A co udelat? Napichnout na origo diagnostiku, vycist chyby. Nasledne vyndat bufik, rozebrat, vycistit a vymenit vadne veci. Na 90% to bude pouze tryska. Tu jsem schopen sehnat. Chces-li pomoci s bufem, dojed do Zlina

Já myslím, že to tu je.Grilko1 píše:Ahoj,
po přečtení tohoto vlákna jsem se bohužel nedozvěděl jasnou odpověď na jednoduchou otázku co udělat pro to, aby mi nehulilo nezávislé topení tak, že XC90 není v "mlze" vlastně ani vidět.
Takže pokud k tomu není "jednoduchý návod", prosím poradit jakou pojistku mám vyndat, abych bufíka odpojil.
Další kecy manželky, že vypadá na semaforech jako rumunská cikánka už poslouchat nechci, díky
Lukáš
Ale nestraš hned. Může to být i tryska, která propouští a tím pádem je tam víc nafty, než stihne shořet.Corek píše:[
3) To podle mě hulí nejvíc, je praskej výměník
Teď jen zjistit, která možnost je tvůj případ.
Která pojistka to je nevím.
Můžu ti změřit průměr trubky.Haben píše:A pokud s tím budeš chtít jezdit, tak i kovovou trubičku si uřízni, ať ty dvě hadice můžeš spojit.
Dej si poptávku přímo do sekce bazaru. Tuším, že mi někdo rok zpátky nabízel.Burdis píše:tim padem se zeptam tady, nemate nahodou nekdo na prodej RJ jednotku na naftoveho bufika? jinak je to na S60 D5 120kw rv 2003
Proc si nevypnes automaticky start a nenahrajes časovače s přímým startem treba pres D5T5?Haben píše:Po zprovozneni bufiku jsem si vsiml, ze bufik po nastartovani auta pracuje az do dosazeni teploty vody na optimum a jeste chvili po. Co se mi ale nelibi, ze kdyz jedu kratkou trasu, tak se bufik vypne s motorem a dochladi jej po cca minutu vrtulka. Vadi to necemu, ze se takto bufik vypne? Nebo lze nejak nastavit, aby vzdy doohral motor na optimum a pak se vypnul bez zavislosti na vypnuti motoru?
A bufik se ti tedy zapina porad automaticky pri teplote pod 5°C ?Haben píše:Casovace i primy start mam. Ale pri +4 to nepouzivam.
Stejne tak mam topeni zbytkovym teplem
Asi se budu opakovat, ale proc si to nenechas vypnout?Haben píše:Ano, bufik se sam sepne.
Zabudol som. Moj je automaticky bez casovaca, teda bezi az ked nastartujem. Bol som kupovat nejake veci na majstrovanie, cize som potreboval priestor, inac na kratko chodim radsej v zime inym autom. Bolo to 9,5km, potom len kusok mozno 1km a odtial zase okolo tych 9... A pauzy medzi startovanim urcite menej nez hodina. Motor nestihol vychladnut. Rozumiem to ale tak ze ked sa kurenie zacne startovat, cyklus dokonci a az potom sa vie vypnut. A ked to spravi 3x no... Pripadne mohlo este dpf chciet vypalovat a mame dalsiu spotrebu k tomu.Haben píše:K dotazu vyse. Ano spotrebu ti to zdvihnozt musi. Cim kratsi trasy, tim vice. Tedy pokud das casovac a bufik ti jel 3x po hodine a dohromady jsi ujel jen 20 km, tak bufik si vzal cca 1,5 l paliva. To se na 20 km opravdu projevi. Kdybys najel 200 km, tak to temer nepoznas. Resenim je si nenechat jet bufik hodinu, ale sedat do auta po 20 min. Motor uz trochu ohraty bude, uz bude fucet i teplo do interieru a budou rozmrazena okna. Za 3 km jizdou pak ohrejes auto uplne. A spotreba bufiku tak bude tretinova
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]