![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
IIHS crash test
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
IIHS crash test
krasně vidět jak Volvo to maj vymakaný a auto se po tý překážce krásně sveze... jinak všechny narazí a přetočí se. Krom ty poslední Hondy tak měla taky tendencí sklouznout.. ale u ty toyoty jak se stočí kolo tak airbak ti pěkně vodře fasadu. ![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
IIHS crash test
zajímavé, že XC90 se jako jediné svezlo, ostatní se o zeď otočili. Asi kluci ve Švédsku mysleli na to, že je lepší tam dát nějakou výztuhu s pozvolným náběheme a ne rovnou, která auto zastaví na deseti centemitrech ![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
-
Offline
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
IIHS crash test
U volva ta modrá tekutina bude asi z tlumiče, že?
U ty toyoty je sranda jak hlava trefí palubní desku mezi dvěma airbagy - mazec.
U ty toyoty je sranda jak hlava trefí palubní desku mezi dvěma airbagy - mazec.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 447
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
IIHS crash test
Tady je krásně vidět kdo staví auto pro hvězdičky a kdo to myslí vážně ![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/spiteful.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/spiteful.gif)
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
IIHS crash test
No v tom Hamví bych sedět nechtěl, tam to vypadá na tvrdý náraz
-
Offline
- Příspěvky: 632
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
IIHS crash test
CRV zlomenej sloupek hadr, to je už vážně dost, ale co mě překvapilo, byl mergl a highlander... ochrana posádky asi (???) ok, ale celkově to vypadá hrozně
Jinak dobrej odkaz Martine, pěkný pokoukání a zajímavý srovnání ![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
![Bad :bad:](./images/smilies/bad.gif)
![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
x 3
IIHS crash test
Tohluhle americkou metodiku už jsem taky zaregistroval
což o to, SUV ještě vypadá jí ještě docela dobře, ale doporučuju kouknout třeba na A4 nebo mazdu 6, která buď neměla a nebo na ní nebouchl boční pytel ![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
https://www.youtube.com/watch?v=KiFria6nCoc
a vyloženej průser je třeba taková Mazda CX 9
https://www.youtube.com/watch?v=2qXOiri3vTU
(BTW: ale berme tak, že crash testy se dělají v 56-64km/h... třeba ve 190 jsou už nějak všechny deformační zóny pro smích
https://www.youtube.com/watch?v=LmRkPyuet_o )
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
https://www.youtube.com/watch?v=KiFria6nCoc
a vyloženej průser je třeba taková Mazda CX 9
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
https://www.youtube.com/watch?v=2qXOiri3vTU
(BTW: ale berme tak, že crash testy se dělají v 56-64km/h... třeba ve 190 jsou už nějak všechny deformační zóny pro smích
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: S60 2.4T AWD
IIHS crash test
https://www.youtube.com/watch?v=arQmNjWsTz0
tohle už asi mnozí viděli, ale je zajímavé jak si Volvo samo dělalo crash testy podle reálných situací a ne nějaký náraz do betonu na 30% předku...
tohle už asi mnozí viděli, ale je zajímavé jak si Volvo samo dělalo crash testy podle reálných situací a ne nějaký náraz do betonu na 30% předku...
_________________
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
-
Offline
- Příspěvky: 331
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
IIHS crash test
Totok je kara
https://www.youtube.com/watch?v=jMOKGYTZPQU
https://www.youtube.com/watch?v=jMOKGYTZPQU
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvky: 562
- Registrován: 16 roků
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
IIHS crash test
bud jsem tele a prehlid jsem to nebo v tomhle testu neni zadna skodarna ?
buh vi proc asi![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
buh vi proc asi
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
IIHS crash test
Řekl bych, že testují jen auta které se prodávají v Severní Americe.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
IIHS crash test
Asi ano, protože NCAP Škodu normálně testuje...L4W píše:Řekl bych, že testují jen auta které se prodávají v Severní Americe.
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 1178
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
IIHS crash test
100 km/h do zdi... Ani dnes nebude moc aut, které by dopadly nějak výrazně lépe. A pokud ano je to stejně jedno, protože posádka bude tak jako tak mrtvá...danki píše:Totok je kara
https://www.youtube.com/watch?v=jMOKGYTZPQU
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 331
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
IIHS crash test
Tak sa kukni sam na to, aspon jak to ma vypadat ve 100ke
A naraz v modernem aute ani ve 100ke nemusi byt smrtelny pri dnesnych 150ks bigbagoch a deformacnych zonach
https://www.youtube.com/watch?v=1TNFDeK6GLE
https://www.youtube.com/watch?v=LLeGAFS4czM
A naraz v modernem aute ani ve 100ke nemusi byt smrtelny pri dnesnych 150ks bigbagoch a deformacnych zonach
https://www.youtube.com/watch?v=1TNFDeK6GLE
https://www.youtube.com/watch?v=LLeGAFS4czM
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvky: 1178
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
IIHS crash test
Ono je velký rozdíl, jestli ta rána je opravdu do zdi, nebo do něčeho deformovatelného (jako ten golf). Pokud to bude opravdu zeď, která se nerozsype, tak zhruba od 80 km/h výš není moc šancí v čemkoliv. Dlouhá deformační zóna (výhoda větších aut) může hranici maléru posunout nahoru, ale fyzika je neúprosná... Airbag určitě zabrání spoustě poranění, ale samotné přetížení při zpomalení auta nijak významně snížit nemůže.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3653
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
IIHS crash test
danki: jasný, auto bude vypadat líp, člověk vevnitř na první pohled taky... jen z veškerejch vnitřních orgánů bude mít sekanou ![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 331
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
IIHS crash test
Ono pravje ta 100ka neni az tak vysoka rychlost, jak sa zda.
Jeden kamos na pretekoch ve 180ke celovica do mostku v prikope. Je pravda, ze energia isla dal a urobil este salto.
Druhy kamos ve 160 celovica do zvodidel. Byl to pezot samopochoptelne vyramovany a nebylo poznat co to je.
A teraz k tym organom. Ve vyramovanem aute, kde je clovjek zapnuty v 6ti bodech a pohybu moc nema sa g zvysuje oproti autu, kde su bagy a obycajny pas.
Ono toto je dohada na milion roku a zalezi od auta, od cloveka, od situacie od miliontristo okolnosti.
PS: Akurat sem dokukal stary dil Auto moto revue, kde spominaju MB S klass W140, kde by mnel clovek sedici vzadu prezit az do 160ky.
link:http://www.ceskatelevize.cz/porady/1170433294-auto-moto-revue/214562220500017-zkontrolujeme-opravu-dalnice-d1-svezeme-se-broukem-a-otestujeme-porsche-macan/video/
time 15:20
Jeden kamos na pretekoch ve 180ke celovica do mostku v prikope. Je pravda, ze energia isla dal a urobil este salto.
Druhy kamos ve 160 celovica do zvodidel. Byl to pezot samopochoptelne vyramovany a nebylo poznat co to je.
A teraz k tym organom. Ve vyramovanem aute, kde je clovjek zapnuty v 6ti bodech a pohybu moc nema sa g zvysuje oproti autu, kde su bagy a obycajny pas.
Ono toto je dohada na milion roku a zalezi od auta, od cloveka, od situacie od miliontristo okolnosti.
PS: Akurat sem dokukal stary dil Auto moto revue, kde spominaju MB S klass W140, kde by mnel clovek sedici vzadu prezit az do 160ky.
link:http://www.ceskatelevize.cz/porady/1170433294-auto-moto-revue/214562220500017-zkontrolujeme-opravu-dalnice-d1-svezeme-se-broukem-a-otestujeme-porsche-macan/video/
time 15:20
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvky: 937
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
IIHS crash test
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 937
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
IIHS crash test
a tento si vede ještě lépe, kolo i s ramenem jde mimo karoserii
http://www.iihs.org/iihs/news/desktopnews/nissan-rogue-earns-institutes-top-safety-award
ale těch podpůrných elektronických systému je na brzkou únavu při řízení
http://www.ariva.de/news/2014-Nissan-Rogue-Earns-Top-Safety-Pick-Plus-From-IIHS-4969497
http://www.iihs.org/iihs/news/desktopnews/nissan-rogue-earns-institutes-top-safety-award
ale těch podpůrných elektronických systému je na brzkou únavu při řízení
http://www.ariva.de/news/2014-Nissan-Rogue-Earns-Top-Safety-Pick-Plus-From-IIHS-4969497
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
IIHS crash test
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/volvo/s60/2005
Každý si tam může najít své auto. Celkem mě překvapilo, jak jsou ty starší modely tvrdé, téměř žádné deformační zóny oproti novým modelům.
Každý si tam může najít své auto. Celkem mě překvapilo, jak jsou ty starší modely tvrdé, téměř žádné deformační zóny oproti novým modelům.
-
Offline
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
IIHS crash test
jéééé S40 I nedopadla zase tak zle ![Yahoo! :Yahoo!:](./images/smilies/yahoo.gif)
![Yahoo! :Yahoo!:](./images/smilies/yahoo.gif)
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 632
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
IIHS crash test
každý si tam svoje auto rozhodně nenajde ![Pardon :pardon:](./images/smilies/pardon.gif)
![Pardon :pardon:](./images/smilies/pardon.gif)
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Amaterska_udiaren, Blade, f.e.e.t, Google [Bot]