Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Takze by se mely po zvednuti na heveru tocit vsechny kola. Nekde jsem to videl, ale uz to nemuzu najit. Ted je otazka jestli treba vadne AWD by ve vzduchu tocila vsechna kola, ale po dosednuti na zem by je uz netocilo bo by nemelo uz silu. Jak by to bylo v luftě, tak prece jenom ta vaha na tech kolach neni zadna.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jeste mam dotaz k motorum. Naftova verze 120kw, do kdy nemaji tyto motory ten filtr pevnych castic? Vedel by nekdo?
-
Offline
- Příspěvky: 3257
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Každej má jiné priority, ale 120kw na 2 tunovou svini s vysokym čelnim odporem je docela málo. On je ten dehet sice pocitově
ze začátku silák, ale "za městem" brzo vadne a od 120km/h je z toho jen trochu svižnější dodávka
ze začátku silák, ale "za městem" brzo vadne a od 120km/h je z toho jen trochu svižnější dodávka
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je mi to jasne, ale benzinovy V8 by bylo na me se spotrebou asi moc. Jiny benzin asi nema smysl, uzrany by byl skoro stejne a vykon jinde.
Stejne posledni dobou zjistuji, ze mam radsi klidnejsi jizdu.
Stejne posledni dobou zjistuji, ze mam radsi klidnejsi jizdu.
-
Offline
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
DPF je někdy od 06
černý kryt motoru bez DPF, šedý kryt s DPF
černý kryt motoru bez DPF, šedý kryt s DPF
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13006
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je jedno která generace Haldexu, ale u všech platí, že když ti někdo zablokuje přední kola (třeba tak, že ho posadíš do kabiny a bude ti na heveru šlapat na brzdu s vypnutým klíčkem) tak nesmí jít otočit kardanem.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: SAAB 9-5 Aero, Alfa Romeo GT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/18022984?goFrom=list
Zdravím všechny, jak je na tom tento model se spolehlivosti a všeobecně na co si dát pozor? S volvem nemám absolutně žádné zkušenosti. Koupil jsem si chatu která potřebuje rekonstrukci a jezdí se tam kilometr lesem. Bohužel žádné auto které mám není zrovna pracovní. Děkuji
Zdravím všechny, jak je na tom tento model se spolehlivosti a všeobecně na co si dát pozor? S volvem nemám absolutně žádné zkušenosti. Koupil jsem si chatu která potřebuje rekonstrukci a jezdí se tam kilometr lesem. Bohužel žádné auto které mám není zrovna pracovní. Děkuji
-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hlavně si dát pozor, jestli tlačí zadek. Tam je myslím ještě viscospojka, že?
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: SAAB 9-5 Aero, Alfa Romeo GT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Údajně byla dělaná. Spíš mě zajímá jak ten motor snáší plyn atd. Jak říkám, vůbec nevím jak na tom jsou Volva se spolehlivosti. Párkrát jsem jel v xc90 a jizdne byla suprova 

-
Offline
- Příspěvky: 176
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Xc90 V8 2008
- Bydliště: Turnov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Už se tu jednou řešila.je to šrot 

_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive
Volvo XC90 V8 2008 Executive
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Summum
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, neznáte někdo tohle auto https://auto.bazos.cz/inzerat/98347550/Volvo-XC90-D5-136kw-servisni-knizka-hezky-stav.php
Řekl bych že to nabízí stejný překupník co neustále mění čísla a v každým inzerátu je že prodává kvůli nové XC 90, pak že používá S80, že to prodává jeho paní která si koupila XC60 atd.
U všech aut je že jsou po servisu, výměnách atd..
Jeho telefonní čísla 608119320 , 608119430, 608573630 k tomu je https://auto.bazos.cz/inzerat/98327355/Volvo-XC90.php , a další. Mám je poznamenané u vytisknutých inzerátů. Nyní tel. 608081896
Neznáte někdo?
Řekl bych že to nabízí stejný překupník co neustále mění čísla a v každým inzerátu je že prodává kvůli nové XC 90, pak že používá S80, že to prodává jeho paní která si koupila XC60 atd.
U všech aut je že jsou po servisu, výměnách atd..
Jeho telefonní čísla 608119320 , 608119430, 608573630 k tomu je https://auto.bazos.cz/inzerat/98327355/Volvo-XC90.php , a další. Mám je poznamenané u vytisknutých inzerátů. Nyní tel. 608081896
Neznáte někdo?
Naposledy upravil(a) biimbo dne 15 pro 2018 08:09, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13006
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Řekl bych, že to bude klasická "plošina", neboli podvodník. Už z toho jak píše.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: Snad bude xc70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dobrý den přeji vespolek. Jsem tu úplně nový, i když se mi Volva vždy líbila, nikdy jsem se blíže nezajímal. Až teď. Hledám tahouna pro karavan o celkové hmotnosti téměř 1600kg a jako dobrá možnost mi přišlo Xc70. Rozdělím otázku na dvě části. Jednak obecně jak vhodný to je tahoun z hlediska přeci jen většího zadního převisu a automatické převodovky. Taháte s D5 v automatu? A pokud je XC70 dobrá volba, jaký názor byste měli na tohle konkrétní auto? Jsem laik nejen ve věci Volva, ale i celkově ohledně aut jsem jen mírně poučený a tedy pro bazarníka vítaný koloušek, tím spíš, že jsem se do toho auta asi zamiloval... Ale všiml jsem si, že v inzerátu je 120kW a podle VIN 136kW.
https://www.emilfreyselect.cz/ojete-vozy/detail-vozu/volvo/xc70/kombi/24-d5-120kw-awd/id26/16845
Dokázali byste mě instantly proškolit jak postupovat?
Díky.
https://www.emilfreyselect.cz/ojete-vozy/detail-vozu/volvo/xc70/kombi/24-d5-120kw-awd/id26/16845
Dokázali byste mě instantly proškolit jak postupovat?
Díky.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13006
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Otázka zní jak často by jsi ten karavan tahal. Pokud častěji, tak bych se spíše poohlédnul po manuálu. Ale jestli 2-3x ročně tak by to automatu tak vadit nemělo.
Jinak se zaměřit na stav oleje v automatu, jestli byl měněn (max po 60 kkm) a jakou má barvu a zda nesmrdí po spálenině. Automat nesmí kopat ani po delší jízdě.
Dále jestli funguje AWD, odchází tzv. tisícihrany, což je spojovací díl mezi převodovkou a úhlovkou (to je část která přenáší točivý moment na kardan).
Jinak běžné věci, úniky všeho možného, funkčnost všech částí, divné zvuky od podvozku, apod...
Auto by mohlo mít bufík, tak se zaměřit jestli funguje.
Na nákup sebou by to chtělo někoho s origo diagnostikou a alespoň pár zkušenostma.
Jinak tento konkrétní kousek je celkem bez výbavy, ani výhřev seslí nemá, v té kůži by to v zimě nebyla žádná hitparáda, ale pro nenáročného uživatele by to mohlo stačit.
Jinak se zaměřit na stav oleje v automatu, jestli byl měněn (max po 60 kkm) a jakou má barvu a zda nesmrdí po spálenině. Automat nesmí kopat ani po delší jízdě.
Dále jestli funguje AWD, odchází tzv. tisícihrany, což je spojovací díl mezi převodovkou a úhlovkou (to je část která přenáší točivý moment na kardan).
Jinak běžné věci, úniky všeho možného, funkčnost všech částí, divné zvuky od podvozku, apod...
Auto by mohlo mít bufík, tak se zaměřit jestli funguje.
Na nákup sebou by to chtělo někoho s origo diagnostikou a alespoň pár zkušenostma.
Jinak tento konkrétní kousek je celkem bez výbavy, ani výhřev seslí nemá, v té kůži by to v zimě nebyla žádná hitparáda, ale pro nenáročného uživatele by to mohlo stačit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vitej a hlavně nespěchej.ScooterMarty píše:Dobrý den přeji vespolek. Jsem tu úplně nový, i když se mi Volva vždy líbila, nikdy jsem se blíže nezajímal. Až teď. Hledám tahouna pro karavan o celkové hmotnosti téměř 1600kg a jako dobrá možnost mi přišlo Xc70. Rozdělím otázku na dvě části. Jednak obecně jak vhodný to je tahoun z hlediska přeci jen většího zadního převisu a automatické převodovky. Taháte s D5 v automatu? A pokud je XC70 dobrá volba, jaký názor byste měli na tohle konkrétní auto? Jsem laik nejen ve věci Volva, ale i celkově ohledně aut jsem jen mírně poučený a tedy pro bazarníka vítaný koloušek, tím spíš, že jsem se do toho auta asi zamiloval... Ale všiml jsem si, že v inzerátu je 120kW a podle VIN 136kW.
https://www.emilfreyselect.cz/ojete-vozy/detail-vozu/volvo/xc70/kombi/24-d5-120kw-awd/id26/16845
Dokázali byste mě instantly proškolit jak postupovat?
Díky.
1. tahání přívěsu s automatem je vesměs samostatný obor. Vlastně celkově automat je obor. Takže první problém je v tom, že ojetý automat pro následné tahání přívěsů by měl mít prokazatelnou servisní historii nebo malý nájezd. Dále by bylo fajn doplnit automat o přídavný chladič při pravidelném tahání (někde se to tady řešilo).
2. Ke konkrétnímu vozu...auto je softwarově naladěné na 120kw kvůli daním v Belgii. Origo je motor 136kw. Je zajímavé, že auto nemá vyhřívané sedačky. V kombinaci s kůži to není úplně ideální a bude tě v zimě dost studit. Dále je dobré zajímat se o přítomnost příhřevu motoru resp. nezávislého topení, na které se dá jednoduše dohráním softwaru příhřev povýšit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pokud nemá výhřev sedaček, nebude tam ani bufík. V zimě to začne topit tak po dvaceti kilometrech.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: Snad bude xc70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pánové děkuji vám všem. Asi jsem potřeboval se trochu uklidnit, podívat se na to střízlivě. Bylo by to mimo moje ekonomické možnosti. Běžné osobní auto mám a čistě na tahání karavanu budu muset hledat v jiných vodách...
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ano - mohu potrvrdit, že kód motoru je D5244T4 - viz ta zvýrazněná "71": YV1SZ714671280097 -- takže prodávající ani nedokáže opsat údaj z TP a zbytečně odrazuje kupujícíScooterMarty píše:...v inzerátu je 120kW a podle VIN 136kW.

A ano - ve stejném železe (šedý kryt motoru = DPF) jezdila i verze 120kW ("69" kód: D5244T5) a 93kW ("81" kód: D5244T7 - ta nejčastěji v S60) - v platformě P2. V prvních ročnících také v P3 (ale tam tuším jen 120/136kW). Vše zcela identické železo - shodně čipovatelné na pěkných a stále bezpečných 160kW/460Nm.
Poslední XC90 jezdily z fabriky s verzí "30" D5244T18 150kW/420Nm.
Dále se stejný motor byť jen zřídka vyskytoval v P1 jako "77" D5244T8 - 130kW, "78" D5244T9 - 120kW a "86" D5244T13 rovněž 132kW.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
V jakých vodách?ScooterMarty píše:a čistě na tahání karavanu budu muset hledat v jiných vodách...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: Snad bude xc70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hajnej neboj, já koukám na obrázek v tvém profilu a slintám. Ale asi to budu směřovat k dodávce. Offroad resp. SUV nechci a dodávka mi připadá jako dobrá volba z pohledu cena / užitná hodnota.hajnej píše:V jakých vodách?ScooterMarty píše:a čistě na tahání karavanu budu muset hledat v jiných vodách...
Jsem ujetý na starší pohodlná auta a klidnou jízdu (jako osobák mam Xantii v automatu), proto jsem se asi do toho XC zamiloval. Ale když si udělám radost za 200-250 litrů, budu na dně a když se mi ta radost rozsype, můžu se jít klouzat. Když koupím Transita za 100 získám užitečné auto a když se rozsype, budu mít rezervy...
Vím, že Transit a XC jsou jiné galaxie, ale účel to splní...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13006
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak si kup XC za 100, dalších cca 50-100 do toho nasyp a budeš vědět, že je to v cajku. 

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdar kolegové. Nebyl se náhodou někdo podívat na tohle?:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/18060250?goFrom=list
Když jsem projel VINko googlem. Tak to asi cestovalo po bazarech.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/18060250?goFrom=list
Když jsem projel VINko googlem. Tak to asi cestovalo po bazarech.
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak už nic...
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Kolegové dotaz, koukám po xc90. V rámci ojetiny. Je spolehlivější verze 120kw nebo to vyjde na stejno vůči 136kw.. (bez ohledu na dpf)
-
Offline
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak dpf motor má navíc vířivé klapky sání, které můžou časem zlobit, jinak jsou to spolehlivé motory
asi bych dnes volil verzi s dpf, vzhledem k ekoterorizmu...
asi bych dnes volil verzi s dpf, vzhledem k ekoterorizmu...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé