dali píše:OT:

Dony, ty tam fakt sápeš ty zatáčecí xenony?
Jinak k tématu:
Nechápu to jak je to možný, ale v mojí V70 která má najeto skoro 270tkm za jízdy nevrzne vůbec nic

Byl jsem na základě zdejších diskusí připravenej na změť pazvuků a nic, dokonce ani ten Spaceball nevrže. Skoro se bojím cokoli demontovat a vyndavat, aby to vrzat nezačalo.
Když budu srovnávat s jedničkovou 70, hlavní nedostatek V70II je nedostatek místa...ať už skladnost kufru, nebo strmej sklon podlahy před spolujezdcem a hlubší přístrojovka, pak taky nedostatek a nedostatečnej objem odkládacích míst. Ač jsem nekuřák, hodně mi vadí absence popelníku (V70 I má hned 2), když nechci bejt prase, co vyhazuje obaly a drobné odpadky za jízdy z okna, nezbyde mi než je nosit z auta po kapsách.
Kde je viditelně šetřeno jsou "celokožený" sedačky, který mají koženej pouze vršek, jinak boky sedáku a opěradla jsou z nenáviděný praskající koženky... a to jsem si u jedničkových sedaček stěžoval, že mají koženkový zadky předních opěradel

....
Komplet plastový vedení vzduchu od turba

Eště bych pochopil bezešvý masivní plastový trubky, ale ten "igelitovej" potrat co vede přes motor od turba, to je snad vtip
Už zmíněný plastový kryty předních světel jsou špatně.
A pak je taky pěknej opruz měnit jakoukoli žárovku vnějšího osvětlení...
Naopak mnohem chytřejší a bytelnější je u V70II "organizování" kufru... zadní podlážka která se dá zaaretovat v otevřený poloze, pod ní praktická plastová vanička, lepší a bytelnější roleta a její kotvení v D-sloupku. Tapec pátých dveří chycenej na čtyřech šroubcích je taky super prevence proti pazvukům a následnýmu odpadnutí.
Plastový pátý dveře jsou perfektním řešením místa nejnáchylnějšího ke korozi. Hliníková kapota bude kamínky určitě taky zvládat líp.
Super je že Volvo upustilo od měkčený povrchový úpravy spínačů, z který se časem stane pěknej eklhaft
Mnohem odolnější a trvanlivější je taky povrch volantu.
Celkově bych to moje srovnání tak černě neviděl. Obojí má svý.
Já měl V70 II asi měsíc a půl a za tu dobu jsem došel na tyto mínusy V70 II oproti V70 I:
- divný sklon opěradel na zadních sedačkách, nepasovala mi tam sedačka 9-18 kg - seděla na sedačce, ale měla mezeru mezi zády a opěradlem, takže se houpala - musel jsem vždy vypodložit polštářem
- extrémně malý rejd V70 II - oproti V70 I ještě výrazně menší (odhadem o 20-30 %) - a to už byl na parkovištích boj
- nemůžu si pomoci, ale tempomat na V70 I a jeho ovládání mi je pohodlnější - ale na to se dá zvyknout.
- chybí mincovník - ten je prostě na 5 a 10 koruny do Kauflandu
- plastové kryty světel jsou na prd - holt se to musí po nějakém roce vždy přeleštit
- Lepší filtrace českých cest, ale zase méně komunikativní řízení
Naopak ve V70 II mi přijde odkládacích prostor více - hlavně u faceliftu - ta krásná zatahovací schránka vedle řadící páky = ideál na postavený a "přivřený" telefon. Co se týče odpadků, tak přeci se dá zavěsit malý sáček dozadu za středový tunel nebo já to řeším tak, že mám v autě malou plastovou krabici a ta je buď u spolujezdce před nohama (když nikdo se mnou nejde, nebo na zemi u zadních sedadel - nelítá tam a bordelu se tam vleze moooc
Skladnost kufru neposoudím, nejeli jsme s V70 II na dovolenou, ale přijde mi stejný jak u V70 I. Co se týče sedaček, tak já měl celokožený a i boční část, kterou jsem měnil, tak byla z pravé kůže. Strmost podlahy před spolujezdcem jsem tak nepociťoval, stejně jako malou prostornost - to je ale asi dané mými 170 cm výšky, kde se prostě relativně pohodlně vlezu všude. Co oceňuji, tak sundání tapeců ve dveřích je taky výrazně jednodušší, jen na ty zamačkávací cuplíky- U V70 I se pokaždé bojím, jaký držák při sundávání/nasazování ulomím. Dále ofuk zadních oken je velký plus, stejně jako širší zadní dveře, okna sjíždí vzadu taky více dolů, vepředu je automatika na stahování/vytahování oken.
A vrzání, mně auto kupodivu ani při 397 000 km také nevrzalo to V70 I vrže více (hlavně vzadu)
Takže až na ty první nedostatky V70 II, hlavně malý rejd

mi přijde po uživatelské stránce V70 II lepší, ale nemohu hodnotit komponenty podvozku, motoru, páč tomu zase tak nerozumím.
Jinak Dony, po tobě kupovat auto je asi vždy radost, jsem zvědavý na další vývoj tvé S60
