kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#1 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Ahoj,
čas od času se nám rozsvítí kontrolka motoru - klasická oranžová, ale bez vykřičníku a bez hlášky v palubáku.
Dochází k tomu bez zatím jakýhkoliv zjištěných důvodů... Může to být naprosto plynulá jízda na 90 tempomat na rovině s prázdným autem, nebo po roztažení auta na trojku do kopce...
Svítí a zhasne i někdy během jízdy, nebo po několika dalších startech...
Chování motoru nijak moc výrazně změněné, ale přeci jenom pocitově hrubší chod, připadá mi, že nejde tak hladce zvukově ani do otáček...je hrubší a línější, prostě se mu "nechce"...ale nijak šíleně výrazně...
Třeba dneska příklad: cesta do Polska 230 km, 3 dospělí a dítě, nějaké tašky, kontrolka se rozsvítila asi po 10 km cesty při jízdě 50 v obci po rovině Auto se šplhalo do prudkých kopců, jelo po dálnici klidně i 160...ale přišlo mi dost líné a tak naložení jsme fakt nebyli... A při druhém chcípnutí v koloně po cca 180 km cesty zhasla.
Cesta zpět, dva lidi, dálnici jsme projeli a rozsvítila se zase až po nějakých 150 km cesty po roztažení auta na trojku do kopce a odražení na čtyřku, tam už bylo hodně znát, že najednou ta čtyřka zvadla a nechtělo se mu a ani potom samozřejmě...
Ale nouzový režim to není, otáčky jdou do maxima, jen ne tak hladce a rychle...
Nějaký návrhy čím by to mohlo být? Palivový filtr nový...benzin striktně jen Shell...olej nový Mobil 1 5W50 Peak Life...
Vzduchový filtr teda nový není, ale na výměnu taky ne a to jsem ho i poctivě vyprášil...
Diagnostika samozřejmě taky bude, jen se mi asi těžko podaří trefit aby zrovna svítila
Tak co?
čas od času se nám rozsvítí kontrolka motoru - klasická oranžová, ale bez vykřičníku a bez hlášky v palubáku.
Dochází k tomu bez zatím jakýhkoliv zjištěných důvodů... Může to být naprosto plynulá jízda na 90 tempomat na rovině s prázdným autem, nebo po roztažení auta na trojku do kopce...
Svítí a zhasne i někdy během jízdy, nebo po několika dalších startech...
Chování motoru nijak moc výrazně změněné, ale přeci jenom pocitově hrubší chod, připadá mi, že nejde tak hladce zvukově ani do otáček...je hrubší a línější, prostě se mu "nechce"...ale nijak šíleně výrazně...
Třeba dneska příklad: cesta do Polska 230 km, 3 dospělí a dítě, nějaké tašky, kontrolka se rozsvítila asi po 10 km cesty při jízdě 50 v obci po rovině Auto se šplhalo do prudkých kopců, jelo po dálnici klidně i 160...ale přišlo mi dost líné a tak naložení jsme fakt nebyli... A při druhém chcípnutí v koloně po cca 180 km cesty zhasla.
Cesta zpět, dva lidi, dálnici jsme projeli a rozsvítila se zase až po nějakých 150 km cesty po roztažení auta na trojku do kopce a odražení na čtyřku, tam už bylo hodně znát, že najednou ta čtyřka zvadla a nechtělo se mu a ani potom samozřejmě...
Ale nouzový režim to není, otáčky jdou do maxima, jen ne tak hladce a rychle...
Nějaký návrhy čím by to mohlo být? Palivový filtr nový...benzin striktně jen Shell...olej nový Mobil 1 5W50 Peak Life...
Vzduchový filtr teda nový není, ale na výměnu taky ne a to jsem ho i poctivě vyprášil...
Diagnostika samozřejmě taky bude, jen se mi asi těžko podaří trefit aby zrovna svítila
Tak co?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#2 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Široky a velky kola !
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#3 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
235/40 R18 A s motorem mají společného co?karelvolvo píše:Široky a velky kola !
Je pravda, že jejich odpor je proti zimním 205/55 R16 cítit výrazně...
Ale tohle probíhalo už i na zimních
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
#4 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
jak se ti zvedne spotreba po prezuti na ty balony?Schumi_01 píše:235/40 R18 A s motorem mají společného co?karelvolvo píše:Široky a velky kola !
Je pravda, že jejich odpor je proti zimním 205/55 R16 cítit výrazně...
Ale tohle probíhalo už i na zimních
jinak mel jsem podobnou prihodu s kontrolkou motoru, jen jsem si nevsiml nejakyho snizenyho vykonu, v historii diagnostiky byla hlaska "nizky tlak paliva" (zustane tam i po zhasnuti kontrolky, takze na diag muzes kdykoliv). po asi tydnu kontrolka zhasla a od ty doby klid. tak nevim jestli neni nacata benzinova pumpa?. zajimavy bylo, ze po dobu co ta kontrolka svitila, tak auto zralo o litr min nez bezne.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#5 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Spotřeba cca +0,3 - 0,5 l/100 km.dan2 píše:
jak se ti zvedne spotreba po prezuti na ty balony?
jinak mel jsem podobnou prihodu s kontrolkou motoru, jen jsem si nevsiml nejakyho snizenyho vykonu, v historii diagnostiky byla hlaska "nizky tlak paliva" (zustane tam i po zhasnuti kontrolky, takze na diag muzes kdykoliv). po asi tydnu kontrolka zhasla a od ty doby klid. tak nevim jestli neni nacata benzinova pumpa?. zajimavy bylo, ze po dobu co ta kontrolka svitila, tak auto zralo o litr min nez bezne.
No...tak uvidíme. Jak říkám, snížení výkonu neni nijak markantní...spíš bych to řekl tak, že se mu prostě nechce...
Ale spotřeba přitom dolu určitě nejde... Jinak by to mohlo být podobné, ale nám se to opakuje zhruba po dvou týdnech na den dva.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#6 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
A co svíčky?
Co jsem tu tak hledal, komu se něco podobného objevilo, většinou to vypsalo na diag. něco kolem zapalování u jednotl. válců...někomu sívčky pomohly, jiní museli pátrat dál...
Každopádně na autě je aktuálně 92 tis. km...začalo to dělal cca v 89 tis. km. To by mohlo odpovídat na životnost svíček, předpokládám, že s tímhle nájezdem jsou ještě původní.
Taaakže otázka dne...které jsou nejlepší? NGK? Jaká řada?
Ještě něco kolem lambdy...ale to se mi nezdá, to by bylo spíš po nějakém určitém zatížení motoru si myslím, a navíc by to hodilo spíš nouzák...
Jestliže se mi zdá hrubší chod a menší chuť motoru...mohlo by to ukazovat na svíčky...což?
Co jsem tu tak hledal, komu se něco podobného objevilo, většinou to vypsalo na diag. něco kolem zapalování u jednotl. válců...někomu sívčky pomohly, jiní museli pátrat dál...
Každopádně na autě je aktuálně 92 tis. km...začalo to dělal cca v 89 tis. km. To by mohlo odpovídat na životnost svíček, předpokládám, že s tímhle nájezdem jsou ještě původní.
Taaakže otázka dne...které jsou nejlepší? NGK? Jaká řada?
Ještě něco kolem lambdy...ale to se mi nezdá, to by bylo spíš po nějakém určitém zatížení motoru si myslím, a navíc by to hodilo spíš nouzák...
Jestliže se mi zdá hrubší chod a menší chuť motoru...mohlo by to ukazovat na svíčky...což?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#7 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Originál. Dost lidí se k nim po laborování stejně vrátiloSchumi_01 píše:A co svíčky?
Taaakže otázka dne...které jsou nejlepší? NGK? Jaká řada?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#8 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
No jooo jenže originál svíčka stejně nebude originál a někdo ji pro Volvo vyrábí, než jí dají do své Volvo krabičkyyoby píše: Originál. Dost lidí se k nim po laborování stejně vrátilo
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 519
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
- Vůz: S80 3.2 '07
#9 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
To neřeš.Kup prostě svíčky v autorizovaném servisu.Výměnu zvládneš sám.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#10 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Tu zvládnu určitě. Jen jsem se chtěl dopátrat nějakých lepších svíček, nepotřebuju na výdrž 100tis. km, ale spíš na dobré vlastnosti... A myslel jsem, že bude lepší alternativa než "obyčejné" originální, které stejně někdo vyrobí a já jim za to jen dám dvakrát tolik...lumiere.c píše:To neřeš.Kup prostě svíčky v autorizovaném servisu.Výměnu zvládneš sám.
Ale jestli to tak není, nebo nikdo neví s jistotou, které jsou nejlepší, nic jiného mi nezbyde no
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#11 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Já to řešil radikálně takto:
5x nová origo svíčka plus 5x nový origo zapalovací trychtýř
A výsledek?
Po skoro roce ježdění a více než 20000 km je vše v naprostém pořádku.
5x nová origo svíčka plus 5x nový origo zapalovací trychtýř
A výsledek?
Po skoro roce ježdění a více než 20000 km je vše v naprostém pořádku.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#12 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
No joooo ukecali jste mě...půjdu do orig. svíček...co mi s váma zbývá Ale s trychtýřem teprve uvidíme...po těch km se mi to moc nezdá zapotřebí...uvidíme.
Taaakže...kolik si mám připravit na orig. svíčky? At jsem připraven na úterní telefon
Taaakže...kolik si mám připravit na orig. svíčky? At jsem připraven na úterní telefon
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 519
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
- Vůz: S80 3.2 '07
#13 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Něco kolem 2000,- Kč.Schumi_01 píše:No joooo ukecali jste mě...půjdu do orig. svíček...co mi s váma zbývá Ale s trychtýřem teprve uvidíme...po těch km se mi to moc nezdá zapotřebí...uvidíme.
Taaakže...kolik si mám připravit na orig. svíčky? At jsem připraven na úterní telefon
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#14 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
No...a ted mi sakra řekněte, kdo je vyrábí
Protože ty dražší NGK pro můj model vyjdou na 600,- A NGK si myslim, nejsou úplně špatné...
A Volvo svíčky určitě nejsou svíčky Volvo
Jako peníze vem čert nekupuju je každý týden a pokud mají být ty nejlepší, fajn...ale nějak z principu mě moc nebaví platit za obal To bych si totiž jinak nejspíš koupil Audi
Protože ty dražší NGK pro můj model vyjdou na 600,- A NGK si myslim, nejsou úplně špatné...
A Volvo svíčky určitě nejsou svíčky Volvo
Jako peníze vem čert nekupuju je každý týden a pokud mají být ty nejlepší, fajn...ale nějak z principu mě moc nebaví platit za obal To bych si totiž jinak nejspíš koupil Audi
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#15 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
ja som original volvo pre turbomotor kupil za 30 eur, atmosfery su este o nieco lacnejsie (ebay). a fakt neexperimentuj s inymi. ono aj ked ich niekto pre volvo vyraba, nemusi to byt vzdy to iste, moze to byt nejaka zakazkova vyroba pod patentom (alebo nieco obdobne).
inak zajdi na original diagnostiku, moze to byt aj tzv. missfire, to by mala diagnostika chytit.
inak zajdi na original diagnostiku, moze to byt aj tzv. missfire, to by mala diagnostika chytit.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 79
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
#16 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Já jsem kupoval originál VOLVO u pana Kučery na saabtuningu a nevím kolik stály, ale s palivovým filtrem(neoriginál) to vyšlo na 1050 korun. Bylo na nich made in france jestli ti to pomůže .
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
#17 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Tady je maš za necelých 800,- Kč i s dopravou.
GENUINE VOLVO 850 S70 V70 C70 S80 SPARK PLUGS NON TURBO
GENUINE VOLVO 850 S70 V70 C70 S80 SPARK PLUGS NON TURBO
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#18 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
sranda je ze na neturbo motory su made in france, na turbo made in germany.Bighead píše:Bylo na nich made in france jestli ti to pomůže .
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#19 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Jooo těchhle jsem našel spousty...ale ještě pátrám dál a čekám na jednoho poláka s Volvodíly, jestli nemá svíčky přímo pro B5244S...tyhle jsou všechny psané tuším pro B5204FS.bandGap píše:Tady je maš za necelých 800,- Kč i s dopravou.
GENUINE VOLVO 850 S70 V70 C70 S80 SPARK PLUGS NON TURBO
Sice netuším, jak moc velký rozdíl v tom může být a jak moc se liší 2,4 co se dávali do 850 a co mám v autě já...
Jestli to někdo víte, a víte, že tyhle jsou ty pravé, vezmu je rád a bude vyřešeno
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
#20 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Excluding B5204FS. Pravě že jsou pro B5244S.
Nebo si vyhledej rovnou podle výrobního čísla 8642660.
Nebo si vyhledej rovnou podle výrobního čísla 8642660.
Naposledy upravil(a) bandGap dne 11 dub 2012 21:11, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#21 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
AhabandGap píše:Excluding B5204FS. Pravě že jsou pro B5244S.
Tak to tam napíšu neeee
Takže super Díky pánové!!!
Je jich spousta...takže si vyberu tu nejlepší nabídku
Vyměníme...a uvidíme co to udělá
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#22 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Tak svíčky vyměněné, v době kdy kontrolka byla zhasnutá...svíčky už vypadaly na výměnu, nebyly spálené nijak špatně, ale už nebyly vůbec pěkný Takže výměna za origo na chlup stejné i typovým číslem.
Auto jede pocitově maličko líp a vypadá že i o něco méně žere...jen zvuk v tahu se mi zdá trošku hrubší.
Každopádně výměna svíček proběhla v úterý...a dnes se kontrolka rozsvítila zase Takže záhada pokračuje
Rozsvítila se po přejetí nerovností, jako kdyby to bylo tím otřesem, ale to poprvé, jinak se dřív rozsvěcovala i na asfaltu jako kobereček hladkém
Ale neřekl bych už, že při rozsvícené jede o něco maličko hůř...
Každopádně svíčky byly potřeba určitě, takže nelituji
A na tohle kašlu, až budu mít cestu tak dám diagnostiku a uvidíme co to napíše za kravinu...
Auto jede pocitově maličko líp a vypadá že i o něco méně žere...jen zvuk v tahu se mi zdá trošku hrubší.
Každopádně výměna svíček proběhla v úterý...a dnes se kontrolka rozsvítila zase Takže záhada pokračuje
Rozsvítila se po přejetí nerovností, jako kdyby to bylo tím otřesem, ale to poprvé, jinak se dřív rozsvěcovala i na asfaltu jako kobereček hladkém
Ale neřekl bych už, že při rozsvícené jede o něco maličko hůř...
Každopádně svíčky byly potřeba určitě, takže nelituji
A na tohle kašlu, až budu mít cestu tak dám diagnostiku a uvidíme co to napíše za kravinu...
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
#23 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
ad vymena svicek - mam na nich podle servisky asi 90tkm (pokud je nekde nemenili bez zapisu), takze uz by mely bejt asi po smrti. nicmene auto startuje od -20ti do +35ti v pohode a jezdi tak nejak normalne, dokonce i na mix E85+N95 v pomeru 70:30. uplne blbej dotaz - jak poznam, ze jsou KO, resp. co se muze stat kdyz je nevymenim?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
#24 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Pochopil jsem to tak že stará/špatná svíčka i přesto že dává jiskru neposila/nespotřebovává ten správnéj proud.dan2 píše:co se muze stat kdyz je nevymenim?
Taková svíčka má jiný odpor a chová se malinko jinak než nová a tim je daleko větší zátěži pro zapalovací cívky. Pravě zapalovací cívky potom mohou odejít.
Naposledy upravil(a) bandGap dne 10 kvě 2012 18:16, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#25 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Pochopil jsem to tak že stará/špatná svíčka i přesto že dává jiskru neposila/nespotřebovává ten správnéj proud.
Taková svíčka má jiný odpor a chová se malinko jinak než nová a tým je daleko větší zátěži pro zapalovací cívky. Pravě zapalovací cívky potom mohou odejít.[/quote]
Tak...a to bych právě ted už asi viděl na můj případ...dává to smysl jako další krok. No uvidíme, dáme diagnostiku a uvidíme co to napíše...počítám že chybu zapalování na nějakém válci...a bude to jasné...
Taková svíčka má jiný odpor a chová se malinko jinak než nová a tým je daleko větší zátěži pro zapalovací cívky. Pravě zapalovací cívky potom mohou odejít.[/quote]
Tak...a to bych právě ted už asi viděl na můj případ...dává to smysl jako další krok. No uvidíme, dáme diagnostiku a uvidíme co to napíše...počítám že chybu zapalování na nějakém válci...a bude to jasné...
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek