Je pravda, že už jsem se dozvěděl různé věci, které mi celá léta unikaly, ale toto je novinka.
PREJ - se musí vyndat motor i s převodovkou, aby se udělala spojka......
PREJ - se musí vyndat motor i s převodovkou, aby se udělaly rozvody.....
Ale, aby se musela vyndat převodovka, ze které se přečte štítek, tak to jsem ještě neslyšel
Takže stoupnu si čelem k autu, které má otevřenou kapotu. Posunu se více doprava před takovou tu věc, které se říká převodovka.
Ohnu se dolu a začnu od předu ručkovat mezi hadicemi a kabely po převodovce pomalu dozadu okolo egr ventilu, směrem dál po řadícím bowdenu, a hledám
hliníkový štítek velikosti 6*4 cm.
Pokud je auto vybaveno ztrátovým mazáním, a je převodovka celá zeblitá olejem, tak si vezmu na pomoc hadr, kterým otírám stále dozadu pouze horní
část převodovky a hledám, až najdu. Tam je napsán typ od výrobce, resp. zajímá tě kombinace čísel a písmen AW 55-50, AW 55-51, TF 80 a tak různě.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.