V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring, Alpina B3 Touring
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#51 V70 T5 Drive-E 2015
Ano, pomohlo to . Doporučuji.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#52 V70 T5 Drive-E 2015
Absolvována servisní prohlídka po 5 letech, úplně poslední se mnou jako majitelem. Vyměněny původní přední i zadní destičky (vydržely 80 tis. km), jinak vše ok. Za dobu celých 5 let dokonalý provoz bez náznaku problému, prostě ideální řidičský stav. Bude se mi těžko loučit, ale život jde dál. Začátkem roku ho budu prodávat a jsem přesvědčen, že dalšímu majiteli udělá ještě spoustu radosti...
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3598
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#53 V70 T5 Drive-E 2015
saabik píše:Absolvována servisní prohlídka po 5 letech, úplně poslední se mnou jako majitelem. Vyměněny původní přední i zadní destičky (vydržely 80 tis. km), jinak vše ok. Za dobu celých 5 let dokonalý provoz bez náznaku problému, prostě ideální řidičský stav. Bude se mi těžko loučit, ale život jde dál. Začátkem roku ho budu prodávat a jsem přesvědčen, že dalšímu majiteli udělá ještě spoustu radosti...
Za co ho vyměníš?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#54 V70 T5 Drive-E 2015
M340i xDrive Touring.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3598
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#55 V70 T5 Drive-E 2015
Pěkný vozítko. Jen už jsem si asi zvykl na švédský design interierusaabik píše:M340i xDrive Touring.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#56 V70 T5 Drive-E 2015
Sorry za OT, ale jak jsi spokojenej s tim Yarisem v hybridu?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#57 V70 T5 Drive-E 2015
Do města není lepší auto. Mimo město je to užitečný. Na dálnici to nepatří, nemáme ani dálniční známku. Manželka to používá hlavně po Kolíně a nedá na 'pinďu' dopustit. Já si to půjčuju na jízdy kolem Kolína a chválím si to stejně. Japonci to mají vychytaný.
Mínusy: asistenční systémy chybně fungují nebo jsou otravné, takže hlídání pruhů, automatické dálkáče, apod. máme vypnuté nebo nepoužíváme. Slabší halogeny. V zimě (pod bodem mrazu) mi přijde, že má baterie malinko nižší výkon. Ale to je asi tak vše co mě napadá. Spíš drobnosti.
Mínusy: asistenční systémy chybně fungují nebo jsou otravné, takže hlídání pruhů, automatické dálkáče, apod. máme vypnuté nebo nepoužíváme. Slabší halogeny. V zimě (pod bodem mrazu) mi přijde, že má baterie malinko nižší výkon. Ale to je asi tak vše co mě napadá. Spíš drobnosti.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#58 V70 T5 Drive-E 2015
Auto mění majitele, krásné a příjemné vzpomínky zůstanou. V inzerátu jsem odpověděl, že kupuji M340i xDrive Touring a některé zajímalo proč tahle změna k německé značce. Tak se na to pokusím odpovědět, ale bude to delší.
Ještě před rokem by mě ani nenapadlo, že budu kupovat konkrétně výše zmíněné. Volvo výborně plnilo funkci rodinného auta a tak bylo i využíváno. Přesto jsem s postupujícími léty (krize středního věku?) pociťoval potřebu se v autě i hezky svézt třeba na okreskách a užívat si ten krásný pocit zatlačení do sedačky, který jsem před 3 roky zažil v půjčené RS6. Krutopřísné ideální auto. Rodinné, a přitom i na vyblbnutí. Ale cenově nedosažitelné.
Koupit třetí a postarší auto by byla jedna z možností, ale má několik nevýhod, které nejsem schopen akceptovat. Takže jsem začal pošilhávat po autech, která by dokázala sloužit jak rodině, tak i sportovnímu nutkání, a přitom nebýt brutálně agresivní. Mělo by nějaký ten sportovní gen. Např. Mercedes E53. A v té době, cca před rokem, jsem zahlédnul novou trojku G20 na fotkách. Znáte to, první pohled, rozšířené zorničky. Design je subjektivní, ale mně se trefili přímo do srdce. Jo oni do toho dají řadový šestivál? 0-100 za 4,4sec? Oni ho celkem dost zvětšili oproti minulé generaci? To už by jako auto pro 3 lidi mohlo být.
Tak jsem si v létě půjčil na pár dnů 320d xDrive. Místo vzadu dostatečně, v reálu stejně pěkné jako na fotkách. Jak asi jezdí? A protáhnul jsem ho serpentýnami z Českého Šternberka na Uhl. Janovice, kdo to znáte. A to jsem neměl dělat.
Poprvé super, tak ještě jednou dolů a nahoru. A ještě jednou. A ještě. Proč se směju? Proč zírám? Chybělo tomu jediné, lepší motor. Ten podvozek (věřte nebo ne, je mi to jedno) je zázrak. V prosinci jsem si půjčil i M340i a došel k závěru, že tomu autu chyběl k dokonalosti jen ten správný motor.
Internetové řeči bavorských fanatiků typu dnešní bavor už není co býval jsou pro mě hospodské kecy, ani se do těch diskusí nebudu pouštět. Zřejmě málokdo z nich ale v nové trojce jel. To auto má famózní podvozek. Komfortní (ne tak houpavý jako u volva). Je komfortní. Je a je. Samozřejmě ne na runflatech jednadvacítkách. Z volva jsem zvyklý na pohodlí a v trojce jsem nabyl dojmu, že mi nabízí to samé bez naklánění a většího houpání. A když změním režim comfort na sport plus? To auto ztvrdne a v zatáčkách jezdí jako v kolejích. A se šestiválcem? Tohle mi žádný čtyřválec (ani T6 u volva kde je kompresor a turbo) nenabídne. Ten řadový šestiválec B58 je klenot! Trochu ztrácí při zrychlování ve vyšších nepovolených rychlostech, ale to mě nezajímá, to nepotřebuji. Do 130 km/h je na časech podobně agilní jako končící M3. A převodovka? Ta rychlost a samozřejmost, jakou tam hází kvalty, bez turbodíry. Proboha, je to normální? A ten zvuk motoru? Co vychází z výfuku při sportovním režimu je pro mě nádhera. To můžu poslouchat věčnost.
Tak ale zase zpátky na zem. 90 % času bude sloužit jako rodinné. Sousedi sportovní režim z výfuku neocení a rozbité silnice na nižší auto nejsou ideální. Do V60 se mi nasedalo podobně špatně jako do trojky. Sedačky jsou pohodlné, ale do volva jim kousek schází. Jak to vychází cenově? Zkoušel jsem si nakonfigurovat vybavenou V60 T6, dostal cenovou nabídku. Konfigurace M340, cenová nabídka. Pár kouzel s čísly a závěr, že vybavená V60 T6 fakt není levné auto.
Co to všichni mají s těmi emisemi? Proč mi volvo nakazuje, že nepojedu rychleji než 180km/h? Chápu, že to stejně není téměř nikde legální, ale proč rovnou neřeknou, že to je kvůli přicházející elektromobilitě? Proč limity nakazují prodat tolik a tolik elektroaut, když rozhoduje zákazník? Lituju dnes automobilky s čím se musí poprat. Proč jsou automobilky nuceny prodávat menší a menší motory? Nová C63 AMG bude mít čtyřválec. Nechci se pouštět do environmentálních diskusí. Asi je pomalu na čase udělat si radost a koupit řadový šestivál. Za pár let bude pro většinu lidí nedosupné zboží. No a tak jsem to podepsal...
Volvo mi bude chybět, ale rozhodně je tu stále možnost, že se časem vrátím. Čas ukáže. Třeba za pár let. Cítím, že se ze mě nestává hrdý fanoušek bmw. Kupuji jejich jeden model, který se mi líbí. Volvo stále beru jako kvalitní bezpečné auto, které mám rád odmala. Ale aspoň na pár let si skáču užít do země Miroslava...
Ještě před rokem by mě ani nenapadlo, že budu kupovat konkrétně výše zmíněné. Volvo výborně plnilo funkci rodinného auta a tak bylo i využíváno. Přesto jsem s postupujícími léty (krize středního věku?) pociťoval potřebu se v autě i hezky svézt třeba na okreskách a užívat si ten krásný pocit zatlačení do sedačky, který jsem před 3 roky zažil v půjčené RS6. Krutopřísné ideální auto. Rodinné, a přitom i na vyblbnutí. Ale cenově nedosažitelné.
Koupit třetí a postarší auto by byla jedna z možností, ale má několik nevýhod, které nejsem schopen akceptovat. Takže jsem začal pošilhávat po autech, která by dokázala sloužit jak rodině, tak i sportovnímu nutkání, a přitom nebýt brutálně agresivní. Mělo by nějaký ten sportovní gen. Např. Mercedes E53. A v té době, cca před rokem, jsem zahlédnul novou trojku G20 na fotkách. Znáte to, první pohled, rozšířené zorničky. Design je subjektivní, ale mně se trefili přímo do srdce. Jo oni do toho dají řadový šestivál? 0-100 za 4,4sec? Oni ho celkem dost zvětšili oproti minulé generaci? To už by jako auto pro 3 lidi mohlo být.
Tak jsem si v létě půjčil na pár dnů 320d xDrive. Místo vzadu dostatečně, v reálu stejně pěkné jako na fotkách. Jak asi jezdí? A protáhnul jsem ho serpentýnami z Českého Šternberka na Uhl. Janovice, kdo to znáte. A to jsem neměl dělat.
Poprvé super, tak ještě jednou dolů a nahoru. A ještě jednou. A ještě. Proč se směju? Proč zírám? Chybělo tomu jediné, lepší motor. Ten podvozek (věřte nebo ne, je mi to jedno) je zázrak. V prosinci jsem si půjčil i M340i a došel k závěru, že tomu autu chyběl k dokonalosti jen ten správný motor.
Internetové řeči bavorských fanatiků typu dnešní bavor už není co býval jsou pro mě hospodské kecy, ani se do těch diskusí nebudu pouštět. Zřejmě málokdo z nich ale v nové trojce jel. To auto má famózní podvozek. Komfortní (ne tak houpavý jako u volva). Je komfortní. Je a je. Samozřejmě ne na runflatech jednadvacítkách. Z volva jsem zvyklý na pohodlí a v trojce jsem nabyl dojmu, že mi nabízí to samé bez naklánění a většího houpání. A když změním režim comfort na sport plus? To auto ztvrdne a v zatáčkách jezdí jako v kolejích. A se šestiválcem? Tohle mi žádný čtyřválec (ani T6 u volva kde je kompresor a turbo) nenabídne. Ten řadový šestiválec B58 je klenot! Trochu ztrácí při zrychlování ve vyšších nepovolených rychlostech, ale to mě nezajímá, to nepotřebuji. Do 130 km/h je na časech podobně agilní jako končící M3. A převodovka? Ta rychlost a samozřejmost, jakou tam hází kvalty, bez turbodíry. Proboha, je to normální? A ten zvuk motoru? Co vychází z výfuku při sportovním režimu je pro mě nádhera. To můžu poslouchat věčnost.
Tak ale zase zpátky na zem. 90 % času bude sloužit jako rodinné. Sousedi sportovní režim z výfuku neocení a rozbité silnice na nižší auto nejsou ideální. Do V60 se mi nasedalo podobně špatně jako do trojky. Sedačky jsou pohodlné, ale do volva jim kousek schází. Jak to vychází cenově? Zkoušel jsem si nakonfigurovat vybavenou V60 T6, dostal cenovou nabídku. Konfigurace M340, cenová nabídka. Pár kouzel s čísly a závěr, že vybavená V60 T6 fakt není levné auto.
Co to všichni mají s těmi emisemi? Proč mi volvo nakazuje, že nepojedu rychleji než 180km/h? Chápu, že to stejně není téměř nikde legální, ale proč rovnou neřeknou, že to je kvůli přicházející elektromobilitě? Proč limity nakazují prodat tolik a tolik elektroaut, když rozhoduje zákazník? Lituju dnes automobilky s čím se musí poprat. Proč jsou automobilky nuceny prodávat menší a menší motory? Nová C63 AMG bude mít čtyřválec. Nechci se pouštět do environmentálních diskusí. Asi je pomalu na čase udělat si radost a koupit řadový šestivál. Za pár let bude pro většinu lidí nedosupné zboží. No a tak jsem to podepsal...
Volvo mi bude chybět, ale rozhodně je tu stále možnost, že se časem vrátím. Čas ukáže. Třeba za pár let. Cítím, že se ze mě nestává hrdý fanoušek bmw. Kupuji jejich jeden model, který se mi líbí. Volvo stále beru jako kvalitní bezpečné auto, které mám rád odmala. Ale aspoň na pár let si skáču užít do země Miroslava...
Naposledy upravil(a) saabik dne 11 led 2020 18:02, celkem upraveno 1 x.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 664
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#60 V70 T5 Drive-E 2015
Moc pěkně jsi to napsalsaabik píše:Co to všichni mají s těmi emisemi? Proč mi volvo nakazuje, že nepojedu rychleji než 180km/h? Chápu, že to stejně není téměř nikde legální, ale proč rovnou neřeknou, že to je kvůli přicházející elektromobilitě? Proč limity nakazují prodat tolik a tolik elektroaut, když rozhoduje zákazník? Lituju dnes automobilky s čím se musí poprat. Proč jsou automobilky nuceny prodávat menší a menší motory? Nová C63 AMG bude mít čtyřválec. Nechci se pouštět do environmentálních diskusí. Asi je pomalu na čase udělat si radost a koupit řadový šestivál. Za pár let bude pro většinu lidí nedosupné zboží. No a tak jsem to podepsal...
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5203
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#61 V70 T5 Drive-E 2015
Mam dojem, že vždy automobilky usnou na vavřínech, pak je nějaký průser a pak se hodně snaží získat zákazníky zpět. Minulá generace 3ky ( 320xd ) byl hrozný propadák spolehlivosti. Auto ( ano mělo to ranflety ) hrozně tvrdý, automat moc nevěděl co tam řadit a po 40 000 se měnil. Stará 330xd jezdila mnohem lepe. Tak jak to popisuješ to vypadá, že se BMW poučilo a udělalo zase dobré auto. Možná není náhoda že 3ka vyhrála auto roku.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#62 V70 T5 Drive-E 2015
Ano. Čeští novináři v tom autu jeli a myslím, že pravděpodobně ocenili zlepšení oproti minulé trojce. Já v té starší ale nejel, nemohu porovnávat. Jen konstatovat, že G20 je fakt dobrá.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#63 V70 T5 Drive-E 2015
Rád jsem to dočetl až do konce a děkuji že sis s tím dal takovou práci a upřímné slova.
Doufám že se tu na nás nevyprdneš a stejně jako Spongebob, který z volva přešel na Jaguar 5l benzín sem dále postuje své první i další dojmy, fotky, postřehy a mnohy i vtipné zážitky.
Až ti to auto přijde, prosím zůstaň nám věrný a stejně jak úžasně jsi vedl tento topik, klidně začni i s tím německým.
Věřím že to zde nikomu nebude vadit a naopak si rádi počteme postřehy, jenž jsou v tvém verbálním podáním velice čtivé a zajímavé
Těším se spolu s tebou, až se to narodí a do prvních km vše nej! Janek
Doufám že se tu na nás nevyprdneš a stejně jako Spongebob, který z volva přešel na Jaguar 5l benzín sem dále postuje své první i další dojmy, fotky, postřehy a mnohy i vtipné zážitky.
Až ti to auto přijde, prosím zůstaň nám věrný a stejně jak úžasně jsi vedl tento topik, klidně začni i s tím německým.
Věřím že to zde nikomu nebude vadit a naopak si rádi počteme postřehy, jenž jsou v tvém verbálním podáním velice čtivé a zajímavé
Těším se spolu s tebou, až se to narodí a do prvních km vše nej! Janek
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#64 V70 T5 Drive-E 2015
Ty jo pěkný, díky. No těším se moc .
Jelikož se ani nechystám vstupovat na bmw forum, tak budu velmi rád, pokud nebude nikomu vadit, že bych pokračoval s konkurenčním kočárem.
Jelikož se ani nechystám vstupovat na bmw forum, tak budu velmi rád, pokud nebude nikomu vadit, že bych pokračoval s konkurenčním kočárem.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#65 V70 T5 Drive-E 2015
neboj, jsme lidi, jsme inteligentní (což se ti asi na BMW foru nepoštěstí (ne sorry to je fakt jen moje zkušenost, beru z5)
a jak vidíš zde...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=50034&hilit=ko%C4%8Dka&start=50
Boba tu máme rádi, jeho příspěvky čteme a nejen že se bavíme kempováním, ale i se rádi poučíme, jak to mají soudruzi od konkurence.
prostě volvisti jsou normální lidé
jako ty.
a to, že je občas potřeba zasunout do jiné zdířky, než je doma...
tak to zná snad každý volvista a když ne pravověrnývolvista, tak snad každý normální chlap...
a jak vidíš zde...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=50034&hilit=ko%C4%8Dka&start=50
Boba tu máme rádi, jeho příspěvky čteme a nejen že se bavíme kempováním, ale i se rádi poučíme, jak to mají soudruzi od konkurence.
prostě volvisti jsou normální lidé
jako ty.
a to, že je občas potřeba zasunout do jiné zdířky, než je doma...
tak to zná snad každý volvista a když ne pravověrnývolvista, tak snad každý normální chlap...
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1360
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#66 V70 T5 Drive-E 2015
Jako vždy se to hezky četlo. Souhlasím s ostatními, že přečíst si nestraně i o jiném autu než o našich "bezchybných" a "dokonalých" volv je občas fajn a člověk si přitom uvědomí, že musí zůstat nohama na zemi.
Když jsem v Kolíně přestal vídat Saab 93 SC 2.8 zaparkovaný nachodníku před velkým kruhákem, ve směru z mostu ke kruháku vpravo, mrzelo to mě to. Ale to přestalo ve chvíli, když se tam začalo objevovat černé Volvo S80 T5.
Takže až po Kolíně uvidím BMW 340i xDrive Touring, vzpomenu si na předchozí auta a třeba budu i jak blázen mávat.
Když jsem v Kolíně přestal vídat Saab 93 SC 2.8 zaparkovaný nachodníku před velkým kruhákem, ve směru z mostu ke kruháku vpravo, mrzelo to mě to. Ale to přestalo ve chvíli, když se tam začalo objevovat černé Volvo S80 T5.
Takže až po Kolíně uvidím BMW 340i xDrive Touring, vzpomenu si na předchozí auta a třeba budu i jak blázen mávat.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5042
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#67 V70 T5 Drive-E 2015
Neber to zle, jen takovej vtípek... ale třeba se ti bude hodit -> https://www.youtube.com/watch?v=XKH5Gd92k74" :d
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#68 V70 T5 Drive-E 2015
Taky si tady moc rád přečtu dojmy a zkušenosti s 340i. Tohle auto mě hodně zajímá, tak jsem zvědavej, jak bude sloužit. Takže když budeš tady s námi pokračovat, tak to bude jenom dobře!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 193
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#69 V70 T5 Drive-E 2015
Taky bych si rád přečetl tvé zkušenosti o novém BMW. Když jsem tu začal psát o svém XF, tak jsem si myslel, že se svou galerií tak nějak zapadnu v zapomnění, ale opak je pravdou. Potěšilo mě, že volvisti si rádi přečtou i o jiných značkách.
A co se týče té registrace na BMW forum, tak o nic nepřijdeš.
Mám stejný názor jako Hajčus. Stejně by ti to tam nikdo nepochválil, protože když to není 7. řada ( ale pouze Banglovka) v individuálu, tak to není dobré.
To tady na fóru je to jiné. Ano jsou tu také hodně oblíbené hlavně starší modely. Ale když si někdo koupí něco nového, tak ostatní mu přejí hodně šťastných km a ať slouží. To na BMW fóru se dozvíš jen to, že se to hned rozbije a že jsi měl koupit E66 750Li individuál, který má už dnes min. 13let.
A co se týče té registrace na BMW forum, tak o nic nepřijdeš.
Mám stejný názor jako Hajčus. Stejně by ti to tam nikdo nepochválil, protože když to není 7. řada ( ale pouze Banglovka) v individuálu, tak to není dobré.
To tady na fóru je to jiné. Ano jsou tu také hodně oblíbené hlavně starší modely. Ale když si někdo koupí něco nového, tak ostatní mu přejí hodně šťastných km a ať slouží. To na BMW fóru se dozvíš jen to, že se to hned rozbije a že jsi měl koupit E66 750Li individuál, který má už dnes min. 13let.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5203
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#70 V70 T5 Drive-E 2015
Ja povazuju za hlavni benefit, ze jste meli dlouhodobe Volvo, takze dokazete rict rozdily, servis, spolehlivost, spotrebu, atd.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
#71 V70 T5 Drive-E 2015
A tady je to jinak? Vetsina dotazu na koupi auta konci: kup si platformu P2 a zbytek penez dej do oprav. A jen ciste nahodou skoncila jejich vyrob taky pred 13 rokamaSpongebob píše:To na BMW fóru se dozvíš jen to, že se to hned rozbije a že jsi měl koupit E66 750Li individuál, který má už dnes min. 13let.
Vyber BMW chvalim, sice jsem v listopadu koupil XC70 2016, ale jak najdu benzinovy BMW 3GT v pozadovanym stavu a vybave, bude to jednoduchy rozhodovani.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 193
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#72 V70 T5 Drive-E 2015
Ano je to tady jinak. Když se tu bude někdo informovat na XC90, tak dostane doporučení na XC90. Když na S80, tak dostane na S80.
A to že se tu doporuču P2 je proto, že se na ni lidé ptají nejčastěji.
Ale určitě to není tak, že se někdo zeptá na P3 S80 za cca 300tis. a všichni mu doporučí P2 S80 za cca 100tis. (byť je asi spolehlivější)
Kdežto na BMW fóru se zeptáš na X5 a už automaticky jsi za vola, že nechceš 750Li/LPG. (ovšem pouze E65/E66)
A to že se tu doporuču P2 je proto, že se na ni lidé ptají nejčastěji.
Ale určitě to není tak, že se někdo zeptá na P3 S80 za cca 300tis. a všichni mu doporučí P2 S80 za cca 100tis. (byť je asi spolehlivější)
Kdežto na BMW fóru se zeptáš na X5 a už automaticky jsi za vola, že nechceš 750Li/LPG. (ovšem pouze E65/E66)
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#73 V70 T5 Drive-E 2015
Něco na tom bude. Kolega má 750i v plynu, myslím rok 2008, a taky smýšlí podobně .
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#74 V70 T5 Drive-E 2015
Tak zrovna E65 je dle mýho asi nejhnusnější BMW 7er co kdy udělali...
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#75 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring
Dovolím si zde do budoucna zaplevelit vlákno jedním Helmutem, jelikož jsem se konečně stal snad šťastným majitelem nové M340i xDrive Touring, dokonce prý snad prvním majitelem této verze v ČR.
Něco málo o autě:
Barva programu individual tzv. Dravit Grey (mění odstíny barvy podle intenzity slunce skoro jako chameleon), bílá kůže Vernasca Oyster, řadový šestiválec typu B58 s jedním turbem, zato ale s dvěma filtry pevných částic (no jo, nejde jinak). Čtyřkolka upřednostňující zadní nápravu v poměru 60/40, rozložení hmotnosti 50/50 na nápravy. Nad 160km/h se z toho stává zadokolka. Výkon 374k/500Nm. 0-100km/h údajně za 4,5sec., 0-200km/h za 14,5 sec. Příplatková výbava v ceně nové fabie, nebudu ji rozepisovat. Příplatky mají fakt drahý na auto této kategorie.
Pokusím se v průběhu času srovnat hlavně s novou V60, se kterou jsem něco najezdil. Laťku ve spolehlivosti moje bývalá V70 nastavila vysoko, tahle nová trojka to nebude mít při srovnání nákladů a ostatních věcí jednoduché…
Po prvních pár stech kilometrech se stále sžívám a zajíždím sebe i auto, prodejce mi doporučil nezapínat režim sport před zajetím. Snad se udržím. První dojmy pozitivní, rozhodně bych zmínil zvuk motoru, pak zvuk motoru a na třetím místě zvuk motoru. Auto je vevnitř pocitově nepatrně menší než V60, ale na délku má zase nepatrně více než třeba Kodiaq. Kdo by to uhodl? Leze se mi do auta paradoxně lépe než do V60. U sedaček začínám litovat, že jsem si nepřiplatil ještě víc a nevzal merino, protože v kůži merino se mi sedí pohodlněji a příjemněji. To jsem zjistil až po objednání, nevadí. Když vysunu podpěru nohou, tak mezi ní a sedačkou je hnusná díra, do které bude padat všelijaký bordel. Vadí mi malá nádrž 59 litrů, ale za to inženýři z Mnichova nemůžou. Jedno plus mají za předání auta s plnou nádrží. To jsem teda koukal. Zvuk při zavření dveří mi přijde takový plechový, ‚neprémiový‘ a mohli by se od volva učit. Takže směle nasednout a jedeme!
Pánská poznámka pod čarou: manželka asi bude dlouho vydýchávat změnu auta, na volvo nedala dopustit. Letos se ze mě stane sběrač rodinných bodů, abych to vyžehlil.
Jedna fotka ze salůnu a pár nekvalitních fotek z ubrečeného dne:
Něco málo o autě:
Barva programu individual tzv. Dravit Grey (mění odstíny barvy podle intenzity slunce skoro jako chameleon), bílá kůže Vernasca Oyster, řadový šestiválec typu B58 s jedním turbem, zato ale s dvěma filtry pevných částic (no jo, nejde jinak). Čtyřkolka upřednostňující zadní nápravu v poměru 60/40, rozložení hmotnosti 50/50 na nápravy. Nad 160km/h se z toho stává zadokolka. Výkon 374k/500Nm. 0-100km/h údajně za 4,5sec., 0-200km/h za 14,5 sec. Příplatková výbava v ceně nové fabie, nebudu ji rozepisovat. Příplatky mají fakt drahý na auto této kategorie.
Pokusím se v průběhu času srovnat hlavně s novou V60, se kterou jsem něco najezdil. Laťku ve spolehlivosti moje bývalá V70 nastavila vysoko, tahle nová trojka to nebude mít při srovnání nákladů a ostatních věcí jednoduché…
Po prvních pár stech kilometrech se stále sžívám a zajíždím sebe i auto, prodejce mi doporučil nezapínat režim sport před zajetím. Snad se udržím. První dojmy pozitivní, rozhodně bych zmínil zvuk motoru, pak zvuk motoru a na třetím místě zvuk motoru. Auto je vevnitř pocitově nepatrně menší než V60, ale na délku má zase nepatrně více než třeba Kodiaq. Kdo by to uhodl? Leze se mi do auta paradoxně lépe než do V60. U sedaček začínám litovat, že jsem si nepřiplatil ještě víc a nevzal merino, protože v kůži merino se mi sedí pohodlněji a příjemněji. To jsem zjistil až po objednání, nevadí. Když vysunu podpěru nohou, tak mezi ní a sedačkou je hnusná díra, do které bude padat všelijaký bordel. Vadí mi malá nádrž 59 litrů, ale za to inženýři z Mnichova nemůžou. Jedno plus mají za předání auta s plnou nádrží. To jsem teda koukal. Zvuk při zavření dveří mi přijde takový plechový, ‚neprémiový‘ a mohli by se od volva učit. Takže směle nasednout a jedeme!
Pánská poznámka pod čarou: manželka asi bude dlouho vydýchávat změnu auta, na volvo nedala dopustit. Letos se ze mě stane sběrač rodinných bodů, abych to vyžehlil.
Jedna fotka ze salůnu a pár nekvalitních fotek z ubrečeného dne:
Naposledy upravil(a) saabik dne 11 bře 2020 20:59, celkem upraveno 1 x.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 32 Odpovědi
- 960 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 75 Odpovědi
- 22269 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz
-
- 4 Odpovědi
- 2310 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mvtechnik
-
- 31 Odpovědi
- 3591 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 1 Odpovědi
- 477 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 3m3