 
 http://www.auto.cz/volvo-konec-petivalcu-a-sestivalcu-prichod-novy-trivalcu-ctyrvalcu-61810
 
  
  
  
  (
(
 
 3 a 4konstantinos.cz píše:máš tam moc hvězdiček.. (5) .. měly tam být jen 4... ****(
velká škoda...
takže budou jen 4 a 8mi válce?

 
  - a ty si budu muset poridit dve. Jednu zakonzervovat a az ta prvni 760i umre, tak ozivim druhou.. shit...
 - a ty si budu muset poridit dve. Jednu zakonzervovat a az ta prvni 760i umre, tak ozivim druhou.. shit... 
 
 
  
  
  x 1
 x 1A měnit se budou celé co 150tis km ... no aspon se ušetří za rozvodyIvo108 píše:Podle Mertense budou nové čtyřválce silnější než stávající šestiválce a zároveň úspornější než současné čtyřválcové motory.
Jaký problém ? Vždyt to je ideální ...

jiz nedodal, ze na ukor zivotnosti... holt je konec ojetych aut...Ivo108 píše:Podle Mertense budou nové čtyřválce silnější než stávající šestiválce a zároveň úspornější než současné čtyřválcové motory.
Jaký problém ? Vždyt to je ideální ...
 
  
 A to nemluvíme o pocitu, o zvuku, zkrátka o charakteru 5ti a 6ti válců...yoby píše:A měnit se budou celé co 150tis km ... no aspon se ušetří za rozvodyIvo108 píše:Podle Mertense budou nové čtyřválce silnější než stávající šestiválce a zároveň úspornější než současné čtyřválcové motory.
Jaký problém ? Vždyt to je ideální ...
 
 předevšim vznětových atmosférickýchLukášM píše: 5ti a 6ti válců...

 
 Nevyvracím - jen se o to zajímám: je tento jev nebo spíše problém, škodovácky patrně "vlastnost" - někde popsána? Nebo jinak - znáte někoho ve svém okolí, komu se TSI rozpadlo v kilu?konstantinos.cz píše:to je fakt.. sice to neni idealni srovnani, ale dnesni uzasne 1.4 TFSI casto odchazi do 100 tisic km.. jo, sice je to fauvé a vetsina vyrobcu to dokaze udelat lip, ale i tak.. zivotnost v tahu..
 
 Jen nechápu, že každého pořád baví vymýšlet katastrofické scénáře škodováckých motorůmr1 píše: Nevyvracím - jen se o to zajímám: je tento jev nebo spíše problém, škodovácky patrně "vlastnost" - někde popsána? Nebo jinak - znáte někoho ve svém okolí, komu se TSI rozpadlo v kilu?
 Každá automobilka má méně povedený model popř. motor, u škodovky je to prokazatelně 1.2 HTP. Nicméně jich jezdí miliony...
 Každá automobilka má méně povedený model popř. motor, u škodovky je to prokazatelně 1.2 HTP. Nicméně jich jezdí miliony... 
  
 su to prasce co sa nevedia chovat k autu. TSicok jazdi poprdeli vela (mozno aj viac ako osobnych volv dohromady). statistika je svina, je ine ked sa pokazii 10 motorov d5 zo 1000 predanych rocne a ine ked sa pokazi 100 TSi z predanych 100'000 ks rocne...konstantinos.cz píše:tchanuv soused v Scirocco - priklad jedna
jeden muj znamy v Ochcavii - priklad dva
oba do stovky..
mam pocit, ze to fauve ma ve 120tis. treti motor.. overim..
 
 
 
 
 ))
)) 

 
 

 
  na druhou stranu sice dost bestiálně škubající ale přesto fungující původní automat
 na druhou stranu sice dost bestiálně škubající ale přesto fungující původní automat 
 
 tak to kámoše moc nepotěší..::Philip::.. píše:teta: Roomster 1.2TSI - meneno pul motoru

Uživatelé procházející toto fórum: f.e.e.t, Lachtan, ms231, nebel