??? Haldex (AWD) Volva - Co je špatně?
- Autor
- Zpráva
- 
Offline  
- Člen VK
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 22 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
??? Haldex (AWD) Volva - Co je špatně?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
- 
Offline  
- Člen VK
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 22 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Právě že jsem neměl možnost s tím jet tak chci slyšet názory.Karlos píše:PS: u ty prvni ukazky neni pusten zvuk subaru (proc?) a navic je videt, ze subaru se nerozjizdi uplne z klidu...proste celkove to video na me nepusobi mo autenticky
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
- 
Offline  
- Příspěvky: 135
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
Muj nazor je, ze se predni kola musi nechat poradne protocit, aby se pridal zadek.. Coz o ni neukazali. Subarko ma sice permanentni pohon, ale taky bych rad slysel zvuk.. Myslim si, ze tak spatne natom xc70 neni. Na bahne moc zkusenosti nemam, jen s tim, ze kdyz mi to nechtelo jet, tak jsem pridal vic plynu a dostal kopanec zezadu a jel jak z praku.  Na snehu je to uplna pohoda. Vyjel jsem tam, kde si nekteri mysleli, ze muze jen traktor.
 Na snehu je to uplna pohoda. Vyjel jsem tam, kde si nekteri mysleli, ze muze jen traktor. 
 Na snehu je to uplna pohoda. Vyjel jsem tam, kde si nekteri mysleli, ze muze jen traktor.
 Na snehu je to uplna pohoda. Vyjel jsem tam, kde si nekteri mysleli, ze muze jen traktor. 
- 
Offline  
- Příspěvky: 175
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 4
- 
Offline  
- Člen VK
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 22 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- 
Offline  
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
ja nevim, staly pohon 4x4 vs. zapinatelny je docela rozdil 

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
- 
Offline  
- Příspěvky: 175
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 4
Dej mi trochu času ať si můžu zjistit správné info. Nerad bych tu plkal blbosti, nastuduji a napíšu, ale v těch autech je dost rozdíl. Bude pokračování...Honza píše:Proč? Důvod? Když něco nakousneš tak to oddůvodni.Marek Vild píše:Srovnávat tyhle dvě auta je pro Volvo podpásovka. Srovnávají jabka a hrušky.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
- 
Offline  
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 22 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Porovnavaj hrušky s jablkama. Permanentní 4WD s torsenem je neco jineho nez haldex, ktery funguje jako predokolka s pripojitelnym zadkem. Nicmene faktem je, ze "neco je spatne". Mam totiz naprosto totoznou zkusenost s XC90, kdy zacaly hrabat bud obe nebo jedno predni kolo pri najezdu do shahu a zadni se proste nepripojily a nepomohly. Nevim cim je to zpusobeno, nicmene to video neni podle me nijak manipulovane.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
- 
Offline  
- Příspěvky: 1437
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Objevují se tu dva názory:
- je to opravdu tak a zadek u Volva začne zabírat až když předek značně klouže
- to předváděné Volvo mělo něco poroucháno
Pokud je pravda první možnost, tak teda nechápu význam náhonu na všechny čtyři u Volva, protože pokud již předek ztratí schopnost trakce (začne hrabat), pak nemá skoro žádnou cenu zapojovat zadek. Nevyznám se v tomto systému u Volva, ale u klasických náhonů na všechny čtyři pokud auto začne hrabat, pak je potřeba ho zastavit, zapnout náhon i na druhou osu a poté se pokusit opatrně rozjet. Jinak by začal hrabat i zadek. Takže by mě zajímalo kde je vlastně pravda. Taky nějak nechápu proč by měl být takový rozdíl mezi chováním na sněhu a na blátě. Je někdo ochoten postoupit test??? :badgrin: Ale vážně bych to chtěl zkusit, třeba na srazu.
- je to opravdu tak a zadek u Volva začne zabírat až když předek značně klouže
- to předváděné Volvo mělo něco poroucháno
Pokud je pravda první možnost, tak teda nechápu význam náhonu na všechny čtyři u Volva, protože pokud již předek ztratí schopnost trakce (začne hrabat), pak nemá skoro žádnou cenu zapojovat zadek. Nevyznám se v tomto systému u Volva, ale u klasických náhonů na všechny čtyři pokud auto začne hrabat, pak je potřeba ho zastavit, zapnout náhon i na druhou osu a poté se pokusit opatrně rozjet. Jinak by začal hrabat i zadek. Takže by mě zajímalo kde je vlastně pravda. Taky nějak nechápu proč by měl být takový rozdíl mezi chováním na sněhu a na blátě. Je někdo ochoten postoupit test??? :badgrin: Ale vážně bych to chtěl zkusit, třeba na srazu.
- 
Offline  
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 22 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Volvo používá Haldex spojku, což je viskózní spojka, jestli se nepletu, je elektronicky řízená - jakmile systém zaznamená ztrátu trakce na přední nápravě, připojí i zadní pohon. Děje se to automaticky, představ si to tak, že ti tam cosi "drží spojku" pro zadní kola a v případě potřeby ji opatrně pustí.Jarda S40 píše:Objevují se tu dva názory:
- je to opravdu tak a zadek u Volva začne zabírat až když předek značně klouže
- to předváděné Volvo mělo něco poroucháno
Pokud je pravda první možnost, tak teda nechápu význam náhonu na všechny čtyři u Volva, protože pokud již předek ztratí schopnost trakce (začne hrabat), pak nemá skoro žádnou cenu zapojovat zadek. Nevyznám se v tomto systému u Volva, ale u klasických náhonů na všechny čtyři pokud auto začne hrabat, pak je potřeba ho zastavit, zapnout náhon i na druhou osu a poté se pokusit opatrně rozjet. Jinak by začal hrabat i zadek. Takže by mě zajímalo kde je vlastně pravda. Taky nějak nechápu proč by měl být takový rozdíl mezi chováním na sněhu a na blátě. Je někdo ochoten postoupit test??? :badgrin: Ale vážně bych to chtěl zkusit, třeba na srazu.
Za jízdy to funguje báječně, při rozjezdu na kluzkém povrchu taky, ale stojí-li auto +- na rovině, ale přední kola před sebou mají svah, ale nemají trakci jej vyjet, tak jim zadní z nějakého důvodu nepomohou. Podle mě nějaká chyba v softwaru nebo konstrukční chyba v haldexu, chtělo by vyzkoušet, jak se chová octavia 4x4, která používá stejný systém. Ten haldex prostě v týhle situace nesepne naplno...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
- 
Offline  
- Člen VK
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 22 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Pro tyhle situace by se hodilo tlačítko na tvrdé zapojení Haldexu.tnemec píše:Podle mě nějaká chyba v softwaru nebo konstrukční chyba v haldexu, chtělo by vyzkoušet, jak se chová octavia 4x4, která používá stejný systém. Ten haldex prostě v týhle situace nesepne naplno...
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
- 
Offline  
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 22 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Člověče, povolanější by mohli říct, jestli by to technicky bylo možný. Podle mě teoreticky ano, pokud se haldex moc nevykecává s řídicí jednotkou, abys mu dodatečně montovaným "tvrdým zapnutím" nezamotal šišku...Honza píše:Pro tyhle situace by se hodilo tlačítko na tvrdé zapojení Haldexu.tnemec píše:Podle mě nějaká chyba v softwaru nebo konstrukční chyba v haldexu, chtělo by vyzkoušet, jak se chová octavia 4x4, která používá stejný systém. Ten haldex prostě v týhle situace nesepne naplno...

_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
- 
Offline  
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Haldex
Dotaz: Je Haldex system i u V70R AWD po r.v. 2001?
A ktery typ Haldex1 nebo 2..pry ten 2 je lepsi upgradovany (i softwarove).Dik
A ktery typ Haldex1 nebo 2..pry ten 2 je lepsi upgradovany (i softwarove).Dik
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
- 
Offline  
- Příspěvky: 209
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
Nikdy jsem teda nejel s pseudo-čtyřkolkou od Volva...ale když to vezmu v čistě teoretické rovině bude to podobné jako OCTAVIA 4x4. 
S tou mám trochu zkušenosti-má ji otec mé přítelkyně...
kyž to srovnám se Subaru LEGACY (2,2 r.v. 93 bez uzávěrky) které jsem do nedávna vlastnil není to jako hrušky a jablka ale spíš jako jablka a Brambory...
Myslím,že to video je reálný...Haldex se s trvalým pohonem nedá srovnávat...(a to je SUBARU bez elektroniky-ESP nedělají)
Haldex je vynikající tím že na silnici nemusí motor překonávat pasivní odpor u SUBARU neustále roztáčených třech diferáků ale na sněhu nebo bahýnku mu konkurovat nemůže...Je to spíš takové přilepšení v horších podmínkách a mezních situacích...¨
Jako každý na tomhle fóru mám VOLVO rád,ale vždy je třeba se podívat na věc z obou stránek...
čekám smrt ukamenováním
S tou mám trochu zkušenosti-má ji otec mé přítelkyně...
kyž to srovnám se Subaru LEGACY (2,2 r.v. 93 bez uzávěrky) které jsem do nedávna vlastnil není to jako hrušky a jablka ale spíš jako jablka a Brambory...
Myslím,že to video je reálný...Haldex se s trvalým pohonem nedá srovnávat...(a to je SUBARU bez elektroniky-ESP nedělají)
Haldex je vynikající tím že na silnici nemusí motor překonávat pasivní odpor u SUBARU neustále roztáčených třech diferáků ale na sněhu nebo bahýnku mu konkurovat nemůže...Je to spíš takové přilepšení v horších podmínkách a mezních situacích...¨
Jako každý na tomhle fóru mám VOLVO rád,ale vždy je třeba se podívat na věc z obou stránek...
čekám smrt ukamenováním

_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
- 
Offline  
- Člen VK
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 22 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Tak jestli jsem to dobře pochopil je to u Oktávky a Volva stejné.LukyKolin píše:Nikdy jsem teda nejel s pseudo-čtyřkolkou od Volva...ale když to vezmu v čistě teoretické rovině bude to podobné jako OCTAVIA 4x4.
S tou mám trochu zkušenosti-má ji otec mé přítelkyně...
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
- 
Offline  
- Příspěvky: 1437
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
No jestli to dobře chápu, tak systém spočívá v tom, že na základě informací od čidel ABS od jednotlivých kol vyhodnocuje počítač situaci, kdy se kola točí různě rychle a podle toho posuzuje trakční schopnosti jednotlivých kol či náprav. Dále podle tohoto ovládá spojku Haldex před zadní nápravou a tím tuto nápravu zapojuje do pohonu či ne. Takže pokud auto stojí (zadní kola se netočí) a přední kola se točí, měla by ECU vyhodnotit signály od čidel ABS a spojku Haldex zapnout. Pokud teda nezapne, je asi cbyba v ECU (snad software??) nebo ve spojce Haldex (málo oleje??). Taky mě napadlo, v závislosti na tom náklonu, že by olej ve spoj. Haldex mohl nějak stéct ke straně a tato by potom nesepla. Kor kdyby ho bylo méně než má být. Asi by stálo za to sehnat vyjádření fy. Volvo k tomuto videu. Pokud by to totiž takto běžně (ne)fungovalo, byla by to drahá hračka na nic.
- 
Offline  
- Příspěvky: 209
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
Nevím,jestli jsou stejné ale Koktáfka má také Haldex.Honza píše:Tak jestli jsem to dobře pochopil je to u Oktávky a Volva stejné.LukyKolin píše:Nikdy jsem teda nejel s pseudo-čtyřkolkou od Volva...ale když to vezmu v čistě teoretické rovině bude to podobné jako OCTAVIA 4x4.
S tou mám trochu zkušenosti-má ji otec mé přítelkyně...
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
- 
Offline  
- Příspěvky: 209
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
Ale ono to asi funguje...jen trochu jinak,než trvalý pohon.Jarda S40 píše: Pokud by to totiž takto běžně (ne)fungovalo, byla by to drahá hračka na nic.
Trvalý pohon od SUBARU je v tomhle mnohem propracovanější...
bych to asi nesrovnával...
Ale na druhou stranu,kolikrát v roce potřebuješ čtyřkolku?Málokdy...Většinou si vystačíš s předohrabem(Pokud nejsi z opičích hor)
Myslím,že halex se pro běžné používání hodí víc..(menší spotřeba paliva a pneumatik
 )A to je výhoda Haldexu.Běžné auto se standartní spotřebou ,jen má "něco" na víc v záloze...
 )A to je výhoda Haldexu.Běžné auto se standartní spotřebou ,jen má "něco" na víc v záloze..._________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
- 
Offline  
- Příspěvky: 1437
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
No jak je vidět tak to nefunguje a otázka je proč. Jinak to navíc ti je právě v době kdy to nejvíc potřebuješ na prd - teda pokud má video pravdu a není to dané auto nějak porouchané. Ale to tady asi nevyřešíme. Nicméně podle principu Haldexu by to fungovat mělo, kola se točí podstatně jinak a auto stojíLukyKolin píše:Ale ono to asi funguje...jen trochu jinak,než trvalý pohon.Jarda S40 píše: Pokud by to totiž takto běžně (ne)fungovalo, byla by to drahá hračka na nic.
Trvalý pohon od SUBARU je v tomhle mnohem propracovanější...
bych to asi nesrovnával...
Ale na druhou stranu,kolikrát v roce potřebuješ čtyřkolku?Málokdy...Většinou si vystačíš s předohrabem(Pokud nejsi z opičích hor)
Myslím,že halex se pro běžné používání hodí víc..(menší spotřeba paliva a pneumatik)A to je výhoda Haldexu.Běžné auto se standartní spotřebou ,jen má "něco" na víc v záloze...
 . Kde je teda problém? Zdá se že zde nikdo neví.
 . Kde je teda problém? Zdá se že zde nikdo neví.- 
Offline  
- Příspěvky: 209
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
- 
Offline  
- Příspěvky: 209
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
- 
Offline  
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
AWD
Kdyz sportaka, tak Porsche...
A kdyz na komin, tak na komin...
A kdyz na komin, tak na komin...

_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
- 
Offline  
- Příspěvky: 135
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
Takze jak se oteplilo tak se obcas taky odvazim na nejakou tu polni ci lesni cestu a me poznatky jsou nasledujici - zatim se mi nepodarilo neco nevyjet, snehem pocinaje, jdouc pres bahno, bahno s listim, prudke stoupani po prachu, trave.. Jednou v zime jsem vytuhnul na jednom kopci, ale spis jsem to nechtel moc drazdit, mel jsem drobecka chvili a nevedel jsem, co vsechno zvladne.
A nasleduje otazka - je li u cesty znacka prirodni rezervace, ale prede mnou normalne lesni cesta, bez zakazu vjezdu, mohu tam legalne vjet, aniz by me nasledne vynadal nejakej hajnej a pod?? Pac tady po okoli je to snad u kazdy cesty...
Jinak myslim, ze to video je podvrh. Jsem ochoten se podrobit nejakem testu na srazu, nejhorsi je najit vhodny povrch, ne vzdy je idealni mokro a bahynko, nekde je mokro moc a to se mi nechce jen tak ze srandy zahrabat - traktor na vytahnuti fakt nemam a nekdy je moc sucho a to je moc jednoduchy. Ale az nekdy bude hezky po desti, tak vytahnu kamose a nekde zkusime neco podobneho zdokumentovat...
 Ale az nekdy bude hezky po desti, tak vytahnu kamose a nekde zkusime neco podobneho zdokumentovat...
A nasleduje otazka - je li u cesty znacka prirodni rezervace, ale prede mnou normalne lesni cesta, bez zakazu vjezdu, mohu tam legalne vjet, aniz by me nasledne vynadal nejakej hajnej a pod?? Pac tady po okoli je to snad u kazdy cesty...
Jinak myslim, ze to video je podvrh. Jsem ochoten se podrobit nejakem testu na srazu, nejhorsi je najit vhodny povrch, ne vzdy je idealni mokro a bahynko, nekde je mokro moc a to se mi nechce jen tak ze srandy zahrabat - traktor na vytahnuti fakt nemam a nekdy je moc sucho a to je moc jednoduchy.
 Ale az nekdy bude hezky po desti, tak vytahnu kamose a nekde zkusime neco podobneho zdokumentovat...
 Ale az nekdy bude hezky po desti, tak vytahnu kamose a nekde zkusime neco podobneho zdokumentovat...- 
Offline  
- Člen VK
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 22 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Jesli tě chytnou tak bude problém. A možná to bude víc jak vynadání.Cafa píše:A nasleduje otazka - je li u cesty znacka prirodni rezervace, ale prede mnou normalne lesni cesta, bez zakazu vjezdu, mohu tam legalne vjet, aniz by me nasledne vynadal nejakej hajnej a pod?? Pac tady po okoli je to snad u kazdy cesty...
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
- 
Offline  
- Příspěvky: 1437
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Sadam

