
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrbno pod Pradědem, Mnichov
- Vůz: Volvo S60 D5 120kW rv.2003
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
tim padem se zeptam tady, nemate nahodou nekdo na prodej RJ jednotku na naftoveho bufika? jinak je to na S60 D5 120kw rv 2003 

_________________
Volvo S80 2.4T 147kW r.v. 2002 B5244T3 (20.5.2013-13.8.2015) najeto 40 000 km
Volvo C70 2,4T 147kW r.v. 2001 B5244T3(20.8.2015-31.10.2015) najeto cca 5 000 km
Volvo S60 D5 120kW r.v. 2003 D5244T(16.10.2015-? )
Volvo S80 2.4T 147kW r.v. 2002 B5244T3 (20.5.2013-13.8.2015) najeto 40 000 km
Volvo C70 2,4T 147kW r.v. 2001 B5244T3(20.8.2015-31.10.2015) najeto cca 5 000 km
Volvo S60 D5 120kW r.v. 2003 D5244T(16.10.2015-? )
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10171
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Dej si poptávku přímo do sekce bazaru. Tuším, že mi někdo rok zpátky nabízel.Burdis píše:tim padem se zeptam tady, nemate nahodou nekdo na prodej RJ jednotku na naftoveho bufika? jinak je to na S60 D5 120kw rv 2003
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5942
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Po zprovozneni bufiku jsem si vsiml, ze bufik po nastartovani auta pracuje az do dosazeni teploty vody na optimum a jeste chvili po. Co se mi ale nelibi, ze kdyz jedu kratkou trasu, tak se bufik vypne s motorem a dochladi jej po cca minutu vrtulka. Vadi to necemu, ze se takto bufik vypne? Nebo lze nejak nastavit, aby vzdy doohral motor na optimum a pak se vypnul bez zavislosti na vypnuti motoru?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 152
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: XC 90, D5, 2007
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Proc si nevypnes automaticky start a nenahrajes časovače s přímým startem treba pres volvocesky?Haben píše:Po zprovozneni bufiku jsem si vsiml, ze bufik po nastartovani auta pracuje az do dosazeni teploty vody na optimum a jeste chvili po. Co se mi ale nelibi, ze kdyz jedu kratkou trasu, tak se bufik vypne s motorem a dochladi jej po cca minutu vrtulka. Vadi to necemu, ze se takto bufik vypne? Nebo lze nejak nastavit, aby vzdy doohral motor na optimum a pak se vypnul bez zavislosti na vypnuti motoru?
_________________
2007-XC90-D5-136KW-volvocesky-STAGE 2
2007-XC90-D5-136KW-volvocesky-STAGE 2
-
Offline
- Příspěvky: 5942
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Casovace i primy start mam. Ale pri +4 to nepouzivam.
Stejne tak mam topeni zbytkovym teplem
Stejne tak mam topeni zbytkovym teplem

_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 152
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: XC 90, D5, 2007
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
A bufik se ti tedy zapina porad automaticky pri teplote pod 5°C ?Haben píše:Casovace i primy start mam. Ale pri +4 to nepouzivam.
Stejne tak mam topeni zbytkovym teplem
_________________
2007-XC90-D5-136KW-volvocesky-STAGE 2
2007-XC90-D5-136KW-volvocesky-STAGE 2
-
Offline
- Příspěvky: 5942
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ano, bufik se sam sepne.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: bude V70II
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Keď nastartujem smrdí, ale nedymi. Za chvíľu kúri. Strašne moc to ale zožerie. To je normálne?
dlhodobú spotrebu mi za 3 startovania na 20 kilometroch zdvihlo o 0,3l a dojazd padol o skoro 100 km 


-
Offline
- Příspěvky: 152
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: XC 90, D5, 2007
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Asi se budu opakovat, ale proc si to nenechas vypnout?Haben píše:Ano, bufik se sam sepne.
Mel jsem to same, kratke trasy. Ted si to zapnu kdy potrebuji nebo i na kratkou trasu dam primy start, ale bufik se nevypne s vypnutim motoru. Dojede do konce.
_________________
2007-XC90-D5-136KW-volvocesky-STAGE 2
2007-XC90-D5-136KW-volvocesky-STAGE 2
-
Offline
- Příspěvky: 5942
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Vypnout to nechci, protoze zena si hrat se spustenim bufiku nebude. Musi to byt automaticky. Proto se ptam, zda jde nastavit, kdyz se sam bufik zapne, tak dokonci i cyklus.
Zenu proste nechci ani nemohu nutit, at si s nastavovanim hraje. A to, ze najedes v PPC na primy start a podrzis tlacitko je jedno. Kdyz auto neni zamrzle, nevzpomene si na to. Casovac, primy start tedy pouzit umi, ale sahne po nem, jen kdyz je auto zamrzle, aby neskrabala.
K dotazu vyse. Ano spotrebu ti to zdvihnozt musi. Cim kratsi trasy, tim vice. Tedy pokud das casovac a bufik ti jel 3x po hodine a dohromady jsi ujel jen 20 km, tak bufik si vzal cca 1,5 l paliva. To se na 20 km opravdu projevi. Kdybys najel 200 km, tak to temer nepoznas. Resenim je si nenechat jet bufik hodinu, ale sedat do auta po 20 min. Motor uz trochu ohraty bude, uz bude fucet i teplo do interieru a budou rozmrazena okna. Za 3 km jizdou pak ohrejes auto uplne. A spotreba bufiku tak bude tretinova
Zenu proste nechci ani nemohu nutit, at si s nastavovanim hraje. A to, ze najedes v PPC na primy start a podrzis tlacitko je jedno. Kdyz auto neni zamrzle, nevzpomene si na to. Casovac, primy start tedy pouzit umi, ale sahne po nem, jen kdyz je auto zamrzle, aby neskrabala.
K dotazu vyse. Ano spotrebu ti to zdvihnozt musi. Cim kratsi trasy, tim vice. Tedy pokud das casovac a bufik ti jel 3x po hodine a dohromady jsi ujel jen 20 km, tak bufik si vzal cca 1,5 l paliva. To se na 20 km opravdu projevi. Kdybys najel 200 km, tak to temer nepoznas. Resenim je si nenechat jet bufik hodinu, ale sedat do auta po 20 min. Motor uz trochu ohraty bude, uz bude fucet i teplo do interieru a budou rozmrazena okna. Za 3 km jizdou pak ohrejes auto uplne. A spotreba bufiku tak bude tretinova
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: bude V70II
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Zabudol som. Moj je automaticky bez casovaca, teda bezi az ked nastartujem. Bol som kupovat nejake veci na majstrovanie, cize som potreboval priestor, inac na kratko chodim radsej v zime inym autom. Bolo to 9,5km, potom len kusok mozno 1km a odtial zase okolo tych 9... A pauzy medzi startovanim urcite menej nez hodina. Motor nestihol vychladnut. Rozumiem to ale tak ze ked sa kurenie zacne startovat, cyklus dokonci a az potom sa vie vypnut. A ked to spravi 3x no... Pripadne mohlo este dpf chciet vypalovat a mame dalsiu spotrebu k tomu.Haben píše:K dotazu vyse. Ano spotrebu ti to zdvihnozt musi. Cim kratsi trasy, tim vice. Tedy pokud das casovac a bufik ti jel 3x po hodine a dohromady jsi ujel jen 20 km, tak bufik si vzal cca 1,5 l paliva. To se na 20 km opravdu projevi. Kdybys najel 200 km, tak to temer nepoznas. Resenim je si nenechat jet bufik hodinu, ale sedat do auta po 20 min. Motor uz trochu ohraty bude, uz bude fucet i teplo do interieru a budou rozmrazena okna. Za 3 km jizdou pak ohrejes auto uplne. A spotreba bufiku tak bude tretinova
-
Offline
- Příspěvky: 5942
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Kdyz mas automaticky start, tak se bufik sepne pri startu a vypne po ohrati a nebo drive s vypnutim motoru. Pokud jedes tak kratkou trasu, tak jede celou dobu bufik, takze tere on + studeny motor zere vice + poskakovani po meste. Rekl bych, ze je to normal
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Doloplazy
- Vůz: S60 D5 MY05,S80 D5 MY04
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Je zde nekdo z okoli Olomouce,kdo by mi mohl zdiagnostikovat bufik na me S60 D5 MY05? Pred par dny se zablokoval
- MI5 -
- MI5 -
_________________
Volverouš - S80, MY 04, D5, manuál
Volverin - S60, MY 05, D5, automat, Momentum
Diagnostika k dispozici.
----------------------------------------------------------
Cali - Opel Calibra, 2.0i, C20NE, 1994, stále ještě stojí na parkovišti
Škodovky - 105, 120, Rapid 135, Rapid 120-depozit a ustájen
Volverouš - S80, MY 04, D5, manuál
Volverin - S60, MY 05, D5, automat, Momentum
Diagnostika k dispozici.
----------------------------------------------------------
Cali - Opel Calibra, 2.0i, C20NE, 1994, stále ještě stojí na parkovišti
Škodovky - 105, 120, Rapid 135, Rapid 120-depozit a ustájen
-
Offline
- Příspěvky: 152
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: XC 90, D5, 2007
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mela by byt doba behu bufika stejna u přímého startu a u startu s casovacem??
Kdyz sednu do auta a tesne pred startem pustim primy start a nebo nastavim casovac prakticky na ihned tak na ten primy start jede bufik klidně i po 25km. Ale s casovacem se to vypne dřív- jakmile je rucicka teploty vody ve středu.
Kdyz sednu do auta a tesne pred startem pustim primy start a nebo nastavim casovac prakticky na ihned tak na ten primy start jede bufik klidně i po 25km. Ale s casovacem se to vypne dřív- jakmile je rucicka teploty vody ve středu.
_________________
2007-XC90-D5-136KW-volvocesky-STAGE 2
2007-XC90-D5-136KW-volvocesky-STAGE 2
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Borys: Přímej start musíš vypnout ty nebo se vypne po hodině sám, nezávisle na teplotě vody
-
Offline
- Příspěvky: 152
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: XC 90, D5, 2007
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Diky i za info.marekl píše:Borys: Přímej start musíš vypnout ty nebo se vypne po hodině sám, nezávisle na teplotě vody
_________________
2007-XC90-D5-136KW-volvocesky-STAGE 2
2007-XC90-D5-136KW-volvocesky-STAGE 2
-
Offline
- Příspěvky: 1782
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horne Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
tepelna poistka ho vypne pri tusim 95 stupnov alebo tak okolo...
-
Offline
- Příspěvky: 1368
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Corek píše:Já myslím, že to tu je.Grilko1 píše:Ahoj,
po přečtení tohoto vlákna jsem se bohužel nedozvěděl jasnou odpověď na jednoduchou otázku co udělat pro to, aby mi nehulilo nezávislé topení tak, že XC90 není v "mlze" vlastně ani vidět.
Takže pokud k tomu není "jednoduchý návod", prosím poradit jakou pojistku mám vyndat, abych bufíka odpojil.
Další kecy manželky, že vypadá na semaforech jako rumunská cikánka už poslouchat nechci, díky
Lukáš
1) Vyčistit
2) Nějaká součáska je vadná = vyměnit
3) To podle mě hulí nejvíc, je praskej výměník
Teď jen zjistit, která možnost je tvůj případ.
Která pojistka to je nevím.
-----------------------------------------------
Na prasklý výměník jsem použil: http://www.diamant-servis.cz/dichtol/
http://diamant-polymer.de/produkte/dichtol/
Zatím jede bez čoudu

-
Offline
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
a kolik tak může stát nový?
-
Offline
- Příspěvky: 170
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Valasske Mezirici
- Vůz: V70 MY2004 D5244T
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Zdar,
novy vymenik se jako nahradni dil neprodava. Ja koupil starsi z AV dilu za 1500
B
novy vymenik se jako nahradni dil neprodava. Ja koupil starsi z AV dilu za 1500
B
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Že by bufík? http://www.hzslk.cz/56.5290-pozary-osobnich-automobilu.html
Nevím, kde ho XC90 má, ale asi to hořelo hlavně v pravý části mot. prostoru
Nevím, kde ho XC90 má, ale asi to hořelo hlavně v pravý části mot. prostoru
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Levice/SK
- Vůz: S60 D5244T MY03
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
nazdar
vedeli by ste mi niekto poradiť, kde by som v S60 D5 pred faceliftom mohol nájsť podávacie naftové čerpadlo na nezávislé kúrenie? ďakujem za odpovede
vedeli by ste mi niekto poradiť, kde by som v S60 D5 pred faceliftom mohol nájsť podávacie naftové čerpadlo na nezávislé kúrenie? ďakujem za odpovede
-
Offline
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Brno/Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Pod palivovou nádrží.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 5942
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ano, z prave strany, vedle je i palivovy filtr
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Levice/SK
- Vůz: S60 D5244T MY03
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
ďakujem za odpovede, dôvod prečo hľadám to čerpadlo je, že keď spustím kúrenie tak sa na pár sekúnd rozbehne aj s ventilátormi v interiéry ale potom sa vypne. Kúrenie som mal rozobraté a ventilátor bol povolený ale celkovo nebol veľmi zanesený, dal som ho dokopy a žiadny progres, po niekoľkých pokusoch o štart je palivová hadica stále suchá....