Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#1 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
Tak sem dnes při volném odpoledni vyhodil panel klimy abych si vyčistil čidlo, protože bylo obalené hnusem a ješte udělal nejaké veci.
A bohužel sem si opět všiml uspor Volva na Faceliftu oproti před Face. .. jedná se o detaily ale i tak......
Např celý tento panel drží v plastovém velkém krytu na pouhých dvou šroubkách a jeho vyndání trvá maximálně minutu a dalo by se to stihnout mnohem rychlejc. Což je supr pro mechanika, ALE i pro zloděje, který by to eventuelně potřeboval...
U S60 před face držel na techto šroubkách pouze panel klimy a plus ješte na dvou pérkách a vyndat ho byl někdy slušný kumšt. Dále rádio s telefonem drželo na dalších 3 šroubkách ve velkém hliníkovém profilu, pěkne usazeném do palubovky, tady už to tak kvalitní nejni... Takže tady si myslim to Volvo spíš odfláklo než pomohlo, ačkoliv pravda rádio a rámeček kolem vypadá mnohem lépe než starší....
Dál např. cvonče na tapec dveří... tyhle novejší sou uplně naprt a mnohem levnejší, staré S60 to měli mnohem lépe udělané a tapec se sundával mnohem lépe...
A taky např motorky ostřikovačů, skla světel, plasty oproti sklu atd.... což mě celkem mrzí.. Ikdyž furt je to dělané mnohem kvalitneji než VW
[img]http://img546.imageshack.us/img546/2333/bjdm.jpg[/img]
A bohužel sem si opět všiml uspor Volva na Faceliftu oproti před Face. .. jedná se o detaily ale i tak......
Např celý tento panel drží v plastovém velkém krytu na pouhých dvou šroubkách a jeho vyndání trvá maximálně minutu a dalo by se to stihnout mnohem rychlejc. Což je supr pro mechanika, ALE i pro zloděje, který by to eventuelně potřeboval...
U S60 před face držel na techto šroubkách pouze panel klimy a plus ješte na dvou pérkách a vyndat ho byl někdy slušný kumšt. Dále rádio s telefonem drželo na dalších 3 šroubkách ve velkém hliníkovém profilu, pěkne usazeném do palubovky, tady už to tak kvalitní nejni... Takže tady si myslim to Volvo spíš odfláklo než pomohlo, ačkoliv pravda rádio a rámeček kolem vypadá mnohem lépe než starší....
Dál např. cvonče na tapec dveří... tyhle novejší sou uplně naprt a mnohem levnejší, staré S60 to měli mnohem lépe udělané a tapec se sundával mnohem lépe...
A taky např motorky ostřikovačů, skla světel, plasty oproti sklu atd.... což mě celkem mrzí.. Ikdyž furt je to dělané mnohem kvalitneji než VW
[img]http://img546.imageshack.us/img546/2333/bjdm.jpg[/img]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#2 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
Poček šroubků mě ani tak netrápí, ale ostudou pro Volvo určitě je komplet rozvrzaný interier, hlavně palubovky u S60, V70. Projel jsem minimálně 100 těhto aut a 99 z nich mají rozvrzanou celou palubovku. Taky jsem projel několik koncernů a ať to byla ochcávka, roomster, golf - žádný vevnitř takhle nevrže a neskřípe na nerovné cestě. Nekomentuju celé auto, jen ty šroubky.Dony píše:Ikdyž furt je to dělané mnohem kvalitneji než VW [/img]
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#3 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
COvece tak to mám asi štestí. Mě žadná S60 ve vnitř nevrzala. Je pravda, že u každé sem opravoval dvířka na kastlik aby nevysely,ale jinak to mám vpohodě. Možná to taky bude tím, že používám hodně spreje na plasty...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#4 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
OT: Dony, ty tam fakt sápeš ty zatáčecí xenony?
Jinak k tématu:
Nechápu to jak je to možný, ale v mojí V70 která má najeto skoro 270tkm za jízdy nevrzne vůbec nic Byl jsem na základě zdejších diskusí připravenej na změť pazvuků a nic, dokonce ani ten Spaceball nevrže. Skoro se bojím cokoli demontovat a vyndavat, aby to vrzat nezačalo.
Když budu srovnávat s jedničkovou 70, hlavní nedostatek V70II je nedostatek místa...ať už skladnost kufru, nebo strmej sklon podlahy před spolujezdcem a hlubší přístrojovka, pak taky nedostatek a nedostatečnej objem odkládacích míst. Ač jsem nekuřák, hodně mi vadí absence popelníku (V70 I má hned 2), když nechci bejt prase, co vyhazuje obaly a drobné odpadky za jízdy z okna, nezbyde mi než je nosit z auta po kapsách.
Kde je viditelně šetřeno jsou "celokožený" sedačky, který mají koženej pouze vršek, jinak boky sedáku a opěradla jsou z nenáviděný praskající koženky... a to jsem si u jedničkových sedaček stěžoval, že mají koženkový zadky předních opěradel ....
Komplet plastový vedení vzduchu od turba Eště bych pochopil bezešvý masivní plastový trubky, ale ten "igelitovej" potrat co vede přes motor od turba, to je snad vtip
Už zmíněný plastový kryty předních světel jsou špatně.
A pak je taky pěknej opruz měnit jakoukoli žárovku vnějšího osvětlení...
Naopak mnohem chytřejší a bytelnější je u V70II "organizování" kufru... zadní podlážka která se dá zaaretovat v otevřený poloze, pod ní praktická plastová vanička, lepší a bytelnější roleta a její kotvení v D-sloupku. Tapec pátých dveří chycenej na čtyřech šroubcích je taky super prevence proti pazvukům a následnýmu odpadnutí.
Plastový pátý dveře jsou perfektním řešením místa nejnáchylnějšího ke korozi. Hliníková kapota bude kamínky určitě taky zvládat líp.
Super je že Volvo upustilo od měkčený povrchový úpravy spínačů, z který se časem stane pěknej eklhaft
Mnohem odolnější a trvanlivější je taky povrch volantu.
Celkově bych to moje srovnání tak černě neviděl. Obojí má svý.
Jinak k tématu:
Nechápu to jak je to možný, ale v mojí V70 která má najeto skoro 270tkm za jízdy nevrzne vůbec nic Byl jsem na základě zdejších diskusí připravenej na změť pazvuků a nic, dokonce ani ten Spaceball nevrže. Skoro se bojím cokoli demontovat a vyndavat, aby to vrzat nezačalo.
Když budu srovnávat s jedničkovou 70, hlavní nedostatek V70II je nedostatek místa...ať už skladnost kufru, nebo strmej sklon podlahy před spolujezdcem a hlubší přístrojovka, pak taky nedostatek a nedostatečnej objem odkládacích míst. Ač jsem nekuřák, hodně mi vadí absence popelníku (V70 I má hned 2), když nechci bejt prase, co vyhazuje obaly a drobné odpadky za jízdy z okna, nezbyde mi než je nosit z auta po kapsách.
Kde je viditelně šetřeno jsou "celokožený" sedačky, který mají koženej pouze vršek, jinak boky sedáku a opěradla jsou z nenáviděný praskající koženky... a to jsem si u jedničkových sedaček stěžoval, že mají koženkový zadky předních opěradel ....
Komplet plastový vedení vzduchu od turba Eště bych pochopil bezešvý masivní plastový trubky, ale ten "igelitovej" potrat co vede přes motor od turba, to je snad vtip
Už zmíněný plastový kryty předních světel jsou špatně.
A pak je taky pěknej opruz měnit jakoukoli žárovku vnějšího osvětlení...
Naopak mnohem chytřejší a bytelnější je u V70II "organizování" kufru... zadní podlážka která se dá zaaretovat v otevřený poloze, pod ní praktická plastová vanička, lepší a bytelnější roleta a její kotvení v D-sloupku. Tapec pátých dveří chycenej na čtyřech šroubcích je taky super prevence proti pazvukům a následnýmu odpadnutí.
Plastový pátý dveře jsou perfektním řešením místa nejnáchylnějšího ke korozi. Hliníková kapota bude kamínky určitě taky zvládat líp.
Super je že Volvo upustilo od měkčený povrchový úpravy spínačů, z který se časem stane pěknej eklhaft
Mnohem odolnější a trvanlivější je taky povrch volantu.
Celkově bych to moje srovnání tak černě neviděl. Obojí má svý.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#5 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
mě ten větráček dělá hroznej rámus. Nevíš, jestli se dá nějak vyčistit, vyměnit?Dony píše:Tak sem dnes při volném odpoledni vyhodil panel klimy abych si vyčistil čidlo, protože bylo obalené hnusem a ješte udělal nejaké veci.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 195
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
#6 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
Koukni sem https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=22196hayney píše:mě ten větráček dělá hroznej rámus. Nevíš, jestli se dá nějak vyčistit, vyměnit?Dony píše:Tak sem dnes při volném odpoledni vyhodil panel klimy abych si vyčistil čidlo, protože bylo obalené hnusem a ješte udělal nejaké veci.
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
#7 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
Mě nevrže nic ani u jedničky70, ani u 60. Ale u té šedesátky to dalo hokny! Kastlík, boční kryt tunelu, ze stropu na mě cosi spadlo, a praskl mě rámeček RTI.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
dík za tip, Hajcus bydlí nedaleko, asi ho navštívím a rovnou bychom mohli nainstalovat parrotajirkal1 píše: Koukni sem https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=22196
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
#9 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
S vrzáním souhlasí. Na co v interiéru sáhnu, to vydáva vrzavé zvuky. Když někoho vezu tak často slyším, že takhle nevrže ani moje stará fábka/pažout/dáčka a bůhví co ještě.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#10 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
Vyčištit ho mužeš podle návodu,ale bordel ti bude nejspíš delat furt, u sve první sem to měl rozdělaný 4x a neprisel sem na zpusob jak to udělat aby nevrčel.... Tady zas naopak dělaj to jen modely 00-02 od 03 vejš (mezifacelift) už maj jiný větráčky a ty už sou dobry.hayney píše:mě ten větráček dělá hroznej rámus. Nevíš, jestli se dá nějak vyčistit, vyměnit?Dony píše:Tak sem dnes při volném odpoledni vyhodil panel klimy abych si vyčistil čidlo, protože bylo obalené hnusem a ješte udělal nejaké veci.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
a nějaká výměna? víme číslo dílu nebo použít větráček od modelářů?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#12 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
čekal sem tuto reakci .. Zatim sem tam nacpal jen tlačítko, jedno sem měl volné tak sem ho tam dal a dokonce i svítí:-)) Ale pokud mi auto zustane na aktivní xenony se chystám:-) Mimochodem nevydržel sem a obědnal sem ten dekor, čekám až se ozvou z Volva, pak si mužeš vzit ten muj:-) Našel sem na google fotku a je to pecka:-) ješte sem takovej Spaceball nikde jinde nevidel. :dali píše:OT: Dony, ty tam fakt sápeš ty zatáčecí xenony?
http://wwwdelivery.superstock.com/WI/223/4093/PreviewComp/SuperStock_4093-4672.jpg
Naposledy upravil(a) Dony dne 01 led 2014 22:42, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#13 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
Bohužel číslo dílu nemám. Najdi si ho zde: http://www.volvopartswebstore.com/default.aspxhayney píše:a nějaká výměna? víme číslo dílu nebo použít větráček od modelářů?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#14 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
bijte me, ale první, predfaceliftove s60 jsou nejhezčí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#15 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
Koch: Májí hezcí zadní zadní nárazník podle mě,ale tot vše:-) Facelift je podle mě hezčí kort v summum
[img]http://img823.imageshack.us/img823/2363/hr90.jpg[/img]
[img]http://img823.imageshack.us/img823/2363/hr90.jpg[/img]
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#16 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
č. .dílu 8691666 http://www.volvopartswebstore.com/products/Volvo/2001/V7024l-5-cylinder-Turbo-Diesel5DR-Wagon-WO-Sunroof/Fan/1159959/8691666.htmlDony píše:Bohužel číslo dílu nemám. Najdi si ho zde: http://www.volvopartswebstore.com/default.aspxhayney píše:a nějaká výměna? víme číslo dílu nebo použít větráček od modelářů?
nooo. jsme někde přes 100 euro. Plán B?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#17 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
hayney píše:
č. .dílu 8691666 http://www.volvopartswebstore.com/products/Volvo/2001/V7024l-5-cylinder-Turbo-Diesel5DR-Wagon-WO-Sunroof/Fan/1159959/8691666.html
nooo. jsme někde přes 100 euro. Plán B?
Plán B ZDE : http://www.vltava2000.cz/shops/9178/images-goods/spunty-do-usi-ear-classic-v.jpg
Zkus to vyčistit a uvidíš no:-)
#18 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
co je na tom spacebalu zvláštní? nerejpám, jen to z fotky nevidím...Dony píše:Mimochodem nevydržel sem a obědnal sem ten dekor, čekám až se ozvou z Volva, pak si mužeš vzit ten muj:-) Našel sem na google fotku a je to pecka:-) ješte sem takovej Spaceball nikde jinde nevidel. :
http://wwwdelivery.superstock.com/WI/223/4093/PreviewComp/SuperStock_4093-4672.jpg
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#19 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
No je nějakej zakulacenej.. má být takovej
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#20 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
5 speed vs 6 speed - nic zajímavýho
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#21 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
Já měl V70 II asi měsíc a půl a za tu dobu jsem došel na tyto mínusy V70 II oproti V70 I:dali píše:OT: Dony, ty tam fakt sápeš ty zatáčecí xenony?
Jinak k tématu:
Nechápu to jak je to možný, ale v mojí V70 která má najeto skoro 270tkm za jízdy nevrzne vůbec nic Byl jsem na základě zdejších diskusí připravenej na změť pazvuků a nic, dokonce ani ten Spaceball nevrže. Skoro se bojím cokoli demontovat a vyndavat, aby to vrzat nezačalo.
Když budu srovnávat s jedničkovou 70, hlavní nedostatek V70II je nedostatek místa...ať už skladnost kufru, nebo strmej sklon podlahy před spolujezdcem a hlubší přístrojovka, pak taky nedostatek a nedostatečnej objem odkládacích míst. Ač jsem nekuřák, hodně mi vadí absence popelníku (V70 I má hned 2), když nechci bejt prase, co vyhazuje obaly a drobné odpadky za jízdy z okna, nezbyde mi než je nosit z auta po kapsách.
Kde je viditelně šetřeno jsou "celokožený" sedačky, který mají koženej pouze vršek, jinak boky sedáku a opěradla jsou z nenáviděný praskající koženky... a to jsem si u jedničkových sedaček stěžoval, že mají koženkový zadky předních opěradel ....
Komplet plastový vedení vzduchu od turba Eště bych pochopil bezešvý masivní plastový trubky, ale ten "igelitovej" potrat co vede přes motor od turba, to je snad vtip
Už zmíněný plastový kryty předních světel jsou špatně.
A pak je taky pěknej opruz měnit jakoukoli žárovku vnějšího osvětlení...
Naopak mnohem chytřejší a bytelnější je u V70II "organizování" kufru... zadní podlážka která se dá zaaretovat v otevřený poloze, pod ní praktická plastová vanička, lepší a bytelnější roleta a její kotvení v D-sloupku. Tapec pátých dveří chycenej na čtyřech šroubcích je taky super prevence proti pazvukům a následnýmu odpadnutí.
Plastový pátý dveře jsou perfektním řešením místa nejnáchylnějšího ke korozi. Hliníková kapota bude kamínky určitě taky zvládat líp.
Super je že Volvo upustilo od měkčený povrchový úpravy spínačů, z který se časem stane pěknej eklhaft
Mnohem odolnější a trvanlivější je taky povrch volantu.
Celkově bych to moje srovnání tak černě neviděl. Obojí má svý.
- divný sklon opěradel na zadních sedačkách, nepasovala mi tam sedačka 9-18 kg - seděla na sedačce, ale měla mezeru mezi zády a opěradlem, takže se houpala - musel jsem vždy vypodložit polštářem
- extrémně malý rejd V70 II - oproti V70 I ještě výrazně menší (odhadem o 20-30 %) - a to už byl na parkovištích boj
- nemůžu si pomoci, ale tempomat na V70 I a jeho ovládání mi je pohodlnější - ale na to se dá zvyknout.
- chybí mincovník - ten je prostě na 5 a 10 koruny do Kauflandu
- plastové kryty světel jsou na prd - holt se to musí po nějakém roce vždy přeleštit
- Lepší filtrace českých cest, ale zase méně komunikativní řízení
Naopak ve V70 II mi přijde odkládacích prostor více - hlavně u faceliftu - ta krásná zatahovací schránka vedle řadící páky = ideál na postavený a "přivřený" telefon. Co se týče odpadků, tak přeci se dá zavěsit malý sáček dozadu za středový tunel nebo já to řeším tak, že mám v autě malou plastovou krabici a ta je buď u spolujezdce před nohama (když nikdo se mnou nejde, nebo na zemi u zadních sedadel - nelítá tam a bordelu se tam vleze moooc
Skladnost kufru neposoudím, nejeli jsme s V70 II na dovolenou, ale přijde mi stejný jak u V70 I. Co se týče sedaček, tak já měl celokožený a i boční část, kterou jsem měnil, tak byla z pravé kůže. Strmost podlahy před spolujezdcem jsem tak nepociťoval, stejně jako malou prostornost - to je ale asi dané mými 170 cm výšky, kde se prostě relativně pohodlně vlezu všude. Co oceňuji, tak sundání tapeců ve dveřích je taky výrazně jednodušší, jen na ty zamačkávací cuplíky- U V70 I se pokaždé bojím, jaký držák při sundávání/nasazování ulomím. Dále ofuk zadních oken je velký plus, stejně jako širší zadní dveře, okna sjíždí vzadu taky více dolů, vepředu je automatika na stahování/vytahování oken.
A vrzání, mně auto kupodivu ani při 397 000 km také nevrzalo to V70 I vrže více (hlavně vzadu)
Takže až na ty první nedostatky V70 II, hlavně malý rejd mi přijde po uživatelské stránce V70 II lepší, ale nemohu hodnotit komponenty podvozku, motoru, páč tomu zase tak nerozumím.
Jinak Dony, po tobě kupovat auto je asi vždy radost, jsem zvědavý na další vývoj tvé S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#22 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
Jediné vcem je zvláštní ten dekor. Je to že u facelift spaceballu je z 90 % v kombinaci v hlinikovem dekoru.tohle je black mesh a je vidět hrozně málo.
Jinak Cuhane je takový jaký má bejt facelift má tento kulatejsi. A počet kvaltu na jeho tvar skutečně vliv nemá joudo81
Jinak Cuhane je takový jaký má bejt facelift má tento kulatejsi. A počet kvaltu na jeho tvar skutečně vliv nemá joudo81
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#23 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
Martine, to si asi nerozumíme. Měl si přesně stejný sedačky co mám já a na týhle fotce co máš v galerii:Haben píše:Co se týče sedaček, tak já měl celokožený a i boční část, kterou jsem měnil, tak byla z pravé kůže.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=38575&start=63
...nalevo od rozjetýho švu je kůže, napravo od švu je jasná koženka, kterou už mám tak natrénovanou, že jí poznám i z fotky. Dobře, tam by se to ještě dalo omluvit kvůli správný funkci airbagu, kterej by si možná skrz kůži špatně hledal cestu, ale situace se opakuje i na sedáku: vodorovná plocha na který sedíš = kůže, bok (kolmo k podlaze) = koženka. Totéž odkládací kapsička na čele sedáku...taky koženka.
Jinak k tomu rejdu, připadá mi, že benzínový auta maj ten rejd nějak větší.. S 850R se otočím na menším fleku než s V70 2.5D. A V70II T5 mi připadá rejdem jako něco mezi výše uvedenýma autama, aspoň mám ten dojem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#24 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
Aha, tak to jsem te opravdu nepochopil. Nicmene mne ta kozenka na nesedicich castech nevadi, ale svedci to neco o tom, jak se setri a ze se poskytuje luxus jen na oko. A s tim rejdem, pokud je rozdil mezi benzinem a dieslem u stejneho modelu, tak pak moc nechapu, proc nedokazou u dieslu docilit stejneho. To je tam o tolik mene misza nebo se nedaji vice vytahnout kola? Pak je to jeden z "pro" argumentu pro benzin. Ma to moznost nekdo porvovnat?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#25 Kvalita provedení S60 a V70 před a po Facelift.
K tomu spacebalu ja ho mam a prijde mi nevim je to jen me domeni ze je takovy presnejsi snaz tam ty rchlosti date
A co se mi libi spousta lidi kdyz to videla poprve tak prej toje automat
A co se mi libi spousta lidi kdyz to videla poprve tak prej toje automat
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 18 Odpovědi
- 1850 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 4 Odpovědi
- 625 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od S60 modrá-sedan
-
- 30 Odpovědi
- 7096 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kamov
-
- 74 Odpovědi
- 2332 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od marekbm
-
- 3 Odpovědi
- 384 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ttoommaasseekk