Větrák v režimu AUTO

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#1 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od Lukas60 »

Ahoj všem, chci se zeptat na takovou (blbost) když ráno vlezu do auta a nastartuju tak se mi zdá že větrák v automatickém režimu nefunguje a roztočí se až poté co otočím kolečkem na manuální nastavení ventilátoru. předtím to v režimu AUTO poměrně intenzivně foukalo než teplota interiéru dosáhla nastavené hodnoty na klimapanelu. nevíte někdo kde je chcíplej pes? děkuju moc za radu.
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

THOmasoj
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

#2 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od THOmasoj »

Lukas60 píše:Ahoj všem, chci se zeptat na takovou (blbost) když ráno vlezu do auta a nastartuju tak se mi zdá že větrák v automatickém režimu nefunguje a roztočí se až poté co otočím kolečkem na manuální nastavení ventilátoru. předtím to v režimu AUTO poměrně intenzivně foukalo než teplota interiéru dosáhla nastavené hodnoty na klimapanelu. nevíte někdo kde je chcíplej pes? děkuju moc za radu.
koukni tu po fóru, tušim, že podobný problémy dělá snímač teploty zanesenej bordelem ;-)
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#3 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od Lukas60 »

ten jsemčistil o tom vím ale tam byl problém v tom že blbla klima ale ne že by to vůbec nefoukalo ale dík
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#4 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od Lukaso »

A není to tím že je zima? Podle mě by to tak mělo být...venku a tedy i v autě je třeba 5°, máš nastavenou automatiku tak auto prostě nefouká protože nemá co - motor je studený. Až se trochu zahřeje tak to začne funět...alespoň tak to fungovalo u obou mých 60tek..
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#5 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od Lukas60 »

no jo to máš pravdu ale nefungovalo to ani v létě :(
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#6 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od Lukaso »

no to taky ani nemusí...ale pokud venku bylo 30 a ty si měl nastaveno 22 tak by to mělo začít funět tak po cca 1 sekundě...:-/........???
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#7 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od Lukas60 »

hmmm sakra jdu to vyzkoušet
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#8 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od raolsa »

Lukaso píše:A není to tím že je zima? Podle mě by to tak mělo být...venku a tedy i v autě je třeba 5°, máš nastavenou automatiku tak auto prostě nefouká protože nemá co - motor je studený. Až se trochu zahřeje tak to začne funět...alespoň tak to fungovalo u obou mých 60tek..
Jj takhle to má fungovat. Aby na tebe nefoukal studený vzduch zvenku, když voda v topení není ohřátá.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#9 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od Drak3n »

nechcem ti rozbijat temu , ale ked uz je rec o ventilacii , mne blbne tiez specifickym sposobom a to tak , ze AC mam off , inak vsetko auto , obidve zony na 22 stupnov a z lava mi fuka vzduch teploty normalnej a zprava horuci . neviete co to ma znamenat ? ked to postelujem , tak to ide potom uz ok . mam taky pocit , ze to auto sa rozpada :(
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#10 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od jarek.krizan »

čidlo teploty ve výdechu bude možná v háji, zjistit se to dá diagnostikou
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 549
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

#11 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od Pavluňa »

Lukas60: Lukaso ma naprostou pravdu :)

Drak3n: idkyz jsem laik,taky bych to tipnul dle logicky uvahy na to cidlo :wink: jestli pujdes na diagnostiku nech si zkalibrovat klapky ventilace.Aniz bych to chtel marra mi to jednou udelal (pro vtipalky,jen tu kalibraci :D )a rozvod vzduchu po aute dle nastaveni je pak daleko lepsi 8)

btw:nemyslim,ze system v mojem a tvym aute bude nejak rozdilnej :angel:
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#12 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od tymon »

figl je v tom, ze pokud mas nastaveno treba 24°C a venku je 10°C a mas zapnuto na AUTO - sviti Auto Climate, tak ti nezacne foukat teplej vzduch drive, nez se ti ohreje motor na pracovni teplotu... takhle mi to funguje u auta normalne... sednu, nadlabnu, jedu a az kdyz se ohreje motor, tak zacne foukat na plny pecka... jakmile dosahne teplotu, snizi se teplota vyfukovaneho vzduchu a fouka tak na 30%, aby nebyl slyset vetrak... poprve me to taky zarazilo, ale je to bomba vec! aspon se motor rychleji ohreje a ja si zatim topim pod zadkem 8)

jiínak tim otocenim kolecka prepnes vetrak do manualniho rezimu

aspon takhle to je u V50 :)

Pavluna: jak kalibrovat klapky?? co to? :shock:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#13 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od jarek.krizan »

Klapky se po čase rozhodí ( nastavení ) a je dobré to nechat občas zkalibrovat. Aby si uvědomily motorky kde mají klapky koncové polohy.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#14 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od tymon »

jarek.krizan píše:Klapky se po čase rozhodí ( nastavení ) a je dobré to nechat občas zkalibrovat. Aby si uvědomily motorky kde mají klapky koncové polohy.
wow, to jsem netusil :)
a umi to diagnostika Vadis?
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 549
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

#15 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od Pavluňa »

tymon píše:
jarek.krizan píše:Klapky se po čase rozhodí ( nastavení ) a je dobré to nechat občas zkalibrovat. Aby si uvědomily motorky kde mají klapky koncové polohy.
wow, to jsem netusil :)
a umi to diagnostika Vadis?
Vadis to umi,ale musis k tomu mit jeste spoustu veci krom SW,ktery nejsou nejlevnejsi :%) ,takze bych to pri nejaky prilezitosti spachal s diagnostikou :wink:
Kdybys byl z Praglu doporucil bych ti marru :)
btw:dnes uz se Vadis moc nepouziva,ptz ma nastupce jmenem VIDA :ryba:
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#16 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od jarek.krizan »

Odkud jseš tymone, chybí ti tam bydliště. Jinak by ti někdo poradil kam nejlépe.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#17 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od Lukas60 »

raolsa píše:
Lukaso píše:A není to tím že je zima? Podle mě by to tak mělo být...venku a tedy i v autě je třeba 5°, máš nastavenou automatiku tak auto prostě nefouká protože nemá co - motor je studený. Až se trochu zahřeje tak to začne funět...alespoň tak to fungovalo u obou mých 60tek..
Jj takhle to má fungovat. Aby na tebe nefoukal studený vzduch zvenku, když voda v topení není ohřátá.


Omlouvám se za zbytečně založené téma máte pravdu vše je v pohodě a funguje jak má, jen mě tomalinko zmátlo :oops: díky moc
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 549
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

#18 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od Pavluňa »

Lukas60: to neva :) myslim,ze tenhle topic muze bejt spouste lidem uzitecnej :kuchta:

tymon: s tim bydlistem ma Jarek pravdu :twisted:
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#19 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od hajnej »

žádný téma tady není zbytečný :twisted:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 549
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

#20 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od Pavluňa »

hayney píše:žádný téma tady není zbytečný :twisted:
Ale jo,sam vis,ze se tady nekdy melou uplny hov.. :%)
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#21 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od hajnej »

pamatuj, všechno zlý je k něčemu dobrý
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#22 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od tymon »

hayney ma pravdu... kazda informace je dobra a cim vic informaci, tim lepe :)

bydliste okamzite napravim... ani jsem si toho nevsimnul :)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 549
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

#23 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od Pavluňa »

tymon píše:hayney ma pravdu... kazda informace je dobra a cim vic informaci, tim lepe :)
bydliste okamzite napravim... ani jsem si toho nevsimnul :)
Tak to si jeste necetl vsehny hov..,ktery se tu obcas vyskytujou :crazy: ,ale tenhle topic to opravdu neni,to jen abys to spatne nepochopil :)

Vzhledem k tomu,ze do Praglu to mas celkem z ruky,zkusil bych nejblizsi autorizak,neni na tom co zmrsit :wink:
Jestli si na ni jeste nebyl,tak tam zajed at vis jak na to auto je,ale jestli je vse OK,tak pockej az to bude potreba,jen kvuli kalibraci to nema cenu :Search:
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#24 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od tymon »

hehe, jasny :)

no po ruce mam pana Formanka ze Cvikova - http://www.volvodily.cz a ten ma Vadise - uz mel napichnuty auto a mazal mi chyby v jednotce a ptal se me, jestli nechci prehodit to zapinani svetel (sviti mi to i na nulu) - tak by to mohl umet :)

jinak jen tak na okraj... nevite nekdo o nekom, kdo by mel nasledujici veci na V50: tazne oko, ciaretovy zapalovac, manzetu na homokinetak na stranu ridice :jaj:

p.s. kdyz uz je to tema off topic, tak poradne :lol:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#25 Větrák v režimu AUTO

Příspěvek od petr´S »

tymon píše:tazne oko, ciaretovy zapalovac, manzetu na homokinetak na stranu ridice :jaj:
Mno přecííí p. Formánek :D
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“