Zablokovany nebude zapni ho a čekej třeba nemaká vodní pumpa jak má a přehřeje se ?marekl píše:Zablokování mě taky napadlo, ale je to možný, když 10min zpátky ještě krásně zapálil? Ke třem nepovedeným startům snad nemohlo dojít.
Holt zařídím diagnostiku a budeme vědět víc, ale kdyby někoho něco napadlo, pište.
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2378
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
- Bydliště: Vrchoslavice
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Díky za tip, zejtra tomu ještě dám šanci 

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ale výhradně jen o bufíkuPatrik M píše:Zdravím ve spolek,
najde se Volvista, který by byl ochoten pokecat a poradit, z Pardubic a okolí?
Patrik

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Bufík se zřejmě vážně bloknul, dnes jsem byl na diagnostice a v paměti závad byly následující chyby:
1/3 U1D11: Komunikace s modulem předehřívání paliva (CPM). Chybějící signál
2/3 C1F36: Snímač plamenů. Zkrat na zem
3/3 C1F50: Termostat přehřátí. Příliš vysoký signál
Po smazání závad bufík naskočil, 2 minuty běžel a zase se vypnul. Nějaký nápady? Čas na řešení bude až v pátek.
Díky
1/3 U1D11: Komunikace s modulem předehřívání paliva (CPM). Chybějící signál
2/3 C1F36: Snímač plamenů. Zkrat na zem
3/3 C1F50: Termostat přehřátí. Příliš vysoký signál
Po smazání závad bufík naskočil, 2 minuty běžel a zase se vypnul. Nějaký nápady? Čas na řešení bude až v pátek.

-
Offline
- Příspěvky: 2378
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
- Bydliště: Vrchoslavice
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
A když jsi měl k tomu připojenou tu diagnostiku tak si mohl rovnou vyzkoušet nějaké komponenty.marekl píše:Bufík se zřejmě vážně bloknul, dnes jsem byl na diagnostice a v paměti závad byly následující chyby:
1/3 U1D11: Komunikace s modulem předehřívání paliva (CPM). Chybějící signál
2/3 C1F36: Snímač plamenů. Zkrat na zem
3/3 C1F50: Termostat přehřátí. Příliš vysoký signál
Po smazání závad bufík naskočil, 2 minuty běžel a zase se vypnul. Nějaký nápady? Čas na řešení bude až v pátek.Díky
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Na hraní dneska nebyl čas
Ty chybový kódy jsem sem dal proto, jestli náhodou někdo něco podobnýho neřešil a neuměl rovnou nasměrovat

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13010
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Koukni jestli nejsou z oxidované konektory u bufíka a zrovna vyčisti flame senzor.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Rozborka tě nemine. Mrkni na kabeláž od flame senzoru.
Ja mel kabely prekrouceny, buzirka ztvrdla, dráty spojený.
Ja mel kabely prekrouceny, buzirka ztvrdla, dráty spojený.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Díky za tipy, v pátek to nechám u mechanika, co ten bufík původně čistil, ať to dá do kupy 

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jestli to čistil, mohl ty draty poskoditr. Jdeto snadno.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Právě že čistil, takže jsme nejspíš doma... aspoň ho můžu nasměrovat, díky
-
Offline
- Příspěvky: 477
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Nechcem zakladat nove vlakno, tak to dam sem.
Mam original od Volva Webasto TT-V.
1. moznost aktivacie automatickeho prihrevu = ANO
2. moznost aktivacie hodinami/casovacom = ANO
3. moznost aktivacie dialkovym ovladacom = ANO
jednotlivym rezimom rozumiem, kazdy samostatne funguje tak ako ma.
Prihrev zaplne po starte motora a vypina cca pri 80°C.
Hodiny su jasne, aj ked je otazne, ako sa to sprava, ak do auta nasadnem skor a ohrevu pomaha aj iduci motor.
dialkovy start je asi najvacsia zahada, ak mi pamat sluzi, mal by ist po dobu (max) 50 minut.
Otazka je, ci je niektory rezim nadradeny tomu druhemu, lebo zatial sa to tak javi, ale neviem to uplne presne odpozorovat.
Priklad: DO start/prihrev OFF = musim to aj manualne vypnut, alebo nechat bezat 50 minut (co je blbost)
Priklad: DO start/prihrev ON = obcas sa to vypne po case same, netusim za akych podmienok.
Extra priklad: start hodinami/prihrev ON ale odchod skor ako v nastaveny cas = vypne sa to same v nastaveny cas, alebo ked motor dosiahne pozadovanu teplotu??? (podla toho co nastane skor?)
fakt sa to chova divne. Ale hlavne ze to funguje, dufam ze som to nezakrikol.
Dik za postrehy
Mam original od Volva Webasto TT-V.
1. moznost aktivacie automatickeho prihrevu = ANO
2. moznost aktivacie hodinami/casovacom = ANO
3. moznost aktivacie dialkovym ovladacom = ANO
jednotlivym rezimom rozumiem, kazdy samostatne funguje tak ako ma.
Prihrev zaplne po starte motora a vypina cca pri 80°C.
Hodiny su jasne, aj ked je otazne, ako sa to sprava, ak do auta nasadnem skor a ohrevu pomaha aj iduci motor.
dialkovy start je asi najvacsia zahada, ak mi pamat sluzi, mal by ist po dobu (max) 50 minut.
Otazka je, ci je niektory rezim nadradeny tomu druhemu, lebo zatial sa to tak javi, ale neviem to uplne presne odpozorovat.
Priklad: DO start/prihrev OFF = musim to aj manualne vypnut, alebo nechat bezat 50 minut (co je blbost)
Priklad: DO start/prihrev ON = obcas sa to vypne po case same, netusim za akych podmienok.
Extra priklad: start hodinami/prihrev ON ale odchod skor ako v nastaveny cas = vypne sa to same v nastaveny cas, alebo ked motor dosiahne pozadovanu teplotu??? (podla toho co nastane skor?)
fakt sa to chova divne. Ale hlavne ze to funguje, dufam ze som to nezakrikol.
Dik za postrehy
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
MaxMotion Diesel; ![Obrázek]()
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008


ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 5949
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
mělo by to fungovat takto:
- DO - nejnadřaděnější. Tím pustíš bufa kdykoli (i když máš časovač nastavený třeba až za 10 minut). Pokud do auta sedneš, není ohřáto ještě na provozní teplotu a jedeš, tak by měl vypnout při dosažení těch 80-90C
- časovač. Vyhřeje auto na nastavený čas. pokud auto není ještě při příchodu ohřáté, platí to co výše -vypne při jízdě při dosažení 80-90C sám
- příhřev - vypne sám při dosažení 80-90C.
Toť můj názor.
- DO - nejnadřaděnější. Tím pustíš bufa kdykoli (i když máš časovač nastavený třeba až za 10 minut). Pokud do auta sedneš, není ohřáto ještě na provozní teplotu a jedeš, tak by měl vypnout při dosažení těch 80-90C
- časovač. Vyhřeje auto na nastavený čas. pokud auto není ještě při příchodu ohřáté, platí to co výše -vypne při jízdě při dosažení 80-90C sám
- příhřev - vypne sám při dosažení 80-90C.
Toť můj názor.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Myslím, že jste se celkem dobře trefili. Ty horní teploty (kdy se bufík zastaví) jsou ovšem pro různé ročníky jiné (lze nastavit), pro novější to snad zvedli až na 96 st.C (bo to asi málo topilo).
Ale hlavně je tam ještě to, že po dosažení této teploty se bufík úplně nevypne (= rozuměj: cyklus se neukončí). Ale je tam ještě jedna (nižší) teplota při které se bufík (pokud je cyklus aktivní) znovu zapálí. Je to, asi někde kolem 60-70 st. C. (opět lze nastavit).
Nad celým tímto procesem je, tuším, ještě omezena celková doba trvání celého cyklu, což je ~60 minut.
Plus kontrola množství paliva a napětí aku.
P.
Ale hlavně je tam ještě to, že po dosažení této teploty se bufík úplně nevypne (= rozuměj: cyklus se neukončí). Ale je tam ještě jedna (nižší) teplota při které se bufík (pokud je cyklus aktivní) znovu zapálí. Je to, asi někde kolem 60-70 st. C. (opět lze nastavit).
Nad celým tímto procesem je, tuším, ještě omezena celková doba trvání celého cyklu, což je ~60 minut.
Plus kontrola množství paliva a napětí aku.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 477
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
OK, tak to zhrniem, ci som to spravne pochopil.
Prihrev je plna automatika a vypina sa pri dosiahnuti pozadovanej teploty. Da sa nastavit na OFF/AUTO.
Casovac je de facto tiez plna automatika, vypina sa v stave necinnosti vozu v nastaveny cas, v stave prevadzky vozu po dosiahnuti pozadovanej teploty = prevezme nad nim kontrolu automatika prihrevu (toto by bolo dobre este overit, zda sa mi ze bezi az do nastavenehho casu)
Priamy start (aj DO) bezi podla navodu 50 minut, bez ohladu na to, ci je auto v cinnosti alebo nie. Zistil som ale, ze pokial je prihrev nastaveny na AUTO, prebera kontrolu nad priamym startom a vypina po dosiahnuti pozadovanej teploty, ak je prihrev na OFF, bezi to plnych 50 minut bez ohladu na cinnost vozu (mozem kludne aj 5x nastartovat a ist s tym len 200m a znovu vypnut, nezavisle kurenie stale bezi).
Nieco malo z manualu:
"Po přímém spuštění bude nezávislé topení aktivní po dobu 50 minut. Vytápění prostoru pro cestující začne, když chladicí kapalina motoru dosáhne teploty 38 °C."
O hornej hranici teplot sa tam nic nepise, idem napichnut DiCE a pozriet nastavenia.
Prihrev je plna automatika a vypina sa pri dosiahnuti pozadovanej teploty. Da sa nastavit na OFF/AUTO.
Casovac je de facto tiez plna automatika, vypina sa v stave necinnosti vozu v nastaveny cas, v stave prevadzky vozu po dosiahnuti pozadovanej teploty = prevezme nad nim kontrolu automatika prihrevu (toto by bolo dobre este overit, zda sa mi ze bezi az do nastavenehho casu)
Priamy start (aj DO) bezi podla navodu 50 minut, bez ohladu na to, ci je auto v cinnosti alebo nie. Zistil som ale, ze pokial je prihrev nastaveny na AUTO, prebera kontrolu nad priamym startom a vypina po dosiahnuti pozadovanej teploty, ak je prihrev na OFF, bezi to plnych 50 minut bez ohladu na cinnost vozu (mozem kludne aj 5x nastartovat a ist s tym len 200m a znovu vypnut, nezavisle kurenie stale bezi).
Nieco malo z manualu:
"Po přímém spuštění bude nezávislé topení aktivní po dobu 50 minut. Vytápění prostoru pro cestující začne, když chladicí kapalina motoru dosáhne teploty 38 °C."
O hornej hranici teplot sa tam nic nepise, idem napichnut DiCE a pozriet nastavenia.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
MaxMotion Diesel; ![Obrázek]()
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008


ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 15 roků
- Vůz: Volvo S80 V8
- Bydliště: Brandýs nad Labem
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Prosím je tady někdo kdo by auto napíchnul na diagnostiku a případně se podíval na bufík v Praze a okolí? V S60 mi opět přestal fungovat, již jsem jednou kupoval celý nový, ten se pak kompletně repasoval a teď už zase nejde.
Už mě to nebaví, za cenu oprav bufíku bych dnes měl pěknou olítanou druhou S60. S autem jezdí přítelkyně, tak už do toho nechci cpát další nehorázné peníze, ale ještě bych mu dal šanci, jestli to není jen nějaká kravina. Díky
Už mě to nebaví, za cenu oprav bufíku bych dnes měl pěknou olítanou druhou S60. S autem jezdí přítelkyně, tak už do toho nechci cpát další nehorázné peníze, ale ještě bych mu dal šanci, jestli to není jen nějaká kravina. Díky
_________________
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Aha, tak trošku tu mícháme platformy. Většina diskuse zde (včetně mých odpovědí) se týká platformy 2 (P2 = XC90, XC/V70II, S60/80), kde byly bufíky poměrně pravidelně osazovány, zvláště u naftových aut z DE a severských zemí.Ares píše:OK, tak to zhrniem, ci som to spravne pochopil.
Prihrev je plna automatika a vypina sa pri dosiahnuti pozadovanej teploty. Da sa nastavit na OFF/AUTO.
Casovac je de facto tiez plna automatika, vypina sa v stave necinnosti vozu v nastaveny cas, v stave prevadzky vozu po dosiahnuti pozadovanej teploty = prevezme nad nim kontrolu automatika prihrevu (toto by bolo dobre este overit, zda sa mi ze bezi az do nastavenehho casu)
Priamy start (aj DO) bezi podla navodu 50 minut, bez ohladu na to, ci je auto v cinnosti alebo nie. Zistil som ale, ze pokial je prihrev nastaveny na AUTO, prebera kontrolu nad priamym startom a vypina po dosiahnuti pozadovanej teploty, ak je prihrev na OFF, bezi to plnych 50 minut bez ohladu na cinnost vozu (mozem kludne aj 5x nastartovat a ist s tym len 200m a znovu vypnut, nezavisle kurenie stale bezi).
Nieco malo z manualu:
"Po přímém spuštění bude nezávislé topení aktivní po dobu 50 minut. Vytápění prostoru pro cestující začne, když chladicí kapalina motoru dosáhne teploty 38 °C."
O hornej hranici teplot sa tam nic nepise, idem napichnut DiCE a pozriet nastavenia.
Kdežto novější platforma P3 (XC/V70 III, S60/80II, XC60 ...) už bufík mívá spíše zřídka. Ale hlavně i celá logika je mírně jinak. A podle toho, co popisuješ, to je asi i krok k lepšímu = nehrozí předčasně ukončené cykly, díky kterým se bufík může zanášet.
Třeba nějaký režim AUTO se u P2 nekoná. Pokud má P2 auto konfiguraci automatického příhřevu (ať už časovačem nebo bez), nelze tento režim nijak vypnout (tedy kromě odpojení pojistky).
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Av dílyNetolda píše:Prosím je tady někdo kdo by auto napíchnul na diagnostiku a případně se podíval na bufík v Praze a okolí? V S60 mi opět přestal fungovat, již jsem jednou kupoval celý nový, ten se pak kompletně repasoval a teď už zase nejde.
Už mě to nebaví, za cenu oprav bufíku bych dnes měl pěknou olítanou druhou S60. S autem jezdí přítelkyně, tak už do toho nechci cpát další nehorázné peníze, ale ještě bych mu dal šanci, jestli to není jen nějaká kravina. Díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Toto se děje jak? Není mi známo, že by bufík nějaké takové zařízení obsahoval.marekl píše: 1/3 U1D11: Komunikace s modulem předehřívání paliva (CPM).
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 215
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Pár detailů z rozříznutého bufíka.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tahle chyba s bufíkem asi nijak nesouviselahajnej píše:Toto se děje jak? Není mi známo, že by bufík nějaké takové zařízení obsahoval.marekl píše: 1/3 U1D11: Komunikace s modulem předehřívání paliva (CPM).

Každopádně přímej start nějak dělá mýmu bufíku pořád problém. Nechal jsem zkontrolovat konektory, kabeláž i senzor plamene a všechno ok. Včera bufík přes časovač krásně vytopil ne úplně vychladný auto, dneska spustím přímej start a po necelých 2 minutách se bufík zase vypne (viz video). Takže nastartuju, bufík se spustí sám od sebe a funguje, dokud se celý auto nevyhřeje...
Odkaz na video: http://leteckaposta.cz/347621293
Nenapadá někoho něco?
-
Offline
- Příspěvky: 2378
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
- Bydliště: Vrchoslavice
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Vodní pumpa bufíka
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mě napadá slabá baterka. Nemá sílu to celý živit, když nastartuješ, tak se napětí zvýší.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 214
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Me to letos "funguje" taky tak, pri vypnutym motoru buf po chvilce vypne. Pri bezicim motoru uplne v pohode. Myslim, ze je to pumpa, protoze kdyz bezi motor tak vodu tkaci pumpa motorovo a ne bufovo, si myslim.
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Pumpa je také možná. Bufik se přehreje.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé