Tak se mi dneska stala nova prihodicka vcerejsi hratky v snehu vystridal dnes poradni inverzni menzes ve kterem si auto postalo celou noc. Potreboval jsem ale dnes vyjet, dojdu k autu, nasednu, otocim klickem do polohy - (bezny stav) slysim cerpadlo tlacit, relatka cvaknou, kontrolky co maj pohasnou, tak tedy zacnu startovat a nic... vubec nic.. cvak a nic a ticho, starter proste nedostal zadnou informaci, "cvak a nic" jsem s jeste s celym ritualem odemknuti dalkou zopaknul jeste asi 15 krat a pak to definitivne kvalitne nas*anej zabalil
Jak o hodinu prestalo lit, dojdu k autu, zasadim klicek, kontrolky pohasnou jak maj, otocim klickem na verim pane a hele brnk!.. chytlo to proste hned na prvni otocku jak to dela bezne!!
kua ptam se tedy co to jsou sa fory?? Mesic zpatky se mi stalo, ze to tocilo ale nechytalo tedy jenom tocilo, po pohybani relatkem vstrikovani to pak chytlo hned a startoval jsem pak uz 100x v pohode. Ale tohle, ze to ani nesepne, proste ani tik a pak je to opet najednou samo olrajt.. Setkali jse se s tim nekdo nekdy??
ja si pamatuji, že mi to ani neťuklo, když jsem neměl páku automatu v poloze P.
Je tam nějaký bezpečnostný bazmek na páce a na spínačce, že když vypneš motor omylem třeba v D, tak pak nevyndaš klíčky, ale u mě je ten bazmek asi pokazený, takže jsem jednou takhle zastavil, vypnul motor v D, klíčky vyndal, šel nakoupit a pak jsem nemohl nastartovat, ani to neškytlo. Jakmile jsem dal páku do P tak to šlo.
Tím chci poukázat jenom na jedno: nemůže být problém někde ve snímači polohy páky, nebo tak něco? Nekvedlal jsi tím, než si podruhé nastartoval..? ( a tím to vlastně zprovoznil?)
...jenom takový výstřel do tmy...
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Parking tam mam porad (ale zeby to tam nebylo dotlaceny? to je haluz..) wickey taky rikal ze mozna slaba baterka, ale nevim proc to 15x ani netukne a po hodine pauzy pak hned brnk na prvni otocku nastartovano bez zadnyho trapeni..
kdyz je slaba baterka jinde tak to toci pomalejc, nebo stahuje proud z kontrolek ne? nebo u Volva si to ani netukne? Premejslim jeste nad immo.. zavada-zahada
Podle mě když je vybitá baterka tak ti při otočeni klíčkem cvaka jen relatko a startér nic mam to tak na 480 a na motorce to funguje stejně. Ještě se podívej na kontakty na baterce jestli nejsou volny nebo zaoxidovany to mě taky jednou pekně vypeklo..
_________________ VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
Mě, když jsem měl baterku hyn, tak startér zabral, ale hned zase vypnul a rozcvakaly se různá relátka pod palubovkou, vynulovy se hodiny, vyplo rádio, atd.
raolsa píše:Mě, když jsem měl baterku hyn, tak startér zabral, ale hned zase vypnul a rozcvakaly se různá relátka pod palubovkou, vynulovy se hodiny, vyplo rádio, atd.
njn, taky si startovani s hyn baterkou predstavuji nejak takhle jak jsem to mel u ostatnich aut.. tohle pri otoceni do polohy III neudelalo proste vubec nic, starter signal nedostal, zvysni kontrolky co maj s nastartovanim pohasnout zostali svitit.. (nejblizsi takovou vylomeninu uz natocim na video, lepsi jednou videt..)
zkus si treba zamknout auto zevnitr dalkou a pak startovat - bude se to chovat stejne.
andy zapomel podotknout, ze pri naslednem startovani o hodinu pozdeji jsem byl pritomen osobne, tudiz jsem zapusobil svym charismatem na erka a auto se poddalo
_________________ '01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl '08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
wickey píše:andy zapomel podotknout, ze pri naslednem startovani o hodinu pozdeji jsem byl pritomen osobne, tudiz jsem zapusobil svym charismatem na erka a auto se poddalo
jo joo, tak to je absolutne nejvetsi for eRko jsem za podivnych okolnosti nenatocil jenom 2x v zivote.. z toho jednou jsem byl v Bratislave ja a druhy krat Wickey (tenkrat poprve) v Košicích..
1.x Bratislava / starter tocil, cerpadlo tlacilo, no nechytalo to (jak dosel Viktor a pohejbal relatkem vstrikovani, co potvrdil i Marra na telefonu - auto chytlo)
2.x Košice / 15x poloha III a starter nic (jak dosel Viktor, kouknul na auto - a to si nedelam pr*el - rikam, tak se divej.. a vono to hned chytlo na prvej brnk - a porad chytá)..
..tak tomu se rika ku*va auRa PS: obema temto sci-fi vylomeninam predchazel uplne bezproblemovy fulltime provoz a bezproblemove startovani vicekrat denne, tak se mi opet potvrdilo, ze nahoda fakt neni blbec (i kdyz se tak pak citim já a proto na to hlavne taky chci prijit)
wickey píše:andy zapomel podotknout, ze pri naslednem startovani o hodinu pozdeji jsem byl pritomen osobne, tudiz jsem zapusobil svym charismatem na erka a auto se poddalo
jo joo, tak to je absolutne nejvetsi for eRko jsem za podivnych okolnosti nenatocil jenom 2x v zivote.. z toho jednou jsem byl v Bratislave ja a druhy krat Wickey (tenkrat poprve) v Košicích..
1.x Bratislava / starter tocil, cerpadlo tlacilo, no nechytalo to (jak dosel Viktor a pohejbal relatkem vstrikovani, co potvrdil i Marra na telefonu - auto chytlo)
2.x Košice / 15x poloha III a starter nic (jak dosel Viktor, kouknul na auto - a to si nedelam pr*el - rikam, tak se divej.. a vono to hned chytlo na prvej brnk - a porad chytá)..
..tak tomu se rika ku*va auRa PS: obema temto sci-fi vylomeninam predchazel uplne bezproblemovy fulltime provoz a bezproblemove startovani vicekrat denne, tak se mi opet potvrdilo, ze nahoda fakt neni blbec (i kdyz se tak pak citim já a proto na to hlavne taky chci prijit)
Asi chce za majiteľa Viktora
_________________ est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
mno nejaky kontakt to bude chapes ked ti necvaka ani cievka na starteru tak to bud je chyba v spinacke alebo v kontakte ktory spusta cievku startera alebo v relatku ak to ide cez relatko alebo v samotnej cievke resp. opalenych silovych kontaktoch v nej aj ked to by si asi pocul aspon cvakanie pri stoceni klucika do polohy III
_________________ je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84 http://www.volvoklub.sk
Andy: myslis cvaknutie od startera? ak ano tak bud blbe uhliky/kotva/silove kontakty v cievke ... alebo ako pise doktor..wickey v kufri
_________________ je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84 http://www.volvoklub.sk