CBV ... jak se k němu dostat

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#1 CBV ... jak se k němu dostat

Příspěvek od eLzyx »

chlapi, jak se dostanu na CBV u S60/V70II? Musí turbo ven nebo se tam dá nějak "zlámat ruka", abych se na něj dostal? Případně - co je potřeba demontovat?
Koukal jsem zespodu a tam bych se dostal tak jeden, možná dva šrouby ... ten třetí nevidím ani zespod, ani z vrchu :x
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#2 CBV ... jak se k němu dostat

Příspěvek od dali »

Teď si nevybavuju, jestli je to proveditelný i u Mitsubishi, ale u KKK mě od sundání turba zachránilo povolení šroubů po obvodu a pootočení housingu kompresoru. Bylo potřeba sundat trubku mezi airboxem/váhou vzduchu a turbem a tlakovou trubku co vede z turba. Celkem pomohla miniráčna na bity.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#3 CBV ... jak se k němu dostat

Příspěvek od eLzyx »

zkusim v práci ulovit očkovou ráčnu (když už dělám u prodejce nářadí), ta by mohla tuhle operaci hodně ulehčit.

vypadá to, že by to mělo jít http://forums.swedespeed.com/showthread.php?156747-Urgent!!-Cbv-install!!!
Sundat rozpěru a vrchní držák motoru a pak zespod poslední šroub. No, ještě že se tímhle autem prakticky nejezdí. Úplně vidím, jak to rozhrabu a už to nesložím :lol:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#4 CBV ... jak se k němu dostat

Příspěvek od dali »

To že na 2.4T máš menší turbo by tu práci a přístup mělo ulehčit. Jednotlivý TD04 turba se liší hlavně velikostí kompresoru, takže tam budeš mít určitě víc místa než třeba kdybys totéž chtěl montovat na 19T.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#5 CBV ... jak se k němu dostat

Příspěvek od eLzyx »

to je asi tak jediné pozitivum 13T turba :D Jinak je to spíš pro zlost, jak tomu při vyšších rychlostech dojde dech.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#6 CBV ... jak se k němu dostat

Příspěvek od dali »

Ono se to nezdá, ale nahoře dojde dech i K24, která je ještě větší než 19T. Od 6000 otáček nahoru už se to jen tupě dotáčí. Něco co by dokázalo vyplnit tu nudu od 6000 nahoru a mělo to sílu aspoň do 7000 otáček bych rád našel (když už mi lehla další K24). Samozřejmě že to řeší kuličkovej Garrett, ale možná by stačil nějakej šikovně poskládanej hybrid na bázi TD04, respektive prokazatelně to umí, problém je ale jak dlouho a se spotřebou jedno turbo na sezónu už bych taky rád skoncoval :(

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#7 CBV ... jak se k němu dostat

Příspěvek od eLzyx »

to už jsi zmasakroval dvě K24? No, pěkný.

Jinak té mojí 13T dochází dech o hodně níže. Už jsem s tím dlouho nejel ne krev, ale jestli si to dobře pamatuju, tak od nějakých 4500ot. je to prakticky mrtvý.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#8 CBV ... jak se k němu dostat

Příspěvek od dali »

eLzyx píše:to už jsi zmasakroval dvě K24? No, pěkný.
Bohužel, spotřeba 1 K24 na rok :( 19T je na honění koní vhodnější. K24 je mnohem promakanější turbo, ale bohužel má slabou hřídel (základní průměr stejnej jako TD04, ale moc dlouhá ta zúžená část z kompresorový strany) a ložiska. Díky tomu nesnese tlak přes 1,5 baru. V sériovým autě o něm nevíš, asi i běžnej chip to snese, těžko říct, protože u 220kW R většinou povolí dřív blok, než turbo.
Moc jsem tomu taky nepomoh tím, že jsem obě turba kupoval v anglii. Tyhle turba tam maj policejní V70T5, který když doslouží u policajtů, putujou do soukromých rukou, a než se dostanou na rozborku, bývaj využívaný jako levný výkonný auto na prasení....

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1464
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#9 CBV ... jak se k němu dostat

Příspěvek od metju »

Kdyby tady byla objednávka na nějaký ty mišivbuši 19T s rozumnou cenou asi bych se nabídce nebránil... co pánové ?? :roll:
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#10 CBV ... jak se k němu dostat

Příspěvek od dali »

Já pokud budu řešit Mitsubishi, tak jedině nějakýho hybrida, protože dávat peníze do něčeho, co mě nikam neposune s výkonem mě nebaví. A zase naopak pro ostatní dávat hybrida na jinak neupravený auto si říká o průser, takže já jsem pro group buy nepoužitelnej...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#11 CBV ... jak se k němu dostat

Příspěvek od eLzyx »

já jsem víceméně "out" ... nevím jak by se ten můj 2.4 blok tvářil na 19T. Nehledě na to, že neznám nikoho, kdo by mi na takový bastl udělal SW.
Navíc teď budu spíše investovat do sportovního vybavení ... lyže, kolo a další blbiny.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1464
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#12 CBV ... jak se k němu dostat

Příspěvek od metju »

No o SW bych se tak uplně nebál někdo by se našel... a 19T je pro mě akorát, neplánuju šílenosti. No uvidim kdy k tomu dojde
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#13 CBV ... jak se k němu dostat

Příspěvek od dali »

Tak pokud to máš jako jediný auto a nemáš v záloze jiný na normální ježdění, tak je 19T až kam.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“