občas nechytající motor
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 242
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Kontaktovat uživatele:
#1 občas nechytající motor
Zdravím, teď se mi za poslední cca měsíc či dva párkrát stalo následující:
A/ startuji - startér točí, točí, točí a nic.. nechytne, vypnu zapnu a chytne okamžitě po prvním otočení (popřípadě se několikrát opakuje to nechytnutí)
B/ startuji - naskočí na první otočení a téměř okamžitě chcípne.
mám dojem že pokaždé to bylo při studeném/téměř studeném motoru (nicméně ještě před měsícem bylo teplo)
mám podezření na žhavení, popřípadě autobaterku, ale to je možná jen zbožné přání?
(V70 I. 2.5TDi 230k km)
Edit: špatně možná hledám: je možné že je chyba tady?
filtr paliva měněn vloni (max 15k km)
A/ startuji - startér točí, točí, točí a nic.. nechytne, vypnu zapnu a chytne okamžitě po prvním otočení (popřípadě se několikrát opakuje to nechytnutí)
B/ startuji - naskočí na první otočení a téměř okamžitě chcípne.
mám dojem že pokaždé to bylo při studeném/téměř studeném motoru (nicméně ještě před měsícem bylo teplo)
mám podezření na žhavení, popřípadě autobaterku, ale to je možná jen zbožné přání?
(V70 I. 2.5TDi 230k km)
Edit: špatně možná hledám: je možné že je chyba tady?
filtr paliva měněn vloni (max 15k km)
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
#2 občas nechytající motor
Někdy se takhle projevuje vadná jednotka imobilizéru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#3 občas nechytající motor
Taky bych to na to tipoval, nebo odcházející ten ventil na čerpadle, co zastavuje naftu, když vypneš klíček....Ykka píše:Někdy se takhle projevuje vadná jednotka imobilizéru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 242
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Kontaktovat uživatele:
#4 občas nechytající motor
imob. myslím nemám, o víkendu mrknu na ty hadičky. teď mi to zase už přez týden neudělalo
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#5 občas nechytající motor
Imobilizér máš... s transpondérem v klíčku. Nemám namysli hadičky, spíš tu cívku, která usekává přívod paliva, potažmo nějakou chybu na přívodu proudu k ní. Že to chytne a cca za 2 vteřiny zdechne, je typickej projev imobilizéru. Že to nenatočíš vůbec, to těžko říct.Bobes píše:imob. myslím nemám, o víkendu mrknu na ty hadičky. teď mi to zase už přez týden neudělalo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 242
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Kontaktovat uživatele:
#6 občas nechytající motor
aha, a je v klíčku, nebo v dálkovém ovládání? já měl zato že to mají až novější modely, ale furt jsem přemýšlel co znamená ta volvo security cedulka na okně .. to by to vysvětlovalo. je tedy možné že by byly slabé baterky v DO a proto to zlobilo?
ad hadičky, to byla idea z jiného vlákna kdy někdo popisoval obdobný problém... odkaz viz výše
každopádně díky za nasměrování
ad hadičky, to byla idea z jiného vlákna kdy někdo popisoval obdobný problém... odkaz viz výše
každopádně díky za nasměrování
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#7 občas nechytající motor
Ne, je to přímo v klíčku a je to pasívní, žádná baterka se v tom vybít nemůže, ovladač s tím nemá co dělat. V klíčku je transpondér, a okolo otvoru spínačky čtecí cívka. Že by se porouchal klíček se podle mě stát nemůže, nebo pokud by se v něm vymazal kód (nevím je-li to možný u Volva, kámošovi se to stalo u motorky), tak to na něj nepojede jednou provždy. Chybu bych hledal ve čtecí cívce a vodičích, který k ní vedou.
Případně může auto mít zamontovanej nějakej přídavnej imobilizér (třeba i tajnej spínač), kterej blbne.
Případně může auto mít zamontovanej nějakej přídavnej imobilizér (třeba i tajnej spínač), kterej blbne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 242
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Kontaktovat uživatele:
#8 občas nechytající motor
ok, ještě jednou díky
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 464
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
#9 občas nechytající motor
Já chtěl při podobném problému, vyměnit tu čtecí cívku okolo spínačky kde zasunuješ klíč. Myslím že se to da použít i z jiného auta, jen to přečte tvůj klíček. Zatím jsem akorát neměl čas a momentálně mě to nezlobí.
Jinak k tomu solenoidu co zastavuje přívod nafty, jak tady psali kluci, tak to jsem si myslel taky, že zůstane viset a když startuju tak mi vlastně nepustí naftu (jestli to dobře chápu) Tak to jsem zkoušel tím že jsem si opřel jednu stranu šroubováku o čerpadlo a druhou vrazil do ucha:) Mělo by v to cvaknout, asi:)
Jinak k tomu solenoidu co zastavuje přívod nafty, jak tady psali kluci, tak to jsem si myslel taky, že zůstane viset a když startuju tak mi vlastně nepustí naftu (jestli to dobře chápu) Tak to jsem zkoušel tím že jsem si opřel jednu stranu šroubováku o čerpadlo a druhou vrazil do ucha:) Mělo by v to cvaknout, asi:)
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#10 občas nechytající motor
Přesně tak, ta cívka nijak nakódovaná neni, jenom čte z klíčku a předává to dál....Davidian píše:Já chtěl při podobném problému, vyměnit tu čtecí cívku okolo spínačky kde zasunuješ klíč. Myslím že se to da použít i z jiného auta, jen to přečte tvůj klíček.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 242
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Kontaktovat uživatele:
#11 občas nechytající motor
tak včera jsem vypozoroval, že to zlobí, když je klíčku zima. 2x mi chcípnul motor hned po naběhnutí.. předtím jsem chvíli pobíhal venku na mrazu s nekrytým klíčkem u pasu. Jakmile jsem jej trochu ohřál, už nebyl problém.
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 464
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
#12 občas nechytající motor
Zajimavý postřeh, ale nejsem si jistý zda to bude to pravé ořechové:)
Není třeba možné, že jsi jen více na podruhé zatlačil klíček do spinačky pod volantem a on ho načetl imobilizer, za předpokladu že je auva..
Zkus zjistit zda se nedá deaktivovat celý imobilizer, softverově. Myslím že mi říkal můj dvorní servisák, že to s jeho diagnostikou neumí?! Ale jít by to mělo, samého by mě to zajímalo, možná ve volvoservise, taky mě to pořad zlobí, raz za měsic:)
Není třeba možné, že jsi jen více na podruhé zatlačil klíček do spinačky pod volantem a on ho načetl imobilizer, za předpokladu že je auva..
Zkus zjistit zda se nedá deaktivovat celý imobilizer, softverově. Myslím že mi říkal můj dvorní servisák, že to s jeho diagnostikou neumí?! Ale jít by to mělo, samého by mě to zajímalo, možná ve volvoservise, taky mě to pořad zlobí, raz za měsic:)
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 242
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Kontaktovat uživatele:
#13 občas nechytající motor
no, fyzikální podstata mé hypotézy mi také uniká , ale zatím je to jediný společný znak. ještě to někdy schválně odzkouším...
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek