Edit:v ccmJasko píše:Pozrel by som kolko ukazuje teplomer v icm a či funguje ventilator zaním.
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 362
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
-
Offline
- Příspěvky: 592
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak update, z niceho nic to ted proste fouka teplo i dovnitr, netusim proc, mozna kalibrace klapek pomohla?
Kazdopadne, musi se nezavisle topeni nejak "udrzovat"? Obcas me napadne myslenka, ze se to muze pokazit a vyhoret
Kazdopadne, musi se nezavisle topeni nejak "udrzovat"? Obcas me napadne myslenka, ze se to muze pokazit a vyhoret

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10171
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Konstrukčně je benzínový bufík shodný s naftovým. Řekl bych, že benzínový bufík bude mít delší životnost bez údržby. Jako první věc bych se podíval na výfuk, jestli není prasklý nebo rozpletený, aby ti nefoukal tam, kam nemá. Potom bych se jen zaměřoval na abnormální zvuky, když bufík běží. Jestli beží tiše, nelítají z něho jiskry, neměl by být problém. Zanášet by se měl mnohem méně než diesel. Na druhou stranu zase u benzínu nepůjde poznat tak snadno protékající tryska. Možná bych si pro klid duše v létě v klidu rozebral, prohlédnul přípdně vyčistil a zase složil. Máš li garáž nebo dílnu, nic tím nezkazíš ani teď. Jestli ti ale běží bez problémů a tiše, nechal bych ho dál makat.63miro píše:Tak update, z niceho nic to ted proste fouka teplo i dovnitr, netusim proc, mozna kalibrace klapek pomohla?
Kazdopadne, musi se nezavisle topeni nejak "udrzovat"? Obcas me napadne myslenka, ze se to muze pokazit a vyhoret
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 592
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Bezi uplne OK - vyfuk - mysleno vyfuk topeni (kde najdu?) nebo "normalni" vyfuk?
Nevim, ci je to normalni, ale kdyz je ticho, topeni bezi a ja stojim u pravych zadnych dveri, slysim takove cvakani...tak 2-3x za sekundu. Netusim, co to je.
No a trochu "smrdi" benzin - ale to je podobny zapach jako z vyfuku pri startu, takze to bude predpokladam normalni.
Majitele benzinovych bufiku snad potvrdi ?
Nevim, ci je to normalni, ale kdyz je ticho, topeni bezi a ja stojim u pravych zadnych dveri, slysim takove cvakani...tak 2-3x za sekundu. Netusim, co to je.
No a trochu "smrdi" benzin - ale to je podobny zapach jako z vyfuku pri startu, takze to bude predpokladam normalni.
Majitele benzinovych bufiku snad potvrdi ?

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10171
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Výfuk myšleno výfukem z bufíku. A najdeš ho tam, kde je bufík
Cvakání je podávací čerpadlo benzínu z nádrže.
Cítit určitě nějak bude, přece jen se spaluje fosilní palivo.

Cvakání je podávací čerpadlo benzínu z nádrže.
Cítit určitě nějak bude, přece jen se spaluje fosilní palivo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 77
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Lexus GS 450h Premium 2013
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Náhodou som narazil na túto tému a zaujalo ma to. Mám S80 D5 AWD MY 2011, kúpená v ČR. Ako som pochopil, mal by som tam mať ten predohrev (pomocné kúrenie), alebo ako to správne nazvať. Ale v palubáku nemám žiadne nastavenie časovača. Pochopil som z toho, že to je len ten základný predohrev a aby to fungovalo ako nezávislé kúrenie, je potreba to nechať naprogramovať v autorizáku. Je to tak? Najprv ale musím zistiť, či tam ten bufík naozaj je. Skúšal som pozrieť pod auto pred ĽP koleso, ale nič som nezahliadol. Ide to nejako zistiť z VIN? Pretože ak to tam je, tak by bolo super nechať si to aktivovať a mať ráno vykúrené auto.
VIN: YV1AR7056B1143258
VIN: YV1AR7056B1143258
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10171
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ty už máš další generaci P3. Tam je přídavné/nezávislé topení méně častá výbava jako u P2 vozů a je také umístěn jinde. Je spíše pravděpodobné, že ho tam mít nebudeš, jestli nemůžeš najít ovládání.Marek71 píše:Náhodou som narazil na túto tému a zaujalo ma to. Mám S80 D5 AWD MY 2011, kúpená v ČR. Ako som pochopil, mal by som tam mať ten predohrev (pomocné kúrenie), alebo ako to správne nazvať. Ale v palubáku nemám žiadne nastavenie časovača. Pochopil som z toho, že to je len ten základný predohrev a aby to fungovalo ako nezávislé kúrenie, je potreba to nechať naprogramovať v autorizáku. Je to tak? Najprv ale musím zistiť, či tam ten bufík naozaj je. Skúšal som pozrieť pod auto pred ĽP koleso, ale nič som nezahliadol. Ide to nejako zistiť z VIN? Pretože ak to tam je, tak by bolo super nechať si to aktivovať a mať ráno vykúrené auto.
VIN: YV1AR7056B1143258
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 77
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Lexus GS 450h Premium 2013
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
OK, díky, A dá sa to nejako zistiť z VIN? Alebo potom dotazom do autorizáku, predpokladám...
Ale pozeral som do návodu a aj tá jednoduchšia varianta (pomocné kúrenie za behu) motoru má ovládanie vyp/zap na palubáku. To nemám, takže asi nič
Ale pozeral som do návodu a aj tá jednoduchšia varianta (pomocné kúrenie za behu) motoru má ovládanie vyp/zap na palubáku. To nemám, takže asi nič

-
Offline
- Příspěvky: 67
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Libuš, Praha
- Vůz: Volvo V 70 Bi-fuel
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Sháním nezávislé topení do Volvo V 70 2005 Bi-fuel kdyby někdo o něčem věděl..
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10171
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Komplet včetně vedení paliva, čerpadla a hadic nebo jen samotný agregát?DavidSvoboda píše:Sháním nezávislé topení do Volvo V 70 2005 Bi-fuel kdyby někdo o něčem věděl..
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 67
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Libuš, Praha
- Vůz: Volvo V 70 Bi-fuel
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
hajnej píše:Komplet včetně vedení paliva, čerpadla a hadic nebo jen samotný agregát?DavidSvoboda píše:Sháním nezávislé topení do Volvo V 70 2005 Bi-fuel kdyby někdo o něčem věděl..
Komplet...
-
Online
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Zdravím, rád bych se zeptal jakou jinou diagnostikou kromě vidy můžu odblokovat bufík.
díky
díky
-
Offline
- Příspěvky: 2455
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
žádnou
jen origo
jen origo
-
Offline
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
To je poněkud nepřesné: každá diagnostika, která umí korektně číst a hlavně mazat chyby v centrální jednotce CEM (v neorigo často nazývané komfortní či co), tak zablokovaný bufík na další tři pokusy odblokuje.
Jen - opakuji - bacha: vše na vlastní riziko - měli byste vědět, co děláte. Tady si hrajete s ohněm, doslova. Bufík je často zablokovaný proto, že protéká membrána regulátoru tlaku, nafta vytéká nespálená ve vetším množství a v komoře se může nahromadit. A pokud se ji pak (po odblokování) podaří zapálit, fakt blbě se to hasí. Bufíková turbínka do toho (pokud funguje) fouká navíc další vzduch, takže je to poměrně efektní raketa, jak z výfuku šlehají plameny.
P.
Jen - opakuji - bacha: vše na vlastní riziko - měli byste vědět, co děláte. Tady si hrajete s ohněm, doslova. Bufík je často zablokovaný proto, že protéká membrána regulátoru tlaku, nafta vytéká nespálená ve vetším množství a v komoře se může nahromadit. A pokud se ji pak (po odblokování) podaří zapálit, fakt blbě se to hasí. Bufíková turbínka do toho (pokud funguje) fouká navíc další vzduch, takže je to poměrně efektní raketa, jak z výfuku šlehají plameny.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 5942
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ale porad lepsi takto splasena nafta jak benzin. Nafta po foukani vrtulky by mela zhasnout, benzin bude vesele dal horet
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Znám to také trochu jinak. Takovou jednu zapálenou naftovou raketu jsem zažil, fakt nic mocHaben píše:Ale porad lepsi takto splasena nafta jak benzin. Nafta po foukani vrtulky by mela zhasnout, benzin bude vesele dal horet

Benzín má relativní výhodu, že se celkem rychle vypaří. Nafta ne...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10171
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jojo. Jakmile je zachcanej bufík naftou, která dál teče, tak je to opravdu rizikové. Diag načíst chyby, smazat, rozberat, opravit a jede se dál.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Bufik se mi zablokoval na zamrzlý naftě, měl by tedy být v pohodě, bohužel tu poblíž sebe nemám nikoho s origo, tak sháním tipy která diagnostika by to mohla umět.ok2ucx píše:To je poněkud nepřesné: každá diagnostika, která umí korektně číst a hlavně mazat chyby v centrální jednotce CEM (v neorigo často nazývané komfortní či co), tak zablokovaný bufík na další tři pokusy odblokuje.
Jen - opakuji - bacha: vše na vlastní riziko - měli byste vědět, co děláte. Tady si hrajete s ohněm, doslova. Bufík je často zablokovaný proto, že protéká membrána regulátoru tlaku, nafta vytéká nespálená ve vetším množství a v komoře se může nahromadit. A pokud se ji pak (po odblokování) podaří zapálit, fakt blbě se to hasí. Bufíková turbínka do toho (pokud funguje) fouká navíc další vzduch, takže je to poměrně efektní raketa, jak z výfuku šlehají plameny.
P.
-
Offline
- Příspěvky: 5942
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ze Svitav zajeď do Brna, jou81 diag má. Ale touto dobou ho myslím chytíš v indii 
EDIT: někdo z uživatelů měl diag ještě v Olomouci.

EDIT: někdo z uživatelů měl diag ještě v Olomouci.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10171
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
V tom případě je to v pohodě. Zkus schválně po startu na chvíli vyndat pojistku. Neříkám, že to funguje, ale někdo to tady prohlašoval.mirekcafa píše:Bufik se mi zablokoval na zamrzlý naftě, měl by tedy být v pohodě, bohužel tu poblíž sebe nemám nikoho s origo, tak sháním tipy která diagnostika by to mohla umět.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
V tom případě je to v pohodě. Zkus schválně po startu na chvíli vyndat pojistku. Neříkám, že to funguje, ale někdo to tady prohlašoval.[/quote]
zkusím, to by bylo supr, ještě tu pojistku najít
zkusím, to by bylo supr, ještě tu pojistku najít

-
Offline
- Příspěvky: 5942
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mel jsem taky zamrzlou naftu a blokly bufik. Vyndani pojistky nepomohlo
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 2455
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
pojistky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
díky, už jsem taky našel, ale je tam ještě druhá pojistka u řidiče č. 24. co to je za pojistku?Tod2 píše:pojistky
-
Online
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
zkoušel jsi i tu č. 24 ?Haben píše:Mel jsem taky zamrzlou naftu a blokly bufik. Vyndani pojistky nepomohlo