
Nivomaty vs. Klasika
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Nivomaty vs. Klasika
Jednoduchá otázka pánové, lze vyměnit klasické tlumiče když byly původně nivomaty ?? S tím že pružiny zůstávají původní... Jde o V70 rok 2001 

_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 654
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
Nivomaty vs. Klasika
Nevím jestli jsem úplně pochopil Tvoji otázku, ale pokud chceš normální tlumiče za Niva, tak určitě vyměň i pružiny, jinak budeš mít sedlý zadek i když bude auto prázdné a bude to povrzávat. Už jsem to nechával dělat 2x, vždycky tam nechali slabší NIVO pružiny a dali klasické tlumiče
. Měněno u 850 i V70 I.
D.

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
Nivomaty vs. Klasika
Ak sa jedna o sportovy podvozok s nivomatmi,odlisna je aj hrubka zadneho stabilizatora.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12922
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Nivomaty vs. Klasika
Niva maji slabší péra, proto musíš při záměně měnit oboje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Nivomaty vs. Klasika
Chápu... měním všechny tlumiče a až teď dnes jsem si všiml že vzadu mám nivo, vůůůbec mě nenapadlo že by tam mohly být. Samozřejmě druhovýroba neni a na originál kašlu. Světlá výška zůstala stejná ale auto je prázdný. No něco s tim vymyslím 

_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12922
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Nivomaty vs. Klasika
Hele těch pružin na v70 všude bude... jen u nás ve VRZČ tipuju tak troje navíc...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Nivomaty vs. Klasika
jooo zítra zkusím Davida Patočku, eventuelně Průšu. Nechce se mi dávat zpátky starý nivo když mám funglovky Sachsy, i když obyčejný...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 654
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
Nivomaty vs. Klasika
David Průša bude mít určitě dobré ceny i výběr, před 14-ti dny jsem tam vybíral hezké na V70. Cena velmi přátelská. Výměna pružin je otázka 20 minut, když jde vše v pohodě
. Ale rozhodně to vyměň i s tlumiči.
D.

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14274
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Nivomaty vs. Klasika
Co tam máš za verzi tlumičů? Ty co jsou přišroubované do prostředku ramena, nebo ty co jsou přišroubované do ramena z boku? Taky si zahrávám s myšlenkou vyměnit niva za normál. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
Nivomaty vs. Klasika
Ja som mal niva. Vymenil za normal sachs a zadok klesol. Tak som tam dal polozky. Teraz presne neviem rozmery, ale snad to v robote najdem... Potom by som to sem dal.
Podlozka najlepsie zo silonu, ale ja mam kov, nakolko silon takeho priemeru akurat nemali
Podlozka najlepsie zo silonu, ale ja mam kov, nakolko silon takeho priemeru akurat nemali
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sever
- Vůz: bylo V 70 D5 II je XC 90 D5 2011a S80 D5
- Bydliště: okres Česká Lípa
Nivomaty vs. Klasika
Taky jsem dával na zadek nový, normální tlumiče místo nivomatů. Mění se i pružiny. Ale teď to budu měnit zase zpátky za nivomaty,protože to na obyč. tlumičích není ono-skáče to jak koza,a veškerý pohodlí je pryč!
_________________
Bylo Volvo V70 D5 2003 je Volvo XC 90 D5 2010 a Volvo S 80 D5 2005
Bylo Volvo V70 D5 2003 je Volvo XC 90 D5 2010 a Volvo S 80 D5 2005
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14274
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Nivomaty vs. Klasika
Njn, jenže jeden nivomat na AWD stojí 12.000,- kč 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12922
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Nivomaty vs. Klasika
OT: Sem tady asi jedinej exot, co místo klasickejch dával niva. Ale to byla souhra náhod 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Nivomaty vs. Klasika
Mám vzadu teď Sachsy super touring, auto sedí zatim na původních pružinách, ještě čekám na přední dorazy a na gufera k poloosám. Uvidim jak si to pak sedne a jak se to bude chovat. Holt pak třeba dám i správný pružiny dozadu
Jinak tlumič je vedenej středem pružiny...

_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14274
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Nivomaty vs. Klasika
To je u obou verzí, ale u jedné se pružina opírá o rameno a u druhé o tlumič.metju píše: Jinak tlumič je vedenej středem pružiny...
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Nivomaty vs. Klasika
aha blbě jsem četl sorry... tlumič je přichycenej uprostřed ramene.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Nivomaty vs. Klasika
A neliší se to AWD a předohrab ??raolsa píše:To je u obou verzí, ale u jedné se pružina opírá o rameno a u druhé o tlumič.metju píše: Jinak tlumič je vedenej středem pružiny...
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14274
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Nivomaty vs. Klasika
U předohrabu jsou možné obě verze, u AWD pouze tlumič z boku ramene.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
Nivomaty vs. Klasika
Zdravím.
Nechci být za total trubku ale jak na eshopu poznám, že pružiny nejsou pro nivomaty?
Také jsem si nechal vyměnit nivomaty za klasiku a sedí mi to na zástěrkách.
Hledal jsem kde se dalo ale zmíňka u prodávaných pružin o tom jestli jsou pro nivomaty nebo pro klasiku tam nikde není.
Co mám hledat nebo čeho se držet abych po výměně byl se zadkem tam jako s nivomatama?
Díky moc za radu a přeji hezký víkend.
Jirka
Nechci být za total trubku ale jak na eshopu poznám, že pružiny nejsou pro nivomaty?
Také jsem si nechal vyměnit nivomaty za klasiku a sedí mi to na zástěrkách.
Hledal jsem kde se dalo ale zmíňka u prodávaných pružin o tom jestli jsou pro nivomaty nebo pro klasiku tam nikde není.
Co mám hledat nebo čeho se držet abych po výměně byl se zadkem tam jako s nivomatama?
Díky moc za radu a přeji hezký víkend.
Jirka
_________________
S80 T6 r.v.01 geartronic
S80 T6 r.v.01 geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Nivomaty vs. Klasika
Většina pružin na trhu jsou pro klasické tlumiče. Většinou je napsáno "pro vozidla bez vyrovnávacího systému (nivelace)" nebo tak podobně...
Například tady:
S NIVO
BEZ NIVO
Celkově pružiny pro Nivomaty jsou slabší, proto si auto po výměně za klasiku tolik sedne...
Například tady:
S NIVO
BEZ NIVO
Celkově pružiny pro Nivomaty jsou slabší, proto si auto po výměně za klasiku tolik sedne...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
Nivomaty vs. Klasika
díky moc.
jestli to dobře chápu tak pro mě to je:
Monroe MO SP3354 (autokelly)
nebo
Monroe AM168364
a nebo
KYB AM3465412
je to správně?
díky moc
jirka
jestli to dobře chápu tak pro mě to je:
Monroe MO SP3354 (autokelly)
nebo
Monroe AM168364
Kód: Vybrat vše
http://www.automedik.cz/autodily.html?path[]=1929889&path[]=1929932&path[]=1930512&path[]=1935447&path[]=1959132&path[]=1995377&product=168364
KYB AM3465412
Kód: Vybrat vše
http://www.automedik.cz/autodily.html?path[]=1929889&path[]=1929932&path[]=1930512&path[]=1935447&path[]=1959132&path[]=1995377&product=3465412
díky moc
jirka
_________________
S80 T6 r.v.01 geartronic
S80 T6 r.v.01 geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Nivomaty vs. Klasika
Tak.. bral bych KYB nebo LESJOFORS
Sám jsem si je v mediku bral na svojí V70
Kód: Vybrat vše
http://www.automedik.cz/autodily.html?path[]=1929889&path[]=1929932&path[]=1930512&path[]=1935447&path[]=1959132&path[]=1995377&product=2478072
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
Nivomaty vs. Klasika
díky moc.
dám na Tebe.
přeji Ti hezký víkend
jirka
dám na Tebe.
přeji Ti hezký víkend
jirka
_________________
S80 T6 r.v.01 geartronic
S80 T6 r.v.01 geartronic
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé