??? Haldex (AWD) Volva - Co je špatně?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5065
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
??? Haldex (AWD) Volva - Co je špatně?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5065
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Právě že jsem neměl možnost s tím jet tak chci slyšet názory.Karlos píše:PS: u ty prvni ukazky neni pusten zvuk subaru (proc?) a navic je videt, ze subaru se nerozjizdi uplne z klidu...proste celkove to video na me nepusobi mo autenticky
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
Muj nazor je, ze se predni kola musi nechat poradne protocit, aby se pridal zadek.. Coz o ni neukazali. Subarko ma sice permanentni pohon, ale taky bych rad slysel zvuk.. Myslim si, ze tak spatne natom xc70 neni. Na bahne moc zkusenosti nemam, jen s tim, ze kdyz mi to nechtelo jet, tak jsem pridal vic plynu a dostal kopanec zezadu a jel jak z praku. Na snehu je to uplna pohoda. Vyjel jsem tam, kde si nekteri mysleli, ze muze jen traktor.
-
Offline
- Příspěvky: 182
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 4
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5065
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
-
Offline
- Příspěvky: 3676
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
ja nevim, staly pohon 4x4 vs. zapinatelny je docela rozdil
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 182
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 4
Dej mi trochu času ať si můžu zjistit správné info. Nerad bych tu plkal blbosti, nastuduji a napíšu, ale v těch autech je dost rozdíl. Bude pokračování...Honza píše:Proč? Důvod? Když něco nakousneš tak to oddůvodni.Marek Vild píše:Srovnávat tyhle dvě auta je pro Volvo podpásovka. Srovnávají jabka a hrušky.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
-
Offline
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Porovnavaj hrušky s jablkama. Permanentní 4WD s torsenem je neco jineho nez haldex, ktery funguje jako predokolka s pripojitelnym zadkem. Nicmene faktem je, ze "neco je spatne". Mam totiz naprosto totoznou zkusenost s XC90, kdy zacaly hrabat bud obe nebo jedno predni kolo pri najezdu do shahu a zadni se proste nepripojily a nepomohly. Nevim cim je to zpusobeno, nicmene to video neni podle me nijak manipulovane.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Objevují se tu dva názory:
- je to opravdu tak a zadek u Volva začne zabírat až když předek značně klouže
- to předváděné Volvo mělo něco poroucháno
Pokud je pravda první možnost, tak teda nechápu význam náhonu na všechny čtyři u Volva, protože pokud již předek ztratí schopnost trakce (začne hrabat), pak nemá skoro žádnou cenu zapojovat zadek. Nevyznám se v tomto systému u Volva, ale u klasických náhonů na všechny čtyři pokud auto začne hrabat, pak je potřeba ho zastavit, zapnout náhon i na druhou osu a poté se pokusit opatrně rozjet. Jinak by začal hrabat i zadek. Takže by mě zajímalo kde je vlastně pravda. Taky nějak nechápu proč by měl být takový rozdíl mezi chováním na sněhu a na blátě. Je někdo ochoten postoupit test??? :badgrin: Ale vážně bych to chtěl zkusit, třeba na srazu.
- je to opravdu tak a zadek u Volva začne zabírat až když předek značně klouže
- to předváděné Volvo mělo něco poroucháno
Pokud je pravda první možnost, tak teda nechápu význam náhonu na všechny čtyři u Volva, protože pokud již předek ztratí schopnost trakce (začne hrabat), pak nemá skoro žádnou cenu zapojovat zadek. Nevyznám se v tomto systému u Volva, ale u klasických náhonů na všechny čtyři pokud auto začne hrabat, pak je potřeba ho zastavit, zapnout náhon i na druhou osu a poté se pokusit opatrně rozjet. Jinak by začal hrabat i zadek. Takže by mě zajímalo kde je vlastně pravda. Taky nějak nechápu proč by měl být takový rozdíl mezi chováním na sněhu a na blátě. Je někdo ochoten postoupit test??? :badgrin: Ale vážně bych to chtěl zkusit, třeba na srazu.
-
Offline
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Volvo používá Haldex spojku, což je viskózní spojka, jestli se nepletu, je elektronicky řízená - jakmile systém zaznamená ztrátu trakce na přední nápravě, připojí i zadní pohon. Děje se to automaticky, představ si to tak, že ti tam cosi "drží spojku" pro zadní kola a v případě potřeby ji opatrně pustí.Jarda S40 píše:Objevují se tu dva názory:
- je to opravdu tak a zadek u Volva začne zabírat až když předek značně klouže
- to předváděné Volvo mělo něco poroucháno
Pokud je pravda první možnost, tak teda nechápu význam náhonu na všechny čtyři u Volva, protože pokud již předek ztratí schopnost trakce (začne hrabat), pak nemá skoro žádnou cenu zapojovat zadek. Nevyznám se v tomto systému u Volva, ale u klasických náhonů na všechny čtyři pokud auto začne hrabat, pak je potřeba ho zastavit, zapnout náhon i na druhou osu a poté se pokusit opatrně rozjet. Jinak by začal hrabat i zadek. Takže by mě zajímalo kde je vlastně pravda. Taky nějak nechápu proč by měl být takový rozdíl mezi chováním na sněhu a na blátě. Je někdo ochoten postoupit test??? :badgrin: Ale vážně bych to chtěl zkusit, třeba na srazu.
Za jízdy to funguje báječně, při rozjezdu na kluzkém povrchu taky, ale stojí-li auto +- na rovině, ale přední kola před sebou mají svah, ale nemají trakci jej vyjet, tak jim zadní z nějakého důvodu nepomohou. Podle mě nějaká chyba v softwaru nebo konstrukční chyba v haldexu, chtělo by vyzkoušet, jak se chová octavia 4x4, která používá stejný systém. Ten haldex prostě v týhle situace nesepne naplno...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5065
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Pro tyhle situace by se hodilo tlačítko na tvrdé zapojení Haldexu.tnemec píše:Podle mě nějaká chyba v softwaru nebo konstrukční chyba v haldexu, chtělo by vyzkoušet, jak se chová octavia 4x4, která používá stejný systém. Ten haldex prostě v týhle situace nesepne naplno...
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Člověče, povolanější by mohli říct, jestli by to technicky bylo možný. Podle mě teoreticky ano, pokud se haldex moc nevykecává s řídicí jednotkou, abys mu dodatečně montovaným "tvrdým zapnutím" nezamotal šišku...Honza píše:Pro tyhle situace by se hodilo tlačítko na tvrdé zapojení Haldexu.tnemec píše:Podle mě nějaká chyba v softwaru nebo konstrukční chyba v haldexu, chtělo by vyzkoušet, jak se chová octavia 4x4, která používá stejný systém. Ten haldex prostě v týhle situace nesepne naplno...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Haldex
Dotaz: Je Haldex system i u V70R AWD po r.v. 2001?
A ktery typ Haldex1 nebo 2..pry ten 2 je lepsi upgradovany (i softwarove).Dik
A ktery typ Haldex1 nebo 2..pry ten 2 je lepsi upgradovany (i softwarove).Dik
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
Nikdy jsem teda nejel s pseudo-čtyřkolkou od Volva...ale když to vezmu v čistě teoretické rovině bude to podobné jako OCTAVIA 4x4.
S tou mám trochu zkušenosti-má ji otec mé přítelkyně...
kyž to srovnám se Subaru LEGACY (2,2 r.v. 93 bez uzávěrky) které jsem do nedávna vlastnil není to jako hrušky a jablka ale spíš jako jablka a Brambory...
Myslím,že to video je reálný...Haldex se s trvalým pohonem nedá srovnávat...(a to je SUBARU bez elektroniky-ESP nedělají)
Haldex je vynikající tím že na silnici nemusí motor překonávat pasivní odpor u SUBARU neustále roztáčených třech diferáků ale na sněhu nebo bahýnku mu konkurovat nemůže...Je to spíš takové přilepšení v horších podmínkách a mezních situacích...¨
Jako každý na tomhle fóru mám VOLVO rád,ale vždy je třeba se podívat na věc z obou stránek...
čekám smrt ukamenováním
S tou mám trochu zkušenosti-má ji otec mé přítelkyně...
kyž to srovnám se Subaru LEGACY (2,2 r.v. 93 bez uzávěrky) které jsem do nedávna vlastnil není to jako hrušky a jablka ale spíš jako jablka a Brambory...
Myslím,že to video je reálný...Haldex se s trvalým pohonem nedá srovnávat...(a to je SUBARU bez elektroniky-ESP nedělají)
Haldex je vynikající tím že na silnici nemusí motor překonávat pasivní odpor u SUBARU neustále roztáčených třech diferáků ale na sněhu nebo bahýnku mu konkurovat nemůže...Je to spíš takové přilepšení v horších podmínkách a mezních situacích...¨
Jako každý na tomhle fóru mám VOLVO rád,ale vždy je třeba se podívat na věc z obou stránek...
čekám smrt ukamenováním
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5065
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Tak jestli jsem to dobře pochopil je to u Oktávky a Volva stejné.LukyKolin píše:Nikdy jsem teda nejel s pseudo-čtyřkolkou od Volva...ale když to vezmu v čistě teoretické rovině bude to podobné jako OCTAVIA 4x4.
S tou mám trochu zkušenosti-má ji otec mé přítelkyně...
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
No jestli to dobře chápu, tak systém spočívá v tom, že na základě informací od čidel ABS od jednotlivých kol vyhodnocuje počítač situaci, kdy se kola točí různě rychle a podle toho posuzuje trakční schopnosti jednotlivých kol či náprav. Dále podle tohoto ovládá spojku Haldex před zadní nápravou a tím tuto nápravu zapojuje do pohonu či ne. Takže pokud auto stojí (zadní kola se netočí) a přední kola se točí, měla by ECU vyhodnotit signály od čidel ABS a spojku Haldex zapnout. Pokud teda nezapne, je asi cbyba v ECU (snad software??) nebo ve spojce Haldex (málo oleje??). Taky mě napadlo, v závislosti na tom náklonu, že by olej ve spoj. Haldex mohl nějak stéct ke straně a tato by potom nesepla. Kor kdyby ho bylo méně než má být. Asi by stálo za to sehnat vyjádření fy. Volvo k tomuto videu. Pokud by to totiž takto běžně (ne)fungovalo, byla by to drahá hračka na nic.
-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
Nevím,jestli jsou stejné ale Koktáfka má také Haldex.Honza píše:Tak jestli jsem to dobře pochopil je to u Oktávky a Volva stejné.LukyKolin píše:Nikdy jsem teda nejel s pseudo-čtyřkolkou od Volva...ale když to vezmu v čistě teoretické rovině bude to podobné jako OCTAVIA 4x4.
S tou mám trochu zkušenosti-má ji otec mé přítelkyně...
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
Ale ono to asi funguje...jen trochu jinak,než trvalý pohon.Jarda S40 píše: Pokud by to totiž takto běžně (ne)fungovalo, byla by to drahá hračka na nic.
Trvalý pohon od SUBARU je v tomhle mnohem propracovanější...
bych to asi nesrovnával...
Ale na druhou stranu,kolikrát v roce potřebuješ čtyřkolku?Málokdy...Většinou si vystačíš s předohrabem(Pokud nejsi z opičích hor)
Myslím,že halex se pro běžné používání hodí víc..(menší spotřeba paliva a pneumatik )A to je výhoda Haldexu.Běžné auto se standartní spotřebou ,jen má "něco" na víc v záloze...
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
No jak je vidět tak to nefunguje a otázka je proč. Jinak to navíc ti je právě v době kdy to nejvíc potřebuješ na prd - teda pokud má video pravdu a není to dané auto nějak porouchané. Ale to tady asi nevyřešíme. Nicméně podle principu Haldexu by to fungovat mělo, kola se točí podstatně jinak a auto stojí . Kde je teda problém? Zdá se že zde nikdo neví.LukyKolin píše:Ale ono to asi funguje...jen trochu jinak,než trvalý pohon.Jarda S40 píše: Pokud by to totiž takto běžně (ne)fungovalo, byla by to drahá hračka na nic.
Trvalý pohon od SUBARU je v tomhle mnohem propracovanější...
bych to asi nesrovnával...
Ale na druhou stranu,kolikrát v roce potřebuješ čtyřkolku?Málokdy...Většinou si vystačíš s předohrabem(Pokud nejsi z opičích hor)
Myslím,že halex se pro běžné používání hodí víc..(menší spotřeba paliva a pneumatik )A to je výhoda Haldexu.Běžné auto se standartní spotřebou ,jen má "něco" na víc v záloze...
-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
-
Offline
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
AWD
Kdyz sportaka, tak Porsche...
A kdyz na komin, tak na komin...
A kdyz na komin, tak na komin...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
Takze jak se oteplilo tak se obcas taky odvazim na nejakou tu polni ci lesni cestu a me poznatky jsou nasledujici - zatim se mi nepodarilo neco nevyjet, snehem pocinaje, jdouc pres bahno, bahno s listim, prudke stoupani po prachu, trave.. Jednou v zime jsem vytuhnul na jednom kopci, ale spis jsem to nechtel moc drazdit, mel jsem drobecka chvili a nevedel jsem, co vsechno zvladne.
A nasleduje otazka - je li u cesty znacka prirodni rezervace, ale prede mnou normalne lesni cesta, bez zakazu vjezdu, mohu tam legalne vjet, aniz by me nasledne vynadal nejakej hajnej a pod?? Pac tady po okoli je to snad u kazdy cesty...
Jinak myslim, ze to video je podvrh. Jsem ochoten se podrobit nejakem testu na srazu, nejhorsi je najit vhodny povrch, ne vzdy je idealni mokro a bahynko, nekde je mokro moc a to se mi nechce jen tak ze srandy zahrabat - traktor na vytahnuti fakt nemam a nekdy je moc sucho a to je moc jednoduchy. Ale az nekdy bude hezky po desti, tak vytahnu kamose a nekde zkusime neco podobneho zdokumentovat...
A nasleduje otazka - je li u cesty znacka prirodni rezervace, ale prede mnou normalne lesni cesta, bez zakazu vjezdu, mohu tam legalne vjet, aniz by me nasledne vynadal nejakej hajnej a pod?? Pac tady po okoli je to snad u kazdy cesty...
Jinak myslim, ze to video je podvrh. Jsem ochoten se podrobit nejakem testu na srazu, nejhorsi je najit vhodny povrch, ne vzdy je idealni mokro a bahynko, nekde je mokro moc a to se mi nechce jen tak ze srandy zahrabat - traktor na vytahnuti fakt nemam a nekdy je moc sucho a to je moc jednoduchy. Ale az nekdy bude hezky po desti, tak vytahnu kamose a nekde zkusime neco podobneho zdokumentovat...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5065
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Jesli tě chytnou tak bude problém. A možná to bude víc jak vynadání.Cafa píše:A nasleduje otazka - je li u cesty znacka prirodni rezervace, ale prede mnou normalne lesni cesta, bez zakazu vjezdu, mohu tam legalne vjet, aniz by me nasledne vynadal nejakej hajnej a pod?? Pac tady po okoli je to snad u kazdy cesty...
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé