info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Myslím, že jste se celkem dobře trefili. Ty horní teploty (kdy se bufík zastaví) jsou ovšem pro různé ročníky jiné (lze nastavit), pro novější to snad zvedli až na 96 st.C (bo to asi málo topilo).
Ale hlavně je tam ještě to, že po dosažení této teploty se bufík úplně nevypne (= rozuměj: cyklus se neukončí). Ale je tam ještě jedna (nižší) teplota při které se bufík (pokud je cyklus aktivní) znovu zapálí. Je to, asi někde kolem 60-70 st. C. (opět lze nastavit).
Nad celým tímto procesem je, tuším, ještě omezena celková doba trvání celého cyklu, což je ~60 minut.
Plus kontrola množství paliva a napětí aku.
P.
Ale hlavně je tam ještě to, že po dosažení této teploty se bufík úplně nevypne (= rozuměj: cyklus se neukončí). Ale je tam ještě jedna (nižší) teplota při které se bufík (pokud je cyklus aktivní) znovu zapálí. Je to, asi někde kolem 60-70 st. C. (opět lze nastavit).
Nad celým tímto procesem je, tuším, ještě omezena celková doba trvání celého cyklu, což je ~60 minut.
Plus kontrola množství paliva a napětí aku.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
OK, tak to zhrniem, ci som to spravne pochopil.
Prihrev je plna automatika a vypina sa pri dosiahnuti pozadovanej teploty. Da sa nastavit na OFF/AUTO.
Casovac je de facto tiez plna automatika, vypina sa v stave necinnosti vozu v nastaveny cas, v stave prevadzky vozu po dosiahnuti pozadovanej teploty = prevezme nad nim kontrolu automatika prihrevu (toto by bolo dobre este overit, zda sa mi ze bezi az do nastavenehho casu)
Priamy start (aj DO) bezi podla navodu 50 minut, bez ohladu na to, ci je auto v cinnosti alebo nie. Zistil som ale, ze pokial je prihrev nastaveny na AUTO, prebera kontrolu nad priamym startom a vypina po dosiahnuti pozadovanej teploty, ak je prihrev na OFF, bezi to plnych 50 minut bez ohladu na cinnost vozu (mozem kludne aj 5x nastartovat a ist s tym len 200m a znovu vypnut, nezavisle kurenie stale bezi).
Nieco malo z manualu:
"Po přímém spuštění bude nezávislé topení aktivní po dobu 50 minut. Vytápění prostoru pro cestující začne, když chladicí kapalina motoru dosáhne teploty 38 °C."
O hornej hranici teplot sa tam nic nepise, idem napichnut DiCE a pozriet nastavenia.
Prihrev je plna automatika a vypina sa pri dosiahnuti pozadovanej teploty. Da sa nastavit na OFF/AUTO.
Casovac je de facto tiez plna automatika, vypina sa v stave necinnosti vozu v nastaveny cas, v stave prevadzky vozu po dosiahnuti pozadovanej teploty = prevezme nad nim kontrolu automatika prihrevu (toto by bolo dobre este overit, zda sa mi ze bezi az do nastavenehho casu)
Priamy start (aj DO) bezi podla navodu 50 minut, bez ohladu na to, ci je auto v cinnosti alebo nie. Zistil som ale, ze pokial je prihrev nastaveny na AUTO, prebera kontrolu nad priamym startom a vypina po dosiahnuti pozadovanej teploty, ak je prihrev na OFF, bezi to plnych 50 minut bez ohladu na cinnost vozu (mozem kludne aj 5x nastartovat a ist s tym len 200m a znovu vypnut, nezavisle kurenie stale bezi).
Nieco malo z manualu:
"Po přímém spuštění bude nezávislé topení aktivní po dobu 50 minut. Vytápění prostoru pro cestující začne, když chladicí kapalina motoru dosáhne teploty 38 °C."
O hornej hranici teplot sa tam nic nepise, idem napichnut DiCE a pozriet nastavenia.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;![Obrázek]()
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/615012.png)
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/742064.png)
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo S80 V8
- Bydliště: Brandýs nad Labem
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Prosím je tady někdo kdo by auto napíchnul na diagnostiku a případně se podíval na bufík v Praze a okolí? V S60 mi opět přestal fungovat, již jsem jednou kupoval celý nový, ten se pak kompletně repasoval a teď už zase nejde.
Už mě to nebaví, za cenu oprav bufíku bych dnes měl pěknou olítanou druhou S60. S autem jezdí přítelkyně, tak už do toho nechci cpát další nehorázné peníze, ale ještě bych mu dal šanci, jestli to není jen nějaká kravina. Díky
Už mě to nebaví, za cenu oprav bufíku bych dnes měl pěknou olítanou druhou S60. S autem jezdí přítelkyně, tak už do toho nechci cpát další nehorázné peníze, ale ještě bych mu dal šanci, jestli to není jen nějaká kravina. Díky
_________________
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003
-
Offline
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Aha, tak trošku tu mícháme platformy. Většina diskuse zde (včetně mých odpovědí) se týká platformy 2 (P2 = XC90, XC/V70II, S60/80), kde byly bufíky poměrně pravidelně osazovány, zvláště u naftových aut z DE a severských zemí.Ares píše:OK, tak to zhrniem, ci som to spravne pochopil.
Prihrev je plna automatika a vypina sa pri dosiahnuti pozadovanej teploty. Da sa nastavit na OFF/AUTO.
Casovac je de facto tiez plna automatika, vypina sa v stave necinnosti vozu v nastaveny cas, v stave prevadzky vozu po dosiahnuti pozadovanej teploty = prevezme nad nim kontrolu automatika prihrevu (toto by bolo dobre este overit, zda sa mi ze bezi az do nastavenehho casu)
Priamy start (aj DO) bezi podla navodu 50 minut, bez ohladu na to, ci je auto v cinnosti alebo nie. Zistil som ale, ze pokial je prihrev nastaveny na AUTO, prebera kontrolu nad priamym startom a vypina po dosiahnuti pozadovanej teploty, ak je prihrev na OFF, bezi to plnych 50 minut bez ohladu na cinnost vozu (mozem kludne aj 5x nastartovat a ist s tym len 200m a znovu vypnut, nezavisle kurenie stale bezi).
Nieco malo z manualu:
"Po přímém spuštění bude nezávislé topení aktivní po dobu 50 minut. Vytápění prostoru pro cestující začne, když chladicí kapalina motoru dosáhne teploty 38 °C."
O hornej hranici teplot sa tam nic nepise, idem napichnut DiCE a pozriet nastavenia.
Kdežto novější platforma P3 (XC/V70 III, S60/80II, XC60 ...) už bufík mívá spíše zřídka. Ale hlavně i celá logika je mírně jinak. A podle toho, co popisuješ, to je asi i krok k lepšímu = nehrozí předčasně ukončené cykly, díky kterým se bufík může zanášet.
Třeba nějaký režim AUTO se u P2 nekoná. Pokud má P2 auto konfiguraci automatického příhřevu (ať už časovačem nebo bez), nelze tento režim nijak vypnout (tedy kromě odpojení pojistky).
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9871
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Av dílyNetolda píše:Prosím je tady někdo kdo by auto napíchnul na diagnostiku a případně se podíval na bufík v Praze a okolí? V S60 mi opět přestal fungovat, již jsem jednou kupoval celý nový, ten se pak kompletně repasoval a teď už zase nejde.
Už mě to nebaví, za cenu oprav bufíku bych dnes měl pěknou olítanou druhou S60. S autem jezdí přítelkyně, tak už do toho nechci cpát další nehorázné peníze, ale ještě bych mu dal šanci, jestli to není jen nějaká kravina. Díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9871
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Toto se děje jak? Není mi známo, že by bufík nějaké takové zařízení obsahoval.marekl píše: 1/3 U1D11: Komunikace s modulem předehřívání paliva (CPM).
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Pár detailů z rozříznutého bufíka.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tahle chyba s bufíkem asi nijak nesouviselahajnej píše:Toto se děje jak? Není mi známo, že by bufík nějaké takové zařízení obsahoval.marekl píše: 1/3 U1D11: Komunikace s modulem předehřívání paliva (CPM).
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Každopádně přímej start nějak dělá mýmu bufíku pořád problém. Nechal jsem zkontrolovat konektory, kabeláž i senzor plamene a všechno ok. Včera bufík přes časovač krásně vytopil ne úplně vychladný auto, dneska spustím přímej start a po necelých 2 minutách se bufík zase vypne (viz video). Takže nastartuju, bufík se spustí sám od sebe a funguje, dokud se celý auto nevyhřeje...
Odkaz na video: http://leteckaposta.cz/347621293
Nenapadá někoho něco?
-
Offline
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Vodní pumpa bufíka
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 415tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 239tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 267tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 445 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 415tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 239tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 267tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 445 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9871
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mě napadá slabá baterka. Nemá sílu to celý živit, když nastartuješ, tak se napětí zvýší.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 198
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Me to letos "funguje" taky tak, pri vypnutym motoru buf po chvilce vypne. Pri bezicim motoru uplne v pohode. Myslim, ze je to pumpa, protoze kdyz bezi motor tak vodu tkaci pumpa motorovo a ne bufovo, si myslim.
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9871
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Pumpa je také možná. Bufik se přehreje.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Zní to logicky.
Ovšem potvrdit to lze opět diagnostikou a jednoduchým testem pumpy. Za 15 minut není co řešit (myslím z diagnostického hlediska = zjištění stavu pumpy).
P.
Ovšem potvrdit to lze opět diagnostikou a jednoduchým testem pumpy. Za 15 minut není co řešit (myslím z diagnostického hlediska = zjištění stavu pumpy).
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9871
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
A jak se zjistí stav palivové pumpy? Mám podezření, že díky unavenému čerpadlu mi nechodí dobře.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Díky za rozumný vysvětlení, s tou pumpou by to dávalo smysl. Jak píšete, nechám to ještě potvrdit diagnostikou, pak by se řešil nákup pumpy ![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Baterka mě napadla taky, ale podle návodu by se měla na palubáku objevit hláška, že byl bufík vypnut z důvodu nízkýho napětí aku. Ale připojit na nabíječku je to nejmenší, takže to ještě prověřím
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Baterka mě napadla taky, ale podle návodu by se měla na palubáku objevit hláška, že byl bufík vypnut z důvodu nízkýho napětí aku. Ale připojit na nabíječku je to nejmenší, takže to ještě prověřím
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9871
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jaká je přesná funkce FLAME SENSORU? Ovlivňuje také dávkování paliva podle aktuální situace?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Nou: je to pouze "bezpečnostní" informace hoří/nehoří
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9871
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Díky, myslel jsem si to. Já jen, že na mě vyskočila hláška na diganostice, že flame senzor hlásí chybu a že bufík může kouřit. Takže prostě když bufík zahoří nebo moc zakouří, flame senzor ho celý shodí.ok2ucx píše:Nou: je to pouze "bezpečnostní" informace hoří/nehoří
P.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III 2.4D
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Zdravím , nemáte někdo informaci zda se musí něco přehrávat , nebo povolovat když mám u V70 z roku 2009 Thermo top V od Webasta aktivovaný přes budíky a chci si tam dodat origo Volvo dálku Telestart /vajíčko/? Nebo to stačí jen připojit? Díky.
-
Offline
- Příspěvky: 205
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Po přečtení všech sedmačtyřiceti stranek jsem se rozhodl že vyzkousim bufika. Mám N.T s casovačem jeden nebo dva a nebo přímí start. Zkoušel jsem přímí start zapnout a ono se hned vypl, tím odsuziji ze je to buď zablokovanej nebo jak se říká rozbitej. Chtěl bych ho odmontovat a poslat na opravu, ale nenašel jsem tadí žádnej návod krok po kroku co se ma odsroubovat nejlépe fotky a jak se ma odpojovat tak aby auto jezdilo bez bufika než se to opraví, ale možna nejlépe jet knekomu GDO tomu rozumi? Mám XC 90 D 5 136 kW rok 2006 model 07
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9871
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Zkus mrknout na Youtube, jestli tam není návod. Každopádně to chce spojit hadice trubkou, aby cirkulovala dále voda. Podle všeho to budeš mít rozbitýpaiu píše:Po přečtení všech sedmačtyřiceti stranek jsem se rozhodl že vyzkousim bufika. Mám N.T s casovačem jeden nebo dva a nebo přímí start. Zkoušel jsem přímí start zapnout a ono se hned vypl, tím odsuziji ze je to buď zablokovanej nebo jak se říká rozbitej. Chtěl bych ho odmontovat a poslat na opravu, ale nenašel jsem tadí žádnej návod krok po kroku co se ma odsroubovat nejlépe fotky a jak se ma odpojovat tak aby auto jezdilo bez bufika než se to opraví, ale možna nejlépe jet knekomu GDO tomu rozumi? Mám XC 90 D 5 136 kW rok 2006 model 07
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5962
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ja bufa vydelaval snad 5x, ale na V70 II. Predpokladam vsak stejne umisteni a uchyceni. Takze buf bude pred prednim levym podbehem. Dej auto na hever, jako by jsi chtel sundat LP kolo. Sundej naraznik. Postupne podpojuj privid nafty, elektriku a dve hadice s chladici kapalinou. Chladici kapalina ti trochu vytece. Cca pul litru. Hadice zadelej napr korkovymi spunty od vina. Buf pak drzi na 2 sroubech. Jeden zepredu druhy nad bufem.
Aby jsi mohl jezdit, spoj dve jadice s vidnim chlazenim a dolij kapalinu. Nekde navod jsem delal. Pohledam
Aby jsi mohl jezdit, spoj dve jadice s vidnim chlazenim a dolij kapalinu. Nekde navod jsem delal. Pohledam
-
Offline
- Příspěvky: 5962
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tu je navod, snad bude pouzitelny i pro xc90
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=48853
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=48853
-
Offline
- Příspěvky: 205
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Díky moc, supr návod, a mám ho také nad levim předním kole, jdu nastudovat
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvky: 205
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak nastudování to proběhlo ( čtení návodu) abych byl upřímný zkratka bych nechal na odborníka, nebo kdy bych mel aspoň garáž ale na parkoviště odmontovat nárazník a vše kolem toho by byl nehezkej pohled na takovou karu, a krom toho nedej bože to chytne a mám po autě. Dneska půjdu na diagnostiku a uvidíme jakou chybu mi tam ukáže. Na ceně opravy se ani nebudu ptát p-že až po rozdělání se teprve ví kde je problem.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé