info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9846
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

Jestli to čistil, mohl ty draty poskoditr. Jdeto snadno.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 418
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od marekl »

Právě že čistil, takže jsme nejspíš doma... aspoň ho můžu nasměrovat, díky

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Ares »

Nechcem zakladat nove vlakno, tak to dam sem.

Mam original od Volva Webasto TT-V.

1. moznost aktivacie automatickeho prihrevu = ANO
2. moznost aktivacie hodinami/casovacom = ANO
3. moznost aktivacie dialkovym ovladacom = ANO

jednotlivym rezimom rozumiem, kazdy samostatne funguje tak ako ma.
Prihrev zaplne po starte motora a vypina cca pri 80°C.
Hodiny su jasne, aj ked je otazne, ako sa to sprava, ak do auta nasadnem skor a ohrevu pomaha aj iduci motor.
dialkovy start je asi najvacsia zahada, ak mi pamat sluzi, mal by ist po dobu (max) 50 minut.

Otazka je, ci je niektory rezim nadradeny tomu druhemu, lebo zatial sa to tak javi, ale neviem to uplne presne odpozorovat.

Priklad: DO start/prihrev OFF = musim to aj manualne vypnut, alebo nechat bezat 50 minut (co je blbost)
Priklad: DO start/prihrev ON = obcas sa to vypne po case same, netusim za akych podmienok.

Extra priklad: start hodinami/prihrev ON ale odchod skor ako v nastaveny cas = vypne sa to same v nastaveny cas, alebo ked motor dosiahne pozadovanu teplotu??? (podla toho co nastane skor?)

fakt sa to chova divne. Ale hlavne ze to funguje, dufam ze som to nezakrikol.

Dik za postrehy
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;~~~~~~~~~~~~Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5877
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

mělo by to fungovat takto:
- DO - nejnadřaděnější. Tím pustíš bufa kdykoli (i když máš časovač nastavený třeba až za 10 minut). Pokud do auta sedneš, není ohřáto ještě na provozní teplotu a jedeš, tak by měl vypnout při dosažení těch 80-90C
- časovač. Vyhřeje auto na nastavený čas. pokud auto není ještě při příchodu ohřáté, platí to co výše -vypne při jízdě při dosažení 80-90C sám
- příhřev - vypne sám při dosažení 80-90C.

Toť můj názor.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2621
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od ok2ucx »

Myslím, že jste se celkem dobře trefili. Ty horní teploty (kdy se bufík zastaví) jsou ovšem pro různé ročníky jiné (lze nastavit), pro novější to snad zvedli až na 96 st.C (bo to asi málo topilo).

Ale hlavně je tam ještě to, že po dosažení této teploty se bufík úplně nevypne (= rozuměj: cyklus se neukončí). Ale je tam ještě jedna (nižší) teplota při které se bufík (pokud je cyklus aktivní) znovu zapálí. Je to, asi někde kolem 60-70 st. C. (opět lze nastavit).

Nad celým tímto procesem je, tuším, ještě omezena celková doba trvání celého cyklu, což je ~60 minut.
Plus kontrola množství paliva a napětí aku.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Ares »

OK, tak to zhrniem, ci som to spravne pochopil.

Prihrev je plna automatika a vypina sa pri dosiahnuti pozadovanej teploty. Da sa nastavit na OFF/AUTO.

Casovac je de facto tiez plna automatika, vypina sa v stave necinnosti vozu v nastaveny cas, v stave prevadzky vozu po dosiahnuti pozadovanej teploty = prevezme nad nim kontrolu automatika prihrevu (toto by bolo dobre este overit, zda sa mi ze bezi az do nastavenehho casu)

Priamy start (aj DO) bezi podla navodu 50 minut, bez ohladu na to, ci je auto v cinnosti alebo nie. Zistil som ale, ze pokial je prihrev nastaveny na AUTO, prebera kontrolu nad priamym startom a vypina po dosiahnuti pozadovanej teploty, ak je prihrev na OFF, bezi to plnych 50 minut bez ohladu na cinnost vozu (mozem kludne aj 5x nastartovat a ist s tym len 200m a znovu vypnut, nezavisle kurenie stale bezi).

Nieco malo z manualu:
"Po přímém spuštění bude nezávislé topení aktivní po dobu 50 minut. Vytápění prostoru pro cestující začne, když chladicí kapalina motoru dosáhne teploty 38 °C."
O hornej hranici teplot sa tam nic nepise, idem napichnut DiCE a pozriet nastavenia.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;~~~~~~~~~~~~Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Netolda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 50
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Vůz: Volvo S80 V8
Bydliště: Brandýs nad Labem

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Netolda »

Prosím je tady někdo kdo by auto napíchnul na diagnostiku a případně se podíval na bufík v Praze a okolí? V S60 mi opět přestal fungovat, již jsem jednou kupoval celý nový, ten se pak kompletně repasoval a teď už zase nejde.
Už mě to nebaví, za cenu oprav bufíku bych dnes měl pěknou olítanou druhou S60. S autem jezdí přítelkyně, tak už do toho nechci cpát další nehorázné peníze, ale ještě bych mu dal šanci, jestli to není jen nějaká kravina. Díky
_________________
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2621
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od ok2ucx »

Ares píše:OK, tak to zhrniem, ci som to spravne pochopil.

Prihrev je plna automatika a vypina sa pri dosiahnuti pozadovanej teploty. Da sa nastavit na OFF/AUTO.

Casovac je de facto tiez plna automatika, vypina sa v stave necinnosti vozu v nastaveny cas, v stave prevadzky vozu po dosiahnuti pozadovanej teploty = prevezme nad nim kontrolu automatika prihrevu (toto by bolo dobre este overit, zda sa mi ze bezi az do nastavenehho casu)

Priamy start (aj DO) bezi podla navodu 50 minut, bez ohladu na to, ci je auto v cinnosti alebo nie. Zistil som ale, ze pokial je prihrev nastaveny na AUTO, prebera kontrolu nad priamym startom a vypina po dosiahnuti pozadovanej teploty, ak je prihrev na OFF, bezi to plnych 50 minut bez ohladu na cinnost vozu (mozem kludne aj 5x nastartovat a ist s tym len 200m a znovu vypnut, nezavisle kurenie stale bezi).

Nieco malo z manualu:
"Po přímém spuštění bude nezávislé topení aktivní po dobu 50 minut. Vytápění prostoru pro cestující začne, když chladicí kapalina motoru dosáhne teploty 38 °C."
O hornej hranici teplot sa tam nic nepise, idem napichnut DiCE a pozriet nastavenia.
Aha, tak trošku tu mícháme platformy. Většina diskuse zde (včetně mých odpovědí) se týká platformy 2 (P2 = XC90, XC/V70II, S60/80), kde byly bufíky poměrně pravidelně osazovány, zvláště u naftových aut z DE a severských zemí.

Kdežto novější platforma P3 (XC/V70 III, S60/80II, XC60 ...) už bufík mívá spíše zřídka. Ale hlavně i celá logika je mírně jinak. A podle toho, co popisuješ, to je asi i krok k lepšímu = nehrozí předčasně ukončené cykly, díky kterým se bufík může zanášet.

Třeba nějaký režim AUTO se u P2 nekoná. Pokud má P2 auto konfiguraci automatického příhřevu (ať už časovačem nebo bez), nelze tento režim nijak vypnout (tedy kromě odpojení pojistky).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9846
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

Netolda píše:Prosím je tady někdo kdo by auto napíchnul na diagnostiku a případně se podíval na bufík v Praze a okolí? V S60 mi opět přestal fungovat, již jsem jednou kupoval celý nový, ten se pak kompletně repasoval a teď už zase nejde.
Už mě to nebaví, za cenu oprav bufíku bych dnes měl pěknou olítanou druhou S60. S autem jezdí přítelkyně, tak už do toho nechci cpát další nehorázné peníze, ale ještě bych mu dal šanci, jestli to není jen nějaká kravina. Díky
Av díly
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9846
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

marekl píše: 1/3 U1D11: Komunikace s modulem předehřívání paliva (CPM).
Toto se děje jak? Není mi známo, že by bufík nějaké takové zařízení obsahoval.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Corek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC 90 V8 (LPG)
Bydliště: Brno

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Corek »

Pár detailů z rozříznutého bufíka.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 418
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od marekl »

hajnej píše:
marekl píše: 1/3 U1D11: Komunikace s modulem předehřívání paliva (CPM).
Toto se děje jak? Není mi známo, že by bufík nějaké takové zařízení obsahoval.
Tahle chyba s bufíkem asi nijak nesouvisela :)


Každopádně přímej start nějak dělá mýmu bufíku pořád problém. Nechal jsem zkontrolovat konektory, kabeláž i senzor plamene a všechno ok. Včera bufík přes časovač krásně vytopil ne úplně vychladný auto, dneska spustím přímej start a po necelých 2 minutách se bufík zase vypne (viz video). Takže nastartuju, bufík se spustí sám od sebe a funguje, dokud se celý auto nevyhřeje...

Odkaz na video: http://leteckaposta.cz/347621293

Nenapadá někoho něco?

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od karelvolvo »

Vodní pumpa bufíka
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 407tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 770tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 235tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 262tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 435 tkm

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9846
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

Mě napadá slabá baterka. Nemá sílu to celý živit, když nastartuješ, tak se napětí zvýší.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

danillo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 198
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: XC90 3.2

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od danillo »

Me to letos "funguje" taky tak, pri vypnutym motoru buf po chvilce vypne. Pri bezicim motoru uplne v pohode. Myslim, ze je to pumpa, protoze kdyz bezi motor tak vodu tkaci pumpa motorovo a ne bufovo, si myslim.
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9846
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

Pumpa je také možná. Bufik se přehreje.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2621
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od ok2ucx »

Zní to logicky.

Ovšem potvrdit to lze opět diagnostikou a jednoduchým testem pumpy. Za 15 minut není co řešit (myslím z diagnostického hlediska = zjištění stavu pumpy).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9846
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

A jak se zjistí stav palivové pumpy? Mám podezření, že díky unavenému čerpadlu mi nechodí dobře.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 418
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od marekl »

Díky za rozumný vysvětlení, s tou pumpou by to dávalo smysl. Jak píšete, nechám to ještě potvrdit diagnostikou, pak by se řešil nákup pumpy :)

Baterka mě napadla taky, ale podle návodu by se měla na palubáku objevit hláška, že byl bufík vypnut z důvodu nízkýho napětí aku. Ale připojit na nabíječku je to nejmenší, takže to ještě prověřím

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9846
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

Jaká je přesná funkce FLAME SENSORU? Ovlivňuje také dávkování paliva podle aktuální situace?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2621
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od ok2ucx »

Nou: je to pouze "bezpečnostní" informace hoří/nehoří

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9846
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

ok2ucx píše:Nou: je to pouze "bezpečnostní" informace hoří/nehoří

P.
Díky, myslel jsem si to. Já jen, že na mě vyskočila hláška na diganostice, že flame senzor hlásí chybu a že bufík může kouřit. Takže prostě když bufík zahoří nebo moc zakouří, flame senzor ho celý shodí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

V70rv09
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70 III 2.4D

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od V70rv09 »

Zdravím , nemáte někdo informaci zda se musí něco přehrávat , nebo povolovat když mám u V70 z roku 2009 Thermo top V od Webasta aktivovaný přes budíky a chci si tam dodat origo Volvo dálku Telestart /vajíčko/? Nebo to stačí jen připojit? Díky.

paiu
Ověřený
Offline
Příspěvky: 205
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: XC 90 D5 AWD '06

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od paiu »

Po přečtení všech sedmačtyřiceti stranek jsem se rozhodl že vyzkousim bufika. Mám N.T s casovačem jeden nebo dva a nebo přímí start. Zkoušel jsem přímí start zapnout a ono se hned vypl, tím odsuziji ze je to buď zablokovanej nebo jak se říká rozbitej. Chtěl bych ho odmontovat a poslat na opravu, ale nenašel jsem tadí žádnej návod krok po kroku co se ma odsroubovat nejlépe fotky a jak se ma odpojovat tak aby auto jezdilo bez bufika než se to opraví, ale možna nejlépe jet knekomu GDO tomu rozumi? Mám XC 90 D 5 136 kW rok 2006 model 07
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9846
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

paiu píše:Po přečtení všech sedmačtyřiceti stranek jsem se rozhodl že vyzkousim bufika. Mám N.T s casovačem jeden nebo dva a nebo přímí start. Zkoušel jsem přímí start zapnout a ono se hned vypl, tím odsuziji ze je to buď zablokovanej nebo jak se říká rozbitej. Chtěl bych ho odmontovat a poslat na opravu, ale nenašel jsem tadí žádnej návod krok po kroku co se ma odsroubovat nejlépe fotky a jak se ma odpojovat tak aby auto jezdilo bez bufika než se to opraví, ale možna nejlépe jet knekomu GDO tomu rozumi? Mám XC 90 D 5 136 kW rok 2006 model 07
Zkus mrknout na Youtube, jestli tam není návod. Každopádně to chce spojit hadice trubkou, aby cirkulovala dále voda. Podle všeho to budeš mít rozbitý :) Ještě před demontáži bych to napíchnul na diag a ta zahlásí chybu komponentu. Podle toho se dá určit, jaký komponent je kaput.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé