XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Vůz: xc 70, stribrnozeleny, D5, automat , 06
- Bydliště: Praha 4
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
zdravicko, dle manualu se W rezim u automatu pouziva na rozjezd, pripadne v pomale rychlosti. jake je tady omezeni, at uz rychlostni nebo funkcni? muze nekdo sdelit sve zkusenosti? diky a zdravim
_________________
xc 70, stribrnozeleny, D5, automat , 06
xc 70, stribrnozeleny, D5, automat , 06
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10171
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
pohledej. už se to tu několikrát řešilo i bylo popisováno.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Vůz: xc 70, stribrnozeleny, D5, automat , 06
- Bydliště: Praha 4
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
..hledam hledam a nenachazim:-)
_________________
xc 70, stribrnozeleny, D5, automat , 06
xc 70, stribrnozeleny, D5, automat , 06
-
Offline
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
Srucne:
W = winter = zima, zimni rezim
prevodovka neprenasi tolik tociveho momentu na pohanena kola, aby pohanena kola neztracela adhezi pri rozjezdu
auto nereaguje tolik na "plyn", tudiz idealni na rozjezdy do namrzleho kopce, prujezdy zatacek pod plynem a pod.
staci?
W = winter = zima, zimni rezim
prevodovka neprenasi tolik tociveho momentu na pohanena kola, aby pohanena kola neztracela adhezi pri rozjezdu
auto nereaguje tolik na "plyn", tudiz idealni na rozjezdy do namrzleho kopce, prujezdy zatacek pod plynem a pod.
staci?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
Jinak s Wčkem můžeš jezdit klidně pořád.... není v tom problém. Na zimu do kopců je to dobré.
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Vůz: xc 70, stribrnozeleny, D5, automat , 06
- Bydliště: Praha 4
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
diky panove, jen jsem nevedel, jestli tam neni nejaky omezni(rychlostni) apod. Dneska jsem pripevnil cesky znacky tak to muzu rovnou vyzkouset;-)
_________________
xc 70, stribrnozeleny, D5, automat , 06
xc 70, stribrnozeleny, D5, automat , 06
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
pozor, ne tak docela, na zasnezene a zledovatělé kopce kdyz to klouze tak urcite jo, ale jinak nikoli!Pavel-K píše:Jinak s Wčkem můžeš jezdit klidně pořád.... není v tom problém

Winter mod v D-cku na 4/5 stupnovem automatu zacina radit od 3-jky vys!
Plyn je ospalej, kola neprokluzuji, a na prevodovce je pri stoupani cela ta rozjezdova zatez.. takze s W jenom pres nejaky zavej a pak opet nasadit Economy

..nebo klidne porad radit na suchem asfaltu porad od trojky vys?!.. predpokladam ze nechces aby Ti zavoněla ukuchtena prevodofka

vid. co rika manual.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 756
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
Na zasnezene / vozovce se s tim da jezdit porad. W mod funguje pouze pri D, pokud je zaple sekvencni razeni, tak W nejde zapnout. Jak je zde psano, radi od 3 smerem nahoru na 4 a 5, radi hodne brzo a celkove drzi motor v nizsich otackach, nez D. Rychlost 1 a 2 zaradi pouze pri kickdownu!
info z prirucky S40/V50, prevodovka tusim Aisin AW55-51/SN ...
info z prirucky S40/V50, prevodovka tusim Aisin AW55-51/SN ...
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 1548
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
Zdar pánové
Oživuji toto téma, abych zbytečně nezakládal nové
Mám normální V70 s 5st. automatem a čeká nás první zima. Bydlíme za Prahou, je to sice rovina, ale sněhu tady máme pořád dost a na naši ulici se s odklízením dostanou vždy až tak týden po sněžení
takže ranní výjezd v 10-15 čísle sněhu je běžná věc.
Moje otázka směřuji k užití W režimu - skusím zhrnout poznatky co jsem načerpal v manuálu + tady na fóru, jestli něco chápu blbě tak mě opravte, dík:
- režim W bych používál nejspíš jen při rozjezdu ve sněhu (případně na zledovatělé silnici)
- dá se režim W vypnout normálně za jízdy, třeba když se už probojuji na odklizenou silnici? nebo musím zastavit, a až pak vypnout?
- na běžné rozjezdy třeba na udusaném sněhu, suché silnici za mrazu a pod. bych ho zbytečně nezapínal
- v manuálu píšou, že se dá zapnout jen v režimu D. no a kdybych chtěl couvat na sněhu/ledu, s R to tam nezapnu?
Oživuji toto téma, abych zbytečně nezakládal nové
Mám normální V70 s 5st. automatem a čeká nás první zima. Bydlíme za Prahou, je to sice rovina, ale sněhu tady máme pořád dost a na naši ulici se s odklízením dostanou vždy až tak týden po sněžení

Moje otázka směřuji k užití W režimu - skusím zhrnout poznatky co jsem načerpal v manuálu + tady na fóru, jestli něco chápu blbě tak mě opravte, dík:
- režim W bych používál nejspíš jen při rozjezdu ve sněhu (případně na zledovatělé silnici)
- dá se režim W vypnout normálně za jízdy, třeba když se už probojuji na odklizenou silnici? nebo musím zastavit, a až pak vypnout?
- na běžné rozjezdy třeba na udusaném sněhu, suché silnici za mrazu a pod. bych ho zbytečně nezapínal
- v manuálu píšou, že se dá zapnout jen v režimu D. no a kdybych chtěl couvat na sněhu/ledu, s R to tam nezapnu?
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 281
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
1, normálne ho môžeš používať stále,keď je sneh alebo lad
2,normálne za jazdy
4,pri cúvaní funguješ ako škodovka,nie?
2,normálne za jazdy
4,pri cúvaní funguješ ako škodovka,nie?
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
Hezké přirovnání - jako škodovka )))) Zřejmě etalon zimního vozu 

-
Offline
- Příspěvky: 1548
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
Jasně, Škodovka 120 a spol, na to jsem už úplně zapoměl
Teď když jsi vzpomenu jak se v té době jezdilo - žádné zimní gumy, žádné asistenty rozjezdu/břždění/EPS, žádné posilovače řízení - a projeli jsme vždy a všude

Teď když jsi vzpomenu jak se v té době jezdilo - žádné zimní gumy, žádné asistenty rozjezdu/břždění/EPS, žádné posilovače řízení - a projeli jsme vždy a všude

_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
co si vzpominam tak jsem po dedovi zdedil na Kilku celoročky, a az tak ruzovy to s ni na kopcích vzdy nebylo, hlavne teda tesne pod vrcholem, kdyz ji dosla zotrvacnost a chtelo to nekoho posadit na kufrKuko28 píše:Jasně, Škodovka 120 a spol, na to jsem už úplně zapoměl![]()
Teď když jsi vzpomenu jak se v té době jezdilo - žádné zimní gumy, žádné asistenty rozjezdu/břždění/EPS, žádné posilovače řízení - a projeli jsme vždy a všude


-
Offline
- Příspěvky: 1548
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
to St.Andy
ale nakonec si nastartoval a projel že? A to se počítá
Jasně, teď už jsou to spíš nostalgické vzpomínky, přece jen "užovka" 120L, po bouračce upgradovaná na mix rozšířené 120L s kulatými světly vepředu a horizontálně protáhlými z po F/L verze vzadu, byla první vůz na kterém jsem se učil řídit. Že se tam furt sr**y dokola ty samé věci, v létě jsme každou chvíli dolévali vodu do chladiče, zařadit rychlost napoprvé bylo na medaily a pod. je, z dnešního pohledu, už jen úsměvná vzpomínka.
ale nakonec si nastartoval a projel že? A to se počítá

Jasně, teď už jsou to spíš nostalgické vzpomínky, přece jen "užovka" 120L, po bouračce upgradovaná na mix rozšířené 120L s kulatými světly vepředu a horizontálně protáhlými z po F/L verze vzadu, byla první vůz na kterém jsem se učil řídit. Že se tam furt sr**y dokola ty samé věci, v létě jsme každou chvíli dolévali vodu do chladiče, zařadit rychlost napoprvé bylo na medaily a pod. je, z dnešního pohledu, už jen úsměvná vzpomínka.

_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12511
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
OT: mě fascinuje jak všichni vzpomínáte, jaký to bylo hrozný, ale nikoho nenapadne, že kdybyste do šáde rvali tytéž prachy do servízu jako do aut teď (samozřejmě poměrově k tehdejším prům. příjmu), tak by to taky bylo o něčem jinym...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1548
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
tam peníze nepomáhali - špatné konstrukční řešení, prostě dookola ty samé problémy. Já si to už nepamatuji, ale vím že známy, nějaký opravář se prostě pravidelně jednou za rok/dva roky u nás objevil, něco vymontoval, opravil, namontoval zpět a čau za rok znova
nebo to chlazení - já nevím, jestli to bylo termostatem nebo něčím jiným, ale 4 z 5 lidí co se s nima bavíme o starých 120tkách tak taky v létě stávali na krajnici a dolívali vodu

nebo to chlazení - já nevím, jestli to bylo termostatem nebo něčím jiným, ale 4 z 5 lidí co se s nima bavíme o starých 120tkách tak taky v létě stávali na krajnici a dolívali vodu

_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13009
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
Já teda nevím co jste s těma šádema dělali, ale já měl akorát jednou v zimě problém se zamrzlým chladičem a jinak nic, Měnil jsem spotřebák (brzdy, olej, svíčky, řemeny) a jinak nic. Nastartoval jsem to vždycky, někdy teda až napodruhý, ale odjel jsem vždycky. Od baráku se dostat taky nebyl problém. A to jsem měl Š100, Š105 užovka, 2x Š110R a dvě tátovi Š120 LS. Když to stálo déle jak týden tak jsem preventivně před startem nacucnul páčkou benzín, ale nějaké vysušování víčka rozdělovače apod. to neznám. Třeba jsem měl jenom štěstí.



_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc90 D5 151kw
- Bydliště: Praha
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
Použiju tohle téma a zeptám se, dá nebo může se u automatu bez sekvenčního řazení bez zastavení řadit např, z 4 na D, 3 na D atd. ? Děkuji Za odpověď. Jarda
_________________
Volvo V 70II AWD 147kw
bylo: Volvo 850 2,4 20V 1993 Volvo 360 1,4 Volvo 340 1,4 Volvo 440 1,8
Volvo V 70II AWD 147kw
bylo: Volvo 850 2,4 20V 1993 Volvo 360 1,4 Volvo 340 1,4 Volvo 440 1,8
-
Offline
- Příspěvky: 781
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
ano D>4>3>2>L a obracene muzes za jizdy.Jarda333 píše:Použiju tohle téma a zeptám se, dá nebo může se u automatu bez sekvenčního řazení bez zastavení řadit např, z 4 na D, 3 na D atd. ? Děkuji Za odpověď. Jarda
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
muze, ale nemachni tam z D hned L - to by se otackam a skrini nelibilo 
btw mas to i v navodu, treba sjezd dlouhych tahlych kopcu - abys nemusel stat porad na brzde, das tam za 4, nebo za 3 a brzdis motorem

btw mas to i v navodu, treba sjezd dlouhych tahlych kopcu - abys nemusel stat porad na brzde, das tam za 4, nebo za 3 a brzdis motorem

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc90 D5 151kw
- Bydliště: Praha
XC 70 automat a W rezim (rv 2006)
děkuji oběma za radu, šlo mi právě o jízdu v kopcích, přejezdy horských sedel... zda je možné za jízdy když už není třeba brzdit motorem dát D tředa s té trojky. Teď už půjde jen o to, nešlápnout si přitom levou nohou na brzduwickey píše:muze, ale nemachni tam z D hned L - to by se otackam a skrini nelibilo
btw mas to i v navodu, treba sjezd dlouhych tahlych kopcu - abys nemusel stat porad na brzde, das tam za 4, nebo za 3 a brzdis motorem

_________________
Volvo V 70II AWD 147kw
bylo: Volvo 850 2,4 20V 1993 Volvo 360 1,4 Volvo 340 1,4 Volvo 440 1,8
Volvo V 70II AWD 147kw
bylo: Volvo 850 2,4 20V 1993 Volvo 360 1,4 Volvo 340 1,4 Volvo 440 1,8