Servo 940
- Autor
- Zpráva
#1 Servo 940
Při plném rejdu, P i L, mi piští servo, a to dost hlasitě. Jinak se řízení chová normálně. Mám do toho investovat nebo si toho nevšímat ?
PS: nemám ani garáž ani dílnu ani zkušenosti s opravami aut, a pokud ta závada nemá vliv na bezpečnost jízdy, odložím opravu na časy, kdy nám Buzková začne vyplácet víc než tu současnou almužnu ...
PS: nemám ani garáž ani dílnu ani zkušenosti s opravami aut, a pokud ta závada nemá vliv na bezpečnost jízdy, odložím opravu na časy, kdy nám Buzková začne vyplácet víc než tu současnou almužnu ...
_________________
940GLE/92´/B230F/man/>333kkm
[STATUS]
940GLE/92´/B230F/man/>333kkm
[STATUS]
#2 Servo 940
S největší pravděpodobností ti nepiští servo,ale řemen,který ho pohání.Možnosti?Dotáhnout řemen,vyměnit řemen,nevšímat si toho.George píše:Při plném rejdu, P i L, mi piští servo, a to dost hlasitě. Jinak se řízení chová normálně. Mám do toho investovat nebo si toho nevšímat ?
PS: nemám ani garáž ani dílnu ani zkušenosti s opravami aut, a pokud ta závada nemá vliv na bezpečnost jízdy, odložím opravu na časy, kdy nám Buzková začne vyplácet víc než tu současnou almužnu ...
#3
Mě to občas dělá to samé. Po jednom takovém pištění jsem zjistil, že mám hranici hydrauliky na minimu. Po dolití na správnou mez, se to objevovalo stejně...přesto funguje normálně... Je fakt, že po dotažení řemenu, se pískot zmírnil, né-li vymizel. Jak kdy...
_________________
945GL B230FD/M47 1993
945GL B230FD/M47 1993
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#4
tak tak, doliti pomaha - mne to nedelalo, zacalo, dolil jsem, dela mene..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#5
a nedělají to přepouštěcí ventilky, které zabraňují přílišnému tlaku v systému, když řízení dojede na konec (na překážku, třeba kolo u obrubníku)?
mě to v rejdu pískne taky, ale vrátím volant o kousíček zpátky...
"po dolití oleje to piští méně" - zde se pravděpodobně jedná o jev zvaný psychoakustika, kdy slyšíme to, co chceme slyšet a ne to, co je pravda :badgrin:
mě to v rejdu pískne taky, ale vrátím volant o kousíček zpátky...
"po dolití oleje to piští méně" - zde se pravděpodobně jedná o jev zvaný psychoakustika, kdy slyšíme to, co chceme slyšet a ne to, co je pravda :badgrin:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 108
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
#6
bingo! taky su pro ventilek, kterej zabraňuje aby servo dávalo tlak když už jsou kola na doraz. Takže nevšímat si, je to naprosto normální bezchybná funkcestanda píše:a nedělají to přepouštěcí ventilky, které zabraňují přílišnému tlaku v systému, když řízení dojede na konec (na překážku, třeba kolo u obrubníku)?
mě to v rejdu pískne taky, ale vrátím volant o kousíček zpátky...
"po dolití oleje to piští méně" - zde se pravděpodobně jedná o jev zvaný psychoakustika, kdy slyšíme to, co chceme slyšet a ne to, co je pravda :badgrin:
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
#7
Pravda,a pokud je volnější řemen může dojít v krajní poloze k propísknutícrtec píše:bingo! taky su pro ventilek, kterej zabraňuje aby servo dávalo tlak když už jsou kola na doraz. Takže nevšímat si, je to naprosto normální bezchybná funkcestanda píše:a nedělají to přepouštěcí ventilky, které zabraňují přílišnému tlaku v systému, když řízení dojede na konec (na překážku, třeba kolo u obrubníku)?
mě to v rejdu pískne taky, ale vrátím volant o kousíček zpátky...
"po dolití oleje to piští méně" - zde se pravděpodobně jedná o jev zvaný psychoakustika, kdy slyšíme to, co chceme slyšet a ne to, co je pravda :badgrin:
#8
Možno jest...rád si vsugeruju, že je vše OK Ale například jsem někde četl, že 850 mívaly-mají podobný problém...
http://www.autohit.cz/test/testy.php3?id=277
Těžko říct, ale vše se chová "normálně". P.
http://www.autohit.cz/test/testy.php3?id=277
Těžko říct, ale vše se chová "normálně". P.
standa píše:a nedělají to přepouštěcí ventilky, které zabraňují přílišnému tlaku v systému, když řízení dojede na konec (na překážku, třeba kolo u obrubníku)?
mě to v rejdu pískne taky, ale vrátím volant o kousíček zpátky...
"po dolití oleje to piští méně" - zde se pravděpodobně jedná o jev zvaný psychoakustika, kdy slyšíme to, co chceme slyšet a ne to, co je pravda :badgrin:
_________________
945GL B230FD/M47 1993
945GL B230FD/M47 1993
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 108
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
#10
no jak sedma tak devítka mi to dělaj, takže to myslím nebude sugesce Když desáš volant na doraz, nebo dáš ale nebudeš tzočit dál "za doraz" tak to ani nepípne, pač ten ventilek není v akci....
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
#11
Po dolití se to zlepší. Rozhodně to není audiosugesce. Servo mi chc..o jak zjednaný a vždycky, když toho vyteklo víc, tak to pískalo. Po dolití to přestalo a po výměně serva už se to neopakovalo.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 100
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
#12
Tak Volvíko už mám taky a bohužel i né zrovna dobrej pocit ze serva
1.Zdá se mi, že nejde úplně tak lehce, jak by mělo.
2.To bzučení, který se tu popisovalo, se mi objevuje i mimo dorazy, ale pouze pokud stojim na místě. Jakmile jedu bzučení je pryč.
Myslim, že ty dvě věci spolu asi souvisí. Mám pocit, že přepouštěcí ventil začíná přepouštět při nižším tlaku než by bylo třeba a tím pádem i méně posiluje :?:
Proto se chci zeptat zkušenějších, zda je ten přepoušťák přístupnej, vyčistitelnej nebo dokonce seřiditelnej.
Předem dík!
TomPo
1.Zdá se mi, že nejde úplně tak lehce, jak by mělo.
2.To bzučení, který se tu popisovalo, se mi objevuje i mimo dorazy, ale pouze pokud stojim na místě. Jakmile jedu bzučení je pryč.
Myslim, že ty dvě věci spolu asi souvisí. Mám pocit, že přepouštěcí ventil začíná přepouštět při nižším tlaku než by bylo třeba a tím pádem i méně posiluje :?:
Proto se chci zeptat zkušenějších, zda je ten přepoušťák přístupnej, vyčistitelnej nebo dokonce seřiditelnej.
Předem dík!
TomPo
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
#14
Mám pocit, že vytáčet volant do krajních dorazů ( tak, že s volantem už nehneš) není úplně OK. Nikde jsi výslovně nepsal, že to děláš, tak mě hned nekamenuj....
OT
Jarmilku chcu za ženu!
OT
OT
Jarmilku chcu za ženu!
OT
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Říčany u Prahy/ Náchod
#15 Servo 940
Mě to taky začalo dělat, vyměna kapaliny - vypustil jsem to přes trubku co je na levé straně ( jsou tam dvě - pro jistotu jsem vypustil z obou a vyfoukl přes nádržku pusou a dal novou a zmizlo ( nová kapalina + levý a pravý plný rejd a vytočit do otáček motor, zapísklo a pak navždy (zatím zmizlo), ale je docela drahá, mužeš jí zkusit přefiltrovat přes punčochuGeorge píše:Při plném rejdu, P i L, mi piští servo, a to dost hlasitě. Jinak se řízení chová normálně. Mám do toho investovat nebo si toho nevšímat ?
PS: nemám ani garáž ani dílnu ani zkušenosti s opravami aut, a pokud ta závada nemá vliv na bezpečnost jízdy, odložím opravu na časy, kdy nám Buzková začne vyplácet víc než tu současnou almužnu ...
Ondra
_________________
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#17
ad cena - pokud je v servu předepsán olej atf (do automatu), tak litr stojí asi jako čtyřicet kilometrů jízdy autem
http://www.ekolube.cz
já jsem zaznamenal pouze dvě špatné funkce serva:
- různě velké posílení doleva a doprava (dá se nastavit)
- při otočení volantu se nejdřív musí větší silou přemoci jakási "zarážka", pak to funguje normálně. toto dělalo jen v zimě a studený
http://www.ekolube.cz
já jsem zaznamenal pouze dvě špatné funkce serva:
- různě velké posílení doleva a doprava (dá se nastavit)
- při otočení volantu se nejdřív musí větší silou přemoci jakási "zarážka", pak to funguje normálně. toto dělalo jen v zimě a studený
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Říčany u Prahy/ Náchod
#18
co kapalina - koukni do nádržky, jestli není moc tuhámartinopel píše:Já mám trošku jiný problém.Za studena nejde vytočit rejd,když se to párkrát protočí tak je to o.k. ale někdy se stane,že jde více ztuha.Kdo poradí???
_________________
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#19
Vzměnil jsem celou olejovou náplň(včetně oleje v pístnici - odpojení trubek a pak plný levý a plný pravý rejd). Našel jsem doma řídkou hydrauliku, která se dávala do houfnic "DANA" na vojně. Zlepšení asi o polovinu a během chvilky jde točit úplně bez problémůmartinopel píše:Já mám trošku jiný problém.Za studena nejde vytočit rejd,když se to párkrát protočí tak je to o.k. ale někdy se stane,že jde více ztuha.Kdo poradí???
#20
No právě ta druhá varianta je v mém případě.standa píše:ad cena - pokud je v servu předepsán olej atf (do automatu), tak litr stojí asi jako čtyřicet kilometrů jízdy autem
http://www.ekolube.cz
já jsem zaznamenal pouze dvě špatné funkce serva:
- různě velké posílení doleva a doprava (dá se nastavit)
- při otočení volantu se nejdřív musí větší silou přemoci jakási "zarážka", pak to funguje normálně. toto dělalo jen v zimě a studený
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#21 Servo 940
oživím téma. Občas hlavně zastudena cítím v rejdu (nemusí být plnej) jemný kopání do volantu, čím by to mohlo být?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1191 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 1 Odpovědi
- 176 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 1 Odpovědi
- 588 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 3 Odpovědi
- 552 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tom0