Koukal jsem zespodu a tam bych se dostal tak jeden, možná dva šrouby ... ten třetí nevidím ani zespod, ani z vrchu

 
 
 
  
 
 
  
  Jinak je to spíš pro zlost, jak tomu při vyšších rychlostech dojde dech.
 Jinak je to spíš pro zlost, jak tomu při vyšších rychlostech dojde dech. 
 
 
  
 Bohužel, spotřeba 1 K24 na rokeLzyx píše:to už jsi zmasakroval dvě K24? No, pěkný.
 19T je na honění koní vhodnější. K24 je mnohem promakanější turbo, ale bohužel má slabou hřídel (základní průměr stejnej jako TD04, ale moc dlouhá ta zúžená část z kompresorový strany) a ložiska. Díky tomu nesnese tlak přes 1,5 baru. V sériovým autě o něm nevíš, asi i běžnej chip to snese, těžko říct, protože u 220kW R většinou povolí dřív blok, než turbo.
 19T je na honění koní vhodnější. K24 je mnohem promakanější turbo, ale bohužel má slabou hřídel (základní průměr stejnej jako TD04, ale moc dlouhá ta zúžená část z kompresorový strany) a ložiska. Díky tomu nesnese tlak přes 1,5 baru. V sériovým autě o něm nevíš, asi i běžnej chip to snese, těžko říct, protože u 220kW R většinou povolí dřív blok, než turbo.  
 
 
  
  
  
 Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé