pětiválce a šestiválce končí .-(
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 257
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
#1 pětiválce a šestiválce končí .-(
Tak i Volvo pojede na vlně tříválců... svět se v ***** obrací
http://www.auto.cz/volvo-konec-petivalcu-a-sestivalcu-prichod-novy-trivalcu-ctyrvalcu-61810
http://www.auto.cz/volvo-konec-petivalcu-a-sestivalcu-prichod-novy-trivalcu-ctyrvalcu-61810
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#2 pětiválce a šestiválce končí .-(
máš tam moc hvězdiček.. (5) .. měly tam být jen 4... **** (
velká škoda...
takže budou jen 4 a 8mi válce?
velká škoda...
takže budou jen 4 a 8mi válce?
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 839
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#3 pětiválce a šestiválce končí .-(
3 a 4konstantinos.cz píše:máš tam moc hvězdiček.. (5) .. měly tam být jen 4... **** (
velká škoda...
takže budou jen 4 a 8mi válce?
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#4 pětiválce a šestiválce končí .-(
Kurnik.. to si budu muset co nejdriv koupit S80 V8 a C70 Cabrio.. a az mi pak odejdou do vecnych lovist, tak mi zustane zase jen BMW s V12 - a ty si budu muset poridit dve. Jednu zakonzervovat a az ta prvni 760i umre, tak ozivim druhou.. shit...
Ja chci auto, ktere hodne zere!!! Dnes mame v praci naseho obchodniho partnera z USA, proc se tam porad prodavaji megakravy s 5,7L V8 a nikomu to nevadi? proc nam ta podelana EU narizuje takove ptakoviny?? Globalni oteplovani neexistuje, ale furt je to lepsi varianta, nez ta co se prave deje - coz je ochlazovani.. za 20 let jim bude kazdy gram CO2 dobry!! Az v rusku a skandinavii zmizi vetsina urodnych poli a jeste vic se priblizi mala doba ledova, tak tohle bude kazdeho mrzet..
Ja chci auto, ktere hodne zere!!! Dnes mame v praci naseho obchodniho partnera z USA, proc se tam porad prodavaji megakravy s 5,7L V8 a nikomu to nevadi? proc nam ta podelana EU narizuje takove ptakoviny?? Globalni oteplovani neexistuje, ale furt je to lepsi varianta, nez ta co se prave deje - coz je ochlazovani.. za 20 let jim bude kazdy gram CO2 dobry!! Az v rusku a skandinavii zmizi vetsina urodnych poli a jeste vic se priblizi mala doba ledova, tak tohle bude kazdeho mrzet..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 257
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
#5 pětiválce a šestiválce končí .-(
to konstantinos.cz : hvězdiček tam mám tak akorát, otázka je cos pod těmi hvězdičkami viděl ty a co jsem myslel já
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
#6 pětiválce a šestiválce končí .-(
Podle Mertense budou nové čtyřválce silnější než stávající šestiválce a zároveň úspornější než současné čtyřválcové motory.
Jaký problém ? Vždyt to je ideální ...
Jaký problém ? Vždyt to je ideální ...
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#7 pětiválce a šestiválce končí .-(
A měnit se budou celé co 150tis km ... no aspon se ušetří za rozvodyIvo108 píše:Podle Mertense budou nové čtyřválce silnější než stávající šestiválce a zároveň úspornější než současné čtyřválcové motory.
Jaký problém ? Vždyt to je ideální ...
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#8 pětiválce a šestiválce končí .-(
jiz nedodal, ze na ukor zivotnosti... holt je konec ojetych aut...Ivo108 píše:Podle Mertense budou nové čtyřválce silnější než stávající šestiválce a zároveň úspornější než současné čtyřválcové motory.
Jaký problém ? Vždyt to je ideální ...
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#9 pětiválce a šestiválce končí .-(
to je fakt.. sice to neni idealni srovnani, ale dnesni uzasne 1.4 TFSI casto odchazi do 100 tisic km.. jo, sice je to fauvé a vetsina vyrobcu to dokaze udelat lip, ale i tak.. zivotnost v tahu..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#10 pětiválce a šestiválce končí .-(
inu spotrebni doba, ktera se zacala promitat silne do automobiloveho prumyslu, ktery zivi svet.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#11 pětiválce a šestiválce končí .-(
A to nemluvíme o pocitu, o zvuku, zkrátka o charakteru 5ti a 6ti válců...yoby píše:A měnit se budou celé co 150tis km ... no aspon se ušetří za rozvodyIvo108 píše:Podle Mertense budou nové čtyřválce silnější než stávající šestiválce a zároveň úspornější než současné čtyřválcové motory.
Jaký problém ? Vždyt to je ideální ...
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 539
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#12 pětiválce a šestiválce končí .-(
zachvilu pridu dvojvalce a jednovalce a aj ten bude mat system start stop a vypinanie valca ked nebude treba vykon...a potom tam bude nejaky cinan ktory nahradi motor...kam ten svet speje?
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#13 pětiválce a šestiválce končí .-(
předevšim vznětových atmosférickýchLukášM píše: 5ti a 6ti válců...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#14 pětiválce a šestiválce končí .-(
Nevyvracím - jen se o to zajímám: je tento jev nebo spíše problém, škodovácky patrně "vlastnost" - někde popsána? Nebo jinak - znáte někoho ve svém okolí, komu se TSI rozpadlo v kilu?konstantinos.cz píše:to je fakt.. sice to neni idealni srovnani, ale dnesni uzasne 1.4 TFSI casto odchazi do 100 tisic km.. jo, sice je to fauvé a vetsina vyrobcu to dokaze udelat lip, ale i tak.. zivotnost v tahu..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#15 pětiválce a šestiválce končí .-(
Jen nechápu, že každého pořád baví vymýšlet katastrofické scénáře škodováckých motorů Každá automobilka má méně povedený model popř. motor, u škodovky je to prokazatelně 1.2 HTP. Nicméně jich jezdí miliony...mr1 píše: Nevyvracím - jen se o to zajímám: je tento jev nebo spíše problém, škodovácky patrně "vlastnost" - někde popsána? Nebo jinak - znáte někoho ve svém okolí, komu se TSI rozpadlo v kilu?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#16 pětiválce a šestiválce končí .-(
tchanuv soused v Scirocco - priklad jedna
jeden muj znamy v Ochcavii - priklad dva
oba do stovky..
mam pocit, ze to fauve ma ve 120tis. treti motor.. overim..
jeden muj znamy v Ochcavii - priklad dva
oba do stovky..
mam pocit, ze to fauve ma ve 120tis. treti motor.. overim..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#17 pětiválce a šestiválce končí .-(
su to prasce co sa nevedia chovat k autu. TSicok jazdi poprdeli vela (mozno aj viac ako osobnych volv dohromady). statistika je svina, je ine ked sa pokazii 10 motorov d5 zo 1000 predanych rocne a ine ked sa pokazi 100 TSi z predanych 100'000 ks rocne...konstantinos.cz píše:tchanuv soused v Scirocco - priklad jedna
jeden muj znamy v Ochcavii - priklad dva
oba do stovky..
mam pocit, ze to fauve ma ve 120tis. treti motor.. overim..
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#18 pětiválce a šestiválce končí .-(
ani já, ani ty nevíš, jak se k tomu autu-motoru chovají, tak neplácej prosimtě..
nad slunce jasnější je fakt, že motor 1.4 TFSI v žádném případě nenajede 500 000 km, jak třeba atmosférický pětiválec od Volva, nebo MB - i když se k němu budeš chovat sebešetrněji..
spousta dobře udělaných "jedna-šestek" dokáže bez generálky najet 400 000 km - třeba Fiaťácká 76kW. Tohle ti 1.2 turbo nevydrží.. tipnul bych hranici u nových lehkých turbomotorů - pro turbo a klikovou hřídel + ojnice 200 000 - 250 000 km.
nad slunce jasnější je fakt, že motor 1.4 TFSI v žádném případě nenajede 500 000 km, jak třeba atmosférický pětiválec od Volva, nebo MB - i když se k němu budeš chovat sebešetrněji..
spousta dobře udělaných "jedna-šestek" dokáže bez generálky najet 400 000 km - třeba Fiaťácká 76kW. Tohle ti 1.2 turbo nevydrží.. tipnul bych hranici u nových lehkých turbomotorů - pro turbo a klikovou hřídel + ojnice 200 000 - 250 000 km.
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#19 pětiválce a šestiválce končí .-(
skodovka sama rekla, ze zivotnost 1.2TSI je az 150tis km a to mluvi za vse
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 201
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: V70 II B5244S 2,4i20V silber manual
- Bydliště: České Budějovice
#20 pětiválce a šestiválce končí .-(
Nevyvracím - jen se o to zajímám: je tento jev nebo spíše problém, škodovácky patrně "vlastnost" - někde popsána? Nebo jinak - znáte někoho ve svém okolí, komu se TSI rozpadlo v kilu?[/quote]
Můj kamarád má VW Touran 1,4 TSI a odešel mu motor v 70tis km kupoval ho nové takže km zaručeny chce to prodat a říkal že už by si nic takového nekoupil a ja mu to říkal že obsah a počet valců nic nenahradí
Můj kamarád má VW Touran 1,4 TSI a odešel mu motor v 70tis km kupoval ho nové takže km zaručeny chce to prodat a říkal že už by si nic takového nekoupil a ja mu to říkal že obsah a počet valců nic nenahradí
_________________
JEVolvo S70 T5 176 kw B5234T3 r.v.1998 automat JE:Volvo V70 II, 2,4i 20V, 125 kW, B5244S*,r.v. 2003, manual JE:Chrysler Voyager 2,8 LX CRD 110kw r.v.2008 automat BYLO:Volvo 960 2,5 125 kw, B6254S ,r.v.1996, manual BYLO:Volvo V70 II, 2,4T, 147 kW, B5244T3*,r.v. 2002, manualBYLO:Volvo S70 2,4i 20V, 125kw, B5244S* , r.v. 1999 manual
tibetské dogy Aira, Irbísek, Brittany a Tara z chovatelské stanice VLÁDCE NOCI - http://www.vladcenoci.cz
JEVolvo S70 T5 176 kw B5234T3 r.v.1998 automat JE:Volvo V70 II, 2,4i 20V, 125 kW, B5244S*,r.v. 2003, manual JE:Chrysler Voyager 2,8 LX CRD 110kw r.v.2008 automat BYLO:Volvo 960 2,5 125 kw, B6254S ,r.v.1996, manual BYLO:Volvo V70 II, 2,4T, 147 kW, B5244T3*,r.v. 2002, manualBYLO:Volvo S70 2,4i 20V, 125kw, B5244S* , r.v. 1999 manual
tibetské dogy Aira, Irbísek, Brittany a Tara z chovatelské stanice VLÁDCE NOCI - http://www.vladcenoci.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#21 pětiválce a šestiválce končí .-(
Dávám něco z jiného fóra pro otevření očí:
1) Tak teď já od zdroje. 1,2TSI, jakožto ostatní motory s řetězem, tedy vesměs všechny benziny mají problémy s rozvody. Největší asi 1,2TSI kvůli velkému zájmu lidí o takový ten český, nízkoobjemový motor. Dále a možná větší problém je s 1,8TSI, kterou paradoxně sháním pro sebe v Octě Combi. Co se reklamací na prodané kusy to je trochu větší průser. Ale je na to svolávačka krom kontroly polohy vaček, zapalovacích cívek atd. U 1,2TSI z počátku výroby průser turba, u kterých se sekala klapka, auto padalo do nouzáku,....... Pak nepravidelný chod motoru při startu studeného motoru, řeší se přeflashování ř.j.motoru, a pak ty rozvody. Nyní se bude nově řešit u 1,2TSI a 1,4TSI, že by se za příplatek dával PTC ohřev jako u dieselů, protože se díky velkému odvodu tepla z motoru hůře ohřívá a reklamace zákazníků zní, že strašně dlouho v zimě trvá než začne auto topit a když už, tak nedostatečně. Tak tak ve zkratce. Myslím, že do Fabky by byl nejlepší nějaký 1,4 16V příp. 1,6 16V, ale ty se už nedávaj. V Octě, když nechceš sportovat a máš na provoz, tak 1,6MPi. Něco je tajné, tak pro sebe ))
2) No ono jsou průsery a průsery co se svolávání týče. Např. k překontrolování utažení nápravy nebo kontrolu brzd.kotoučů tě obešlou s jistotou, pokud jseš první majitel a auto je servisováno u autorizáku. A pak jsou takové, jako jsem dneska četl právě k rozvodům 1,2TSI a tam se to provede vrámci pravidelné roční servisní prohlídky. V případě, že se jedná o postižený vůz a má problém s nepravidelností chodu motoru, tedy vadné časování, mění se dle servisní akce rozvodový řetěz, napínací kladka a rozvodová skříň. To samé platí o flashování motorovky. Když jsem měl ZafiruB jako druhý majitel a první v ČR, zjistil jsem na netu, že je na nějakou řadu Zafir svolávačka. V Olfinu mi sdělili, že dle VIN se týká i mého auta a ať přijedu. Bezplatně mi to opravili. Doporučit benzin nad 100kW? Nevím. Asi 2,0TFSI. Ale zase zapalovací cívky. Na kontrolu cívek je vypsaná serviska na motory počínaje 1,8T 110kW, 132kW, 2,0FSI, 1,8TFSI, 2,0TFSI. Záleží na čísle dílu cívky. V případě postižených vadných by je měl servis vyměnit. No a klasicky řetěz. O úplně bezproblémovém motoru nevím. Každý je problémový, když jseš u zdroje
A já doplňuju z vlastní zkušenosti, Yeti 1.2TSI 34t km a to co je popsáno v prvním odstavci se už stalo
1) Tak teď já od zdroje. 1,2TSI, jakožto ostatní motory s řetězem, tedy vesměs všechny benziny mají problémy s rozvody. Největší asi 1,2TSI kvůli velkému zájmu lidí o takový ten český, nízkoobjemový motor. Dále a možná větší problém je s 1,8TSI, kterou paradoxně sháním pro sebe v Octě Combi. Co se reklamací na prodané kusy to je trochu větší průser. Ale je na to svolávačka krom kontroly polohy vaček, zapalovacích cívek atd. U 1,2TSI z počátku výroby průser turba, u kterých se sekala klapka, auto padalo do nouzáku,....... Pak nepravidelný chod motoru při startu studeného motoru, řeší se přeflashování ř.j.motoru, a pak ty rozvody. Nyní se bude nově řešit u 1,2TSI a 1,4TSI, že by se za příplatek dával PTC ohřev jako u dieselů, protože se díky velkému odvodu tepla z motoru hůře ohřívá a reklamace zákazníků zní, že strašně dlouho v zimě trvá než začne auto topit a když už, tak nedostatečně. Tak tak ve zkratce. Myslím, že do Fabky by byl nejlepší nějaký 1,4 16V příp. 1,6 16V, ale ty se už nedávaj. V Octě, když nechceš sportovat a máš na provoz, tak 1,6MPi. Něco je tajné, tak pro sebe ))
2) No ono jsou průsery a průsery co se svolávání týče. Např. k překontrolování utažení nápravy nebo kontrolu brzd.kotoučů tě obešlou s jistotou, pokud jseš první majitel a auto je servisováno u autorizáku. A pak jsou takové, jako jsem dneska četl právě k rozvodům 1,2TSI a tam se to provede vrámci pravidelné roční servisní prohlídky. V případě, že se jedná o postižený vůz a má problém s nepravidelností chodu motoru, tedy vadné časování, mění se dle servisní akce rozvodový řetěz, napínací kladka a rozvodová skříň. To samé platí o flashování motorovky. Když jsem měl ZafiruB jako druhý majitel a první v ČR, zjistil jsem na netu, že je na nějakou řadu Zafir svolávačka. V Olfinu mi sdělili, že dle VIN se týká i mého auta a ať přijedu. Bezplatně mi to opravili. Doporučit benzin nad 100kW? Nevím. Asi 2,0TFSI. Ale zase zapalovací cívky. Na kontrolu cívek je vypsaná serviska na motory počínaje 1,8T 110kW, 132kW, 2,0FSI, 1,8TFSI, 2,0TFSI. Záleží na čísle dílu cívky. V případě postižených vadných by je měl servis vyměnit. No a klasicky řetěz. O úplně bezproblémovém motoru nevím. Každý je problémový, když jseš u zdroje
A já doplňuju z vlastní zkušenosti, Yeti 1.2TSI 34t km a to co je popsáno v prvním odstavci se už stalo
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12079
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#22 pětiválce a šestiválce končí .-(
Já teda nejsem u zdroje, ale tchán má 1,2HTP, tu slabší verzi, od novoty. Najeto 180tkm a motor šlape jak fík, olej to nežere, nic. Nejede to zkrátka furt stejně, jako když to bylo nový
Sedadlo má teda rozdrbaný až na pěnu jak škrtá při nastupování o výstupek co má být k bočnímu vedení, ale jinde OK. Co se pocitu ze svezení v tom týče, tak mam v tom autě větší strach než ve svym polovolvu, všechno mu tam klepe, vrže. Ale jak jsem řikal, motor šlape gut.
Já jelikož se nebojim 15 let starýho auta, tak si počkám, jak se tohle vyvine a pak si klidně koupim novej elektromobil a budu mít krouťáku plnou pr..l. Holt to udělám jako u windowsů, přeskočim jednu vývojovou etapu, kterou nebudu považovat za rozumnou (visty).
Sedadlo má teda rozdrbaný až na pěnu jak škrtá při nastupování o výstupek co má být k bočnímu vedení, ale jinde OK. Co se pocitu ze svezení v tom týče, tak mam v tom autě větší strach než ve svym polovolvu, všechno mu tam klepe, vrže. Ale jak jsem řikal, motor šlape gut.
Já jelikož se nebojim 15 let starýho auta, tak si počkám, jak se tohle vyvine a pak si klidně koupim novej elektromobil a budu mít krouťáku plnou pr..l. Holt to udělám jako u windowsů, přeskočim jednu vývojovou etapu, kterou nebudu považovat za rozumnou (visty).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#23 pětiválce a šestiválce končí .-(
teta: Roomster 1.2TSI - meneno pul motoru
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#24 pětiválce a šestiválce končí .-(
Když to je těžký...známý říkal, známý má
já mam jednoho známýho co má Superba 2.5TDI a má najeto asi 600.000 km a jezdí mu to takže to je super...ale už se nemluví o tom, že auto má asi 4tý vačky na druhou stranu sice dost bestiálně škubající ale přesto fungující původní automat
já mam jednoho známýho co má Superba 2.5TDI a má najeto asi 600.000 km a jezdí mu to takže to je super...ale už se nemluví o tom, že auto má asi 4tý vačky na druhou stranu sice dost bestiálně škubající ale přesto fungující původní automat
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9885
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#25 pětiválce a šestiválce končí .-(
tak to kámoše moc nepotěší..::Philip::.. píše:teta: Roomster 1.2TSI - meneno pul motoru
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek