S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartovat

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž

#1 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartovat

Příspěvek od Hulinane »

Zdravím mám volvo s 60 2,4 d r.v. 2002, auto mi při nízkých teplotách nejde nastartovat. A při normalní teplotách třeba v létě je ten start delší než tzv. na drc. Mám nové žhaviče, baterku a naftu na zimu + aditiva. Může te mi tu někdo poradit čím by to mohlo bít.
Dík
_________________
Volvo S60 2.4d r.v. 2002

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#2 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od Mato.20 »

tento istý problém som mal na S70 ked som mal malý predvstrek ..
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#3 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od dali »

Začal bych tím že bych zjistil, jestli to vůbec žhaví. Asi nejsnáz pomocí multimetru a někoho kdo s ním umí zacházet. Pokud ne tak zkouknout pojistku a relátko. Na předvstřik rovnou zapomeň, ten se nastavuje jen u aut s rotačním čerpadlem. Pokud to startuje stejně špatně i za tepla, tak by to moh bejt vadnej vstřikovač. Pokud to za tepla startuje tak jak má tak bych se zaměřil na to žhavení, možná bych nechal změřit kompresní tlaky (ikdyž u commonrailu by ale podle mě díky mnohem vyšším vstřikovacím tlakům neměly bejt tolik důležitý jako u starých dieselů).

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 70
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava

#4 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od ryba »

Píše že má nové žhavící svíčky tak to asi žhaví ne ?!
Jinak mám stejný problém když je zima tak je se startem problém pokud předehřeji bufikem tak to jde jako po másle.
Dneska jsem vyměnil svíčky tak uvidíme jak to zítra dopadne se startováním.
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#5 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od dali »

ryba píše:Píše že má nové žhavící svíčky tak to asi žhaví ne ?!
Hm, když to takhle nadálku poznáš, tak asi jo :wink: Nevim, kde bereš tu jistotu. Sebenovější žhavící svíčky jsou nanic, když do nich nejde proud, ale to je jen můj názor :)

GDPR_user

#6 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od GDPR_user »

Hulinane píše:Zdravím mám volvo s 60 2,4 d r.v. 2002, auto mi při nízkých teplotách nejde nastartovat. A při normalní teplotách třeba v létě je ten start delší než tzv. na drc. Mám nové žhaviče, baterku a naftu na zimu + aditiva. Může te mi tu někdo poradit čím by to mohlo bít.
Dík
A co změřit žhavení???Případně napíchnout na diag.?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 70
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava

#7 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od ryba »

Tak po výměně žhaviček jsem to i proměřil a v tomhle problém není, žhavení prostě funguje.
Dneska jsem tam dal baterku po 24hodinovém nabíjení a zase to točilo dlouho.
Tak mě tak napadá jestli to nemůže být nějakým čidlem teploty motoru.
Co myslíte ?!
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02

GDPR_user

#8 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od GDPR_user »

ryba píše:Tak po výměně žhaviček jsem to i proměřil a v tomhle problém není, žhavení prostě funguje.
Dneska jsem tam dal baterku po 24hodinovém nabíjení a zase to točilo dlouho.
Tak mě tak napadá jestli to nemůže být nějakým čidlem teploty motoru.
Co myslíte ?!
Myslím,že nejlépe by bylo se zastavit.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 70
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava

#9 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od ryba »

Beru tě za slovo. Akorát až někdy v lednu po výplatě :)
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#10 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od Drak3n »

nemoze byt problem so vstrekovacmi ? prve rocniky D5 mali vraj chybne trysky , takze nasledovala velmi draha vymena.. vraj sa to prejavuje podobne
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#11 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od hajnej »

Drak3n píše:nemoze byt problem so vstrekovacmi ? prve rocniky D5 mali vraj chybne trysky , takze nasledovala velmi draha vymena.. vraj sa to prejavuje podobne
ale nestraš! já mám první ročník
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 70
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava

#12 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od ryba »

Ok kdyby to bylo tím tak mám otázku.
Jelikož ve Volvu stojí vstřikovač jestli sem se díval správně cca 19000, přímo od Bosche cca 7000, tak se ptám, dají se někde koupit jen trysky a jehly na případný repas ??
I když pořád doufám že to bude jen nějaké čidlo :)
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02

GDPR_user

#13 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od GDPR_user »

ryba píše:Ok kdyby to bylo tím tak mám otázku.
Jelikož ve Volvu stojí vstřikovač jestli sem se díval správně cca 19000, přímo od Bosche cca 7000, tak se ptám, dají se někde koupit jen trysky a jehly na případný repas ??
I když pořád doufám že to bude jen nějaké čidlo :)
Obávám se že pro CR samostatně trysky a jehly koupit nelze.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 70
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava

#14 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od ryba »

Tož informativně jsem se ptal jedné firmy co repasuje CR a od bosche to stojí cca 4500,-
Takže někde to sehnat půjde, akorát mít nejlépe někoho ve firmě Bosch :)
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#15 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od hajnej »

ryba píše:Ok kdyby to bylo tím tak mám otázku.
Jelikož ve Volvu stojí vstřikovač jestli sem se díval správně cca 19000, přímo od Bosche cca 7000, tak se ptám, dají se někde koupit jen trysky a jehly na případný repas ??
I když pořád doufám že to bude jen nějaké čidlo :)
repas jsem našel v UK. ale je to zase docela dost daleko. určitě musí bejt v čr někdo. kdo to dělá
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#16 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od dali »

hayney píše:ale nestraš! já mám první ročník
Myslím si, že při tvým nájezdu si starosti dělat nemusíš. Buď se tvýho auta špatná série netýkala, nebo už to bude dávno měněný. Jestli si to správně vybavuju, tak se to projevovalo při podstatně nižších nájezdech.

Ty vstřikovače německým eBayi nabízejí repas výměnou za 150Euro kus:
link
U nás to nejspíš taky někdo dělat bude.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 70
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava

#17 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od ryba »

http://www.walica.cz/index_soubory/kontakt.htm => tady jsem se ještě neptal.
http://www.turbo-tec.eu/cz/form_mail.php => tady psali cca 4500 za repasování 1 kusu.

A tady jsem našel další.
http://www.agat.sk/cz/nahradni-dily/
http://www.dieselpoint.cz/prodej.htm
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#18 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od Drak3n »

v zahranici repasovane , alebo inak pouzite vstrekovace nedoporucuju , su len negativne skusenosti :unknown:
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž

#19 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od Hulinane »

Problém byl vyřešen. Bylo vadný jeden vstřik za 7500,-
_________________
Volvo S60 2.4d r.v. 2002

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#20 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od karelvolvo »

Jak jsi na to přišel, nebo kde Ti to dělali jak se ten vstřik projevoval?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž

#21 S 60 2.4 d rv.2002 při nízkých teplotách nejde nastartov

Příspěvek od Hulinane »

Byl sem v autorizovaném servisu. Tam na vstřiky připojily nějaký přístroj s baňkami. A u vadného vstřyku bylo v baňce nejvíc nafty protože to prej ten vstřik špatně těsnil Tím pádem neměl ani takovej tlak. A vše my ukázaly na dílně. Takže se mně to zdálo věrohodné :-) A od té doby auto jezdí jako švécké hodinky :lol:
_________________
Volvo S60 2.4d r.v. 2002
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“