Povinné svicení 480
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Povinné svicení 480
Vim, že se to už resilo. Doslo se k nejakemu zaveru?. Resp. pujde to nejak udelat, aby clovek nemusel jezdit s vyklopenejma. Jinak si muzeme rovnou shanet nahradni servomotorky, protoze ty co tam jsou urcite nejsou dimenzovany na tak caste pouziti (vycerpame brzo pocet cyklu, na ktery jsou dimenzovany)
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
No nevyřešilo, možnost je koupit přídavná světla hella pro denní svícení.
Mají homologaci, je k nim relé, kabeláž, prostě komplet. Cana od 2tisíc.
Ale také když vyndáš ty světla jak je parkovačka, tak tam je objímka do které se dá vložit údajně dvouvláknová žárovka (buhužel ne 21/5w) ale musí být 21/4w, jinak prý působí problémy relátkům a CEM.
No a potom to 21w vlákno v žárovce je pro denní svícení. ale nejsem si jist jestli by to prošlo u policie.
jinak odkaz je zde: http://www.volvo-480-europe.org/cardata ... nstall.php
BTW: Je to docela opruz ta předělávka, takže doufám, že se mi to podaří a bude to fungovat tak jak by mělo.
Mají homologaci, je k nim relé, kabeláž, prostě komplet. Cana od 2tisíc.
Ale také když vyndáš ty světla jak je parkovačka, tak tam je objímka do které se dá vložit údajně dvouvláknová žárovka (buhužel ne 21/5w) ale musí být 21/4w, jinak prý působí problémy relátkům a CEM.
No a potom to 21w vlákno v žárovce je pro denní svícení. ale nejsem si jist jestli by to prošlo u policie.
jinak odkaz je zde: http://www.volvo-480-europe.org/cardata ... nstall.php
BTW: Je to docela opruz ta předělávka, takže doufám, že se mi to podaří a bude to fungovat tak jak by mělo.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 672
- Registrován: 20 roků
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
Denní svícení
Já to zatím udělal jednoduše. Místo té 5W pozičky jsem dal rovnou jednovláknovou 21W žárovečku a přes den jezdím jen na to - stačí otočit jednou ovladač na světla.
Co na to policajti zatím nevím, ale mám připravenou řeč - je to švédské auto a tam už se přes den svítí léta, takže to takto už vyrobili...
Co na to policajti zatím nevím, ale mám připravenou řeč - je to švédské auto a tam už se přes den svítí léta, takže to takto už vyrobili...
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Výmluva
Napadla mě výmluva pro policajty. A to: Sviceni temito svetly je schvaleno od Volvo, mam to ve velkym technicaku. Ted mi to proslo technickou (muj pripad).
Velky technicak se v aute nevozi. Mohou si to overit v nejake databazi?
Velky technicak se v aute nevozi. Mohou si to overit v nejake databazi?
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Bych do spravniho rizeni nesel. Kdyby to nezbastili tak zaplatim 1000,-Kc a prijdu o bod. Ale myslim, ze to je lepsi vymluva nez rikat, ze to tam ma Volvo z výroby, zvlast, kdyz vidim priblizne stejne stary Mazdy323F a jiny vozitka s vyklapeckama jak jezdej s vykolpenejma svetlama. Jinak si myslim, ze vyklopeny svetla nejsou zrovna to prave orechove pri pripadnem stretu s chodcem.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Pri studovaní navodu k pouziti V480-Betriebsanleitung jsem si vsiml tohoto Jsou predepsane zarovky pro Stand-/Erkennungsleuchte 4/21W. To potvrzuje to, ze je treba pouzit 21/4 W. Co jsou vsak tyto svetla. Resp. za co jsou povazovana. Jedny jsou parkovacky a druhe? U normalnich svetel (potkavací/dálková) je jina wattáž. 60/55 W. Z tohoto duvodu je pak denní svícení žárovkou 21W nedostatečné. A ja ke vsemu nemam tu 3 kontaktni objimku.Co si o tom myslite?
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 182
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 4
Povinné svicení 480
Tak mě napadá... Ve Švédsku je celodenní svícení poměrně dlouhodobá záležitost, takže s potřebnou životností servomotorků se snad už muselo počítat při konstrukci vozu.... nebo ne :?:Jirrka píše:Vim, že se to už resilo. Doslo se k nejakemu zaveru?. Resp. pujde to nejak udelat, aby clovek nemusel jezdit s vyklopenejma. Jinak si muzeme rovnou shanet nahradni servomotorky, protoze ty co tam jsou urcite nejsou dimenzovany na tak caste pouziti (vycerpame brzo pocet cyklu, na ktery jsou dimenzovany)
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Kdyby si Jirrko četl pořádně, tal Volvo vybavovalo některé 480 světly Daytime running lights (DRL), ale pouze do některých zemí.
Proto také vedou ke světlům 3 dráty, parkovačka, DRL a kostra. Tam kde světla byla předepsána má auto i tři kontakty v objímce (jinak standartně 2) a také má jiný Bulb failure relé a trošku jinak poskládané propojky ve spínači světel.
Nemyslím si, že pro denní svícení je 21 W nedostatečné, Hella má dokonce jenom 6 W.
Problém nastane pokud policista nebude chtít věřit tomu, že je to originál z výroby. Ani bych se mu nedivil, kolik 15 let starých aut má světla pro denní svícení?
Proto také vedou ke světlům 3 dráty, parkovačka, DRL a kostra. Tam kde světla byla předepsána má auto i tři kontakty v objímce (jinak standartně 2) a také má jiný Bulb failure relé a trošku jinak poskládané propojky ve spínači světel.
Nemyslím si, že pro denní svícení je 21 W nedostatečné, Hella má dokonce jenom 6 W.
Problém nastane pokud policista nebude chtít věřit tomu, že je to originál z výroby. Ani bych se mu nedivil, kolik 15 let starých aut má světla pro denní svícení?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Tak to je dobry. Mam sice 2 kontaktni objimku, ale zastrcka je 3 kontaktni. Ja uz policajty nejak ukecam. :lol:Jo a jeste jsi nenapsal, jestli jsi uz to predelal na denni sviceni. byl to velkej orpus?
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Jirrko vezmi multimetr a proměř ten konektor vedoucí k parkovačce (vertikální je kostra, spodní je parkovačka a horní je pro denní svícení).
Pokud propojíš kostru + denní svícení a zapneš klíček, měl bys tu mít 12 Voltů, pak zapni parkovačky a měl bys tam mít 0 Voltů.
Jediné co potřebuješ je 3 kontaktní objímka žárovky. Použij původní, nahřej šroubovák, propal díru pro třetí kontakt a ten uprav z nějaké plastové objímky, kterou koupíš za pár kaček. Při troše zručnosti a trpělivosti by si je ohl udělat i z plechu. No a to je vše....
Třeba takhle nějak....a máš denní svícení...
Pokud propojíš kostru + denní svícení a zapneš klíček, měl bys tu mít 12 Voltů, pak zapni parkovačky a měl bys tam mít 0 Voltů.
Jediné co potřebuješ je 3 kontaktní objímka žárovky. Použij původní, nahřej šroubovák, propal díru pro třetí kontakt a ten uprav z nějaké plastové objímky, kterou koupíš za pár kaček. Při troše zručnosti a trpělivosti by si je ohl udělat i z plechu. No a to je vše....
Třeba takhle nějak....a máš denní svícení...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Diky. S tim propalenim dirky me tu uz taky napadlo . Jen ted premyslim, jestli se do toho pustit hned nebo az po statnici 24.srpna. V kazdem pripade prubeh praci napisu. Prvni zkusim predelat spinac svetel a zmerim jestli mi to dava.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 672
- Registrován: 20 roků
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
Kde jsi ty tříkontaktní objímky sehnal? Udělal bych to taky tak...LukášM píše:Já vlastně nic nepředělával, dal jsem tam pouze 3 kontaktní objímky a bylo vyřešeno.
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Měl jsem štěstí, našel jsem je v autě co jsem koupil na ND. Ale předělej to jako jsem to předělal já do jedné 480tky. Stejně to udělal i Standa.....
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=5276
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=5276
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
tak 12V tam mam, takze staci udelat 3ti kontakt do objimky, jestli jsem to pochopil a nemusim nic predelavat v prepinaci.LukášM píše:Jirrko vezmi multimetr a proměř ten konektor vedoucí k parkovačce (vertikální je kostra, spodní je parkovačka a horní je pro denní svícení).
Pokud propojíš kostru + denní svícení a zapneš klíček, měl bys tu mít 12 Voltů, pak zapni parkovačky a měl bys tam mít 0 Voltů.
Jediné co potřebuješ je 3 kontaktní objímka žárovky. Použij původní, nahřej šroubovák, propal díru pro třetí kontakt a ten uprav z nějaké plastové objímky, kterou koupíš za pár kaček. Při troše zručnosti a trpělivosti by si je ohl udělat i z plechu. No a to je vše....
Třeba takhle nějak....a máš denní svícení...
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 672
- Registrován: 20 roků
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
Znamena to tedy, ze kdyz zapnes klicek, rozsviti se ti predni svetla na 21 W, ale nesviti ti zadni potkavaci? Je to tak spravne podle zakona? Nebo musi svitit i zadni?Jirrka píše: tak 12V tam mam, takze staci udelat 3ti kontakt do objimky, jestli jsem to pochopil a nemusim nic predelavat v prepinaci.
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Jsem neresil. Jen jsem ted zmeril jestli je napeti mezi zemi a dennim svicenim, po zapnuti klicku. A je. Nemam jeste upraveny objimky. Zitra koupim neco, z ceho tam implantuju kontakt.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Jo je to přesně tak, po otočení klíčkem svítí světla pro denní svícení a nic jiného, teda ještě přístrojovka.Tom480 píše:Znamena to tedy, ze kdyz zapnes klicek, rozsviti se ti predni svetla na 21 W, ale nesviti ti zadni potkavaci? Je to tak spravne podle zakona? Nebo musi svitit i zadni?Jirrka píše: tak 12V tam mam, takze staci udelat 3ti kontakt do objimky, jestli jsem to pochopil a nemusim nic predelavat v prepinaci.
Podle zákona je to OK viz.
V následujícím textu uvádíme vybrané požadavky na umístění z předpisu EHK/OSN č. 48 (základní) na denní svítilny:
počet - dvě na přídi vozidla
na šířku - max. 400 mm od bočního obrysu vozidla a nejméně 600 mm mezi sebou (u vozidel s šířkou menší než 1300mm může být 400 mm)
na výšku - od 250 mm do 1500 mm nad vozovkou.
K elektrickému zapojení denních svítilen připomínáme zejména, že jejich zapojení zajistí plnění následujících podmínek:
svítí samostatně bez obrysových světel,
automaticky se zapínají s polohou "klíčku" pro běh motoru a zhasnou po vypnutí motoru,
povinně se automaticky vypínají při rozsvícení světlometů
kontrolka je nepovinná.
Z výše předepsaných požadavků na montáž vyplývá, že se automaticky rozsvítí bez dalších světel či svítilen.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Poooooooomoc mne to sviti obracene. Zapnu klicek sviti parkovacka, prepinac do polohy 1 - sviti denni svetla, poloha 2 vyklopi se a rozsviti se potkavacky, ale zustanou svitit denni (neprepne se na parkovacky). To uz je doce odber ne?
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé