Automatická převodovka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3478
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Automatická převodovka
Dávalo se to do všech P2, takže i do XC90
-
Offline
- Příspěvky: 5577
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Automatická převodovka
Dík,
tak to bude brzy spousta jinak zdravejch devadesátek na díly, co?
Zlatej manuál, já vím, že David mi napíše, že se taky serou a nejsou, ale určitě když se o něj starám, tak vydrží dýl než ten automat
tak to bude brzy spousta jinak zdravejch devadesátek na díly, co?
Zlatej manuál, já vím, že David mi napíše, že se taky serou a nejsou, ale určitě když se o něj starám, tak vydrží dýl než ten automat

-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Automatická převodovka
Díky za vysvětlení

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Automatická převodovka
Proste kdyz vis, tak vis kam. Kdyz ne, tak se to v dnesni dobe nerika. Domysli si asi proc sam.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Automatická převodovka
Nejsem blbý a také neříkám, že to měl psát veřejně.
Více to rozebírat nebudu, ať si to každý dělá jak chce.
Více to rozebírat nebudu, ať si to každý dělá jak chce.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Automatická převodovka
Jenom k tomu nápadu zaměnit AW55 za TF 80.......nelze, a zatím to nikdo nevyřešil.
Jednotka TCM u TF80 neumí komunikovat se starou ECM motoru, zkráceně řečeno. Úkol pro zdatné vývojáře, kteří se nudí.
Nemluvě o hromadě mechanických dílů které jsou odlišné, počínaje věncem startéru, řadící táhlo, kulisa řazení, poloosy, startér, elektrika motorového prostoru, atd. atd.
U AWD navíc jiná úhlovka, jiný kardan......
Dále co se týká identifikačních znaků motoru a následné STK, tak to je každého věc.
Motor má nejen štítek, ale také vyražený kód motoru, a to se na většině STK řeší.
Zbytek nekomentuji.
Jednotka TCM u TF80 neumí komunikovat se starou ECM motoru, zkráceně řečeno. Úkol pro zdatné vývojáře, kteří se nudí.
Nemluvě o hromadě mechanických dílů které jsou odlišné, počínaje věncem startéru, řadící táhlo, kulisa řazení, poloosy, startér, elektrika motorového prostoru, atd. atd.
U AWD navíc jiná úhlovka, jiný kardan......
Dále co se týká identifikačních znaků motoru a následné STK, tak to je každého věc.
Motor má nejen štítek, ale také vyražený kód motoru, a to se na většině STK řeší.
Zbytek nekomentuji.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 3270
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Automatická převodovka
Motor je náhradní díl.
Za posledních 10 let se mi nikdy nestalo, že by technik na STK hledal číslo motoru.
Na STK jezdím několikrát do roka. Volva zná opravdu málokdo. Obzvlášť ty starý.
Já bych se tedy výměny motoru nebál.
U přestavby z automatu na manuál, už je to horší.
I když to není zapsaný v techničáku, tak si aktivní technik může dohledat 1. STK při dovozu (pokud to je dovoz).
Možná by šla přestavba udělat ještě před přihlášením. Tam by se to snad dalo okecat.
Jinak přestavba z AW55 za TF 80 mě už taky napadla. Věřím tomu, že vyřešit by to nějak šlo, ale bylo by to hodně náročný a drahý.
Za posledních 10 let se mi nikdy nestalo, že by technik na STK hledal číslo motoru.
Na STK jezdím několikrát do roka. Volva zná opravdu málokdo. Obzvlášť ty starý.
Já bych se tedy výměny motoru nebál.

U přestavby z automatu na manuál, už je to horší.
I když to není zapsaný v techničáku, tak si aktivní technik může dohledat 1. STK při dovozu (pokud to je dovoz).
Možná by šla přestavba udělat ještě před přihlášením. Tam by se to snad dalo okecat.
Jinak přestavba z AW55 za TF 80 mě už taky napadla. Věřím tomu, že vyřešit by to nějak šlo, ale bylo by to hodně náročný a drahý.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 5729
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Automatická převodovka
Takže nejenom problem v komunikaci, ale i vyměna pulky věci v motoru. No nic zatim auto jezdi, kdyby to nastalo byla by ho škoda. Hlavně vubec nevim co bych misto něj pořidil 

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3478
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Automatická převodovka
zatím by bylo asi nejjednodušší tam plácnout něco z vraku a čekat, jak dlouho to vydrží, zvlášť pokud je člověk schopný si ji vyměnit sám...
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Automatická převodovka
Jednu 55-50 po GO v Itálii tady mám . Motorizace 2.0t
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Vůz: XC70 r.v. 2004
- Bydliště: Město Albrechtice
Automatická převodovka
Doplňuji svůj příspěvek z 3.11. Olej tam prý doléván byl, za běžícího motoru, bez úspěchu. Dále mechanik příteli od dcery řekl, že aby mohl zjistit typ převodovky, musel by sundat motor. Mohl by někdo, prosím, nafotit nebo popsat, kde přesněji se štítek nadchází? Gigy psal, že přímo na převodovce v motorovém prostoru je štítek, tak nevím, zda jde zvenčí na něj vidět, nebo si chce mechanik přivydělat za sundání motoru.
_________________
XC70 D5 AWD D5244T r.v. 2004 stříbrná barva
Škoda Felicia combi 1,3 MPi r.v. 1999 zelená barva
Škoda Octavia combi 1,9 TDi r.v. 2003 modrá
XC70 D5 AWD D5244T r.v. 2004 stříbrná barva
Škoda Felicia combi 1,3 MPi r.v. 1999 zelená barva
Škoda Octavia combi 1,9 TDi r.v. 2003 modrá
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Automatická převodovka
Je pravda, že už jsem se dozvěděl různé věci, které mi celá léta unikaly, ale toto je novinka.
PREJ - se musí vyndat motor i s převodovkou, aby se udělala spojka......
PREJ - se musí vyndat motor i s převodovkou, aby se udělaly rozvody.....
Ale, aby se musela vyndat převodovka, ze které se přečte štítek, tak to jsem ještě neslyšel
Takže stoupnu si čelem k autu, které má otevřenou kapotu. Posunu se více doprava před takovou tu věc, které se říká převodovka.
Ohnu se dolu a začnu od předu ručkovat mezi hadicemi a kabely po převodovce pomalu dozadu okolo egr ventilu, směrem dál po řadícím bowdenu, a hledám hliníkový štítek velikosti 6*4 cm.
Pokud je auto vybaveno ztrátovým mazáním, a je převodovka celá zeblitá olejem, tak si vezmu na pomoc hadr, kterým otírám stále dozadu pouze horní
část převodovky a hledám, až najdu. Tam je napsán typ od výrobce, resp. zajímá tě kombinace čísel a písmen AW 55-50, AW 55-51, TF 80 a tak různě.
PREJ - se musí vyndat motor i s převodovkou, aby se udělala spojka......
PREJ - se musí vyndat motor i s převodovkou, aby se udělaly rozvody.....
Ale, aby se musela vyndat převodovka, ze které se přečte štítek, tak to jsem ještě neslyšel

Takže stoupnu si čelem k autu, které má otevřenou kapotu. Posunu se více doprava před takovou tu věc, které se říká převodovka.
Ohnu se dolu a začnu od předu ručkovat mezi hadicemi a kabely po převodovce pomalu dozadu okolo egr ventilu, směrem dál po řadícím bowdenu, a hledám hliníkový štítek velikosti 6*4 cm.
Pokud je auto vybaveno ztrátovým mazáním, a je převodovka celá zeblitá olejem, tak si vezmu na pomoc hadr, kterým otírám stále dozadu pouze horní
část převodovky a hledám, až najdu. Tam je napsán typ od výrobce, resp. zajímá tě kombinace čísel a písmen AW 55-50, AW 55-51, TF 80 a tak různě.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: Volvo V70
Automatická převodovka
Zdravím, ráda bych požádala o radu. Dopoledne jsem s autem Volvo v70 automat normálně jela.
Odpoledne jsem potřebovala odjet, akorát jsem nastartovala, ale zařadit z "P" nešlo.
Dík za radu.
Odpoledne jsem potřebovala odjet, akorát jsem nastartovala, ale zařadit z "P" nešlo.
Dík za radu.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5295
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Automatická převodovka
Co to je za rok výroby? Ať ti poradíme jak odblokovat
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: Volvo V70
Automatická převodovka
Rok 2002
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Automatická převodovka
Pravděpodobně je rozbitá aretace řadící páky, to je ta věc která se mačká pro změnu z "P" na cokoliv jiného.
Jinak je potřeba splnit podmínky pro vyřazení "P", což je zapnutý klíček zapalování a je nutno stát na brzdě.
V krajním případě by mohl odejít spínač signálu brzdového pedálu, nebo také ještě elektromagnet blokace řadící páky v samotné kulise.
Pokud to prostě nejde, tak se musí sundat boční plasty tunelu, najít co konkrétně blokuje řadící páku, a to mechanicky odmáčknout pro vyřazení "P".
Jinak je potřeba splnit podmínky pro vyřazení "P", což je zapnutý klíček zapalování a je nutno stát na brzdě.
V krajním případě by mohl odejít spínač signálu brzdového pedálu, nebo také ještě elektromagnet blokace řadící páky v samotné kulise.
Pokud to prostě nejde, tak se musí sundat boční plasty tunelu, najít co konkrétně blokuje řadící páku, a to mechanicky odmáčknout pro vyřazení "P".
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: Volvo V70
Automatická převodovka
Měla jsem nastartováno a stala jsem na brzdě..a bohužel nic.
Nedalo mi a ještě jsem se byla podívat pod auto a vespod mokro a něco tam visí..
Jsem zoufalá
Nedalo mi a ještě jsem se byla podívat pod auto a vespod mokro a něco tam visí..
Jsem zoufalá
-
Offline
- Příspěvky: 542
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1
Automatická převodovka
To auto cim mene jezdi, tim vice se sere....
ted volala manzelka, ze ji nejde zaradit zpatecka a ani P. Proste zastavila a slo ji preradit pouze do N.
Automat ale radi normalne, jen proste nemuzes couvat a nemuzes nikde nechat auto, protoze nevyndas klicek a budto by s tim nekdo odjel nebo se vybije baterie.
Do N to jde, pak jde motor i vypnout, ale klicek nevyndam, coz je jasny.
Cim to muze byt? Mechanika v radici pace?
Diky moc
ted volala manzelka, ze ji nejde zaradit zpatecka a ani P. Proste zastavila a slo ji preradit pouze do N.
Automat ale radi normalne, jen proste nemuzes couvat a nemuzes nikde nechat auto, protoze nevyndas klicek a budto by s tim nekdo odjel nebo se vybije baterie.
Do N to jde, pak jde motor i vypnout, ale klicek nevyndam, coz je jasny.
Cim to muze byt? Mechanika v radici pace?
Diky moc
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 3478
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Automatická převodovka
nejspíš nefunguje ten čudlík na řadičce, který odblokuje přerazení do R a P, protože do N to jde i bez něj
pokud ho tedy mačkáte...
pokud ho tedy mačkáte...

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12912
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Automatická převodovka
Mě tohle udělal brzdový spínač, ale obráceně, nešlo vyřadit a podle mě tam P či D nedáš bez brzdy... (když auto neví, že na ní stojíš).
Koukni, jestli svítí brzdovky.
Koukni, jestli svítí brzdovky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 576
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Automatická převodovka
Když jsem měl ten čudl prasklej, tak mi právě šlo přeřazovat i bez něj. Jakmile jsem ho zprovoznil, tak bez zmáčknutí nešlo s pákou hýbat. Je to pojistka proti nechtěnému posunutí páky během jízdy (když by třeba spolujezdkyně hledala něco u řidiče v kalhotech apod.)Tod2 píše: 06 led 2025 15:08 nejspíš nefunguje ten čudlík na řadičce, který odblokuje přerazení do R a P, protože do N to jde i bez něj
pokud ho tedy mačkáte...![]()

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 3478
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Automatická převodovka
J, ale u mne to takhle fungujjen za jízdy, když auto stojí, jde řadit bez brzdy i bez čudliku (myšlenoz N). Jen z P potřebuju brzdu i čudlik.
edit
tak jsem kecal, z N na R to chce čudlík samozřejmě, ale brzdu ne
edit
tak jsem kecal, z N na R to chce čudlík samozřejmě, ale brzdu ne
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12912
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Automatická převodovka
TOD2: nojo, ale ty máš TF80SC? Na V8 s touhle skříní už žádnej čudlik nemam. 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3478
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Automatická převodovka
ne, potenciálně problémový pětikvalt ještě 
55-51
Přidáno za 41 sekund:
předpokládám, že tam má stejný

55-51
Přidáno za 41 sekund:
předpokládám, že tam má stejný
-
Offline
- Příspěvky: 542
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1
Automatická převodovka
Bohuzel jsem nebyl schopen zatim ani zkontrolovat brzd.svetla jakozto voditko pro pripadnej mrtvej brzdovej spinac, pac nejsem doma...
Ale pokud budou svitit, tak se mam pustit do rozebrani saltrpaky? Je potreba neco extra nebo proste tam bude viditelnej mechanickej problem?
Zkusim pak kouknout do VIDy, ale jen jestli je neco "obvykleho", na co se zamerit?
Dik
Přidáno za 25 minut 53 sekund:
...objednal jsem si ten cudl s tyckou, tak snad to bude ono. Neco jsem tu prosvistel na foru, tak snad to nebude nic vaznejsiho. Ale ta rozborka bude asi prdel
Ale pokud budou svitit, tak se mam pustit do rozebrani saltrpaky? Je potreba neco extra nebo proste tam bude viditelnej mechanickej problem?
Zkusim pak kouknout do VIDy, ale jen jestli je neco "obvykleho", na co se zamerit?
Dik
Přidáno za 25 minut 53 sekund:
...objednal jsem si ten cudl s tyckou, tak snad to bude ono. Neco jsem tu prosvistel na foru, tak snad to nebude nic vaznejsiho. Ale ta rozborka bude asi prdel
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé