Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
chlapi, jak se dostanu na CBV u S60/V70II? Musí turbo ven nebo se tam dá nějak "zlámat ruka", abych se na něj dostal? Případně - co je potřeba demontovat?
Koukal jsem zespodu a tam bych se dostal tak jeden, možná dva šrouby ... ten třetí nevidím ani zespod, ani z vrchu
_________________ je: Millennium FalconTesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníčekS60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obrV70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágenVW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Teď si nevybavuju, jestli je to proveditelný i u Mitsubishi, ale u KKK mě od sundání turba zachránilo povolení šroubů po obvodu a pootočení housingu kompresoru. Bylo potřeba sundat trubku mezi airboxem/váhou vzduchu a turbem a tlakovou trubku co vede z turba. Celkem pomohla miniráčna na bity.
To že na 2.4T máš menší turbo by tu práci a přístup mělo ulehčit. Jednotlivý TD04 turba se liší hlavně velikostí kompresoru, takže tam budeš mít určitě víc místa než třeba kdybys totéž chtěl montovat na 19T.
Ono se to nezdá, ale nahoře dojde dech i K24, která je ještě větší než 19T. Od 6000 otáček nahoru už se to jen tupě dotáčí. Něco co by dokázalo vyplnit tu nudu od 6000 nahoru a mělo to sílu aspoň do 7000 otáček bych rád našel (když už mi lehla další K24). Samozřejmě že to řeší kuličkovej Garrett, ale možná by stačil nějakej šikovně poskládanej hybrid na bázi TD04, respektive prokazatelně to umí, problém je ale jak dlouho a se spotřebou jedno turbo na sezónu už bych taky rád skoncoval
Jinak té mojí 13T dochází dech o hodně níže. Už jsem s tím dlouho nejel ne krev, ale jestli si to dobře pamatuju, tak od nějakých 4500ot. je to prakticky mrtvý.
_________________ je: Millennium FalconTesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníčekS60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obrV70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágenVW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
eLzyx píše:to už jsi zmasakroval dvě K24? No, pěkný.
Bohužel, spotřeba 1 K24 na rok 19T je na honění koní vhodnější. K24 je mnohem promakanější turbo, ale bohužel má slabou hřídel (základní průměr stejnej jako TD04, ale moc dlouhá ta zúžená část z kompresorový strany) a ložiska. Díky tomu nesnese tlak přes 1,5 baru. V sériovým autě o něm nevíš, asi i běžnej chip to snese, těžko říct, protože u 220kW R většinou povolí dřív blok, než turbo.
Moc jsem tomu taky nepomoh tím, že jsem obě turba kupoval v anglii. Tyhle turba tam maj policejní V70T5, který když doslouží u policajtů, putujou do soukromých rukou, a než se dostanou na rozborku, bývaj využívaný jako levný výkonný auto na prasení....
Já pokud budu řešit Mitsubishi, tak jedině nějakýho hybrida, protože dávat peníze do něčeho, co mě nikam neposune s výkonem mě nebaví. A zase naopak pro ostatní dávat hybrida na jinak neupravený auto si říká o průser, takže já jsem pro group buy nepoužitelnej...
já jsem víceméně "out" ... nevím jak by se ten můj 2.4 blok tvářil na 19T. Nehledě na to, že neznám nikoho, kdo by mi na takový bastl udělal SW.
Navíc teď budu spíše investovat do sportovního vybavení ... lyže, kolo a další blbiny.
_________________ je: Millennium FalconTesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníčekS60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obrV70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágenVW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999