Produkty BG - zkušenosti majitelů

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1247
Registrován: 10 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od labanos »

Na VIF jsem najel dohromady skoro 300K km a nikdy jsem si žádného lepení filtru nevšiml. Většinou MANN a tvar pokaž držel až do konce, jenom špinavý.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Romulusw
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4996
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Romulusw »

Ten filtr nemá na svědomí BG, ale tankování ultrasraček. A možná opakovaně.

Změnil bych pumpu.

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 2171
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od jirka87 »

Otazkou pro me spis je,jestli vyska toho zborceneho filtru,nebyla nahodou vyssi,nez ma byt originalne. Protoze pak se pri dotahovani smackne a dela tohle. Lepsi vyrobci maji obvykle rozmer originalu.

Ti horsi,levnejsi laboruji...

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1247
Registrován: 10 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od labanos »

V tomhle videu jsou vidět nějaké výsledky použití BG (prasklý píst to teda neopravilo...)
https://youtu.be/JZ62-r2NJ8c
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Na S80 151kw registruju horší zimní studené starty resp. klepání se motoru po startu. Když přidám lehce plyn, klepání zmizí a při volnoběhu se opět objeví a postupně mizí s ohříváním motoru. Když se rozjedu, klepání se potom na volnoběh už nekoná. Protože jsem minulou zimu vyměnil žhavicí svíčky a relé žhavení a také z podstaty potíží mi to ukazuje na nějaký vstřikovač.
Lehce napoví korekce vstřikovačů u studeného motoru ihned po startu.

Rozhodl jsem se pro aplikaci BG 245 a to níže uvedeným způsobem. Po skončení tohoto pokusu budu opět měřit korekce studeného motoru a přidám také porovnání u zahřátého motoru. Tolerance je 4mg/cyklus - vypadá to, že 3. vstřikovač je za tolerancí.
3. pro nadšence za rozumnou cenu - Aplikujte balení 325 ml BG 245 na cca 15 litrů nafty a druhé balení 325 ml BG 245 dáte pak na další, a to celou nádrž - v první fázi se vyšší koncentrace postará o to nejhorší a ve druhé fázi se vstřiky a celý systém postupně dočistí. Zde je důležité v první fázi jednat cíleně. Jak na to: rozsvítí se Vám rezerva, zajeďte k pumpě, aplikujte první balení 325 ml a dotankujte cca 5l paliva, ať se chemie v nádrži promísí - doporučuji i při výjezdu z pumpy s autem párkrát zakličkovat. Pokud zvolíte tuto variantu, je třeba auto pak cíleně prohnat "indiánským způsobem" (5km silně pod plynem a 5km volně a neustále opakovat, než nádrž vyjedete skoro do dna - pokud má Vaše auto nízkou spotřebu, pak takto ujeďte alespoň 40km a zbytek dojeďte později nebo druhý den a klidně s lehkou nohou) Až tuto první náplň vyjedete, tak aplikujte druhu dávku BG 245 325 ml, dotankujte plnou nádrž a vyjeďte jí běžným způsobem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvky: 3014
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Tod2 »

já kdysi na mém zkoušel něco podobného a výsledek v podstatě beze změny, tak jsem zvědav
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1247
Registrován: 10 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od labanos »

Nemyslím si, že uvidíš změnu, pokud používáš VIF. A pokud je to zanesením vstřikovace.
Já dával BG 245 do nově koupeného ojetého auta, ale správně má být na pravidelné preventivní použití. Pokud to dáváš poprvé, tak mají jinou variantu.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Přiznám se, že jsem ten VIF poslední dobou docela flákal. Tankoval jsem dost ONO Diesel+ a poslední půl rok spíše Orlen Effecta.
Jednu pixlu BG 245 doma mám a další koupím. Za ten pokus to stojí a alespoň si můžeme ukázat na základě naměřených dat, jestli to mělo nějaký efekt.
Taky nutno říct, že vstřikovače mají najeto přes 400tkm, takže nějaký nárok na opotřebení mají.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Máme tady první dílčí data.
Vstřikovače teplého motoru před aplikací a po aplikaci 325ml do rezervy + 10 litrů nafty dotankováno a vyjetí opět do rezervy. Zatím nevidím výrazné rozdíly. Až vyjedu celou nádrž, kam jsem dal ještě jednou 325ml, zapíšu všechny výsledky do tabulky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Žena včera hlásila, že studený ranní start byl v pořádku. Samozřejmě jsem ji nevěřil a dnes jsem se šel přesvědčit. Venku 3°C a auto stálo celých 12h.
Po koncentrované kůře vyjetá zhruba čtvrtina plné nádrže.
Start v pohodě bez klepání. Korekce studených vstřiků taky v pořádku :shock:
Ještě to budu průběžně sledovat a podám finální výsledek po vyjetí celé nádrže.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

amddawe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 275
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC70 2006 D5

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od amddawe »

mel jsem problem kdy pri chladnejsim pocasi D5 startovala dele takove kuckani. Dal jsem na plnou nadrz BG 245 a vyjel to. A kuckani zmizelo. Pak jsem mel vstriky venku a po cisteni ultrazvukem se dali zpet, meli jeste obstojne hodnoty a porad ok. Nicmene 245 ted aplikuji po 10 000 km + do tankovani VIF / aditiv nafta. Nesel jsem na to tak vedecky jako ty ale ta 245 za me zafungovala. Pak jsem mel jednu pixlu take u taty, ten to dal do tranzita 2011, a od te doby mu zere olej, jestli to souvisi nevim :pardon:

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1247
Registrován: 10 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od labanos »

A nalil to do nádrže? :-)
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

hefaistos
Offline
Příspěvky: 582
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hefaistos »

BG 244 a 245 zbytecne preplacite.

Smichejte technicky benzin a lakovy benzin v pomeru 60:40 a BG 245 je na svete ;)

amddawe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 275
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC70 2006 D5

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od amddawe »

2labanos - jo do nádrže to nalil :)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Dneska ráno opět dobrý start. To už nebude náhoda.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

JiFi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 259
Registrován: 1 rok 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od JiFi »

Heleďte a nebylo by lepší na jednorázovou akci použít spíš např. tohle?

https://eshop.decarbo.cz/bg-pd15-diesel-fuel-system-performance-restoration-325ml/
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Asi bylo. Ale já už měl jednu lahvičku 245 doma.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

JiFi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 259
Registrován: 1 rok 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od JiFi »

Já asi zkusím koupit PD15, mám taky trochu kostrbaté studené starty, otáčky nejsou vzdycky tak první půl minutu úplně konstantní, a jelikož jsou nové žhavičky i lambda, tak podezírám vstřikovače.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Abych nebyl tak velkej optimista....protože mi ty starty zase začaly zlobit a zároveň se objevuje chyba na 4. žhavičce, znova jsem to napíchnul během startování a ten jeden vstřik mi zase ukázal hodnotu kolem 5mg. Takže nejdřív zkusím vyřešit kabeláž ke 4. žhavičce a když bude závada dál trvat, vyměním vstřikovač.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Ještě nemám data korekcí studeného startu, ale potíže zmizely po výměně relé žhavení.
Elektrikář proměřil kabeláž a do žhavek nešel žádný proud. Po výměně relé to startuje jak nový. Hned první start byl v pondělí, kdy auto stálo od pátku a byl poměrně velký mráz.
Ještě dám vědět, ale vypadá to, že to byla zavádějící informace ty špatné korekce a celá akce s BG jakože zbytečná.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvky: 3014
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Tod2 »

Tak jsme si aspoň ověřili, že zase takový zazrak do BG nebude... :ROFL:
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13167
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od raolsa »

Njn, spravit relé to neumí. :ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1247
Registrován: 10 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od labanos »

Diagnostika ty žhavičky nebo relé nehlásila?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Diag stále dokola hlásila jen zkrat na 4. žhavičce. Takže jsem se objednal na výměnu kabeláže ke 4. žhavce a tam zjistili, že do žhaviček vůbec nejde proud.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

JiFi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 259
Registrován: 1 rok 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006

Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od JiFi »

Já dával minulý týden PD15, nezpozoruju od té doby na chodu motoru, spotřebě ani jinak žádný rozdíl. No co, tak aspoň dobrý pocit, že to třeba trochu udělalo dobře motoru/vstřikovačům :unknown:
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW

Zpět na „Jak co opravit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé