
Pokud nezahori, tak tipuji, ze prestala jit nafta nebo se zase rozsypala miska a proste se nafta nezapali.
Očistit čidlo plamene. To by mohlo být zasrate jak tam bylo hodně bordelu z vypalování. Nevidí plamen a stopne start.raolsa píše:Dneska jsem se pustil do dalšího nefunkčního bufíku. Na diagnostice chyba žhavící svíčky.
Už při sundávání z auta mě překvapilo, že z výfuku začala téct nafta a v bufíku něco rachtalo.
No po rozebrání to bylo jasné - upadla vrtulka a chyba svíčky byla, že upadl její konektor.
Takže jsem vše vyčistil, složil tak jak to má být, vyměnil konektor svíčky a bufík dal zpátky do auta.
Po montáži jsem zkusil bufík nastartovat pomocí diag, to se povedlo s obrovským oblakem dýmu jak se vypaloval zbytek nafty uvnitř, který se mi nepovedl vypláchnout.
No ale teď přichází problém, bufík se přehřál (na diag asi 93°C) a vypnul. Zřejmě nefungovala vodní pumpa, nebo tam prostě byla bublina.
Ale od té doby nejde bufík znovu nastartovat!
Začne nabíhat, zapne se naftové čerpadlo, ale tím to skončí, bufík nenaběhne.
Svíčka žhaví, nafta do bufíka jde, větrák se točí, ale jinak se nic neděje - bufík ani nezahučí.
Nemá někdo nějaký nápad, než to zítra znovu rozeberu?
A po tom vypalování?raolsa píše:Senzor očištěn, nebyl špinavý.
Tak jsme to ještě diskutovali a senzorem to asi nebude.raolsa píše:To budu rozdělávat až dneska. Je možný že to bude zašpiněný. Uvidíme
Ale proč by bufík ani nezabafal?
U P3 to jde i za 4000Kč a je to vpodstě to samé co si koupíš ve Volvu, jen tam je pouze logo Webasto a né i Volvo.Haben píše:U P3 na to existuje reseni. Cena ale snad 15 tkc. PindaBC vi vice.
Elektroschema bych mozna dokazal sehnat, pak by to bylo ale na mou C30 jine.
Otazka zni, zda by sla vyuzit telefonni SIM, kterou mas mozna v S60, ja v C30 telefon na SIM mam.
Mozna ma nejake zkusenosti jeste T5D5.
U tebe to půjde stejně jako u Piňdovo XC90, jen se dostat k zapojení přídržného relé co spíná signál do AEM modulu, pak by to bylo taky za ty cca 4000Kč. Protože už se opět používá Webasto modul Telestart T91R a dálkáč vajíčko.Haben píše:Jo bude to asik jiny a k tomu jeste u me P1...
A kolikrát se toto stalo? Není pak na palubáku nějaká chybová hláška? Říká něco VIDA, máš li?RMS123 píše:Řeším podivnou věc. Bufika mam čerstvě opraveneho (tryska, svicka) a oba časovače fungovali. Teď jak se měnil čas na zimní jsem přehodil hodiny na tacháči a od te doby mi ranni spuštění bufika přes časovač nejde. Divné je, ze odpoledni jde (tedy časovač2) a pusti se v čas kdy má. Baterku mam novou (myslim ze 95ah) nádrž plná. Když ráno nastartuji tak hned pustim přímej start bufika a naskoči bez problémů. Já osel vždy zapomenu zkusit pustit bufik než nastartuju (ze by to bylo treba tou baterkou).. Každopadne je divne, ze kazdy den to fungovalo a po přehozeni času problem. Zkusim ještě natvrďáka odpojit baterku a znovu nastavit hodiny
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé