NE(Povedlo) se mi nastartovat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#1 NE(Povedlo) se mi nastartovat
Tak se mi dneska stala nova prihodicka vcerejsi hratky v snehu vystridal dnes poradni inverzni menzes ve kterem si auto postalo celou noc. Potreboval jsem ale dnes vyjet, dojdu k autu, nasednu, otocim klickem do polohy - (bezny stav) slysim cerpadlo tlacit, relatka cvaknou, kontrolky co maj pohasnou, tak tedy zacnu startovat a nic... vubec nic.. cvak a nic a ticho, starter proste nedostal zadnou informaci, "cvak a nic" jsem s jeste s celym ritualem odemknuti dalkou zopaknul jeste asi 15 krat a pak to definitivne kvalitne nas*anej zabalil
Jak o hodinu prestalo lit, dojdu k autu, zasadim klicek, kontrolky pohasnou jak maj, otocim klickem na verim pane a hele brnk!.. chytlo to proste hned na prvni otocku jak to dela bezne!!
kua ptam se tedy co to jsou sa fory?? Mesic zpatky se mi stalo, ze to tocilo ale nechytalo tedy jenom tocilo, po pohybani relatkem vstrikovani to pak chytlo hned a startoval jsem pak uz 100x v pohode. Ale tohle, ze to ani nesepne, proste ani tik a pak je to opet najednou samo olrajt.. Setkali jse se s tim nekdo nekdy??
Jak o hodinu prestalo lit, dojdu k autu, zasadim klicek, kontrolky pohasnou jak maj, otocim klickem na verim pane a hele brnk!.. chytlo to proste hned na prvni otocku jak to dela bezne!!
kua ptam se tedy co to jsou sa fory?? Mesic zpatky se mi stalo, ze to tocilo ale nechytalo tedy jenom tocilo, po pohybani relatkem vstrikovani to pak chytlo hned a startoval jsem pak uz 100x v pohode. Ale tohle, ze to ani nesepne, proste ani tik a pak je to opet najednou samo olrajt.. Setkali jse se s tim nekdo nekdy??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#2 NE(Povedlo) se mi nastartovat
neni to tym ze si mal slabsiu baterku? a potom nejak ozila?
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3 NE(Povedlo) se mi nastartovat
ja si pamatuji, že mi to ani neťuklo, když jsem neměl páku automatu v poloze P.
Je tam nějaký bezpečnostný bazmek na páce a na spínačce, že když vypneš motor omylem třeba v D, tak pak nevyndaš klíčky, ale u mě je ten bazmek asi pokazený, takže jsem jednou takhle zastavil, vypnul motor v D, klíčky vyndal, šel nakoupit a pak jsem nemohl nastartovat, ani to neškytlo. Jakmile jsem dal páku do P tak to šlo.
Tím chci poukázat jenom na jedno: nemůže být problém někde ve snímači polohy páky, nebo tak něco? Nekvedlal jsi tím, než si podruhé nastartoval..? ( a tím to vlastně zprovoznil?)
...jenom takový výstřel do tmy...
Je tam nějaký bezpečnostný bazmek na páce a na spínačce, že když vypneš motor omylem třeba v D, tak pak nevyndaš klíčky, ale u mě je ten bazmek asi pokazený, takže jsem jednou takhle zastavil, vypnul motor v D, klíčky vyndal, šel nakoupit a pak jsem nemohl nastartovat, ani to neškytlo. Jakmile jsem dal páku do P tak to šlo.
Tím chci poukázat jenom na jedno: nemůže být problém někde ve snímači polohy páky, nebo tak něco? Nekvedlal jsi tím, než si podruhé nastartoval..? ( a tím to vlastně zprovoznil?)
...jenom takový výstřel do tmy...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#4 NE(Povedlo) se mi nastartovat
Parking tam mam porad (ale zeby to tam nebylo dotlaceny? to je haluz..) wickey taky rikal ze mozna slaba baterka, ale nevim proc to 15x ani netukne a po hodine pauzy pak hned brnk na prvni otocku nastartovano bez zadnyho trapeni..
kdyz je slaba baterka jinde tak to toci pomalejc, nebo stahuje proud z kontrolek ne? nebo u Volva si to ani netukne? Premejslim jeste nad immo.. zavada-zahada
kdyz je slaba baterka jinde tak to toci pomalejc, nebo stahuje proud z kontrolek ne? nebo u Volva si to ani netukne? Premejslim jeste nad immo.. zavada-zahada
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#5 NE(Povedlo) se mi nastartovat
Nemá to nějaké relátko na startér? Mohlo by být na odchodu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#6 NE(Povedlo) se mi nastartovat
Podle mě když je vybitá baterka tak ti při otočeni klíčkem cvaka jen relatko a startér nic mam to tak na 480 a na motorce to funguje stejně. Ještě se podívej na kontakty na baterce jestli nejsou volny nebo zaoxidovany to mě taky jednou pekně vypeklo..
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#7 NE(Povedlo) se mi nastartovat
Mě, když jsem měl baterku hyn, tak startér zabral, ale hned zase vypnul a rozcvakaly se různá relátka pod palubovkou, vynulovy se hodiny, vyplo rádio, atd.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#8 NE(Povedlo) se mi nastartovat
njn, taky si startovani s hyn baterkou predstavuji nejak takhle jak jsem to mel u ostatnich aut.. tohle pri otoceni do polohy III neudelalo proste vubec nic, starter signal nedostal, zvysni kontrolky co maj s nastartovanim pohasnout zostali svitit.. (nejblizsi takovou vylomeninu uz natocim na video, lepsi jednou videt..)raolsa píše:Mě, když jsem měl baterku hyn, tak startér zabral, ale hned zase vypnul a rozcvakaly se různá relátka pod palubovkou, vynulovy se hodiny, vyplo rádio, atd.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#9 NE(Povedlo) se mi nastartovat
Porucha imobilizéru ti podle mě způsobí spíš že to bude točit jak debil ale nechytne.st_Andy píše:Premejslim jeste nad immo.. zavada-zahada
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#10 NE(Povedlo) se mi nastartovat
zkus si treba zamknout auto zevnitr dalkou a pak startovat - bude se to chovat stejne.
andy zapomel podotknout, ze pri naslednem startovani o hodinu pozdeji jsem byl pritomen osobne, tudiz jsem zapusobil svym charismatem na erka a auto se poddalo
andy zapomel podotknout, ze pri naslednem startovani o hodinu pozdeji jsem byl pritomen osobne, tudiz jsem zapusobil svym charismatem na erka a auto se poddalo
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#11 NE(Povedlo) se mi nastartovat
já bych zahejbal kabelama ke startéru, už se mi stalo něco podobnýho
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#12 NE(Povedlo) se mi nastartovat
jo joo, tak to je absolutne nejvetsi for eRko jsem za podivnych okolnosti nenatocil jenom 2x v zivote.. z toho jednou jsem byl v Bratislave ja a druhy krat Wickey (tenkrat poprve) v Košicích..wickey píše:andy zapomel podotknout, ze pri naslednem startovani o hodinu pozdeji jsem byl pritomen osobne, tudiz jsem zapusobil svym charismatem na erka a auto se poddalo
1.x Bratislava / starter tocil, cerpadlo tlacilo, no nechytalo to (jak dosel Viktor a pohejbal relatkem vstrikovani, co potvrdil i Marra na telefonu - auto chytlo)
2.x Košice / 15x poloha III a starter nic (jak dosel Viktor, kouknul na auto - a to si nedelam pr*el - rikam, tak se divej.. a vono to hned chytlo na prvej brnk - a porad chytá)..
..tak tomu se rika ku*va auRa PS: obema temto sci-fi vylomeninam predchazel uplne bezproblemovy fulltime provoz a bezproblemove startovani vicekrat denne, tak se mi opet potvrdilo, ze nahoda fakt neni blbec (i kdyz se tak pak citim já a proto na to hlavne taky chci prijit)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#13 NE(Povedlo) se mi nastartovat
Asi chce za majiteľa Viktorast_Andy píše:jo joo, tak to je absolutne nejvetsi for eRko jsem za podivnych okolnosti nenatocil jenom 2x v zivote.. z toho jednou jsem byl v Bratislave ja a druhy krat Wickey (tenkrat poprve) v Košicích..wickey píše:andy zapomel podotknout, ze pri naslednem startovani o hodinu pozdeji jsem byl pritomen osobne, tudiz jsem zapusobil svym charismatem na erka a auto se poddalo
1.x Bratislava / starter tocil, cerpadlo tlacilo, no nechytalo to (jak dosel Viktor a pohejbal relatkem vstrikovani, co potvrdil i Marra na telefonu - auto chytlo)
2.x Košice / 15x poloha III a starter nic (jak dosel Viktor, kouknul na auto - a to si nedelam pr*el - rikam, tak se divej.. a vono to hned chytlo na prvej brnk - a porad chytá)..
..tak tomu se rika ku*va auRa PS: obema temto sci-fi vylomeninam predchazel uplne bezproblemovy fulltime provoz a bezproblemove startovani vicekrat denne, tak se mi opet potvrdilo, ze nahoda fakt neni blbec (i kdyz se tak pak citim já a proto na to hlavne taky chci prijit)
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#14 NE(Povedlo) se mi nastartovat
neboj nic, KE znacka ani mamut nepusti sak ja mu este dohovorim kdo je tady panem se hned nejak rozcitlivi jak neparkuje v garazi panenka jedna..Peťo píše:Asi chce za majiteľa Viktora
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 14 bře 2010 17:57, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#15 NE(Povedlo) se mi nastartovat
řekl bych že se mu po mě stejska
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#16 NE(Povedlo) se mi nastartovat
mno nejaky kontakt to bude chapes ked ti necvaka ani cievka na starteru tak to bud je chyba v spinacke alebo v kontakte ktory spusta cievku startera alebo v relatku ak to ide cez relatko alebo v samotnej cievke resp. opalenych silovych kontaktoch v nej aj ked to by si asi pocul aspon cvakanie pri stoceni klucika do polohy III
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#17 NE(Povedlo) se mi nastartovat
bolo pocut cvaknutie "pruzinky" ale nic sa nestalo..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#18 NE(Povedlo) se mi nastartovat
Budeš to muset nějak vyřešit, abys měl Viktora sebou stále v kufru, pro všechny případy....
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#19 NE(Povedlo) se mi nastartovat
Andy: myslis cvaknutie od startera? ak ano tak bud blbe uhliky/kotva/silove kontakty v cievke ... alebo ako pise doktor..wickey v kufri
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 24 Odpovědi
- 5366 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomik T5
-
- 11 Odpovědi
- 1263 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vinca
-
- 10 Odpovědi
- 2861 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tomáš Corn