Marek - 945, S90
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Marek - 945, S90
Dlouho jsem hledal a čekal než se objevilo to pravé.
Na velikonoční pondělí jsem z Čech na Moravu přivezl 940tku s motorizací B230FK. Je to původem němec z roku 1996 s zřejmě poctivými 200 000 kilometry. Má pár nedostatků, šrámů a nutných investic, ale i přesto jsem se do něj zamiloval! Tady je zatím pár provizorních fotek z parkoviště, jakmile se dostanu do přírody, tak pořídím lepší...
Na velikonoční pondělí jsem z Čech na Moravu přivezl 940tku s motorizací B230FK. Je to původem němec z roku 1996 s zřejmě poctivými 200 000 kilometry. Má pár nedostatků, šrámů a nutných investic, ale i přesto jsem se do něj zamiloval! Tady je zatím pár provizorních fotek z parkoviště, jakmile se dostanu do přírody, tak pořídím lepší...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) M.a.r.e.k dne 28 dub 2014 12:51, celkem upraveno 6 x.
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Marek - 945
Byl bych moc rád za každou radu, pomoc a nabídku.
Nefunguje mi: vyhřívání sedadel a nemohu zprovoznit motorek stěrače světlometu (stěrač se rozjede ale v určité poloze se zasekne a už nejde)
Rád bych: Pravý přední blinkr, přední nárazník, originál rádio.
Musím ho startovat pod plynem a mám skrabatělé přední tapecíry dveří
Předem moc děkuji za případné rady a nabídky...
Nefunguje mi: vyhřívání sedadel a nemohu zprovoznit motorek stěrače světlometu (stěrač se rozjede ale v určité poloze se zasekne a už nejde)
Rád bych: Pravý přední blinkr, přední nárazník, originál rádio.
Musím ho startovat pod plynem a mám skrabatělé přední tapecíry dveří
Předem moc děkuji za případné rady a nabídky...
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Marek - 945
Pěkný koukám nárazníky jsou komplet v laku?
Jinak ten motorek stěrače je nejjednodužší prostě vyměnit, u vyhřívání sedadel bych začal změřením zda není přerušen drát v dečkách.
Jinak ten motorek stěrače je nejjednodužší prostě vyměnit, u vyhřívání sedadel bych začal změřením zda není přerušen drát v dečkách.
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Marek - 945
Díky! Ano nárazníky jsou v laku. Jen ten přední je na levé straně poškozen a je spolu s blinkrem jediným na oko nepěkným místem na autě...peter cz píše:Pěkný koukám nárazníky jsou komplet v laku?
Jinak ten motorek stěrače je nejjednodužší prostě vyměnit, u vyhřívání sedadel bych začal změřením zda není přerušen drát v dečkách.
Jakpak prosím změřím ten drát v dečkách??? Něco jsem se dočetl o relé, které je pod sedačkou. Ale dostat se k němu je snad na demontování sedačky :/
Podle mne jsou nějaké špatné ty ozubené díly u toho motorku...
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Marek - 945
Ještě bych se rád zeptal na nějaké informace a názory ohledně LPG.
To, že ho tento motor bez problémů zvládne, jsem se snad dozvěděl správně.
Uvažuji nad variantou použité nádrže a potrubí s novými membránami atd... nebo jsem zjistil poloviční ceny montáže a dílů u našich polských sousedů...
Protože čím dřív bych jezdil za polovinu, tím lépe.
To, že ho tento motor bez problémů zvládne, jsem se snad dozvěděl správně.
Uvažuji nad variantou použité nádrže a potrubí s novými membránami atd... nebo jsem zjistil poloviční ceny montáže a dílů u našich polských sousedů...
Protože čím dřív bych jezdil za polovinu, tím lépe.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Marek - 945
Dobře si ten plyn spočítej. Já ho z toho samýho auta právě kuchám ven, protože se mi prostě nevyplatí.
Motorek stěrače jde rozebrat, ale chce to trpělivost, je tam moc pacek a pokud jich při rozebírání ulámeš jen 25%, tak si machr
Výhřev si změř dečky, odpor vedení, konektory pod sedadlem, ale bacha kdybys měl boční pytle, aby sis je neodpálil.
Blinkry se furt prodávaji, kup si nový, stojí to pár korun, pokud nebudeš kupovat originál.
Motorek stěrače jde rozebrat, ale chce to trpělivost, je tam moc pacek a pokud jich při rozebírání ulámeš jen 25%, tak si machr
Výhřev si změř dečky, odpor vedení, konektory pod sedadlem, ale bacha kdybys měl boční pytle, aby sis je neodpálil.
Blinkry se furt prodávaji, kup si nový, stojí to pár korun, pokud nebudeš kupovat originál.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1134
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
Marek - 945
Přerušený drát v dečce se nejlépe změří pípákem aneb kontinuelita obvodu...je to na každém multimetru - když se spojí ty dva měřící kabely, tak to začne pípat. Takže pokud píchneš jeden kabel na jeden kolík dečky a druhý kabel na druhý kolík dečky, ta přerušený drát poznáš tak, že multimetr ani zázrakem nezapípá.ží :
Jinak ta devítka je fakt boží ) jsem ulítlej na černý auta a tohle je fakt dokonalej pohřebák
Jinak ta devítka je fakt boží ) jsem ulítlej na černý auta a tohle je fakt dokonalej pohřebák
-
Offline
- Příspěvky: 79
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Vůz: XC70 2.5T AWD 2005
- Bydliště: Praha 6
-
Offline
- Příspěvky: 1299
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Marek - 945
a nebo zde blinkr za pár korun http://shop.zavocar.cz/index.php?cPath=4310_11814
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 447
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Marek - 945
Gratuluji k pěkné krabici Je od někoho místního z fóra??
Ad plyn, záleží kolik toho najezdíš... já ho v autě mám, zatím rozesraný a přemýšlím zda ho má cenu zprovoznit (cca 10t) nebo radši vypárat a mít klid.
Ad plyn, záleží kolik toho najezdíš... já ho v autě mám, zatím rozesraný a přemýšlím zda ho má cenu zprovoznit (cca 10t) nebo radši vypárat a mít klid.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
Marek - 945
Jen bych dodal, že odporový drát v dečce má odpor takže bacha na to multimetr nemusí nutně pípat i když multimetr nastavíš na pípání.
lepší varianta je změřit odpor
lepší varianta je změřit odpor
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Marek - 945
V čem se ti nevyplatí?Urvanej píše:Dobře si ten plyn spočítej. Já ho z toho samýho auta právě kuchám ven, protože se mi prostě nevyplatí.
Motorek stěrače jde rozebrat, ale chce to trpělivost, je tam moc pacek a pokud jich při rozebírání ulámeš jen 25%, tak si machr
Výhřev si změř dečky, odpor vedení, konektory pod sedadlem, ale bacha kdybys měl boční pytle, aby sis je neodpálil.
Blinkry se furt prodávaji, kup si nový, stojí to pár korun, pokud nebudeš kupovat originál.
Ať počítám jak počítám, tak pořizovací cenu mám za nějaký ten tisíc kilometrů zpět a zatím jsem nějaké velké úskalí LPG nezjistil
Až ho budu mít zpět ze servisu, hned to proměřímsmolda píše:Přerušený drát v dečce se nejlépe změří pípákem aneb kontinuelita obvodu...je to na každém multimetru - když se spojí ty dva měřící kabely, tak to začne pípat. Takže pokud píchneš jeden kabel na jeden kolík dečky a druhý kabel na druhý kolík dečky, ta přerušený drát poznáš tak, že multimetr ani zázrakem nezapípá.ží :
Jinak ta devítka je fakt boží ) jsem ulítlej na černý auta a tohle je fakt dokonalej pohřebák
Jojo černá mu velice sluší
Super, hned jdu po němLUBOŠ píše:a nebo zde blinkr za pár korun http://shop.zavocar.cz/index.php?cPath=4310_11814
Pán, který mi auto prodal fórum zná, ale to je asi tak vše.kV8ba píše:Gratuluji k pěkné krabici Je od někoho místního z fóra??
Ad plyn, záleží kolik toho najezdíš... já ho v autě mám, zatím rozesraný a přemýšlím zda ho má cenu zprovoznit (cca 10t) nebo radši vypárat a mít klid.
Nenajezdím toho zatím nějak závratně moc, ale co bude v budoucnu nikdo neví a auto si plánuji nechat dlouho...
-
Offline
- Příspěvky: 1134
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
Marek - 945
No mě všechny 4 dečky pípaly takže vlastně 100%...sice vzorek pouhých 4 kusů, ale pípalo to asi takhle: když to bude pípat, tak je fajn...když to nebude, tak zkusit ještě dodatečně změřit odpor a pak to bude případně jasnýlukinl píše:Jen bych dodal, že odporový drát v dečce má odpor takže bacha na to multimetr nemusí nutně pípat i když multimetr nastavíš na pípání.
lepší varianta je změřit odpor
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Marek - 945
Dnes jsem u evidenční kontroly na technické zjistil že Hydry (16tky) nemám zapsané ve velkém TP, mám tam jen 15tky Co s tím?
Stále poptávám přední nárazník, případně originální rádio.
S těmi zvlněnými tapecíry předních dveří se bude těžko něco dělat.
Stále poptávám přední nárazník, případně originální rádio.
S těmi zvlněnými tapecíry předních dveří se bude těžko něco dělat.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Marek - 945
potřebuješ věci který prostě nejsouUltrasVidras píše:Dnes jsem u evidenční kontroly na technické zjistil že Hydry (16tky) nemám zapsané ve velkém TP, mám tam jen 15tky Co s tím?
Stále poptávám přední nárazník, případně originální rádio.
S těmi zvlněnými tapecíry předních dveří se bude těžko něco dělat.
tapecy jaká barva? na rádio jedině ebay ale zaplať zaplať, já po letech teprv teď ulovil origo devítkový rádio
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Marek - 945
je to model 96 nebo 97? Odhaduju 96, jestli má éčko ve vinu tak se nechají 16tky dopsat na DI pokud ne tak jedině p. Daehne z VAC za 2000 nebo Dekra za 3000... Popř kopie techničáku se stejnýma teď nevím kolika prvníma znakama ve vinu kterej 16tky zapsaný má
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 447
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Marek - 945
Pokud už má auto evropskou homologaci (zjistíš na štítku), tak by neměl být pro STK (dekru) problém dohledat to v databázi. A za nějaký bakšiš nechat dopsat.
Mě je tam při dovozové technické taky dopsal, měl jsem jen 15" 205/65 a 195/65 a jediné další, které tam našel byly právě 205/55 R16, tedy rozměr na Hydry.
Nebo jedině rozběhnout kolečko Daehne a VČR
Mě je tam při dovozové technické taky dopsal, měl jsem jen 15" 205/65 a 195/65 a jediné další, které tam našel byly právě 205/55 R16, tedy rozměr na Hydry.
Nebo jedině rozběhnout kolečko Daehne a VČR
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Marek - 945
Whauu s rádiem Tapecy jsou černé, stejně jako interiér...Ondra. píše: potřebuješ věci který prostě nejsou
tapecy jaká barva? na rádio jedině ebay ale zaplať zaplať, já po letech teprv teď ulovil origo devítkový rádio
Datum první registrace v německém techničáku byl březen roku 1996. Ve vinu písmeno E nemám To se bude těžko někdo hledatOndra. píše:je to model 96 nebo 97? Odhaduju 96, jestli má éčko ve vinu tak se nechají 16tky dopsat na DI pokud ne tak jedině p. Daehne z VAC za 2000 nebo Dekra za 3000... Popř kopie techničáku se stejnýma teď nevím kolika prvníma znakama ve vinu kterej 16tky zapsaný má
Díky za radu, mrknu na štítek, až se dostanu k autu Nevím jistě jestli je to pan Daehne, ale prej s ním není moc domluvakV8ba píše:Pokud už má auto evropskou homologaci (zjistíš na štítku), tak by neměl být pro STK (dekru) problém dohledat to v databázi. A za nějaký bakšiš nechat dopsat.
Mě je tam při dovozové technické taky dopsal, měl jsem jen 15" 205/65 a 195/65 a jediné další, které tam našel byly právě 205/55 R16, tedy rozměr na Hydry.
Nebo jedině rozběhnout kolečko Daehne a VČR
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Marek - 945
Mohl bych se prosím zeptat, zdali by mi tento přední nárazník pasoval??? Volal jsem jim a mají tam psáno jen do roku 1994. Je v něm po tomto roce nějaký rozdíl???
http://www.autodilyaaa.cz/predni-naraznik-volvo-740-760-903207/d-104595/
Blinkr jsem u nich taky našel a byl by tak za týden...
http://www.autodilyaaa.cz/predni-smerovka-s-obrysem-volvo-740-760-903220/d-104612/
Předem díky za vaše rady a názory
http://www.autodilyaaa.cz/predni-naraznik-volvo-740-760-903207/d-104595/
Blinkr jsem u nich taky našel a byl by tak za týden...
http://www.autodilyaaa.cz/predni-smerovka-s-obrysem-volvo-740-760-903220/d-104612/
Předem díky za vaše rady a názory
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Marek - 945
nárazník pasovat bude, bývá rozdíl ale v horní liště která je buď zvlášť a nebo součástí nárazníku, ale pasovat to bude
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Marek - 945
Díky, údajně ty polské levné nárazníky bývají z laminátu (ikdyž paní po telefonu říkala že je plastový) a špatně prý sedí.. Lepší by prý byl originál, takže by snad měli mít originál u pana Čížka ve Štěrboholech.Ondra. píše:nárazník pasovat bude, bývá rozdíl ale v horní liště která je buď zvlášť a nebo součástí nárazníku, ale pasovat to bude
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Marek - 945
Auto mám v servisu a včera jsme ho připojily na diagnostiku. Diagnostika nám píše i po smazání vážné závady, stále špatnou váhu vzduchu. Jediný problém který pociťuji, je že musím startovat lehce pod plynem. Mysleli jsme, že je to krokovým motorkem, ale zřejmě to bude tou váhou vzduchu, je to možné?
Mám zkusit sehnat tu váhu? Je opravdu špatná? Případně neválí se někomu doma v regálu?
Přidávám fotku váhy vzduchu.
Předem děkuji za pomoc
Mám zkusit sehnat tu váhu? Je opravdu špatná? Případně neválí se někomu doma v regálu?
Přidávám fotku váhy vzduchu.
Předem děkuji za pomoc
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Marek - 945
kdo na to ma diagnostiku? zkusil bych to napred radeji vyblikat...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Marek - 945
Blejskni prostor mezi kloboukem levýho tlumiče a levým pantem kapoty v motorovym prostoru prosím.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Marek - 945
Frajer z Olomouce. Mám dojem že jen s motorem to nekomunikovalo... Pobavím se s ním ohledně toho vyblikáváníOndra. píše:kdo na to ma diagnostiku? zkusil bych to napred radeji vyblikat...
Auto je v servisu, hned jak se k němu dostanu tak fotím Jen by mne zajímalo co tam naleznuUrvanej píše:Blejskni prostor mezi kloboukem levýho tlumiče a levým pantem kapoty v motorovym prostoru prosím.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: saabik