
Fotky nejsou autentické,jen ilustrační

ale držák na dva půllitry joDanniel74 píše:A je to opravdu bezpečné? Vždyť to nemá airbag![]()
st_Andy píše: ale držák na dva půllitry jo![]()
no já jsem o to zas tak nestál,ale začalo se mi to líbit hned na poprvéLachtan píše:S tím bych se opravdu chtěl projet
no jo,to si tam asi budu muset nechat nějakej domontovatDanniel74 píše:A je to opravdu bezpečné? Vždyť to nemá airbag![]()
nejni to ani moc velký,to se jen tak zdá ...... myslím že za cenu jedné pneu na tohodle dampera by si přezul kompletně několik malejch volvíků ......Švéd píše:Podobné jsem viděl na Zbraslavi v kamenolomu. Není to úplně nejmenší. Pneumatika na tohle bude asi v řádu desítek tisíc, co?
D.
no nevim ...... tak že jsem asi chlap s velkejma koulemaeLzyx píše:jooo, tak tohle musí řídit chlap jedině s velkejma koulema (mrkněte na pedály)
taky pěkný...........jinak mám pro tvou slabost pochopení,však třeba se ti poštěstí projet i takového damperaLachtan píše:Kdysi jsem jezdil s tahačem na ruzyni, takže pro hmotné konvoje mám docela slabost
No když jsem v ČSAD přezouval Komatsu (podobná velikost), tak mi kluk co s tím jezdí říkal, že jedna guma stojí 80.000,- kč.Švéd píše:Pneumatika na tohle bude asi v řádu desítek tisíc, co?
D.
taak to musel být o vánocích docela slušivej drift po vedlejší drázeLachtan píše:Co já si pamatuju (měli jsme tam dva tahače, 30 a 50 tun), tak s jednou výjimkou se gumy měnily pouze z důvodu opotřebení (při zařazení R, 1 a 2 bylo automaticky 4x4, při ostatních kvaltech náhon pouze na zadek)
Ale, byvaly pan kolegaLachtan píše:Kdysi jsem jezdil s tahačem na ruzyni, takže pro hmotné konvoje mám docela slabost
Uživatelé procházející toto fórum: C 3, Google [Bot]