XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 36
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: xc 70, striBrnozeleny, D5, automat , 06
Bydliště: Praha 4

#1 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od silversurfer »

zdravicko, dle manualu se W rezim u automatu pouziva na rozjezd, pripadne v pomale rychlosti. jake je tady omezeni, at uz rychlostni nebo funkcni? muze nekdo sdelit sve zkusenosti? diky a zdravim
_________________
xc 70, stribrnozeleny, D5, automat , 06

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od hajnej »

pohledej. už se to tu několikrát řešilo i bylo popisováno.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 36
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: xc 70, striBrnozeleny, D5, automat , 06
Bydliště: Praha 4

#3 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od silversurfer »

..hledam hledam a nenachazim:-)
_________________
xc 70, stribrnozeleny, D5, automat , 06

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#4 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Srucne:
W = winter = zima, zimni rezim
prevodovka neprenasi tolik tociveho momentu na pohanena kola, aby pohanena kola neztracela adhezi pri rozjezdu
auto nereaguje tolik na "plyn", tudiz idealni na rozjezdy do namrzleho kopce, prujezdy zatacek pod plynem a pod.

staci?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 133
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín

#5 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od Pavel-K »

Jinak s Wčkem můžeš jezdit klidně pořád.... není v tom problém. Na zimu do kopců je to dobré.
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 36
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: xc 70, striBrnozeleny, D5, automat , 06
Bydliště: Praha 4

#6 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od silversurfer »

diky panove, jen jsem nevedel, jestli tam neni nejaky omezni(rychlostni) apod. Dneska jsem pripevnil cesky znacky tak to muzu rovnou vyzkouset;-)
_________________
xc 70, stribrnozeleny, D5, automat , 06

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#7 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od st_Andy »

Pavel-K píše:Jinak s Wčkem můžeš jezdit klidně pořád.... není v tom problém
pozor, ne tak docela, na zasnezene a zledovatělé kopce kdyz to klouze tak urcite jo, ale jinak nikoli! :no:

Winter mod v D-cku na 4/5 stupnovem automatu zacina radit od 3-jky vys!
Plyn je ospalej, kola neprokluzuji, a na prevodovce je pri stoupani cela ta rozjezdova zatez.. takze s W jenom pres nejaky zavej a pak opet nasadit Economy :wink:

..nebo klidne porad radit na suchem asfaltu porad od trojky vys?!.. predpokladam ze nechces aby Ti zavoněla ukuchtena prevodofka :D yo, a uz se to tu fakt resilo..


vid. co rika manual.
Přílohy
wINTER moDE.JPG
wINTER moDE.JPG (22.75 KiB) Zobrazeno 1250 x

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 500
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#8 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od flaksy »

Na zasnezene / vozovce se s tim da jezdit porad. W mod funguje pouze pri D, pokud je zaple sekvencni razeni, tak W nejde zapnout. Jak je zde psano, radi od 3 smerem nahoru na 4 a 5, radi hodne brzo a celkove drzi motor v nizsich otackach, nez D. Rychlost 1 a 2 zaradi pouze pri kickdownu!

info z prirucky S40/V50, prevodovka tusim Aisin AW55-51/SN ...
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#9 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od Kuko28 »

Zdar pánové

Oživuji toto téma, abych zbytečně nezakládal nové

Mám normální V70 s 5st. automatem a čeká nás první zima. Bydlíme za Prahou, je to sice rovina, ale sněhu tady máme pořád dost a na naši ulici se s odklízením dostanou vždy až tak týden po sněžení :D takže ranní výjezd v 10-15 čísle sněhu je běžná věc.

Moje otázka směřuji k užití W režimu - skusím zhrnout poznatky co jsem načerpal v manuálu + tady na fóru, jestli něco chápu blbě tak mě opravte, dík:

- režim W bych používál nejspíš jen při rozjezdu ve sněhu (případně na zledovatělé silnici)
- dá se režim W vypnout normálně za jízdy, třeba když se už probojuji na odklizenou silnici? nebo musím zastavit, a až pak vypnout?
- na běžné rozjezdy třeba na udusaném sněhu, suché silnici za mrazu a pod. bych ho zbytečně nezapínal
- v manuálu píšou, že se dá zapnout jen v režimu D. no a kdybych chtěl couvat na sněhu/ledu, s R to tam nezapnu?
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 239
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
Bydliště: Handlová, Slovensko

#10 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od Ortový »

1, normálne ho môžeš používať stále,keď je sneh alebo lad
2,normálne za jazdy
4,pri cúvaní funguješ ako škodovka,nie?
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 184
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň

#11 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od TUNER »

Hezké přirovnání - jako škodovka )))) Zřejmě etalon zimního vozu ;-)
_________________
Můj mazel je Škoda 130 1,8T.....ostatní je druhořadý.....
XC 70 - OCEAN RACE - 2,4T + LPG - MAN - 2002
Obrázek

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#12 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od Kuko28 »

Jasně, Škodovka 120 a spol, na to jsem už úplně zapoměl :good:

Teď když jsi vzpomenu jak se v té době jezdilo - žádné zimní gumy, žádné asistenty rozjezdu/břždění/EPS, žádné posilovače řízení - a projeli jsme vždy a všude :ROFL:
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#13 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od st_Andy »

Kuko28 píše:Jasně, Škodovka 120 a spol, na to jsem už úplně zapoměl :good:
Teď když jsi vzpomenu jak se v té době jezdilo - žádné zimní gumy, žádné asistenty rozjezdu/břždění/EPS, žádné posilovače řízení - a projeli jsme vždy a všude :ROFL:
co si vzpominam tak jsem po dedovi zdedil na Kilku celoročky, a az tak ruzovy to s ni na kopcích vzdy nebylo, hlavne teda tesne pod vrcholem, kdyz ji dosla zotrvacnost a chtelo to nekoho posadit na kufr :D A kdyz zacal snih tat, a z mlhy chcat, tak to jsem susil palec rozdelovace permanentne a modlil se at chytne.. vzdy a vsude :twisted:

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#14 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od Kuko28 »

to St.Andy

ale nakonec si nastartoval a projel že? A to se počítá :D

Jasně, teď už jsou to spíš nostalgické vzpomínky, přece jen "užovka" 120L, po bouračce upgradovaná na mix rozšířené 120L s kulatými světly vepředu a horizontálně protáhlými z po F/L verze vzadu, byla první vůz na kterém jsem se učil řídit. Že se tam furt sr**y dokola ty samé věci, v létě jsme každou chvíli dolévali vodu do chladiče, zařadit rychlost napoprvé bylo na medaily a pod. je, z dnešního pohledu, už jen úsměvná vzpomínka. :pardon:
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#15 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od Urvanej »

OT: mě fascinuje jak všichni vzpomínáte, jaký to bylo hrozný, ale nikoho nenapadne, že kdybyste do šáde rvali tytéž prachy do servízu jako do aut teď (samozřejmě poměrově k tehdejším prům. příjmu), tak by to taky bylo o něčem jinym...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#16 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od Kuko28 »

tam peníze nepomáhali - špatné konstrukční řešení, prostě dookola ty samé problémy. Já si to už nepamatuji, ale vím že známy, nějaký opravář se prostě pravidelně jednou za rok/dva roky u nás objevil, něco vymontoval, opravil, namontoval zpět a čau za rok znova :D

nebo to chlazení - já nevím, jestli to bylo termostatem nebo něčím jiným, ale 4 z 5 lidí co se s nima bavíme o starých 120tkách tak taky v létě stávali na krajnici a dolívali vodu 8)
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#17 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od raolsa »

Já teda nevím co jste s těma šádema dělali, ale já měl akorát jednou v zimě problém se zamrzlým chladičem a jinak nic, Měnil jsem spotřebák (brzdy, olej, svíčky, řemeny) a jinak nic. Nastartoval jsem to vždycky, někdy teda až napodruhý, ale odjel jsem vždycky. Od baráku se dostat taky nebyl problém. A to jsem měl Š100, Š105 užovka, 2x Š110R a dvě tátovi Š120 LS. Když to stálo déle jak týden tak jsem preventivně před startem nacucnul páčkou benzín, ale nějaké vysušování víčka rozdělovače apod. to neznám. Třeba jsem měl jenom štěstí. :D :oops:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 40
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: xc90 D5 151kw
Bydliště: Praha

#18 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od Jarda333 »

Použiju tohle téma a zeptám se, dá nebo může se u automatu bez sekvenčního řazení bez zastavení řadit např, z 4 na D, 3 na D atd. ? Děkuji Za odpověď. Jarda
_________________
Volvo V 70II AWD 147kw
bylo: Volvo 850 2,4 20V 1993 Volvo 360 1,4 Volvo 340 1,4 Volvo 440 1,8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 753
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Vůz: S60 B5244S Geartronic

#19 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od dan2 »

Jarda333 píše:Použiju tohle téma a zeptám se, dá nebo může se u automatu bez sekvenčního řazení bez zastavení řadit např, z 4 na D, 3 na D atd. ? Děkuji Za odpověď. Jarda
ano D>4>3>2>L a obracene muzes za jizdy.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#20 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od wickey »

muze, ale nemachni tam z D hned L - to by se otackam a skrini nelibilo :)

btw mas to i v navodu, treba sjezd dlouhych tahlych kopcu - abys nemusel stat porad na brzde, das tam za 4, nebo za 3 a brzdis motorem :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 40
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: xc90 D5 151kw
Bydliště: Praha

#21 XC 70 automat a W rezim (rv 2006)

Příspěvek od Jarda333 »

wickey píše:muze, ale nemachni tam z D hned L - to by se otackam a skrini nelibilo :)

btw mas to i v navodu, treba sjezd dlouhych tahlych kopcu - abys nemusel stat porad na brzde, das tam za 4, nebo za 3 a brzdis motorem :)
děkuji oběma za radu, šlo mi právě o jízdu v kopcích, přejezdy horských sedel... zda je možné za jízdy když už není třeba brzdit motorem dát D tředa s té trojky. Teď už půjde jen o to, nešlápnout si přitom levou nohou na brzdu :-))
_________________
Volvo V 70II AWD 147kw
bylo: Volvo 850 2,4 20V 1993 Volvo 360 1,4 Volvo 340 1,4 Volvo 440 1,8
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“