Ondra H. - XC90 2,5T AWD (Vilík)
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
#1 Ondra H. - XC90 2,5T AWD (Vilík)
Ahojte,
tak už dva dny si vozím zadel taky ve Volvíčku. Krásnej bílej kousek, říkám mu Vilík. Po Anežce trochu změna, holt je to tank! Ale Audinka zůstává v rodině, přítulka povýšila z favorita
První dojmy? Paráda i lehké zklamání.
Auto je prostě úžasný, nemá cenu se rozepisovat, všichni to znáte. Perfektní technický stav (díky, martinopel!) Prodejce byl opravdu borec, naprosto seriozní, jak nemám ve zvyku věřit lidem, tenhle si mě získal svým jednáním naprosto
Představte si, že po prvotní prohlídce, kdy Martin našel nějaké závady, už druhej den mu chlápek stál v servise a všechny opravy zacáloval. Takže vyměněný silentbloky, vyčištěná škrtící klapka a doopravený hadice u LPG. A to vše za stejnou kupní cenu. Prostě borec!
No, abych nepřechválil, auto mělo v háji parkovací brzdu. Což jsem zjistil ihned po zakoupení, kdy jsem se (vyklepanej až na půdu) rozjel se zataženou parkovačkou. Po 20 cm to prdlo, zablokovaly se kola a bylo vymalováno No neujel jsem ani půl metru a už to bylo zralý na servis!
Pán ji povolil, poklepal to kladivem, naštěstí si to sedlo a já odjel rovnou do Lichnova na zvedák. VELKÝ dík chlapům, že byli ochotní mě vzít v neděli navečer a během hodiny vše vyřešili. Stav starého obložení viz foto.
Mno, dále to zklamání - auto nemá popelník!! Dělaly se někdy do Volva popelníky? Dá se to někde sehnat? Dále sedačky pomalu dosluhují, jsou světlý a předchozí majitel se o ně asi moc nestaral. Připočtu-li nulové boční vedení, jsou zralé na přečalounění. Interiérové plasty si povrzávají, ale to je asi běžná záležitost, není to nic hrozného. možná časem začnu řešit..
LPG funguje bezvadně, jen zatím moc malá nádrž, plus lehce oslňují diody od přepínače. Při palbě 160 - 180 km/h spotřeba 17l, teď na okreskách 15, jestli se někdy umoudřím, věřím, že se dostanu i na 14. Ale zatím to nejde, letím kilem a přijde mi to jak šedesátkou. asi se začnu na tachometru řídit pouze údajema v mílích, to by tak zhruba odpovídalo
Takže, čekají mě následující úkony:
- olej v motoru, propláchnout převodovku + nový olej, olej v haldexu a v diferáku.
- větší nádrž LPG (aspoň 65l, kéž by víc)
- přečalounění předních sedaček a volantu
- oprava (zalakování) zadních sedaček
- kompletní čištění interiéru
Výhledově (nejdýl do podzimu):
- výměna předních tlumičů
- možná brzdy
- nové autorádio (2DIN s navi, bluetooth atd..)
- nové gumy
Rovnou sem vložím otázku, zda znáte někoho šikovnýho v dojezdové vzdálenosti od Hradce Králové, kdy by uměl přečalounit a dodělat do předních sedaček boční vedení?
Díky za reakce a ahoj někde na srazu!
PS: chtěl jsem nahrát víc fotek, ale asi jsem blbec, formulář mě napětkrát nepustil - moc velý, moc široký, moc velký podruhé.. Upravuju to ručně v malování, snad se to do někdy naučím líp..
tak už dva dny si vozím zadel taky ve Volvíčku. Krásnej bílej kousek, říkám mu Vilík. Po Anežce trochu změna, holt je to tank! Ale Audinka zůstává v rodině, přítulka povýšila z favorita
První dojmy? Paráda i lehké zklamání.
Auto je prostě úžasný, nemá cenu se rozepisovat, všichni to znáte. Perfektní technický stav (díky, martinopel!) Prodejce byl opravdu borec, naprosto seriozní, jak nemám ve zvyku věřit lidem, tenhle si mě získal svým jednáním naprosto
Představte si, že po prvotní prohlídce, kdy Martin našel nějaké závady, už druhej den mu chlápek stál v servise a všechny opravy zacáloval. Takže vyměněný silentbloky, vyčištěná škrtící klapka a doopravený hadice u LPG. A to vše za stejnou kupní cenu. Prostě borec!
No, abych nepřechválil, auto mělo v háji parkovací brzdu. Což jsem zjistil ihned po zakoupení, kdy jsem se (vyklepanej až na půdu) rozjel se zataženou parkovačkou. Po 20 cm to prdlo, zablokovaly se kola a bylo vymalováno No neujel jsem ani půl metru a už to bylo zralý na servis!
Pán ji povolil, poklepal to kladivem, naštěstí si to sedlo a já odjel rovnou do Lichnova na zvedák. VELKÝ dík chlapům, že byli ochotní mě vzít v neděli navečer a během hodiny vše vyřešili. Stav starého obložení viz foto.
Mno, dále to zklamání - auto nemá popelník!! Dělaly se někdy do Volva popelníky? Dá se to někde sehnat? Dále sedačky pomalu dosluhují, jsou světlý a předchozí majitel se o ně asi moc nestaral. Připočtu-li nulové boční vedení, jsou zralé na přečalounění. Interiérové plasty si povrzávají, ale to je asi běžná záležitost, není to nic hrozného. možná časem začnu řešit..
LPG funguje bezvadně, jen zatím moc malá nádrž, plus lehce oslňují diody od přepínače. Při palbě 160 - 180 km/h spotřeba 17l, teď na okreskách 15, jestli se někdy umoudřím, věřím, že se dostanu i na 14. Ale zatím to nejde, letím kilem a přijde mi to jak šedesátkou. asi se začnu na tachometru řídit pouze údajema v mílích, to by tak zhruba odpovídalo
Takže, čekají mě následující úkony:
- olej v motoru, propláchnout převodovku + nový olej, olej v haldexu a v diferáku.
- větší nádrž LPG (aspoň 65l, kéž by víc)
- přečalounění předních sedaček a volantu
- oprava (zalakování) zadních sedaček
- kompletní čištění interiéru
Výhledově (nejdýl do podzimu):
- výměna předních tlumičů
- možná brzdy
- nové autorádio (2DIN s navi, bluetooth atd..)
- nové gumy
Rovnou sem vložím otázku, zda znáte někoho šikovnýho v dojezdové vzdálenosti od Hradce Králové, kdy by uměl přečalounit a dodělat do předních sedaček boční vedení?
Díky za reakce a ahoj někde na srazu!
PS: chtěl jsem nahrát víc fotek, ale asi jsem blbec, formulář mě napětkrát nepustil - moc velý, moc široký, moc velký podruhé.. Upravuju to ručně v malování, snad se to do někdy naučím líp..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2 Ondra H. - XC90 2,5T AWD (Vilík)
Gratulace!
S tím rádiem to asi bude "trochu" problém. Kup si GROM MST3 (7-8 litrů) a máš po starostech, ale na to přijdeš sám, že rozjebat "elektriku" nebude to pravé
Ta spotřeba se srovná až přestaneš jezdit nesmyslně rychle, protože tvé dokonalé XC má CX úplně na ho*no stejně boční vedení sedaček není k řešení, protože to není na závodění.
Ty HULÍŠ v autě???
S tím rádiem to asi bude "trochu" problém. Kup si GROM MST3 (7-8 litrů) a máš po starostech, ale na to přijdeš sám, že rozjebat "elektriku" nebude to pravé
Ta spotřeba se srovná až přestaneš jezdit nesmyslně rychle, protože tvé dokonalé XC má CX úplně na ho*no stejně boční vedení sedaček není k řešení, protože to není na závodění.
Ty HULÍŠ v autě???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
#3 Ondra H. - XC90 2,5T AWD (Vilík)
co myslíš tím XC má CX uplně na pikaču? nechyt jsem to?Romulusw píše:Gratulace!
S tím rádiem to asi bude "trochu" problém. Kup si GROM MST3 (7-8 litrů) a máš po starostech, ale na to přijdeš sám, že rozjebat "elektriku" nebude to pravé
Ta spotřeba se srovná až přestaneš jezdit nesmyslně rychle, protože tvé dokonalé XC má CX úplně na ho*no stejně boční vedení sedaček není k řešení, protože to není na závodění.
Ty HULÍŠ v autě???
ono už to je předělávané, teď je tam jednodinovej sencor s navi, ale moc malý a nemá blůtůt na volání.. takovej lacinej šmejd prostě, ale fakčí dobře. origo rádio prý tenkrát nehrálo, tak si to nechali předělat. No uvidíme, za chvíli jedu do hifi firmy, co mi na to řeknou. je mi jasný, že v tom zahučím min za dvacet, ale je to opravdu "výhledově"..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#4 Ondra H. - XC90 2,5T AWD (Vilík)
koeficient Cx (odpor vzduchu)Ondra H. píše: co myslíš tím XC má CX uplně na pikaču? nechyt jsem to?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#6 Ondra H. - XC90 2,5T AWD (Vilík)
popelníček nám schází, pán snad bude kandidovat na prezidenta
gratulace, bílá XC90 se jen tak nevidí
gratulace, bílá XC90 se jen tak nevidí
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5001
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#7 Ondra H. - XC90 2,5T AWD (Vilík)
Ahoj nekoupil si ji náhodou v Ostravě za 199k?
Bílá ji moc sluší!!
Bílá ji moc sluší!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
#8 Ondra H. - XC90 2,5T AWD (Vilík)
Jj, v Ove, ale lehce za minPINĎABC píše:Ahoj nekoupil si ji náhodou v Ostravě za 199k?
Bílá ji moc sluší!!
Bilou jsem na silnici jeste nepotkal
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5001
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#9 Ondra H. - XC90 2,5T AWD (Vilík)
S pánem jsem jednou debatil fakt pohodář
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#10 Ondra H. - XC90 2,5T AWD (Vilík)
hezké to máš a z lepších fotek to bude určitě ještě hezčí. Tak ať pěkně jezdí a dělá radost.No a k tomu vkládání fotek: max rozměr 1024x1024, jpg nebo gif, max. velikost 250 kB (to si přesně nepamatuji). Chce to nějaký editor fotografií.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12079
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Ondra H. - XC90 2,5T AWD (Vilík)
Používám freeware fast stone image viewer. Otevřu fotku, dám X a udělám výřez, pak CTRL+R nechám přepočítat na 800*600 a pak už jen uložim a předtím upravim pod 128kb. Nic co by trvalo dýl jak 30s.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9885
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#12 Ondra H. - XC90 2,5T AWD (Vilík)
Vítej mezi námi. Jedním okem po XC90 taky pokukuju, ale zatím je čas. Nafoť taky interier.
SEDAČKY: Nevyplatí se koupit z nějaké rozborky? Sice nebudou mít lepší vedení, ale budou v dobrém stavu. Případně jsou firmy, které se věnují oživování kůže.
RADIO: Dá se vyřešit origo radiem, opět za pár korun z rozborky, k tomu Parrot nebo podobné handsfree (2-3000,-) a místo cd changeru Yatour nebo podobnou kouzelnou krabičku, která bere mp3 z USB nebo SD karty (2000,- Kč). Jen navigaci bys musel řešit externě, ale to taky koupíš za pár šupů mnohem lepší jako origo vestavnou nebo v nějakym šupáckym radiu. Pak bych se ještě zajímal o variantu Bluepower (radio navržené přesně pro Volvo, nevím jestli mají model pro XC90)
Ohledně popelníku bez komentáře.
SEDAČKY: Nevyplatí se koupit z nějaké rozborky? Sice nebudou mít lepší vedení, ale budou v dobrém stavu. Případně jsou firmy, které se věnují oživování kůže.
RADIO: Dá se vyřešit origo radiem, opět za pár korun z rozborky, k tomu Parrot nebo podobné handsfree (2-3000,-) a místo cd changeru Yatour nebo podobnou kouzelnou krabičku, která bere mp3 z USB nebo SD karty (2000,- Kč). Jen navigaci bys musel řešit externě, ale to taky koupíš za pár šupů mnohem lepší jako origo vestavnou nebo v nějakym šupáckym radiu. Pak bych se ještě zajímal o variantu Bluepower (radio navržené přesně pro Volvo, nevím jestli mají model pro XC90)
Ohledně popelníku bez komentáře.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 22
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Vůz: xc 90,05 man. B5254T2,315 000km,vínová
#13 Ondra H. - XC90 2,5T AWD (Vilík)
Gratuluji Ondro.
Je to sice z ruky,ale v ČB je šikula na kůži..
Jinak přeji jen samou radost s xc... a dál se podílej se zkušenostmi
Je to sice z ruky,ale v ČB je šikula na kůži..
Jinak přeji jen samou radost s xc... a dál se podílej se zkušenostmi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#14 Ondra H. - XC90 2,5T AWD (Vilík)
Ja bych se o nej ani nezajimal https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=48593hajnej píše:Pak bych se ještě zajímal o variantu Bluepower
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
#15 Ondra H. - XC90 2,5T AWD (Vilík)
Malý update:
- máme za sebou komplet výměnu náplní, filtrů, průplach převodovky a dalších chujovinek v r-speed v Náchodě
- namontováno tažné zařízení
- výměna LPG nádrže za 65 l bez pojistky, takže pěkně doplna
Prozatím jsem skončil, došly love, rádio zatím dávám k ledu, stejně jako sedačky.. Ještě to bude muset chvilu počkat.
Jinak příjde mi, že po výměně olejů je auto hlučnější..?
Co se týče jízdy - vše pecka, musel jsem trochu zvolnit, už nelítat jak s audinou.. Zvykám si na automat, aby řadil tak, jak já chci. Zvlášť při předjíždění je to věda, někdy skopne o jeden stupeň ,někdy o dva a řve bolestí..
Při příjezdu do obce se učím přepínat na manuál a ručně si to skopat dolů, rád brzdím motorem.
Nu a pomalu obhlížím terén na přechipování, pár koní navíc by se hodilo. Hledám šikovnou dílnu s brzdou v okolí HK, v Náchodě sice dělaj D5T5, ale bez změření výkonu před a po..
- máme za sebou komplet výměnu náplní, filtrů, průplach převodovky a dalších chujovinek v r-speed v Náchodě
- namontováno tažné zařízení
- výměna LPG nádrže za 65 l bez pojistky, takže pěkně doplna
Prozatím jsem skončil, došly love, rádio zatím dávám k ledu, stejně jako sedačky.. Ještě to bude muset chvilu počkat.
Jinak příjde mi, že po výměně olejů je auto hlučnější..?
Co se týče jízdy - vše pecka, musel jsem trochu zvolnit, už nelítat jak s audinou.. Zvykám si na automat, aby řadil tak, jak já chci. Zvlášť při předjíždění je to věda, někdy skopne o jeden stupeň ,někdy o dva a řve bolestí..
Při příjezdu do obce se učím přepínat na manuál a ručně si to skopat dolů, rád brzdím motorem.
Nu a pomalu obhlížím terén na přechipování, pár koní navíc by se hodilo. Hledám šikovnou dílnu s brzdou v okolí HK, v Náchodě sice dělaj D5T5, ale bez změření výkonu před a po..
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek