Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 14
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: XC70 D4 VEA (MY2014/2015)
- Bydliště: Kolín
#1426 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ahojte. Už jsem v procesu koupě zmíněného Volva V70 III (rok 2014) s D4 motorizací (VEA) a nájezdem kolem 230 tisíc km.
Původně jsem zmínil motorizaci D5, ale v reálu je to čipnutá D4 softwarem pro D5 (v autorizáku, což mě zarazilo - ale jede to a jede to pěkně, tak snad to nebude žádný zlo..).
Zatím jsem to měl možnost vidět jen jednou a auto se mi vcelku dost líbí - kastle i interiér v pěkném a udržovaném stavu, za jízdy nikde nic nebouchalo, motor šel celkem dobře (bohužel jsem neměl možnost startu za studena).
Na první pohled mě však trochu znervóznil olej na spodní přední příčce motorového prostoru a na samotném motoru v oblasti vstřiků (viz. přiložené foto).
Podle vyjádření autorizovaného Volvo servisu (kde bylo auto teď v úterý na výměně oleje a všech filtrů) by nemělo jít o nic vážného (nafta to u vstřiků není a žádný únik vidět není, takže to prý “může” být jen pozůstatek oleje po neopatrném dolévání do motoru). A co se týče mastnoty na spodní příčce, tam to prý může být za celou dobu provozu umaštěné od turba, že “takto k nim jezdí spousta aut od Volva a neviděl by v tom zásadní problém”.
Takže otázka zní - vidíte v tom nějakou past, případně na kolik vyjde taková výměna / repase turba u téhle motorizace?
A nějaké další tipy, na co se při finální prohlídce před případnou koupí zaměřit? Bohužel to mám dost z ruky, takže je to trochu složitější co se týče flexibility prohlídek
Původně jsem zmínil motorizaci D5, ale v reálu je to čipnutá D4 softwarem pro D5 (v autorizáku, což mě zarazilo - ale jede to a jede to pěkně, tak snad to nebude žádný zlo..).
Zatím jsem to měl možnost vidět jen jednou a auto se mi vcelku dost líbí - kastle i interiér v pěkném a udržovaném stavu, za jízdy nikde nic nebouchalo, motor šel celkem dobře (bohužel jsem neměl možnost startu za studena).
Na první pohled mě však trochu znervóznil olej na spodní přední příčce motorového prostoru a na samotném motoru v oblasti vstřiků (viz. přiložené foto).
Podle vyjádření autorizovaného Volvo servisu (kde bylo auto teď v úterý na výměně oleje a všech filtrů) by nemělo jít o nic vážného (nafta to u vstřiků není a žádný únik vidět není, takže to prý “může” být jen pozůstatek oleje po neopatrném dolévání do motoru). A co se týče mastnoty na spodní příčce, tam to prý může být za celou dobu provozu umaštěné od turba, že “takto k nim jezdí spousta aut od Volva a neviděl by v tom zásadní problém”.
Takže otázka zní - vidíte v tom nějakou past, případně na kolik vyjde taková výměna / repase turba u téhle motorizace?
A nějaké další tipy, na co se při finální prohlídce před případnou koupí zaměřit? Bohužel to mám dost z ruky, takže je to trochu složitější co se týče flexibility prohlídek
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 140
- Registrován: 1 rok 1 měsíc
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: XC90 2019 B5
#1427 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Dacan_cz: na zaolejovane motory som od jedného momentu alergický, a kto tvrdí že to nemá na nič vplyv je k...
Mám XC90 2019, motor od výroby tiekol popod krycie veko, olej sa dostal na plastový termostat, ten napuchol, roztrhlo ho a voda za jazdy vytiekla.
Mám XC90 2019, motor od výroby tiekol popod krycie veko, olej sa dostal na plastový termostat, ten napuchol, roztrhlo ho a voda za jazdy vytiekla.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1146
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#1428 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Tuhle S80II někdo viděl? Vypadá moc pěkně.
https://auto.bazos.cz/inzerat/169162677/volvo-s80-24-d5-summum-polestar.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/169162677/volvo-s80-24-d5-summum-polestar.php
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9873
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1429 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Zajímavej kousek. K dokonalosti ji chybí ventilace sedaček a vyhřívaný volant.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#1430 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Škoda té plasto-kůže a osobně bych preferoval AWD, přeci jen se to chová za zhrošených adhezních podmínek podstatně kultivovaněji.
Vyhřívaný volant dodělá docela jednoduše. Vypadá to na moc hezký auto.
Edit. Gramatika
Vyhřívaný volant dodělá docela jednoduše. Vypadá to na moc hezký auto.
Edit. Gramatika
Naposledy upravil(a) Thor123 dne 24 kvě 2023 15:35, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9873
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1431 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Pravda. U faceliftu už CEM počítá s jednotkou vyhřívání volantu + existuje tlačítko.
A s tím AWD...máme S80 bez AWD a je to primárně na dlouhý přesuny a to AWD tak nějak není potřeba. Když se jede v zimě do hor, tak bereme XC.
A s tím AWD...máme S80 bez AWD a je to primárně na dlouhý přesuny a to AWD tak nějak není potřeba. Když se jede v zimě do hor, tak bereme XC.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 181
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
#1432 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Je tu někdo od Zvolena? Kdo by se mi zajel podívat s ViDou na Auto?
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
#1433 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ahoj, prichazim s prosbou o radu. Delsi dobu shanim Volvo XC70 Diesel 136kW, kdyz jsem uz nasel objel jsem celkem 3 servisy aby auto zkontrolovali, nasli tam veci, ktere jsem se nakonec rozhodl auto nevzit, ale temer vsichni rekli, ze jsem se zblaznil, ze Volvo je velmi nakladne na servis, nejsou dily a kdyz tak pouze original a jestli to chci kvuli bezpecnosti, ze to je taky prezitek at si koupim novejsi skodovku za usetrene penize, co nasypu do servisu. Dekuju za radu posilam klicenku....
Kdyz jsem si vyslech rady, tak jeden servis mi sdelil, ze diesel jsou nektere motory a automaty past. Konkretne 151kw. Je tedy neco cemu se vylozene vyhnout? Diky
Kdyz jsem si vyslech rady, tak jeden servis mi sdelil, ze diesel jsou nektere motory a automaty past. Konkretne 151kw. Je tedy neco cemu se vylozene vyhnout? Diky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 5098
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#1434 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
čti... všechno je tady popsané... Neptáš se na nic nového a na nic na co by tady už nebyla odpověď.
Zbytek nekomentuju.
Zbytek nekomentuju.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#1435 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Vyprdni se na XC kvuli AWD a kup si 120 kw do r.v. 2005 a budeš v pohodě
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 434
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#1436 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Vo Zvolene je priamo autorizak a je celkom dobre hodnoteny
#1437 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
No prave, ze se tady rysuje jedna XC70 AWD z rodiny od segry. Uz do toho dost nasypala - takze je to idealni koupit, ale zase jak pises AWD z toho mam obavy a z automatu taky. Protoze jsem se moc dobre nedopatral, jak tohle drzi.karelvolvo píše: ↑22 črc 2023 21:37 Vyprdni se na XC kvuli AWD a kup si 120 kw do r.v. 2005 a budeš v pohodě
Je mi jasny, ze je to ruzny podle toho, jak se k tomu cloveka chova a jakou tomu davam peci.
Jeste zkusim nejaky rozumnej servis, jestli by mi rekl co a jak. Ja jsem zkusil 3 a vsichni mi volvo pohanili a zaroven rekli, ze mi nebudou rikat tohle je v pohode, protoze dovnitr nikdo nevidi...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9873
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1438 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Tak se víc rozepiš o té XC70 z rodiny. Třeba dokážeme líp poradit. A co znamená informace, že nejsou díly nebo leda originál?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1439 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Obecně, garážoví servisáci nemaji volva rádi, protože na ně nefunguje univerzální diagnostika a potřebuje to spešl svojí volvo DICE, kterou nemají a kupovat se jim nevyplatí. Zbytek argumentace "známých" je zcestný, něco je levnější jak na škodovku, něco dražší a u takhle starý ojetiny jako se ptáš, většinou spíš záleží na péči a chování předchozího majitele, než na tom, co to je za auto.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#1440 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Tak jo, z rodiny xc70 nevysla, takze pujdu do 120kW do r.v.2005 jenze kde jsou schovany? Predpokladam jedine dovoz? Jestli o nejeke vite budu rad za info. Dikykarelvolvo píše: ↑22 črc 2023 21:37 Vyprdni se na XC kvuli AWD a kup si 120 kw do r.v. 2005 a budeš v pohodě
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 502
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#1441 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ahoj,
neznáte, nebo nevíte někdo něco víc o těchto dvou kusech?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/191827690?fbclid=IwAR0GU02lQzzXixEzhRig6kCX6RNMSdm2TDFnsj-W7qMYU-NrTkD4JjSlxbA
https://auto.bazos.cz/inzerat/173185522/volvo-v70-24-d5-manual-kuze-2009.php
Vím že to jsou úplně jiný auta
neznáte, nebo nevíte někdo něco víc o těchto dvou kusech?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/191827690?fbclid=IwAR0GU02lQzzXixEzhRig6kCX6RNMSdm2TDFnsj-W7qMYU-NrTkD4JjSlxbA
https://auto.bazos.cz/inzerat/173185522/volvo-v70-24-d5-manual-kuze-2009.php
Vím že to jsou úplně jiný auta
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 195
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: S80 AWD AT 3.2 MY11, V70 AT 3.2 MY09
#1442 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ta z Jablu je na prodej uz od jara, takze par mesicu v nabidce a zatim ji nikdo nekoupil...
Ma Polestar chip +15kW. Uz si nepamatuju, kolik za ni tehdy chtel. Jen si ji pamatuju, ze je focena tady kousek od baraku od nasich
Ma Polestar chip +15kW. Uz si nepamatuju, kolik za ni tehdy chtel. Jen si ji pamatuju, ze je focena tady kousek od baraku od nasich
_________________
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#1443 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
To j byvalka po PinďaBC
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9873
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1444 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Počkej...tu má snad brácha nebo?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4218
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#1445 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Brácha má černou
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 4167
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1446 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Tuhle stříbrnou měl ještě předtím. Je to snad první P3 v republice kde byly zprovozněny TFT
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#1447 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Neviděl jste někdo tuhle xc90 2008 v ESA Štěrboholy? https://www.autoesa.cz/volvo/xc90/suv/nafta/259285822#cebia
Kámoš chce abych se mu na ni zítra podíval i když jsem se mu ji snažil rozmluvit - je to dovozovka tak o ní neseženu relevantní info od svého zdroje a ještě to prý dost kouří z nálevky oleje. Možná jenom funí každopádně nejsem příznivcem tohoto bazaru tak bych raději slyšel že to někdo už viděl a je to krám abych tam nemusel jezdit
Kámoš chce abych se mu na ni zítra podíval i když jsem se mu ji snažil rozmluvit - je to dovozovka tak o ní neseženu relevantní info od svého zdroje a ještě to prý dost kouří z nálevky oleje. Možná jenom funí každopádně nejsem příznivcem tohoto bazaru tak bych raději slyšel že to někdo už viděl a je to krám abych tam nemusel jezdit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 428
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#1448 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Omlouvám se za příspěvek, který je trochu OT. Já bych si v tomto autobazaru nekoupil ani multikáru . Spousta mých známých si jela prohlédnout vybrané auto do pobočky v Č.B. (po telefonické domluvě), a ejhle po příjezdu najednou auto nebylo. Běžná praxe těch šmejdů.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#1449 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Jo ,jenže si to nedá vymluvit tak jestli tuto xc 90 už tady někdo neprohlížel..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#1450 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
a kdyz se ja ptal jakou hodnotu ma moje 2008 s 3.2 260tkm, s komplet repasi prevodovky, diferaku, vymenenym podvozkem (tlumice, pera, brzdy atd), novym nezavislym topenim, novyma chladicema a klimakompresorem, svickama, origo civkama, vodni pumpou, PVC, origo dennim svicenim, zadnima LED lampama, kompletnim odhlucnenim celeho auta za 30k, novou CEM, novym celnim oknem, s dolozitelnym olejovym servisem motoru prevodovky serva a ctyrkolky, a uz se mi ani nechce rozepisovat s cim dalsim, tak lidi kroutili nosem ze za toto vic jak 10tisic eur nedostanu.
No a taky naky diesel z dovozu z bazaru za 260tisic a on si to nenecha vymluvit. To je "kamos". Vole jako
No a taky naky diesel z dovozu z bazaru za 260tisic a on si to nenecha vymluvit. To je "kamos". Vole jako
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek