IIHS crash test

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3441
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#1 IIHS crash test

Příspěvek od Ekky »

krasně vidět jak Volvo to maj vymakaný a auto se po tý překážce krásně sveze... jinak všechny narazí a přetočí se. Krom ty poslední Hondy tak měla taky tendencí sklouznout.. ale u ty toyoty jak se stočí kolo tak airbak ti pěkně vodře fasadu. :D
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#2 IIHS crash test

Příspěvek od Haben »

zajímavé, že XC90 se jako jediné svezlo, ostatní se o zeď otočili. Asi kluci ve Švédsku mysleli na to, že je lepší tam dát nějakou výztuhu s pozvolným náběheme a ne rovnou, která auto zastaví na deseti centemitrech :good:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#3 IIHS crash test

Příspěvek od doktor »

U volva ta modrá tekutina bude asi z tlumiče, že?

U ty toyoty je sranda jak hlava trefí palubní desku mezi dvěma airbagy - mazec.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#4 IIHS crash test

Příspěvek od kV8ba »

Tady je krásně vidět kdo staví auto pro hvězdičky a kdo to myslí vážně :twisted:
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

mot
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 520
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Moravská Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04

#5 IIHS crash test

Příspěvek od mot »

No v tom Hamví bych sedět nechtěl, tam to vypadá na tvrdý náraz
_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 637
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

#6 IIHS crash test

Příspěvek od Pedrozo »

CRV zlomenej sloupek hadr, to je už vážně dost, ale co mě překvapilo, byl mergl a highlander... ochrana posádky asi (???) ok, ale celkově to vypadá hrozně :bad: Jinak dobrej odkaz Martine, pěkný pokoukání a zajímavý srovnání :good:
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2428
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3
Kontaktovat uživatele:

#7 IIHS crash test

Příspěvek od Chase »

Tohluhle americkou metodiku už jsem taky zaregistroval :) což o to, SUV ještě vypadá jí ještě docela dobře, ale doporučuju kouknout třeba na A4 nebo mazdu 6, která buď neměla a nebo na ní nebouchl boční pytel :D



a vyloženej průser je třeba taková Mazda CX 9 :D



(BTW: ale berme tak, že crash testy se dělají v 56-64km/h... třeba ve 190 jsou už nějak všechny deformační zóny pro smích :D )
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Radic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 112
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Uherský Brod
Vůz: S60 2.4T AWD

#8 IIHS crash test

Příspěvek od Radic »


tohle už asi mnozí viděli, ale je zajímavé jak si Volvo samo dělalo crash testy podle reálných situací a ne nějaký náraz do betonu na 30% předku...
_________________
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#9 IIHS crash test

Příspěvek od danki »

_________________
2x V70 TDI, V70 T5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 563
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

#10 IIHS crash test

Příspěvek od scoff »

bud jsem tele a prehlid jsem to nebo v tomhle testu neni zadna skodarna ?

buh vi proc asi :lol:
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 595
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

#11 IIHS crash test

Příspěvek od L4W »

Řekl bych, že testují jen auta které se prodávají v Severní Americe.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 110
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Již nemám volvo

#12 IIHS crash test

Příspěvek od danny_z »

L4W píše:Řekl bych, že testují jen auta které se prodávají v Severní Americe.
Asi ano, protože NCAP Škodu normálně testuje...
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#13 IIHS crash test

Příspěvek od VanThomas »

100 km/h do zdi... Ani dnes nebude moc aut, které by dopadly nějak výrazně lépe. A pokud ano je to stejně jedno, protože posádka bude tak jako tak mrtvá...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#14 IIHS crash test

Příspěvek od danki »

Tak sa kukni sam na to, aspon jak to ma vypadat ve 100ke
A naraz v modernem aute ani ve 100ke nemusi byt smrtelny pri dnesnych 150ks bigbagoch a deformacnych zonach
https://www.youtube.com/watch?v=1TNFDeK6GLE
https://www.youtube.com/watch?v=LLeGAFS4czM
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#15 IIHS crash test

Příspěvek od VanThomas »

Ono je velký rozdíl, jestli ta rána je opravdu do zdi, nebo do něčeho deformovatelného (jako ten golf). Pokud to bude opravdu zeď, která se nerozsype, tak zhruba od 80 km/h výš není moc šancí v čemkoliv. Dlouhá deformační zóna (výhoda větších aut) může hranici maléru posunout nahoru, ale fyzika je neúprosná... Airbag určitě zabrání spoustě poranění, ale samotné přetížení při zpomalení auta nijak významně snížit nemůže.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#16 IIHS crash test

Příspěvek od yoby »

danki: jasný, auto bude vypadat líp, člověk vevnitř na první pohled taky... jen z veškerejch vnitřních orgánů bude mít sekanou :D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#17 IIHS crash test

Příspěvek od danki »

Ono pravje ta 100ka neni az tak vysoka rychlost, jak sa zda.
Jeden kamos na pretekoch ve 180ke celovica do mostku v prikope. Je pravda, ze energia isla dal a urobil este salto.
Druhy kamos ve 160 celovica do zvodidel. Byl to pezot samopochoptelne vyramovany a nebylo poznat co to je.
A teraz k tym organom. Ve vyramovanem aute, kde je clovjek zapnuty v 6ti bodech a pohybu moc nema sa g zvysuje oproti autu, kde su bagy a obycajny pas.
Ono toto je dohada na milion roku a zalezi od auta, od cloveka, od situacie od miliontristo okolnosti.
PS: Akurat sem dokukal stary dil Auto moto revue, kde spominaju MB S klass W140, kde by mnel clovek sedici vzadu prezit az do 160ky.
link:http://www.ceskatelevize.cz/porady/1170433294-auto-moto-revue/214562220500017-zkontrolujeme-opravu-dalnice-d1-svezeme-se-broukem-a-otestujeme-porsche-macan/video/

time 15:20
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#18 IIHS crash test

Příspěvek od ksw »

ještě je hoodně co zlepšovat

_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#19 IIHS crash test

Příspěvek od ksw »

a tento si vede ještě lépe, kolo i s ramenem jde mimo karoserii

http://www.iihs.org/iihs/news/desktopnews/nissan-rogue-earns-institutes-top-safety-award

ale těch podpůrných elektronických systému je na brzkou únavu při řízení

http://www.ariva.de/news/2014-Nissan-Rogue-Earns-Top-Safety-Pick-Plus-From-IIHS-4969497
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

mot
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 520
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Moravská Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04

#20 IIHS crash test

Příspěvek od mot »

http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/volvo/s60/2005

Každý si tam může najít své auto. Celkem mě překvapilo, jak jsou ty starší modely tvrdé, téměř žádné deformační zóny oproti novým modelům.
_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3617
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#21 IIHS crash test

Příspěvek od Deshi »

jéééé S40 I nedopadla zase tak zle :Yahoo!:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 637
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

#22 IIHS crash test

Příspěvek od Pedrozo »

každý si tam svoje auto rozhodně nenajde :pardon:
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“