Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Dlouho jsem hledal a čekal než se objevilo to pravé.
Na velikonoční pondělí jsem z Čech na Moravu přivezl 940tku s motorizací B230FK. Je to původem němec z roku 1996 s zřejmě poctivými 200 000 kilometry. Má pár nedostatků, šrámů a nutných investic, ale i přesto jsem se do něj zamiloval! Tady je zatím pár provizorních fotek z parkoviště, jakmile se dostanu do přírody, tak pořídím lepší...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) M.a.r.e.k dne 28 dub 2014 12:51, celkem upraveno 6 x.
Pěkný koukám nárazníky jsou komplet v laku?
Jinak ten motorek stěrače je nejjednodužší prostě vyměnit, u vyhřívání sedadel bych začal změřením zda není přerušen drát v dečkách.
peter cz píše:Pěkný koukám nárazníky jsou komplet v laku?
Jinak ten motorek stěrače je nejjednodužší prostě vyměnit, u vyhřívání sedadel bych začal změřením zda není přerušen drát v dečkách.
Díky! Ano nárazníky jsou v laku. Jen ten přední je na levé straně poškozen a je spolu s blinkrem jediným na oko nepěkným místem na autě...
Jakpak prosím změřím ten drát v dečkách??? Něco jsem se dočetl o relé, které je pod sedačkou. Ale dostat se k němu je snad na demontování sedačky :/
Podle mne jsou nějaké špatné ty ozubené díly u toho motorku...
Dobře si ten plyn spočítej. Já ho z toho samýho auta právě kuchám ven, protože se mi prostě nevyplatí.
Motorek stěrače jde rozebrat, ale chce to trpělivost, je tam moc pacek a pokud jich při rozebírání ulámeš jen 25%, tak si machr
Výhřev si změř dečky, odpor vedení, konektory pod sedadlem, ale bacha kdybys měl boční pytle, aby sis je neodpálil.
Blinkry se furt prodávaji, kup si nový, stojí to pár korun, pokud nebudeš kupovat originál.
Přerušený drát v dečce se nejlépe změří pípákem aneb kontinuelita obvodu...je to na každém multimetru - když se spojí ty dva měřící kabely, tak to začne pípat. Takže pokud píchneš jeden kabel na jeden kolík dečky a druhý kabel na druhý kolík dečky, ta přerušený drát poznáš tak, že multimetr ani zázrakem nezapípá.ží :
Jinak ta devítka je fakt boží ) jsem ulítlej na černý auta a tohle je fakt dokonalej pohřebák
Gratuluji k pěkné krabici Je od někoho místního z fóra??
Ad plyn, záleží kolik toho najezdíš... já ho v autě mám, zatím rozesraný a přemýšlím zda ho má cenu zprovoznit (cca 10t) nebo radši vypárat a mít klid.
_________________ KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
Jen bych dodal, že odporový drát v dečce má odpor takže bacha na to multimetr nemusí nutně pípat i když multimetr nastavíš na pípání.
lepší varianta je změřit odpor
Urvanej píše:Dobře si ten plyn spočítej. Já ho z toho samýho auta právě kuchám ven, protože se mi prostě nevyplatí.
Motorek stěrače jde rozebrat, ale chce to trpělivost, je tam moc pacek a pokud jich při rozebírání ulámeš jen 25%, tak si machr
Výhřev si změř dečky, odpor vedení, konektory pod sedadlem, ale bacha kdybys měl boční pytle, aby sis je neodpálil.
Blinkry se furt prodávaji, kup si nový, stojí to pár korun, pokud nebudeš kupovat originál.
V čem se ti nevyplatí?
Ať počítám jak počítám, tak pořizovací cenu mám za nějaký ten tisíc kilometrů zpět a zatím jsem nějaké velké úskalí LPG nezjistil
smolda píše:Přerušený drát v dečce se nejlépe změří pípákem aneb kontinuelita obvodu...je to na každém multimetru - když se spojí ty dva měřící kabely, tak to začne pípat. Takže pokud píchneš jeden kabel na jeden kolík dečky a druhý kabel na druhý kolík dečky, ta přerušený drát poznáš tak, že multimetr ani zázrakem nezapípá.ží :
Jinak ta devítka je fakt boží ) jsem ulítlej na černý auta a tohle je fakt dokonalej pohřebák
Až ho budu mít zpět ze servisu, hned to proměřím
Jojo černá mu velice sluší
kV8ba píše:Gratuluji k pěkné krabici Je od někoho místního z fóra??
Ad plyn, záleží kolik toho najezdíš... já ho v autě mám, zatím rozesraný a přemýšlím zda ho má cenu zprovoznit (cca 10t) nebo radši vypárat a mít klid.
Pán, který mi auto prodal fórum zná, ale to je asi tak vše.
Nenajezdím toho zatím nějak závratně moc, ale co bude v budoucnu nikdo neví a auto si plánuji nechat dlouho...
lukinl píše:Jen bych dodal, že odporový drát v dečce má odpor takže bacha na to multimetr nemusí nutně pípat i když multimetr nastavíš na pípání.
lepší varianta je změřit odpor
No mě všechny 4 dečky pípaly takže vlastně 100%...sice vzorek pouhých 4 kusů, ale pípalo to asi takhle: když to bude pípat, tak je fajn...když to nebude, tak zkusit ještě dodatečně změřit odpor a pak to bude případně jasný
je to model 96 nebo 97? Odhaduju 96, jestli má éčko ve vinu tak se nechají 16tky dopsat na DI pokud ne tak jedině p. Daehne z VAC za 2000 nebo Dekra za 3000... Popř kopie techničáku se stejnýma teď nevím kolika prvníma znakama ve vinu kterej 16tky zapsaný má
Pokud už má auto evropskou homologaci (zjistíš na štítku), tak by neměl být pro STK (dekru) problém dohledat to v databázi. A za nějaký bakšiš nechat dopsat.
Mě je tam při dovozové technické taky dopsal, měl jsem jen 15" 205/65 a 195/65 a jediné další, které tam našel byly právě 205/55 R16, tedy rozměr na Hydry.
Nebo jedině rozběhnout kolečko Daehne a VČR
_________________ KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
Ondra. píše:
potřebuješ věci který prostě nejsou
tapecy jaká barva? na rádio jedině ebay ale zaplať zaplať, já po letech teprv teď ulovil origo devítkový rádio
Whauu s rádiem Tapecy jsou černé, stejně jako interiér...
Ondra. píše:je to model 96 nebo 97? Odhaduju 96, jestli má éčko ve vinu tak se nechají 16tky dopsat na DI pokud ne tak jedině p. Daehne z VAC za 2000 nebo Dekra za 3000... Popř kopie techničáku se stejnýma teď nevím kolika prvníma znakama ve vinu kterej 16tky zapsaný má
Datum první registrace v německém techničáku byl březen roku 1996. Ve vinu písmeno E nemám To se bude těžko někdo hledat
kV8ba píše:Pokud už má auto evropskou homologaci (zjistíš na štítku), tak by neměl být pro STK (dekru) problém dohledat to v databázi. A za nějaký bakšiš nechat dopsat.
Mě je tam při dovozové technické taky dopsal, měl jsem jen 15" 205/65 a 195/65 a jediné další, které tam našel byly právě 205/55 R16, tedy rozměr na Hydry.
Nebo jedině rozběhnout kolečko Daehne a VČR
Díky za radu, mrknu na štítek, až se dostanu k autu Nevím jistě jestli je to pan Daehne, ale prej s ním není moc domluva
Mohl bych se prosím zeptat, zdali by mi tento přední nárazník pasoval??? Volal jsem jim a mají tam psáno jen do roku 1994. Je v něm po tomto roce nějaký rozdíl???
Ondra. píše:nárazník pasovat bude, bývá rozdíl ale v horní liště která je buď zvlášť a nebo součástí nárazníku, ale pasovat to bude
Díky, údajně ty polské levné nárazníky bývají z laminátu (ikdyž paní po telefonu říkala že je plastový) a špatně prý sedí.. Lepší by prý byl originál, takže by snad měli mít originál u pana Čížka ve Štěrboholech.
Auto mám v servisu a včera jsme ho připojily na diagnostiku. Diagnostika nám píše i po smazání vážné závady, stále špatnou váhu vzduchu. Jediný problém který pociťuji, je že musím startovat lehce pod plynem. Mysleli jsme, že je to krokovým motorkem, ale zřejmě to bude tou váhou vzduchu, je to možné?
Mám zkusit sehnat tu váhu? Je opravdu špatná? Případně neválí se někomu doma v regálu?