Po prostudování schemat jsem zjistil, že dráty jsou natažený z výroby, spínač světel je taktéž připraven, pouze je potřeba upravit objímky pro instalaci dvouvláknové žárovky a propojit cosi s čímsi v relátkové centrále.
Funguje to následovně: po zapnutí zapalování (spínač světel v pozici 0) se rozsvítí 21W vlákna v předních pozičkách a podsvícení palubního počítače naplno - JINAK NIC. Po přepnutí na parkovačky se přepnou vlákna v pozičkách na 5W a rozsvítí se koncová světla a podsvícení všech budíků - pokud je reostatem nastaven menší jas než maximální, poslušně pohasne i podsvícení počítače. Problémy s žárovkou 21/5W vs. 21/4W, se spínačem světel nebo s kontrolkou prasklé žárovky nenastal (bodejť by nastal, když to žádnej BULB FAILURE DETECTOR pro přední světla nemá

Závěry:
1. Doufám, že i u nás se pod pojmem světla pro denní svícení rozumí svícení bílým světlem dopředu bez koncových světel.
2. V pojistkové skříňce je pojistka označená DAY RUNNING, v návodech na použití je o světlech pro denní svícení zmínka, ve schematech je to zakresleno a úprava objímek je neozbrojeným pohledem nezjistitelná. Už fakt nevím, s čím by mohli poliši dělat potíže.