Nj a motor hodně před přední nápravou, holt Volva nikdy nabyla sportovní auta
_________________ Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003 Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
no já jsem o to zas tak nestál,ale začalo se mi to líbit hned na poprvé ...... jen musíš dávat bacha na šířku a je to trožku těžší autíčko a kór když ti tam naložej pár tun hlíny,řízení je taky děsnej nezvyk,ale jinak pohodička
Danniel74 píše:A je to opravdu bezpečné? Vždyť to nemá airbag
no jo,to si tam asi budu muset nechat nějakej domontovat ........ ale jinak klidně se s tvou sedmdesátkou budu přetlačovat i bez airbagu ,schválně jestli ti budou ty tví něco platný
to asi naštve, když s tím najedeš na lať s hřebíkem . Dvě kola v pytli a peněženka o čtvrtmega lehčí
btw ... jak se dá taková guma zničit? Nebo se mění jen při opotřebení?
_________________ je: Millennium FalconTesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníčekS60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obrV70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágenVW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
No dá se několikrát protektorovat. Průrazů od hřebíků apod. jsem spravoval několik tzv. šňůrou. Kolega gumař dovnitř taky několikrát lepil obří flek. Myslím, že se foukala na 4 atmosféry. Což je docela málo ve srovnání s běžným náklaďákem, který se fouká okolo 8 atmosfér. Ale zase toho vzduchu je tam o mnoho víc.
Co já si pamatuju (měli jsme tam dva tahače, 30 a 50 tun), tak s jednou výjimkou se gumy měnily pouze z důvodu opotřebení (při zařazení R, 1 a 2 bylo automaticky 4x4, při ostatních kvaltech náhon pouze na zadek) i když se prohazovaly přední za zadní, tak stejně víc jak rok nepřežily...
Ta jedna výjimka byla, když se povedlo najet na zbytek sloupku dopravní značky (čuměl asi 4cm ze země) - kupodivu to šlo opravit.
Lachtan píše:Co já si pamatuju (měli jsme tam dva tahače, 30 a 50 tun), tak s jednou výjimkou se gumy měnily pouze z důvodu opotřebení (při zařazení R, 1 a 2 bylo automaticky 4x4, při ostatních kvaltech náhon pouze na zadek)
taak to musel být o vánocích docela slušivej drift po vedlejší dráze
A sedacky jake maji luxusni bocni vedeni..
Jakou packou se sklapi? Ta cervena vpravo, to je asi (P) a na sklapecku je to ta cerna vedle?
Ty jo fakt, taky bych se chtel svezt.. Praskni na sebe, kde budes vozit hlinu? (muzes vybirat za svezeni, jako na kolotocich, v bouracich autickach..)
J.
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Lachtan píše:Kdysi jsem jezdil s tahačem na ruzyni, takže pro hmotné konvoje mám docela slabost
Ale, byvaly pan kolega Ja v letech 2001-2003 Flight + dovazky notamu do letadel.
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
No pěkný ceny, říkal jsem si kolem 70-100tkč za kus . Takže to by člověk přezul i několik desítek kousků Volvo . No jinak s tou hlínou to musí bejt to řízení fakt "zábava" .