Spojovací materiál okolo turba z nemagnetického materiálu?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#1 Spojovací materiál okolo turba z nemagnetického materiálu?
Slyšeli jste někdy, že šrouby a matky na připevnění turba ke svodům, a výfuku k turbíně mají být z nemagnetického materiálu, aby nevychylovaly turbínu a nepůsobily na osu turba? Taky jsem si řek že <>vina... Jenže pak jsem vzal svorník z turba z 850 a zkusil na něj magnet....a nic
Platí to i pro šrouby třeba na připevnění přepadu oleje, atd?
Platí to i pro šrouby třeba na připevnění přepadu oleje, atd?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#2 Spojovací materiál okolo turba z nemagnetického materiál
můžu zkusit, sadu šroubů k přepadu tu mám
tak jsou magnetický - origo vytažený z V40 2.0T 2001. Při výměně těsnění jsem dával pro jistotu nový
tak jsou magnetický - origo vytažený z V40 2.0T 2001. Při výměně těsnění jsem dával pro jistotu nový
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 28 kvě 2011 22:03, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#3 Spojovací materiál okolo turba z nemagnetického materiál
Celkově jsem se tohle asi neměl dozvědět... chudák mechoš
#4 Spojovací materiál okolo turba z nemagnetického materiál
No větší hovadinu jsem ještě neslyšel.dali píše:Slyšeli jste někdy, že šrouby a matky na připevnění turba ke svodům, a výfuku k turbíně mají být z nemagnetického materiálu, aby nevychylovaly turbínu a nepůsobily na osu turba? Taky jsem si řek že <>vina... Jenže pak jsem vzal svorník z turba z 850 a zkusil na něj magnet....a nic
Platí to i pro šrouby třeba na připevnění přepadu oleje, atd?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#5 Spojovací materiál okolo turba z nemagnetického materiál
2 eLzyx: díky Eště jestli nemám nějakej divnej magnet...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#6 Spojovací materiál okolo turba z nemagnetického materiál
já to zkoušel magnetem, co mi tu drží dveře špajzky.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#7 Spojovací materiál okolo turba z nemagnetického materiál
No já tím co drží dveře u kuchyňský linky. Martin se tomu sice směje, jenže ten samej magnet udrží nerezový nůžky, ale svorník z turba z 850 ani ťuk, takže?
#8 Spojovací materiál okolo turba z nemagnetického materiál
Svorník je nerezový,ale nikoliv proto,aby nevychyloval turbínu.dali píše:No já tím co drží dveře u kuchyňský linky. Martin se tomu sice směje, jenže ten samej magnet udrží nerezový nůžky, ale svorník z turba z 850 ani ťuk, takže?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 Spojovací materiál okolo turba z nemagnetického materiál
No hlavne stefty a pod. hovadiny byvaju z nerez ocele, ktora je podla druhu raz magneticka a niekedy nie (podla druhu, nie podla nalady ) Vplyv na rotor maju rovnaky ako mesiac v splne. Mimo to su vacinou rovnomerne rozmniestnene okolo turbiny takze pripadne pole je vsade rovnake. Druha vec je ze liatinovy obal spolahlivo odtieni kazde mag. pole.
Ale ako mudre kecy mechosa ma oblbnutie zakaznika dobre...
Ale ako mudre kecy mechosa ma oblbnutie zakaznika dobre...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#10 Spojovací materiál okolo turba z nemagnetického materiál
No, informace pochází od mechanika kterej se specializuje na fauvé. Asi mu v autorizáku potřebovali obhájit šroubky za 110kč/kus Každopádně díky za uvedení na pravou míru.
#11 Spojovací materiál okolo turba z nemagnetického materiál
Hlavně magnetický materiál neznamená,že má magnetické pole,takže nechápu jak by mohl vychýlit rotor turbíny.Ale můžeš mechanikovi poradit,že pro delší životnoat turbodmychadla by měl zrušit veškeré reproduktory ve dveřích,které obsahují magnety a zcela jistě šíří magnetické pole. Navíc by mohly i narušovat geometrii vozu.Proto,když auto táhne doleva je třebas pustit více muziky na pravou stranu auta.dali píše:No, informace pochází od mechanika kterej se specializuje na fauvé. Asi mu v autorizáku potřebovali obhájit šroubky za 110kč/kus Každopádně díky za uvedení na pravou míru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#12 Spojovací materiál okolo turba z nemagnetického materiál
a co teprv kdyz rotor turbiny obalis medenou civkou a kolem turba das magnety to pak muzes vyndat z auta i alternator
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#13 Spojovací materiál okolo turba z nemagnetického materiál
vzhledem k materialu steftu a spojovaciho materialu - rozhodne nevytvari magneticke pole a ke vzdalenosti pri rozmisteni steftu od rotoru...nejspis dost blbost.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#14 Spojovací materiál okolo turba z nemagnetického materiál
Aj keby si tam hned namontoval svorniky a stefty zmagnetizovane, tak pri poriadnom a dlhotrvajucom plnom plyne (a rozzeraveni turba) sa akekolvek magneticke vlastnosti stratia
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 1323 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 8 Odpovědi
- 258 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ruta
-
- 4 Odpovědi
- 675 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Drobeczek007
-
- 3 Odpovědi
- 588 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Chase
-
- 18 Odpovědi
- 2676 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od standa