Viď. Kámošovi zlobí na Alhambře, takže studujeme, co s tím a narazil jsem na toto.Borys píše:To je snad diplomova práce; -)hajnej píše:mrkejte na návod na VW klubu http://www.atsys.cz/images/galaxy/bufik/bufik_v_1_4.pdf
To je fakt luxus.
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 6916
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Dobrá práce - zajímavé počtení!hajnej píše:mrkejte na návod na VW klubu http://www.atsys.cz/images/galaxy/bufik/bufik_v_1_4.pdf
To je fakt luxus.

Jinak můj buf už má zase po prázdninách a těší mě, že stále krásně funguje! Během léta jsem ho při kempování během jedné chladné noci cvičně použil, což je fajn nejen pro posádku ale i pro bufa, aby neměl dlouhou odstávku.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +475000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW70
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +475000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW70
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jen chci upozornit, že máme úplně jiný typ topení od Eberspacheru - Ardic 912hajnej píše:mrkejte na návod na VW klubu http://www.atsys.cz/images/galaxy/bufik/bufik_v_1_4.pdf
To je fakt luxus.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 06 lis 2016 22:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13010
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Já chci taky bufíka

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Nebul a sháněj.raolsa píše:Já chci taky bufíka
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Radní
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Máš málo problémů nebo hledáš další věc na opravování ?raolsa píše:Já chci taky bufíka

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ráno pod bufíkem loužička nafty. Takže zase rozebíračka
Myslím si, že se mi uvolnila spona na hadičce k trysce jak jsem to měl rozebraný.

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Takže kecam. Louzicka se tahla az od pal filtru. Asi malo dotazeny.hajnej píše:Ráno pod bufíkem loužička nafty. Takže zase rozebíračkaMyslím si, že se mi uvolnila spona na hadičce k trysce jak jsem to měl rozebraný.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jirkov
- Vůz: V70 D5 2002
- Bydliště: Vančurova 1154, Jirkov
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ahoj kamarádi, nemáte někdo volný misky do bufíka?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Kterou přesně? Neco bych měl.Bacero píše:Ahoj kamarádi, nemáte někdo volný misky do bufíka?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jirkov
- Vůz: V70 D5 2002
- Bydliště: Vančurova 1154, Jirkov
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ty dvě nad vrtulkou
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
[quote="Bacero"]
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Uz jsme se domluvili.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ahoj,
po přečtení tohoto vlákna jsem se bohužel nedozvěděl jasnou odpověď na jednoduchou otázku co udělat pro to, aby mi nehulilo nezávislé topení tak, že XC90 není v "mlze" vlastně ani vidět.
Takže pokud k tomu není "jednoduchý návod", prosím poradit jakou pojistku mám vyndat, abych bufíka odpojil.
Další kecy manželky, že vypadá na semaforech jako rumunská cikánka už poslouchat nechci, díky
Lukáš
po přečtení tohoto vlákna jsem se bohužel nedozvěděl jasnou odpověď na jednoduchou otázku co udělat pro to, aby mi nehulilo nezávislé topení tak, že XC90 není v "mlze" vlastně ani vidět.
Takže pokud k tomu není "jednoduchý návod", prosím poradit jakou pojistku mám vyndat, abych bufíka odpojil.
Další kecy manželky, že vypadá na semaforech jako rumunská cikánka už poslouchat nechci, díky
Lukáš
-
Offline
- Příspěvky: 5949
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
U v70 II je to v motorovem prostoru pojistka c. 1. Nazev Preheating... bude to asi stejne.
A co udelat? Napichnout na origo diagnostiku, vycist chyby. Nasledne vyndat bufik, rozebrat, vycistit a vymenit vadne veci. Na 90% to bude pouze tryska. Tu jsem schopen sehnat. Chces-li pomoci s bufem, dojed do Zlina
A co udelat? Napichnout na origo diagnostiku, vycist chyby. Nasledne vyndat bufik, rozebrat, vycistit a vymenit vadne veci. Na 90% to bude pouze tryska. Tu jsem schopen sehnat. Chces-li pomoci s bufem, dojed do Zlina

_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 215
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Já myslím, že to tu je.Grilko1 píše:Ahoj,
po přečtení tohoto vlákna jsem se bohužel nedozvěděl jasnou odpověď na jednoduchou otázku co udělat pro to, aby mi nehulilo nezávislé topení tak, že XC90 není v "mlze" vlastně ani vidět.
Takže pokud k tomu není "jednoduchý návod", prosím poradit jakou pojistku mám vyndat, abych bufíka odpojil.
Další kecy manželky, že vypadá na semaforech jako rumunská cikánka už poslouchat nechci, díky
Lukáš
1) Vyčistit
2) Nějaká součáska je vadná = vyměnit
3) To podle mě hulí nejvíc, je praskej výměník
Teď jen zjistit, která možnost je tvůj případ.
Která pojistka to je nevím.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Anebo jinak - jestli platí všechny tyto 3 podmínky současně:
1. pokud je v pořádku dávka paliva (regulátor tlaku + palivová pumpa)
2. palivo je správně rozprášené (tryska = špička na regulátoru OK + rozprašovací misky)
3. je tam i správné množství vzduchu (motorek + kompresorová vrtulka z plastu nahoře)
potom bufík nehulí. Tohle je základní troubleshooting.
Prasklý výměník - to by ti hulilo relativně málo, ale hlavně by ti mizela chladící kapalina.
Palivo tam zjevně máš, řešil bych to co nejdříve, osobně také tipuji na vadnou trysku s regulátorem = prosakující membrána a/nebo chybějící tryska na špičce. Rozebrat, otestovat. Když tlačí palivová pumpa (trkač), palivo musí stříkat jemným paprskem ze špičky a hlavně nesmí prosakovat nikudy jinudy, tedy typicky kolem těla regulátoru (přes membránu).
Než tohle opravovat (jde to blbě a spolehlivost nebývá vysoká), vyplatí se koupit celý tento regulátor nový. Nestojí to raketu, ale hlavně budeš mít na léta pokoj.
V každém případě: pokud si na toto netroufáš, zajeď někam, kde ti to zrepasují solidně. Stejně potřebuješ diagnostiku na zjištění chyb, případně odblokování, ev. test (spuštění) všech akčních členů.
Bufík není úplně sranda, když se něco po..., tak auto hoří.
P.
1. pokud je v pořádku dávka paliva (regulátor tlaku + palivová pumpa)
2. palivo je správně rozprášené (tryska = špička na regulátoru OK + rozprašovací misky)
3. je tam i správné množství vzduchu (motorek + kompresorová vrtulka z plastu nahoře)
potom bufík nehulí. Tohle je základní troubleshooting.
Prasklý výměník - to by ti hulilo relativně málo, ale hlavně by ti mizela chladící kapalina.
Palivo tam zjevně máš, řešil bych to co nejdříve, osobně také tipuji na vadnou trysku s regulátorem = prosakující membrána a/nebo chybějící tryska na špičce. Rozebrat, otestovat. Když tlačí palivová pumpa (trkač), palivo musí stříkat jemným paprskem ze špičky a hlavně nesmí prosakovat nikudy jinudy, tedy typicky kolem těla regulátoru (přes membránu).
Než tohle opravovat (jde to blbě a spolehlivost nebývá vysoká), vyplatí se koupit celý tento regulátor nový. Nestojí to raketu, ale hlavně budeš mít na léta pokoj.
V každém případě: pokud si na toto netroufáš, zajeď někam, kde ti to zrepasují solidně. Stejně potřebuješ diagnostiku na zjištění chyb, případně odblokování, ev. test (spuštění) všech akčních členů.
Bufík není úplně sranda, když se něco po..., tak auto hoří.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ale nestraš hned. Může to být i tryska, která propouští a tím pádem je tam víc nafty, než stihne shořet.Corek píše:[
3) To podle mě hulí nejvíc, je praskej výměník
Teď jen zjistit, která možnost je tvůj případ.
Která pojistka to je nevím.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Díky za vyčerpávající odpovědi, ale podle toho si na opravu určitě netroufnu.
Seženu tu někde kontakt na "odborníka na Volvo" v regionu K.Vary ( nebo alespoň v ZČ )
Nerad bych naletěl chytrákovi co všechno ví, všechno zná a bude opravovat formou pokus omyl.
Díky
Lukáš
Seženu tu někde kontakt na "odborníka na Volvo" v regionu K.Vary ( nebo alespoň v ZČ )
Nerad bych naletěl chytrákovi co všechno ví, všechno zná a bude opravovat formou pokus omyl.
Díky
Lukáš
-
Offline
- Příspěvky: 5949
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jsi trochu zručný? Máš základní nářadí? Šroubovák plochý, křížový, hvězdičkový? Mas gola sadu s klíči 10, 12, 13? Máš parkoviště a hever? Pokud ano, tak shoď nárazník a postupuj dle návodu viz. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=48853 To zvládneš. Je to návod na V70, ale bufík by měl být stejně a bude stejný.
Já ho prvně kuchal jen dle slovního návodu a podařilo se. Nejsem žádný extra kutil, ale taky zase nejsme úplně jalový.
Jo a den předem vypij dvě lahve vína - korky se ti budou hodit na zašpuntování hadic s chladicí kapalinou. A pokud s tím budeš chtít jezdit, tak i kovovou trubičku si uřízni, ať ty dvě hadice můžeš spojit.
Já ho prvně kuchal jen dle slovního návodu a podařilo se. Nejsem žádný extra kutil, ale taky zase nejsme úplně jalový.
Jo a den předem vypij dvě lahve vína - korky se ti budou hodit na zašpuntování hadic s chladicí kapalinou. A pokud s tím budeš chtít jezdit, tak i kovovou trubičku si uřízni, ať ty dvě hadice můžeš spojit.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Můžu ti změřit průměr trubky.Haben píše:A pokud s tím budeš chtít jezdit, tak i kovovou trubičku si uřízni, ať ty dvě hadice můžeš spojit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5949
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mohu zmerit tu, kterou jsem z hadic v nedeli vyndal 

_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrbno pod Pradědem, Mnichov
- Vůz: Volvo S60 D5 120kW rv.2003
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ahoj kluci,chtěl jsem se zeptat jestli je možné,třeba podle VINka,dohledat jaké číslo má ŘJ bufíka? bufika totiz na aute mam ale nejak mu chybí ŘJ...
nebo jestli maj všechny D5 ŘJ bufa stejnou? díky za případnou odpověď burdis 


_________________
Volvo S80 2.4T 147kW r.v. 2002 B5244T3 (20.5.2013-13.8.2015) najeto 40 000 km
Volvo C70 2,4T 147kW r.v. 2001 B5244T3(20.8.2015-31.10.2015) najeto cca 5 000 km
Volvo S60 D5 120kW r.v. 2003 D5244T(16.10.2015-? )
Volvo S80 2.4T 147kW r.v. 2002 B5244T3 (20.5.2013-13.8.2015) najeto 40 000 km
Volvo C70 2,4T 147kW r.v. 2001 B5244T3(20.8.2015-31.10.2015) najeto cca 5 000 km
Volvo S60 D5 120kW r.v. 2003 D5244T(16.10.2015-? )
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Že by někdo vykostil z auta ŘJ, není tolik pravděpodobné, jako že jen vyhodil pojistku. Pohledej první tu.
Jestli ji někdo vyhodil, je pravděpodobné, že bufík hulil a v režimu nejde vypnout jinak než tou pojistkou.
ŘJ bufíka je přímo na těle bufíka, z podběhu to asi moc vidět není, zvláště pokud nevíš kde přesně hledat.
Jinak - ŘJ jsou - dle všeho - všechny stejně. I tak jich 98% je naftových.
P.
Jestli ji někdo vyhodil, je pravděpodobné, že bufík hulil a v režimu nejde vypnout jinak než tou pojistkou.
ŘJ bufíka je přímo na těle bufíka, z podběhu to asi moc vidět není, zvláště pokud nevíš kde přesně hledat.
Jinak - ŘJ jsou - dle všeho - všechny stejně. I tak jich 98% je naftových.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrbno pod Pradědem, Mnichov
- Vůz: Volvo S60 D5 120kW rv.2003
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
nn mel jsem prave sundanej celej predni naraznik a RJ tam neni 

_________________
Volvo S80 2.4T 147kW r.v. 2002 B5244T3 (20.5.2013-13.8.2015) najeto 40 000 km
Volvo C70 2,4T 147kW r.v. 2001 B5244T3(20.8.2015-31.10.2015) najeto cca 5 000 km
Volvo S60 D5 120kW r.v. 2003 D5244T(16.10.2015-? )
Volvo S80 2.4T 147kW r.v. 2002 B5244T3 (20.5.2013-13.8.2015) najeto 40 000 km
Volvo C70 2,4T 147kW r.v. 2001 B5244T3(20.8.2015-31.10.2015) najeto cca 5 000 km
Volvo S60 D5 120kW r.v. 2003 D5244T(16.10.2015-? )
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé