S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným závadám

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6087
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným závadám

Příspěvek od Haben »

Od sestry jsem si půjčil na projížďku Volvo S60 2,4T 147 kw, r.v. 2001, najeto 337 000 km, LPG VSI Prins. Natankoval jsem plyn a benzín do plné a vyrazil na následující trasu: Zlín-Lipník nad Bečvou-Vrbno pod Pradědem-Prostějov-Zlín + ve Zlíně nějaké poskakování.

Celkově najeto 472 km se spotřebou 7,27 l naturalu 95 a 47,87 l LPG. V přepočtu to vychází na 261 Kč / 100 km = 7,4 l / 100 km nafty při ceně 35 Kč / litr. Styl jízdy hodně dynamický (tlačil mě čas) - okresky 120-140 km/h, za každou druhou obcí zrychlování na plný plyn, předjíždění, v obcích dodržování padesátky :sorry:

Jedná se o reálnou spotřebu?
Za kolik jezdíte vy?
Dá se při předpisové jízdě dostat níže, na kolik?

No a teď k závadám:
- po první pravidelné roční kontrole LPG ve Zlíně auto dnes 2x náhle vypnulo motor - vždy po vytočení téměř do max otáček (jednou na dvojku, jednou na trojku) a následném ubrání plynu. Vždy se rozsvítili kontrolky a nový start se povedl na podruhé, resp. na potřetí. To samé to udělalo sestře před cca půl rokem
- auto se občas ani po zahřátí nepřepne na plyn, musím přepnout ručně
- auto občas během jízdy se přepne na benzín a pak nejde již přepnout zpět na plyn - někdy pomůže zastavit, vypnout motor, zamknout.
- nefunguje ovládání tempomatu - nelze zapnout - zkoušel jsem hledat pojistku, ale nenašel
- nefunguje výhřev řidičovi sedačky - pojistka je ok
- v prudší pravé zatáčce se mi na plaubáku 2x rozsvítila hláška "No Oil..." dál jsem to nestihl přečíst. Na měrce je olej na minimu - po ruce mám jen Mobil Super 3000 5W-40. Mohu ho nalít, když je tam Mobil 1 5w-50 nebo někde rychle koupit litrovku daného oleje?

Co může způsobovat dané problémy uvedené výše?

Za odpovědi děkuji
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14274
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od raolsa »

Se stejným motorem, ale jiným LPG (ESGI) jezdím mezi 11 - 13 litry plynu na sto km, ALE jenom cca 0,5 litru benzínu. Záleží jak často startuju. :wink:
Co se týče tempomatu (taky nešel zapnout), tak mě pomohlo vyčištění klapky.
Vyhřívání sedačky - může být přepálená dečka.
Hladinu oleje důrazně doporučuju udržovat někde v půlce pole. Jestli se ti rozsvítila hláška tak je docela možné, že se mohlo něco stát - mázlé šály, atd.
LPG problémy bych řešil v daném servisu. :jaj: Chcípnutí by mohla třeba dělat kostra motoru (možná). Diagnostika napoví. :pardon:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6087
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od Haben »

ok, díky, mně to vyšlo cca 2 litry benzinu na 100, ale protože se plyn v jednu dobu vypnul a nešel nahodit, tak jsme jel tak 30 km jen na benzin.
Co se týče tempomatu - jako klapku myslíš a kde ji najdu? :)
U vyhřívání sedadla myslíš jako přerušené topné těleso v sedáku? Jak se dá diagnostikovat, kde došlo k přerušení?
S olejem je to blbé, olej je na minimu a sestra si to prostě nehlídá - ženská. Vlastně nevěděla ani o nefunkčním tempomatu, nefunkčnímu výhřevu sedačky... :twisted: No ale snad se nic nestalo a vše bude ok, do dolití oleje nikam sestra nepojede, teď sehnatrychle buď ten Mobil 1 5W-50 nebo tam frknout Mobil Super 3000 5w-40, ale nevím, zda to mohu udělat?

Jak poznat, zda nedostatek oleje v motoru něco nezpůsobil?

Jinak, co se týče LPG, tak asi bude muset sestra do Brna k Jeanovi nebo do Greenfuelu, kde to dělali (Prins myslím nikdo na Zlínsku neservisuje) Diagnostiku zkusíme ve Zlíně, ale myslím si, že je seštelovaný špatně LPG systém nebo ti koumáci ve Zlíně, kteří měnili filtry a dělali pravidelnou kontrolu, tak tam něco rozhasili.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14274
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od raolsa »

Pokud v motoru nezačlo klapat tak se asi nic nestalo. Trochu mě sejří, že Volvo nemá hlídání hladiny oleje. :evil:
Klapkou jsem myslel klapku sání. Je zespoda na sacím potrubí a vede do ní plastová trubka od intercooleru. Někde tu je návod na vyčištění.
Topný těleso se snad dá proměřit (nevím mě to funguje) a někdy se stane, že při přerušení to vypálí v sedáku dírku.
Olej bych tam asi nalil - koukni na netu na specifikace. Kolik je ještě do výměny? Jestli bude brzy dělaná tak to určo vadit nebude.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 446
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od sordo »

Nemá tam náhodou namontovanou i ochranu ventilových sedel ValveCare? Protože ta když dojde tak motor už nejde přepnout na plyn.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6087
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od Haben »

To raolsa: no v motoru nic neklepe - to jsem rád, tak je to snad ok. Olej vyměníme v létě, zbývá cca 3 000 km do výměny a to do léta snad ani nenajede.
Klapku zkusím najít o víkendu vyčistit, návod pohledám. Výhřev sedadla nechám na mechanikovi.

To sordo: myslím si, že tam přimazávání nemá a pokud ano, kde hledat? Nicméně na plyn to někdy přepne, někdy ne.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14274
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od raolsa »

Tak tam ten olej v klidu nalej. Ta náplň je stejně už tak zdegradovaná, že je to jedno.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14274
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od raolsa »

Přepínání za jízdy na benzín by mohlo způsobovat špatné čidlo tlaku plynu, nebo nedostatečný tlak plynu (prázdná nádrž :D ) - nech to na odbornících na LPG.
Přimazávání by jsi poznal, někde v motorovém prostoru by byla baňka na přimazávací náplň.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6087
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od Haben »

ok, díky za rady, až bude vyřešeno, tak dám vědět, co s tím bylo
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Jendaaa
Offline
Příspěvky: 183
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: Volvo XC70, 2.4 D5, 136kW, MY 2008

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od Jendaaa »

Ahoj, pracoval jsem v LPG servisu, tak zkusim poradit. Pokud tim ,,vypnulo motor" myslis prehozeni zpet na benzin, muze byt pricin nekolik, zvlast stalo-li se to prudke akceleraci. Nedostatek LPG v nadrzi, jak uz nekdo psal, muze to byt i snimac tlaku plynu, stava se i to, ze reduktor plynu zamrzne, protoze ten plyn v nadrzi ma nejakych -40stupnu a do motoru jde jeste v teto kapalne fazi a az zde v tom reduktoru, ktery je napojen na chladici okruh (horka voda), se teprve premeni na plynnou fazi, kterou teprve spaluje motor. Regulator/reduktor je to, kam jde jak medena trubicka (kapalna faze z nadrze), tak 2 hadice (ohrev) a 1hadice (plynna faze), ktera jde do sani, pripadne k LPG vstrikum. Regulator muze zamrzat i tim, kdyz je chladici system zavzdusneny nebo je v nem nedostatek chladici kapaliny. Snad jsem pomohl, dej pak vedet, cim to bylo.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6087
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od Haben »

Diky za info. Pri prudke akceleraci na plyn se 3x vypnul uplne motor, proste zhasnul. Jinak asi 5x za jizdu se z niceho nic prepnul plyn na benzin a nesel nahodit nazpet.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

koch
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1693
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od koch »

kdyz ja tak zbezne sleduju lidi co maji v aute plyn, tak si rikam, jak ja jsem rad ze nemam auto dokurvene plynem :D

Jendaaa
Offline
Příspěvky: 183
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: Volvo XC70, 2.4 D5, 136kW, MY 2008

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od Jendaaa »

koch píše:kdyz ja tak zbezne sleduju lidi co maji v aute plyn, tak si rikam, jak ja jsem rad ze nemam auto dokurvene plynem :D
Za auto dokurvene plynem muze bud servis,ktery danou montaz delal, videl jsem zoho opravdu hodne, nekdy za to mohou i samotni majitele... Byva to napriklad i takto: SERVIS: pane ale to bude na vase auto slabe... ZAKAZNIK:to nevadi, ja na to tolik neslapu, budu jezdit pomaleji, to mi staci, dejte tam to slabsi. :D:D:D a pak se divi, nebo to proda a divi se opet novy majitel,ktery zo koupi, aniz by si o LPG neco zjistil...pak vsichni nadavaji na LPG v aute, vetsinou ti, co znaji LPG akorst ze S120 s PB lahvi za sedackama :D

Romulusw
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5589
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od Romulusw »

Jendaaa píše: protoze ten plyn v nadrzi ma nejakych -40stupnu a do motoru jde jeste v teto kapalne fazi
Plyn (kapalný) v nádrži má teplotu okolí a k ochlazení dojde až při expanzi a následné změně skupenství na plynné (a to je ještě vypařovací teplota závislá na tlaku do kterého se vypařuje, v podtlaku bude ta teplota ještě o dost nižší),
to jen pro přesnost.
A za auto dokurvené plynem, skutečně může ten, kdo to montoval.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6087
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od Haben »

Pro info: plyn po koupi fungoval trictvrte roku naprosto korektne. Pak se muselo na rocni pravidelnou prohlidku a vymenili filtry. Od te doby to zacalo zlobit. Puvodni montaz v Reenfuelu v Brne. Problemy tedy nastaly az po bezne prohlidce a vymene filtru ve Zline - dle mne tam něco dosrali
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Jendaaa
Offline
Příspěvky: 183
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: Volvo XC70, 2.4 D5, 136kW, MY 2008

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od Jendaaa »

Haben píše:Pro info: plyn po koupi fungoval trictvrte roku naprosto korektne. Pak se muselo na rocni pravidelnou prohlidku a vymenili filtry. Od te doby to zacalo zlobit. Puvodni montaz v Reenfuelu v Brne. Problemy tedy nastaly az po bezne prohlidce a vymene filtru ve Zline - dle mne tam něco dosrali
Tak to za nima, treba to ,,serizovali", coz si myslim ze ano, asi se nezdarilo...

Jendaaa
Offline
Příspěvky: 183
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: Volvo XC70, 2.4 D5, 136kW, MY 2008

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od Jendaaa »

Romulusw píše:
Jendaaa píše: protoze ten plyn v nadrzi ma nejakych -40stupnu a do motoru jde jeste v teto kapalne fazi
Plyn (kapalný) v nádrži má teplotu okolí a k ochlazení dojde až při expanzi a následné změně skupenství na plynné (a to je ještě vypařovací teplota závislá na tlaku do kterého se vypařuje, v podtlaku bude ta teplota ještě o dost nižší),
to jen pro přesnost.
A za auto dokurvené plynem, skutečně může ten, kdo to montoval.
Nemas pravdu, kapalny plyn v nadrzi je silne podchlazeny.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14274
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od raolsa »

Kdyby byl plyn v nádrži podchlazený tak je celá nádrž permanentně omrzlá. Což není, takže plyn v nádrži má opravdu teplotu okolí. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Jendaaa
Offline
Příspěvky: 183
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: Volvo XC70, 2.4 D5, 136kW, MY 2008

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od Jendaaa »

Omlouvám se, kecám nesmysly.... Psal jsem to ve spěchu a když se nad tím zamyslím, je to logické... Nicméně platí, bže v nádri je plyn kapalný a v regulátoru se mní ohřevem na plynnou fázi.

Spongebob
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 189
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: XF 5.0 V8

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od Spongebob »

raolsa píše:Trochu mě sejří, že Volvo nemá hlídání hladiny oleje. :evil:
.
Nevím jak tobě, ale já když mám málo tak se ukáže:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14274
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od raolsa »

Hm, tak asi jak která verze. Mě to nic nehlásí ani když mám olej pod minimem.
Doufám, že ten "nový" motor a "nové" turbo tak moc olej žrát nebudou. :jaj:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od dali »

To čidlo hladiny je asi až od faceliftu. U benzínových motorizací dobrá věc, protože i když koupíte auto třeba po blondýně, tak se nemusíte užírat myšlenkou, jestli to někde v zatáčce kvůli nízký hladině nemázla. Nevím jestli to u naftových s DPF umí hlídat i příliš vysokou hladinu?

Nechci malovat čerta na zeď, ale z toho co píše Martin v prvním příspěvku bych měl vítr. Hladinový čidlo to mít nebude a podle mě to hlásilo nízkej tlak. Bejt to stará T5 tak už sundavám vanu, jestli to neni mázlý a nejspíš by bylo. U těhle novějších motorů nevím.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12922
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od Urvanej »

Přepnutí při tahu na benzín znám. Je to prej "ochrana" vtřikovačů před kapalnou fází a vypíná to při podchlazení reduktoru. On se časem ohřeje zpět a mělo by to jít zase zapnout. Mě to začne hulákat, musí se to vypnout a za chvíli (pár set metrů) zase zapnout.
Olej v klidu dolej, na 3tis už to ničemu neuškodí a mísitelný to je.
Možná by stálo za úvahu s tim zajet zpátky ke greenfuelovi na kontrolu, aby vrátil co tam posr... taky mohla vzít nějakej humus a přicpat filtr, případně ho ani nevyměnili. Co sem tak slyšel, tak při výměnách filtrů trotli když už, tak mění jen plynnou fázi a na kapalnou kašlou, je to moc práce. Což by mohlo taky indikovat to přepínání a neochotu hodit zpět, protože je nízký tlak na kapalné straně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Romulusw
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5589
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od Romulusw »

Přesně, po přepnutí na plyn, tak do dvou, nebo tří km, když prohrábnu rošt (raději to moc nedělám), tak to zamrzne. Jen to malinko škubne a po půl kiláku to znovu zapnu.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14274
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv

Příspěvek od raolsa »

Tak tohle (zamrznutí reduktoru) se mi ještě nestalo. :shock: Ale já to studené netrápím. :roll:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Punkexploited