PS: nemám ani garáž ani dílnu ani zkušenosti s opravami aut, a pokud ta závada nemá vliv na bezpečnost jízdy, odložím opravu na časy, kdy nám Buzková začne vyplácet víc než tu současnou almužnu ...

S největší pravděpodobností ti nepiští servo,ale řemen,který ho pohání.Možnosti?Dotáhnout řemen,vyměnit řemen,nevšímat si toho.George píše:Při plném rejdu, P i L, mi piští servo, a to dost hlasitě. Jinak se řízení chová normálně. Mám do toho investovat nebo si toho nevšímat ?
PS: nemám ani garáž ani dílnu ani zkušenosti s opravami aut, a pokud ta závada nemá vliv na bezpečnost jízdy, odložím opravu na časy, kdy nám Buzková začne vyplácet víc než tu současnou almužnu ...
bingo! taky su pro ventilek, kterej zabraňuje aby servo dávalo tlak když už jsou kola na doraz. Takže nevšímat si, je to naprosto normální bezchybná funkcestanda píše:a nedělají to přepouštěcí ventilky, které zabraňují přílišnému tlaku v systému, když řízení dojede na konec (na překážku, třeba kolo u obrubníku)?
mě to v rejdu pískne taky, ale vrátím volant o kousíček zpátky...
"po dolití oleje to piští méně" - zde se pravděpodobně jedná o jev zvaný psychoakustika, kdy slyšíme to, co chceme slyšet a ne to, co je pravda :badgrin:
Pravda,a pokud je volnější řemen může dojít v krajní poloze k propísknutícrtec píše:bingo! taky su pro ventilek, kterej zabraňuje aby servo dávalo tlak když už jsou kola na doraz. Takže nevšímat si, je to naprosto normální bezchybná funkcestanda píše:a nedělají to přepouštěcí ventilky, které zabraňují přílišnému tlaku v systému, když řízení dojede na konec (na překážku, třeba kolo u obrubníku)?
mě to v rejdu pískne taky, ale vrátím volant o kousíček zpátky...
"po dolití oleje to piští méně" - zde se pravděpodobně jedná o jev zvaný psychoakustika, kdy slyšíme to, co chceme slyšet a ne to, co je pravda :badgrin:
standa píše:a nedělají to přepouštěcí ventilky, které zabraňují přílišnému tlaku v systému, když řízení dojede na konec (na překážku, třeba kolo u obrubníku)?
mě to v rejdu pískne taky, ale vrátím volant o kousíček zpátky...
"po dolití oleje to piští méně" - zde se pravděpodobně jedná o jev zvaný psychoakustika, kdy slyšíme to, co chceme slyšet a ne to, co je pravda :badgrin:
Mě to taky začalo dělat, vyměna kapaliny - vypustil jsem to přes trubku co je na levé straně ( jsou tam dvě - pro jistotu jsem vypustil z obou a vyfoukl přes nádržku pusou a dal novou a zmizlo ( nová kapalina + levý a pravý plný rejd a vytočit do otáček motor, zapísklo a pak navždyGeorge píše:Při plném rejdu, P i L, mi piští servo, a to dost hlasitě. Jinak se řízení chová normálně. Mám do toho investovat nebo si toho nevšímat ?
PS: nemám ani garáž ani dílnu ani zkušenosti s opravami aut, a pokud ta závada nemá vliv na bezpečnost jízdy, odložím opravu na časy, kdy nám Buzková začne vyplácet víc než tu současnou almužnu ...
co kapalina - koukni do nádržky, jestli není moc tuhámartinopel píše:Já mám trošku jiný problém.Za studena nejde vytočit rejd,když se to párkrát protočí tak je to o.k. ale někdy se stane,že jde více ztuha.Kdo poradí???
Vzměnil jsem celou olejovou náplň(včetně oleje v pístnici - odpojení trubek a pak plný levý a plný pravý rejd). Našel jsem doma řídkou hydrauliku, která se dávala do houfnic "DANA" na vojně. Zlepšení asi o polovinu a během chvilky jde točit úplně bez problémůmartinopel píše:Já mám trošku jiný problém.Za studena nejde vytočit rejd,když se to párkrát protočí tak je to o.k. ale někdy se stane,že jde více ztuha.Kdo poradí???
No právě ta druhá varianta je v mém případě.standa píše:ad cena - pokud je v servu předepsán olej atf (do automatu), tak litr stojí asi jako čtyřicet kilometrů jízdy autem
http://www.ekolube.cz
já jsem zaznamenal pouze dvě špatné funkce serva:
- různě velké posílení doleva a doprava (dá se nastavit)
- při otočení volantu se nejdřív musí větší silou přemoci jakási "zarážka", pak to funguje normálně. toto dělalo jen v zimě a studený
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé