocil moc. Sem chtel jen k te pomlce ukazatele prevodovky.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
Ale urcite si myslim ze tohle se nemohlo stat z niceho nic a jen tak. Muselo to neco predchazet. Takze by bylo dobre napsat autorem v jakem auto bylo stavu,jake zakroky prodelalo a td. Pak muzem prestat vestit z koule a muzem zacit varit aspon z vody. 

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
Tak jsem auto ted videl, kontrolky na automatu nesviti, pri pokusu o nastartovani jen cvakne rele a zhasnou svetla, zmena razeni se vubec neprojevi na palubce - porad pomlcka.
Projevilo se to nasledovne - pri jizde po meste manzelka slysela "nejaky divny zvuk, ale nic hroznyho, nebylo to hlasity, ale zhasly kontrolky u automatu", auto jelo ale dal, dokonce zastavila, preradila na P a zase se pres D rozjela, to uz ale dostala strach a radsi zaparkovala. Od zvuku po zastaveni cca 500m. Pro plzenaky - od pomniku u Prace na roh do Sedlackovky
Auto ma 265tis km, v lete po koupi meneny vsechny oleje vcetne automatu, jinak v motoru menim Mobil kazdych 10tis, tzn. zatim 2x.
Kooperativa to zejtra veze do T6R.
Vsem diky za komentare - budu informovat.
Projevilo se to nasledovne - pri jizde po meste manzelka slysela "nejaky divny zvuk, ale nic hroznyho, nebylo to hlasity, ale zhasly kontrolky u automatu", auto jelo ale dal, dokonce zastavila, preradila na P a zase se pres D rozjela, to uz ale dostala strach a radsi zaparkovala. Od zvuku po zastaveni cca 500m. Pro plzenaky - od pomniku u Prace na roh do Sedlackovky

Auto ma 265tis km, v lete po koupi meneny vsechny oleje vcetne automatu, jinak v motoru menim Mobil kazdych 10tis, tzn. zatim 2x.
Kooperativa to zejtra veze do T6R.
Vsem diky za komentare - budu informovat.
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
Fotku ukazuju manzelce - mam vyridit, ze motor nebezel, ze neni blbaok2ucx píše:... co nevidím, tomu nevěřím. Klidně jen mohla převodovka padnout do nouzového režimu.
Chtěl bych slyšet vysvětlení, že otáčkoměr měří, ale motor nešel nastartovat. Tady mi něco neštymuje.
P.
P.S.... když se ECM nebaví s CEM, nefunguje immobilizér. Ale to se píše na displeji. Chce to více informací, maximum. Jinak tady můžeme jen spekulovat a fabulovat.ok2ucx píše:Teoreticky to může být třeba kleknutá DEMka (Haldex) nebo cokoli, co "zalehne" rychlý CAN. Nebo i CEMka.

_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
Inu, to jsem zvědav, co se z toho vyklube. Nějaké další hlášky na palubáku?
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
plubak cistej, schvalne jsem to kontroloval
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
A není to nakonec jen pojistka F21 dole pod volantem, na CEMce?
Ta napájí jak modul fofrklacku, tak převodovku (jednu část).
Sice divný, proč by odešla?
P.
Ta napájí jak modul fofrklacku, tak převodovku (jednu část).
Sice divný, proč by odešla?
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
Zatim nevim, auto je od vcerejska v T6R, az budou volat, nadhodim to. Diky za tipok2ucx píše:A není to nakonec jen pojistka F21 dole pod volantem, na CEMce?
Ta napájí jak modul fofrklacku, tak převodovku (jednu část).
Sice divný, proč by odešla?
P.
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
Schnilá kabeláž 

_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
Podobne symptomi som riešil teraz až na to že mi motor bežal bola zla DEM
Odpojiť konektor na dem zmazať chyby a vyskušať.
Volvo S80 2.5T awd 154kw a/t Poprad
Odpojiť konektor na dem zmazať chyby a vyskušať.
Volvo S80 2.5T awd 154kw a/t Poprad
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
to je Davide diagnóza po prohlídce auta? Nebo jen tip?David Patočka píše:Schnilá kabeláž
-
Offline
- Příspěvky: 5617
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
Zkušenosti



-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
Zkušenosti jsou okay, ale též by mě zajímalo, zda je to zatím jen hypotéza nebo potvrzená diagnóza?
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
XC90 3.2 se zastavila v Plzni
Tak auto uz je zase v Plzni a D. Patocka ma pravdu - vyzkratovali se asi dva kabely co bedou do TCM. Izolace je lehce ocouzena a na konci,tam kde se dotknuly, tvrda, takze fakt zkrat. Uplne normalni to prej ale neni.
Timto dekuji T6R za rychlou opravu a Kooperative za trasu Plzen - Praha
Timto dekuji T6R za rychlou opravu a Kooperative za trasu Plzen - Praha

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé