Par dotazu po montazi LPG do 940 turbo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 237
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#1 Par dotazu po montazi LPG do 940 turbo
Cau, mel bych par lama dotazu...
Nechal jsem tam dat plyn, najel jsem od te doby cca 7000km.
Poznatky:
Ihned po namontovani cca 600km: spotreba 12-13l lpg, coz mne ohromilo, ve vyssich otackach to prepinalo na benzin...
Po prvnim sestelovani a cca 500km: spotreba ca 14-15l lpg tahlo lip, ale hranice kdy to prepinalo na benzin se posunula z 5000ot na 4000ot, nicmene po chvilce to samo preplo zpet na lpg.Neprijemnost tedy jen pri predjizdeni, kdy to lehce houplo.
Po druhem sestelovani: To nejelo vubec, kolem 3 tisic se to dusilo...
Po tretim: Ted jezdim cca 4000km a je to snesitelny, nicmene jezdim tak nejak na pul plynu, protoze to porad prepina na benzin, nebo se to dusi.Spotreba 14,5l.
No a kdyz byla ted zima tak to zacalo delat tohle: Pokud pridam poradne plyn, tzn. na podlahu.Plyn zacne houkat jak u magoru, ale zpatky uz se neprepne.Hodi to njaky error, takze rucne vypnu a zapnu a je to ok.Pokud konstatne zrychluji a otacky rostou pomalu ale jiste, neni problem prerazovat nekde u 4500ot, na benzin se neprepne.
To me teda samozrejme moc nebavi, to bych nemusel mit turbo...
Kdyz jsem prisel na sestelovani, tak mi rekli, ze je zima (to je fakt, ze -15 a vic je extrem) a ze nema cenu to stelovat, protoze az bude teplo, tak to nepojede vubec....
no tak nevim, no...jako spotreba dobry, jezdim hodne a jezdim ted teda za cca pulku, ale radost z jizdy mam teda malou (
System je Megic 3
Svicky i airfiltr menen.
Nechal jsem tam dat plyn, najel jsem od te doby cca 7000km.
Poznatky:
Ihned po namontovani cca 600km: spotreba 12-13l lpg, coz mne ohromilo, ve vyssich otackach to prepinalo na benzin...
Po prvnim sestelovani a cca 500km: spotreba ca 14-15l lpg tahlo lip, ale hranice kdy to prepinalo na benzin se posunula z 5000ot na 4000ot, nicmene po chvilce to samo preplo zpet na lpg.Neprijemnost tedy jen pri predjizdeni, kdy to lehce houplo.
Po druhem sestelovani: To nejelo vubec, kolem 3 tisic se to dusilo...
Po tretim: Ted jezdim cca 4000km a je to snesitelny, nicmene jezdim tak nejak na pul plynu, protoze to porad prepina na benzin, nebo se to dusi.Spotreba 14,5l.
No a kdyz byla ted zima tak to zacalo delat tohle: Pokud pridam poradne plyn, tzn. na podlahu.Plyn zacne houkat jak u magoru, ale zpatky uz se neprepne.Hodi to njaky error, takze rucne vypnu a zapnu a je to ok.Pokud konstatne zrychluji a otacky rostou pomalu ale jiste, neni problem prerazovat nekde u 4500ot, na benzin se neprepne.
To me teda samozrejme moc nebavi, to bych nemusel mit turbo...
Kdyz jsem prisel na sestelovani, tak mi rekli, ze je zima (to je fakt, ze -15 a vic je extrem) a ze nema cenu to stelovat, protoze az bude teplo, tak to nepojede vubec....
no tak nevim, no...jako spotreba dobry, jezdim hodne a jezdim ted teda za cca pulku, ale radost z jizdy mam teda malou (
System je Megic 3
Svicky i airfiltr menen.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#2 Par dotazu po montazi LPG do 940 turbo
A kde ti to delali? Zkus se zastavit v Neptunu Harfa, mel jsem tam mimoradny pocit, ze automechanik vi o cem mluvi a vi toho vic nez ja.
Mas v richtigu zapalovani? Promer civku, skoukni kabely jestli jsou ok. Od ridici jednotky zapalovani/vstrikovani zadny chybovy kody nejdou? Na benzin to nejak pojede vzdycky. Na plyn staci sebemensi zavada a je problem
Mas v richtigu zapalovani? Promer civku, skoukni kabely jestli jsou ok. Od ridici jednotky zapalovani/vstrikovani zadny chybovy kody nejdou? Na benzin to nejak pojede vzdycky. Na plyn staci sebemensi zavada a je problem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 237
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#3 Par dotazu po montazi LPG do 940 turbo
Delali to v Hl propanu...sviti lamnda, to mi rekli, ze je normalni, ze to je kvalitou plynu...to se mi moc nezdalo, ale fakt o tom vim kulovy, tak se s nima nebudu hadat...
Jinak promerit civku skouknout kabely...promerit civku musim nechat nekoho udelat, ja to asi nedam a na kabelech muzu neco vykoumat?ale davali sme s adamem nedavno novy...tak nevim
na benzin to jede normalne, ale asi e fakt ze na ten plny je to nachylnejsi....
Jinak promerit civku skouknout kabely...promerit civku musim nechat nekoho udelat, ja to asi nedam a na kabelech muzu neco vykoumat?ale davali sme s adamem nedavno novy...tak nevim
na benzin to jede normalne, ale asi e fakt ze na ten plny je to nachylnejsi....
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 159
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Volvo 940
#4 Par dotazu po montazi LPG do 940 turbo
Máš nejspíš blbě seřízenou jednotku. Dělalo mi to totéž. Ladili mi to 2 dny u Coubala v Subaru (radlická) a od té doby cca 20kkm klid. Jen občas to nezvládne prudkou akceleraci a přehodí se to do benzínu. Ale to nastává tak při 4-5 k otáčkách a rychlostech nad 150. Spotřeba s klidnou nohou 11l při dynamyčtější jízdě (160-180 km/h) cca 18-19l.
_________________
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 237
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#5 Par dotazu po montazi LPG do 940 turbo
...ešte se blbě zeptám, když ti to dělali na ty radlicky, myslíš, že to jedou i projet? Protože mě přijde,že v to hl to ladej jen přes komp a to je všechno.nevím,neznám log a nechci nikoho hanit zbytečně....a na ty radlicky umej myslíš ten megic? Nebo pak dělají ty servisy všude všechno? Já tomu fakt zatím moc nehovim...dík
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 159
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Volvo 940
#6 Par dotazu po montazi LPG do 940 turbo
Oni skoro pořád jezdili. Jeden řídil a druhej měl komp na kolenou, dráty vytažený z pod hauptny a ladili. Taky to něco stálo..... Jestli zvládaj Megic nevím, mám kombinaci Tartarini/Lovato. Jsou to specialisti zejména na Subaru...... Já potřeboval přehodit a přepapírovat LPG z pětiválce z v70 na čtyřválec 940, včetně demontáže u Márry a konverzi zvládli to na jedničku. Jednání solidní, ale byl jsem tam asi třikrát, než se to perfektně doladilo. http://www.autogascoubal.cz/kubavlc píše:...ešte se blbě zeptám, když ti to dělali na ty radlicky, myslíš, že to jedou i projet? Protože mě přijde,že v to hl to ladej jen přes komp a to je všechno.nevím,neznám log a nechci nikoho hanit zbytečně....a na ty radlicky umej myslíš ten megic? Nebo pak dělají ty servisy všude všechno? Já tomu fakt zatím moc nehovim...dík
_________________
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 237
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#7 Par dotazu po montazi LPG do 940 turbo
Dik...ja uvidim, kdyztak tam zavolam...ted sem byl projet krabici a zlepsilo se to, neni uz takova zima, tak mozna je to fakt tim, nevim budu to sledovat a uvidime...sviti ti lambda?me jo, nevim jestli to muze byt tim spatnym plynem jak rikali...
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 159
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Volvo 940
#8 Par dotazu po montazi LPG do 940 turbo
Nesvítí. U v70 ano, ale bylo to špatnym nastavenim hustoty směsi. Nemáš zanesenej filtr?kubavlc píše:Dik...ja uvidim, kdyztak tam zavolam...ted sem byl projet krabici a zlepsilo se to, neni uz takova zima, tak mozna je to fakt tim, nevim budu to sledovat a uvidime...sviti ti lambda?me jo, nevim jestli to muze byt tim spatnym plynem jak rikali...
_________________
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
#9 Par dotazu po montazi LPG do 940 turbo
prepinani na plyn pri plnem plynu muze byt v silnem mrazu zpusobeno tim, ze to nestiha zplynovat. Pravdepodobne spatny pomer propanu a butanu. Taky jsem jednou takto natankoval a kdyz bylo tech -15, tak to pri plnym plynu preplo na benzin. Nikdy predtim me to neudelalo. Tak jsem pak natankoval jinde a uz to bylo ok.
_________________
Saab 9-5 2,3t
Saab 9-5 2,3t
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 Par dotazu po montazi LPG do 940 turbo
B230FT s tartarini taky při naložení pod kotel přepíná na benzin, žere to 16 + benzin, taky budu muset někam na naladění.
Blikátko bonzuje špatný teplotní čidlo, tak to ještě vyměnim a pak už to budu muset někomu dát.
Blikátko bonzuje špatný teplotní čidlo, tak to ještě vyměnim a pak už to budu muset někomu dát.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 508 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz
-
- 11 Odpovědi
- 992 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JaSk
-
- 3 Odpovědi
- 4759 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od FantomaS40
-
- 9 Odpovědi
- 878 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 11 Odpovědi
- 736 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od t5kar