Produkty BG - zkušenosti majitelů
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1238
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#326 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Na VIF jsem najel dohromady skoro 300K km a nikdy jsem si žádného lepení filtru nevšiml. Většinou MANN a tvar pokaž držel až do konce, jenom špinavý.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4986
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#327 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Ten filtr nemá na svědomí BG, ale tankování ultrasraček. A možná opakovaně.
Změnil bych pumpu.
Změnil bych pumpu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2165
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#328 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Otazkou pro me spis je,jestli vyska toho zborceneho filtru,nebyla nahodou vyssi,nez ma byt originalne. Protoze pak se pri dotahovani smackne a dela tohle. Lepsi vyrobci maji obvykle rozmer originalu.
Ti horsi,levnejsi laboruji...
Ti horsi,levnejsi laboruji...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1238
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#329 Produkty BG - zkušenosti majitelů
V tomhle videu jsou vidět nějaké výsledky použití BG (prasklý píst to teda neopravilo...)
https://youtu.be/JZ62-r2NJ8c
https://youtu.be/JZ62-r2NJ8c
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#330 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Na S80 151kw registruju horší zimní studené starty resp. klepání se motoru po startu. Když přidám lehce plyn, klepání zmizí a při volnoběhu se opět objeví a postupně mizí s ohříváním motoru. Když se rozjedu, klepání se potom na volnoběh už nekoná. Protože jsem minulou zimu vyměnil žhavicí svíčky a relé žhavení a také z podstaty potíží mi to ukazuje na nějaký vstřikovač.
Lehce napoví korekce vstřikovačů u studeného motoru ihned po startu.
Rozhodl jsem se pro aplikaci BG 245 a to níže uvedeným způsobem. Po skončení tohoto pokusu budu opět měřit korekce studeného motoru a přidám také porovnání u zahřátého motoru. Tolerance je 4mg/cyklus - vypadá to, že 3. vstřikovač je za tolerancí.
Lehce napoví korekce vstřikovačů u studeného motoru ihned po startu.
Rozhodl jsem se pro aplikaci BG 245 a to níže uvedeným způsobem. Po skončení tohoto pokusu budu opět měřit korekce studeného motoru a přidám také porovnání u zahřátého motoru. Tolerance je 4mg/cyklus - vypadá to, že 3. vstřikovač je za tolerancí.
3. pro nadšence za rozumnou cenu - Aplikujte balení 325 ml BG 245 na cca 15 litrů nafty a druhé balení 325 ml BG 245 dáte pak na další, a to celou nádrž - v první fázi se vyšší koncentrace postará o to nejhorší a ve druhé fázi se vstřiky a celý systém postupně dočistí. Zde je důležité v první fázi jednat cíleně. Jak na to: rozsvítí se Vám rezerva, zajeďte k pumpě, aplikujte první balení 325 ml a dotankujte cca 5l paliva, ať se chemie v nádrži promísí - doporučuji i při výjezdu z pumpy s autem párkrát zakličkovat. Pokud zvolíte tuto variantu, je třeba auto pak cíleně prohnat "indiánským způsobem" (5km silně pod plynem a 5km volně a neustále opakovat, než nádrž vyjedete skoro do dna - pokud má Vaše auto nízkou spotřebu, pak takto ujeďte alespoň 40km a zbytek dojeďte později nebo druhý den a klidně s lehkou nohou) Až tuto první náplň vyjedete, tak aplikujte druhu dávku BG 245 325 ml, dotankujte plnou nádrž a vyjeďte jí běžným způsobem.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3003
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#331 Produkty BG - zkušenosti majitelů
já kdysi na mém zkoušel něco podobného a výsledek v podstatě beze změny, tak jsem zvědav
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1238
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#332 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Nemyslím si, že uvidíš změnu, pokud používáš VIF. A pokud je to zanesením vstřikovace.
Já dával BG 245 do nově koupeného ojetého auta, ale správně má být na pravidelné preventivní použití. Pokud to dáváš poprvé, tak mají jinou variantu.
Já dával BG 245 do nově koupeného ojetého auta, ale správně má být na pravidelné preventivní použití. Pokud to dáváš poprvé, tak mají jinou variantu.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#333 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Přiznám se, že jsem ten VIF poslední dobou docela flákal. Tankoval jsem dost ONO Diesel+ a poslední půl rok spíše Orlen Effecta.
Jednu pixlu BG 245 doma mám a další koupím. Za ten pokus to stojí a alespoň si můžeme ukázat na základě naměřených dat, jestli to mělo nějaký efekt.
Taky nutno říct, že vstřikovače mají najeto přes 400tkm, takže nějaký nárok na opotřebení mají.
Jednu pixlu BG 245 doma mám a další koupím. Za ten pokus to stojí a alespoň si můžeme ukázat na základě naměřených dat, jestli to mělo nějaký efekt.
Taky nutno říct, že vstřikovače mají najeto přes 400tkm, takže nějaký nárok na opotřebení mají.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#334 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Máme tady první dílčí data.
Vstřikovače teplého motoru před aplikací a po aplikaci 325ml do rezervy + 10 litrů nafty dotankováno a vyjetí opět do rezervy. Zatím nevidím výrazné rozdíly. Až vyjedu celou nádrž, kam jsem dal ještě jednou 325ml, zapíšu všechny výsledky do tabulky.
Vstřikovače teplého motoru před aplikací a po aplikaci 325ml do rezervy + 10 litrů nafty dotankováno a vyjetí opět do rezervy. Zatím nevidím výrazné rozdíly. Až vyjedu celou nádrž, kam jsem dal ještě jednou 325ml, zapíšu všechny výsledky do tabulky.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#335 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Žena včera hlásila, že studený ranní start byl v pořádku. Samozřejmě jsem ji nevěřil a dnes jsem se šel přesvědčit. Venku 3°C a auto stálo celých 12h.
Po koncentrované kůře vyjetá zhruba čtvrtina plné nádrže.
Start v pohodě bez klepání. Korekce studených vstřiků taky v pořádku
Ještě to budu průběžně sledovat a podám finální výsledek po vyjetí celé nádrže.
Po koncentrované kůře vyjetá zhruba čtvrtina plné nádrže.
Start v pohodě bez klepání. Korekce studených vstřiků taky v pořádku
Ještě to budu průběžně sledovat a podám finální výsledek po vyjetí celé nádrže.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 275
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#336 Produkty BG - zkušenosti majitelů
mel jsem problem kdy pri chladnejsim pocasi D5 startovala dele takove kuckani. Dal jsem na plnou nadrz BG 245 a vyjel to. A kuckani zmizelo. Pak jsem mel vstriky venku a po cisteni ultrazvukem se dali zpet, meli jeste obstojne hodnoty a porad ok. Nicmene 245 ted aplikuji po 10 000 km + do tankovani VIF / aditiv nafta. Nesel jsem na to tak vedecky jako ty ale ta 245 za me zafungovala. Pak jsem mel jednu pixlu take u taty, ten to dal do tranzita 2011, a od te doby mu zere olej, jestli to souvisi nevim
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1238
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#337 Produkty BG - zkušenosti majitelů
A nalil to do nádrže?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#338 Produkty BG - zkušenosti majitelů
BG 244 a 245 zbytecne preplacite.
Smichejte technicky benzin a lakovy benzin v pomeru 60:40 a BG 245 je na svete
Smichejte technicky benzin a lakovy benzin v pomeru 60:40 a BG 245 je na svete
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 275
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#339 Produkty BG - zkušenosti majitelů
2labanos - jo do nádrže to nalil
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#340 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Dneska ráno opět dobrý start. To už nebude náhoda.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 263
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#341 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Heleďte a nebylo by lepší na jednorázovou akci použít spíš např. tohle?
https://eshop.decarbo.cz/bg-pd15-diesel-fuel-system-performance-restoration-325ml/
https://eshop.decarbo.cz/bg-pd15-diesel-fuel-system-performance-restoration-325ml/
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#342 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Asi bylo. Ale já už měl jednu lahvičku 245 doma.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 263
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#343 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Já asi zkusím koupit PD15, mám taky trochu kostrbaté studené starty, otáčky nejsou vzdycky tak první půl minutu úplně konstantní, a jelikož jsou nové žhavičky i lambda, tak podezírám vstřikovače.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#344 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Abych nebyl tak velkej optimista....protože mi ty starty zase začaly zlobit a zároveň se objevuje chyba na 4. žhavičce, znova jsem to napíchnul během startování a ten jeden vstřik mi zase ukázal hodnotu kolem 5mg. Takže nejdřív zkusím vyřešit kabeláž ke 4. žhavičce a když bude závada dál trvat, vyměním vstřikovač.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#345 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Ještě nemám data korekcí studeného startu, ale potíže zmizely po výměně relé žhavení.
Elektrikář proměřil kabeláž a do žhavek nešel žádný proud. Po výměně relé to startuje jak nový. Hned první start byl v pondělí, kdy auto stálo od pátku a byl poměrně velký mráz.
Ještě dám vědět, ale vypadá to, že to byla zavádějící informace ty špatné korekce a celá akce s BG jakože zbytečná.
Elektrikář proměřil kabeláž a do žhavek nešel žádný proud. Po výměně relé to startuje jak nový. Hned první start byl v pondělí, kdy auto stálo od pátku a byl poměrně velký mráz.
Ještě dám vědět, ale vypadá to, že to byla zavádějící informace ty špatné korekce a celá akce s BG jakože zbytečná.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3003
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#346 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Tak jsme si aspoň ověřili, že zase takový zazrak do BG nebude...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13157
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#347 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Njn, spravit relé to neumí.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1238
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#348 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Diagnostika ty žhavičky nebo relé nehlásila?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#349 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Diag stále dokola hlásila jen zkrat na 4. žhavičce. Takže jsem se objednal na výměnu kabeláže ke 4. žhavce a tam zjistili, že do žhaviček vůbec nejde proud.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 263
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#350 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Já dával minulý týden PD15, nezpozoruju od té doby na chodu motoru, spotřebě ani jinak žádný rozdíl. No co, tak aspoň dobrý pocit, že to třeba trochu udělalo dobře motoru/vstřikovačům
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 252 Odpovědi
- 30879 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Cronicle
-
- 9 Odpovědi
- 575 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od quaero
-
- 5 Odpovědi
- 1311 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 4 Odpovědi
- 472 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pavel.2
-
- 4 Odpovědi
- 3033 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1