Větrák v režimu AUTO
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#1 Větrák v režimu AUTO
Ahoj všem, chci se zeptat na takovou (blbost) když ráno vlezu do auta a nastartuju tak se mi zdá že větrák v automatickém režimu nefunguje a roztočí se až poté co otočím kolečkem na manuální nastavení ventilátoru. předtím to v režimu AUTO poměrně intenzivně foukalo než teplota interiéru dosáhla nastavené hodnoty na klimapanelu. nevíte někdo kde je chcíplej pes? děkuju moc za radu.
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#2 Větrák v režimu AUTO
koukni tu po fóru, tušim, že podobný problémy dělá snímač teploty zanesenej bordelemLukas60 píše:Ahoj všem, chci se zeptat na takovou (blbost) když ráno vlezu do auta a nastartuju tak se mi zdá že větrák v automatickém režimu nefunguje a roztočí se až poté co otočím kolečkem na manuální nastavení ventilátoru. předtím to v režimu AUTO poměrně intenzivně foukalo než teplota interiéru dosáhla nastavené hodnoty na klimapanelu. nevíte někdo kde je chcíplej pes? děkuju moc za radu.
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#3 Větrák v režimu AUTO
ten jsemčistil o tom vím ale tam byl problém v tom že blbla klima ale ne že by to vůbec nefoukalo ale dík
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#4 Větrák v režimu AUTO
A není to tím že je zima? Podle mě by to tak mělo být...venku a tedy i v autě je třeba 5°, máš nastavenou automatiku tak auto prostě nefouká protože nemá co - motor je studený. Až se trochu zahřeje tak to začne funět...alespoň tak to fungovalo u obou mých 60tek..
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#5 Větrák v režimu AUTO
no jo to máš pravdu ale nefungovalo to ani v létě
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#6 Větrák v režimu AUTO
no to taky ani nemusí...ale pokud venku bylo 30 a ty si měl nastaveno 22 tak by to mělo začít funět tak po cca 1 sekundě...:-/........???
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#7 Větrák v režimu AUTO
hmmm sakra jdu to vyzkoušet
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#8 Větrák v režimu AUTO
Jj takhle to má fungovat. Aby na tebe nefoukal studený vzduch zvenku, když voda v topení není ohřátá.Lukaso píše:A není to tím že je zima? Podle mě by to tak mělo být...venku a tedy i v autě je třeba 5°, máš nastavenou automatiku tak auto prostě nefouká protože nemá co - motor je studený. Až se trochu zahřeje tak to začne funět...alespoň tak to fungovalo u obou mých 60tek..
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#9 Větrák v režimu AUTO
nechcem ti rozbijat temu , ale ked uz je rec o ventilacii , mne blbne tiez specifickym sposobom a to tak , ze AC mam off , inak vsetko auto , obidve zony na 22 stupnov a z lava mi fuka vzduch teploty normalnej a zprava horuci . neviete co to ma znamenat ? ked to postelujem , tak to ide potom uz ok . mam taky pocit , ze to auto sa rozpada
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#10 Větrák v režimu AUTO
čidlo teploty ve výdechu bude možná v háji, zjistit se to dá diagnostikou
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#11 Větrák v režimu AUTO
Lukas60: Lukaso ma naprostou pravdu
Drak3n: idkyz jsem laik,taky bych to tipnul dle logicky uvahy na to cidlo jestli pujdes na diagnostiku nech si zkalibrovat klapky ventilace.Aniz bych to chtel marra mi to jednou udelal (pro vtipalky,jen tu kalibraci )a rozvod vzduchu po aute dle nastaveni je pak daleko lepsi
btw:nemyslim,ze system v mojem a tvym aute bude nejak rozdilnej
Drak3n: idkyz jsem laik,taky bych to tipnul dle logicky uvahy na to cidlo jestli pujdes na diagnostiku nech si zkalibrovat klapky ventilace.Aniz bych to chtel marra mi to jednou udelal (pro vtipalky,jen tu kalibraci )a rozvod vzduchu po aute dle nastaveni je pak daleko lepsi
btw:nemyslim,ze system v mojem a tvym aute bude nejak rozdilnej
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#12 Větrák v režimu AUTO
figl je v tom, ze pokud mas nastaveno treba 24°C a venku je 10°C a mas zapnuto na AUTO - sviti Auto Climate, tak ti nezacne foukat teplej vzduch drive, nez se ti ohreje motor na pracovni teplotu... takhle mi to funguje u auta normalne... sednu, nadlabnu, jedu a az kdyz se ohreje motor, tak zacne foukat na plny pecka... jakmile dosahne teplotu, snizi se teplota vyfukovaneho vzduchu a fouka tak na 30%, aby nebyl slyset vetrak... poprve me to taky zarazilo, ale je to bomba vec! aspon se motor rychleji ohreje a ja si zatim topim pod zadkem
jiínak tim otocenim kolecka prepnes vetrak do manualniho rezimu
aspon takhle to je u V50
Pavluna: jak kalibrovat klapky?? co to?
jiínak tim otocenim kolecka prepnes vetrak do manualniho rezimu
aspon takhle to je u V50
Pavluna: jak kalibrovat klapky?? co to?
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#13 Větrák v režimu AUTO
Klapky se po čase rozhodí ( nastavení ) a je dobré to nechat občas zkalibrovat. Aby si uvědomily motorky kde mají klapky koncové polohy.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#14 Větrák v režimu AUTO
wow, to jsem netusiljarek.krizan píše:Klapky se po čase rozhodí ( nastavení ) a je dobré to nechat občas zkalibrovat. Aby si uvědomily motorky kde mají klapky koncové polohy.
a umi to diagnostika Vadis?
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#15 Větrák v režimu AUTO
Vadis to umi,ale musis k tomu mit jeste spoustu veci krom SW,ktery nejsou nejlevnejsi ,takze bych to pri nejaky prilezitosti spachal s diagnostikoutymon píše:wow, to jsem netusiljarek.krizan píše:Klapky se po čase rozhodí ( nastavení ) a je dobré to nechat občas zkalibrovat. Aby si uvědomily motorky kde mají klapky koncové polohy.
a umi to diagnostika Vadis?
Kdybys byl z Praglu doporucil bych ti marru
btw:dnes uz se Vadis moc nepouziva,ptz ma nastupce jmenem VIDA
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#16 Větrák v režimu AUTO
Odkud jseš tymone, chybí ti tam bydliště. Jinak by ti někdo poradil kam nejlépe.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#17 Větrák v režimu AUTO
raolsa píše:Jj takhle to má fungovat. Aby na tebe nefoukal studený vzduch zvenku, když voda v topení není ohřátá.Lukaso píše:A není to tím že je zima? Podle mě by to tak mělo být...venku a tedy i v autě je třeba 5°, máš nastavenou automatiku tak auto prostě nefouká protože nemá co - motor je studený. Až se trochu zahřeje tak to začne funět...alespoň tak to fungovalo u obou mých 60tek..
Omlouvám se za zbytečně založené téma máte pravdu vše je v pohodě a funguje jak má, jen mě tomalinko zmátlo díky moc
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#18 Větrák v režimu AUTO
Lukas60: to neva myslim,ze tenhle topic muze bejt spouste lidem uzitecnej
tymon: s tim bydlistem ma Jarek pravdu
tymon: s tim bydlistem ma Jarek pravdu
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#19 Větrák v režimu AUTO
žádný téma tady není zbytečný
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#20 Větrák v režimu AUTO
Ale jo,sam vis,ze se tady nekdy melou uplny hov..hayney píše:žádný téma tady není zbytečný
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#21 Větrák v režimu AUTO
pamatuj, všechno zlý je k něčemu dobrý
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#22 Větrák v režimu AUTO
hayney ma pravdu... kazda informace je dobra a cim vic informaci, tim lepe
bydliste okamzite napravim... ani jsem si toho nevsimnul
bydliste okamzite napravim... ani jsem si toho nevsimnul
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#23 Větrák v režimu AUTO
Tak to si jeste necetl vsehny hov..,ktery se tu obcas vyskytujou ,ale tenhle topic to opravdu neni,to jen abys to spatne nepochopiltymon píše:hayney ma pravdu... kazda informace je dobra a cim vic informaci, tim lepe
bydliste okamzite napravim... ani jsem si toho nevsimnul
Vzhledem k tomu,ze do Praglu to mas celkem z ruky,zkusil bych nejblizsi autorizak,neni na tom co zmrsit
Jestli si na ni jeste nebyl,tak tam zajed at vis jak na to auto je,ale jestli je vse OK,tak pockej az to bude potreba,jen kvuli kalibraci to nema cenu
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#24 Větrák v režimu AUTO
hehe, jasny
no po ruce mam pana Formanka ze Cvikova - http://www.volvodily.cz a ten ma Vadise - uz mel napichnuty auto a mazal mi chyby v jednotce a ptal se me, jestli nechci prehodit to zapinani svetel (sviti mi to i na nulu) - tak by to mohl umet
jinak jen tak na okraj... nevite nekdo o nekom, kdo by mel nasledujici veci na V50: tazne oko, ciaretovy zapalovac, manzetu na homokinetak na stranu ridice
p.s. kdyz uz je to tema off topic, tak poradne
no po ruce mam pana Formanka ze Cvikova - http://www.volvodily.cz a ten ma Vadise - uz mel napichnuty auto a mazal mi chyby v jednotce a ptal se me, jestli nechci prehodit to zapinani svetel (sviti mi to i na nulu) - tak by to mohl umet
jinak jen tak na okraj... nevite nekdo o nekom, kdo by mel nasledujici veci na V50: tazne oko, ciaretovy zapalovac, manzetu na homokinetak na stranu ridice
p.s. kdyz uz je to tema off topic, tak poradne
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#25 Větrák v režimu AUTO
Mno přecííí p. Formánektymon píše:tazne oko, ciaretovy zapalovac, manzetu na homokinetak na stranu ridice
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek