info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

  • Autor
  • Zpráva
Burdis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 49
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrbno pod Pradědem, Mnichov
Vůz: Volvo S60 D5 120kW rv.2003

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Burdis »

tim padem se zeptam tady, nemate nahodou nekdo na prodej RJ jednotku na naftoveho bufika? jinak je to na S60 D5 120kw rv 2003 :-)
_________________
Volvo S80 2.4T 147kW r.v. 2002 B5244T3 (20.5.2013-13.8.2015) najeto 40 000 km
Volvo C70 2,4T 147kW r.v. 2001 B5244T3(20.8.2015-31.10.2015) najeto cca 5 000 km
Volvo S60 D5 120kW r.v. 2003 D5244T(16.10.2015-? )

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10171
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: XC70 P3 S80 P3

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

Burdis píše:tim padem se zeptam tady, nemate nahodou nekdo na prodej RJ jednotku na naftoveho bufika? jinak je to na S60 D5 120kw rv 2003 :-)
Dej si poptávku přímo do sekce bazaru. Tuším, že mi někdo rok zpátky nabízel.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5942
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Po zprovozneni bufiku jsem si vsiml, ze bufik po nastartovani auta pracuje az do dosazeni teploty vody na optimum a jeste chvili po. Co se mi ale nelibi, ze kdyz jedu kratkou trasu, tak se bufik vypne s motorem a dochladi jej po cca minutu vrtulka. Vadi to necemu, ze se takto bufik vypne? Nebo lze nejak nastavit, aby vzdy doohral motor na optimum a pak se vypnul bez zavislosti na vypnuti motoru?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Borys
Offline
Příspěvky: 152
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Uherský Brod
Vůz: XC 90, D5, 2007

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Borys »

Haben píše:Po zprovozneni bufiku jsem si vsiml, ze bufik po nastartovani auta pracuje az do dosazeni teploty vody na optimum a jeste chvili po. Co se mi ale nelibi, ze kdyz jedu kratkou trasu, tak se bufik vypne s motorem a dochladi jej po cca minutu vrtulka. Vadi to necemu, ze se takto bufik vypne? Nebo lze nejak nastavit, aby vzdy doohral motor na optimum a pak se vypnul bez zavislosti na vypnuti motoru?
Proc si nevypnes automaticky start a nenahrajes časovače s přímým startem treba pres volvocesky?
_________________
2007-XC90-D5-136KW-volvocesky-STAGE 2

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5942
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Casovace i primy start mam. Ale pri +4 to nepouzivam.
Stejne tak mam topeni zbytkovym teplem
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Borys
Offline
Příspěvky: 152
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Uherský Brod
Vůz: XC 90, D5, 2007

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Borys »

Haben píše:Casovace i primy start mam. Ale pri +4 to nepouzivam.
Stejne tak mam topeni zbytkovym teplem
A bufik se ti tedy zapina porad automaticky pri teplote pod 5°C ?
_________________
2007-XC90-D5-136KW-volvocesky-STAGE 2

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5942
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Ano, bufik se sam sepne.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Lashiman
Offline
Příspěvky: 75
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: bude V70II

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Lashiman »

Keď nastartujem smrdí, ale nedymi. Za chvíľu kúri. Strašne moc to ale zožerie. To je normálne? :D dlhodobú spotrebu mi za 3 startovania na 20 kilometroch zdvihlo o 0,3l a dojazd padol o skoro 100 km :D

Borys
Offline
Příspěvky: 152
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Uherský Brod
Vůz: XC 90, D5, 2007

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Borys »

Haben píše:Ano, bufik se sam sepne.
Asi se budu opakovat, ale proc si to nenechas vypnout?
Mel jsem to same, kratke trasy. Ted si to zapnu kdy potrebuji nebo i na kratkou trasu dam primy start, ale bufik se nevypne s vypnutim motoru. Dojede do konce.
_________________
2007-XC90-D5-136KW-volvocesky-STAGE 2

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5942
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Vypnout to nechci, protoze zena si hrat se spustenim bufiku nebude. Musi to byt automaticky. Proto se ptam, zda jde nastavit, kdyz se sam bufik zapne, tak dokonci i cyklus.
Zenu proste nechci ani nemohu nutit, at si s nastavovanim hraje. A to, ze najedes v PPC na primy start a podrzis tlacitko je jedno. Kdyz auto neni zamrzle, nevzpomene si na to. Casovac, primy start tedy pouzit umi, ale sahne po nem, jen kdyz je auto zamrzle, aby neskrabala.

K dotazu vyse. Ano spotrebu ti to zdvihnozt musi. Cim kratsi trasy, tim vice. Tedy pokud das casovac a bufik ti jel 3x po hodine a dohromady jsi ujel jen 20 km, tak bufik si vzal cca 1,5 l paliva. To se na 20 km opravdu projevi. Kdybys najel 200 km, tak to temer nepoznas. Resenim je si nenechat jet bufik hodinu, ale sedat do auta po 20 min. Motor uz trochu ohraty bude, uz bude fucet i teplo do interieru a budou rozmrazena okna. Za 3 km jizdou pak ohrejes auto uplne. A spotreba bufiku tak bude tretinova
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Lashiman
Offline
Příspěvky: 75
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: bude V70II

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Lashiman »

Haben píše:K dotazu vyse. Ano spotrebu ti to zdvihnozt musi. Cim kratsi trasy, tim vice. Tedy pokud das casovac a bufik ti jel 3x po hodine a dohromady jsi ujel jen 20 km, tak bufik si vzal cca 1,5 l paliva. To se na 20 km opravdu projevi. Kdybys najel 200 km, tak to temer nepoznas. Resenim je si nenechat jet bufik hodinu, ale sedat do auta po 20 min. Motor uz trochu ohraty bude, uz bude fucet i teplo do interieru a budou rozmrazena okna. Za 3 km jizdou pak ohrejes auto uplne. A spotreba bufiku tak bude tretinova
Zabudol som. Moj je automaticky bez casovaca, teda bezi az ked nastartujem. Bol som kupovat nejake veci na majstrovanie, cize som potreboval priestor, inac na kratko chodim radsej v zime inym autom. Bolo to 9,5km, potom len kusok mozno 1km a odtial zase okolo tych 9... A pauzy medzi startovanim urcite menej nez hodina. Motor nestihol vychladnut. Rozumiem to ale tak ze ked sa kurenie zacne startovat, cyklus dokonci a az potom sa vie vypnut. A ked to spravi 3x no... Pripadne mohlo este dpf chciet vypalovat a mame dalsiu spotrebu k tomu.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5942
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Kdyz mas automaticky start, tak se bufik sepne pri startu a vypne po ohrati a nebo drive s vypnutim motoru. Pokud jedes tak kratkou trasu, tak jede celou dobu bufik, takze tere on + studeny motor zere vice + poskakovani po meste. Rekl bych, ze je to normal
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

coach
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Doloplazy
Vůz: S60 D5 MY05,S80 D5 MY04

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od coach »

Je zde nekdo z okoli Olomouce,kdo by mi mohl zdiagnostikovat bufik na me S60 D5 MY05? Pred par dny se zablokoval

- MI5 -
_________________
Volverouš - S80, MY 04, D5, manuál
Volverin - S60, MY 05, D5, automat, Momentum
Diagnostika k dispozici.
----------------------------------------------------------
Cali - Opel Calibra, 2.0i, C20NE, 1994, stále ještě stojí na parkovišti
Škodovky - 105, 120, Rapid 135, Rapid 120-depozit a ustájen

Borys
Offline
Příspěvky: 152
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Uherský Brod
Vůz: XC 90, D5, 2007

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Borys »

Mela by byt doba behu bufika stejna u přímého startu a u startu s casovacem??
Kdyz sednu do auta a tesne pred startem pustim primy start a nebo nastavim casovac prakticky na ihned tak na ten primy start jede bufik klidně i po 25km. Ale s casovacem se to vypne dřív- jakmile je rucicka teploty vody ve středu.
_________________
2007-XC90-D5-136KW-volvocesky-STAGE 2

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 432
Registrován: 8 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od marekl »

Borys: Přímej start musíš vypnout ty nebo se vypne po hodině sám, nezávisle na teplotě vody

Borys
Offline
Příspěvky: 152
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Uherský Brod
Vůz: XC 90, D5, 2007

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Borys »

marekl píše:Borys: Přímej start musíš vypnout ty nebo se vypne po hodině sám, nezávisle na teplotě vody
Diky i za info.
_________________
2007-XC90-D5-136KW-volvocesky-STAGE 2

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1782
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od kwiko »

tepelna poistka ho vypne pri tusim 95 stupnov alebo tak okolo...

mirekcafa
Offline
Příspěvky: 1368
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Klimkovice
Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od mirekcafa »

Corek píše:
Grilko1 píše:Ahoj,
po přečtení tohoto vlákna jsem se bohužel nedozvěděl jasnou odpověď na jednoduchou otázku co udělat pro to, aby mi nehulilo nezávislé topení tak, že XC90 není v "mlze" vlastně ani vidět.
Takže pokud k tomu není "jednoduchý návod", prosím poradit jakou pojistku mám vyndat, abych bufíka odpojil.
Další kecy manželky, že vypadá na semaforech jako rumunská cikánka už poslouchat nechci, díky
Lukáš
Já myslím, že to tu je.
1) Vyčistit
2) Nějaká součáska je vadná = vyměnit
3) To podle mě hulí nejvíc, je praskej výměník

Teď jen zjistit, která možnost je tvůj případ.

Která pojistka to je nevím.

-----------------------------------------------
Na prasklý výměník jsem použil: http://www.diamant-servis.cz/dichtol/
http://diamant-polymer.de/produkte/dichtol/
Zatím jede bez čoudu :)

Tod2
Offline
Příspěvky: 2458
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tod2 »

a kolik tak může stát nový?
_________________
Obrázek VIN YV1TS796961433633

beatle
Offline
Příspěvky: 170
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Valasske Mezirici
Vůz: V70 MY2004 D5244T

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od beatle »

Zdar,
novy vymenik se jako nahradni dil neprodava. Ja koupil starsi z AV dilu za 1500

B

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 432
Registrován: 8 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od marekl »

Že by bufík? http://www.hzslk.cz/56.5290-pozary-osobnich-automobilu.html

Nevím, kde ho XC90 má, ale asi to hořelo hlavně v pravý části mot. prostoru

nomad-lv
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Levice/SK
Vůz: S60 D5244T MY03

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od nomad-lv »

nazdar

vedeli by ste mi niekto poradiť, kde by som v S60 D5 pred faceliftom mohol nájsť podávacie naftové čerpadlo na nezávislé kúrenie? ďakujem za odpovede

jou81
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 roků
Bydliště: Brno/Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od jou81 »

Pod palivovou nádrží.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5942
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Ano, z prave strany, vedle je i palivovy filtr
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

nomad-lv
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Levice/SK
Vůz: S60 D5244T MY03

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od nomad-lv »

ďakujem za odpovede, dôvod prečo hľadám to čerpadlo je, že keď spustím kúrenie tak sa na pár sekúnd rozbehne aj s ventilátormi v interiéry ale potom sa vypne. Kúrenie som mal rozobraté a ventilátor bol povolený ale celkovo nebol veľmi zanesený, dal som ho dokopy a žiadny progres, po niekoľkých pokusoch o štart je palivová hadica stále suchá....

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“