Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5275
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=70241 ?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=70041 - Možná už je prodané.
https://auto.bazos.cz/inzerat/110606329/volvo-xc70-d5-120kw-2004-awd-4x4-cross-country.php
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=70041 - Možná už je prodané.
https://auto.bazos.cz/inzerat/110606329/volvo-xc70-d5-120kw-2004-awd-4x4-cross-country.php
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: S60 D5 03' + 940 B200FT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
zatím díky, budu se dívat po XC70, případně po Vitarách. Taky jsem si myslel že XC90 je do 100k nereálné.
tohle vypadá slušně
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A co outlander od micky?
-
Offline
- Příspěvky: 5275
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj všem, jsem tu nový a zvažuji koupi S80 D5 136kw r.v 2008 s najezdem 120000Km v automatu auto je opravdu v perfektním stavu motor má super zvuk ale převodovka při vytočeni motoru do vyšších otáček při přeřazení neuvěřitelně škubne nevíte čím to může být s autem se moc nejezdí.
Předem děkuji za rady
Předem děkuji za rady
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A dělá to za studena, či za tepla? Mimochodem těch 120000km bude na 90% nereálných...Dawo píše:Ahoj všem, jsem tu nový a zvažuji koupi S80 D5 136kw r.v 2008 s najezdem 120000Km v automatu auto je opravdu v perfektním stavu motor má super zvuk ale převodovka při vytočeni motoru do vyšších otáček při přeřazení neuvěřitelně škubne nevíte čím to může být s autem se moc nejezdí.
Předem děkuji za rady
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Za tepla za studena jsem tomu nedával , je to kupované v Česku a měl to jeden majitel se serviskou ale taky se mě to zdá dost málo ale i vnitřek je opravdu top.
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: Citroen C4 Cactus
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím pánové, je tohle úplná pitomost nebo má cenu o tom uvažovat? Díky Lengy
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/18535392?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/18535392?goFrom=list
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A proč by ne? Tedy v případě, že je vyřešeno ojniční ložisko nebo jak se to jmenuje.lengy60 píše:Zdravím pánové, je tohle úplná pitomost nebo má cenu o tom uvažovat? Díky Lengy
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/18535392?goFrom=list
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: Citroen C4 Cactus
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tedy snad by se mělo případně jednat o ložisko vyvažovací hřídele.Tedy to jsem si zase vymyslel věc. Ale díky.
-
Offline
- Příspěvky: 435
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ložisko by sa hádam už prejavilo po 13 rokoch a 290 tis km...hajnej píše:A proč by ne? Tedy v případě, že je vyřešeno ojniční ložisko nebo jak se to jmenuje.lengy60 píše:Zdravím pánové, je tohle úplná pitomost nebo má cenu o tom uvažovat? Díky Lengy
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/18535392?goFrom=list
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím chlapi
Priateľka uvažuje nad kúpou Volvo s60 2,4i 125 kW rok 2004, najazdených 380 000 km.
Vie mi niekto poradiť prosím, hlavne mi ide o motor.
V akom bývajú stave tieto motory pri nájazde okolo 400 000?
Je to motor bez turba?
Aká je približná spotreba (reálne, nie počítačová)? Dá sa s tým aspoň v lete dostať pod 8 litrov?
Má tento motor filter pevných častíc DPF alebo len katalizátor? Ak má filter pevných častíc ako sa regeneruje, a ako sa vlastne dá zistiť či ho voz má? Je to zapísané v techničáku?
ďakujem za odpovede, zajtra by som mal ísť na obhliadku
Priateľka uvažuje nad kúpou Volvo s60 2,4i 125 kW rok 2004, najazdených 380 000 km.
Vie mi niekto poradiť prosím, hlavne mi ide o motor.
V akom bývajú stave tieto motory pri nájazde okolo 400 000?
Je to motor bez turba?
Aká je približná spotreba (reálne, nie počítačová)? Dá sa s tým aspoň v lete dostať pod 8 litrov?
Má tento motor filter pevných častíc DPF alebo len katalizátor? Ak má filter pevných častíc ako sa regeneruje, a ako sa vlastne dá zistiť či ho voz má? Je to zapísané v techničáku?
ďakujem za odpovede, zajtra by som mal ísť na obhliadku
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Se vší úctou, jestli se ptáš na konkrétní auto tak by člověk předpokládal, že sis nastudoval alespoň základní charakteristiky. Ale ty motáš benzín a k tomu DPF. Nemám sílu odpovídat na takový typ dotazu.0ndro píše:Zdravím chlapi
Priateľka uvažuje nad kúpou Volvo s60 2,4i 125 kW rok 2004, najazdených 380 000 km.
Vie mi niekto poradiť prosím, hlavne mi ide o motor.
V akom bývajú stave tieto motory pri nájazde okolo 400 000?
Je to motor bez turba?
Aká je približná spotreba (reálne, nie počítačová)? Dá sa s tým aspoň v lete dostať pod 8 litrov?
Má tento motor filter pevných častíc DPF alebo len katalizátor? Ak má filter pevných častíc ako sa regeneruje, a ako sa vlastne dá zistiť či ho voz má? Je to zapísané v techničáku?
ďakujem za odpovede, zajtra by som mal ísť na obhliadku
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to benzíňák bez turba s katalizátorem.
Motor je relativně bezporuchový, odchází pouze spotřebák - cívky, svíčky, lambdy.
Při tomhle nájezdu už možná bude na pořadu dne i těsnění pod hlavou.
Spotřeba závisí na jízdním stylu, ale počítej spíše nad těch 8.
Motor je relativně bezporuchový, odchází pouze spotřebák - cívky, svíčky, lambdy.
Při tomhle nájezdu už možná bude na pořadu dne i těsnění pod hlavou.
Spotřeba závisí na jízdním stylu, ale počítej spíše nad těch 8.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
[/quote]Se vší úctou, jestli se ptáš na konkrétní auto tak by člověk předpokládal, že sis nastudoval alespoň základní charakteristiky. Ale ty motáš benzín a k tomu DPF. Nemám sílu odpovídat na takový typ dotazu.[/quote]
Pri všetkej úcte pán hajnej, ale počtom slov ktoré ste napísali by sa kludne dali obsiahnuť nejaké užitočné informácie o aute.
raolsa- ďakujem za stručnú odpoveď, ak na motore ešte nebola žiadna údržba zrejme môže brať aj olej cez simeringy na ventiloch však?
Ešte k tomu mám poslednú otázku ( nakoľko moje skúsenosti s benzínom sú obmedzené ) čo a ako skontrolovať veľmi všeobecne,chápem že všetky závady sa odhaliť nedajú.
1.Teda ak je motor v poriadku, za studena nedymí, len parí (bielo) para na normálny jav .A pri zohriatom motore nedymí vôbec.Koncovka výfuku je čistá.Správne?
2.Ak motor žerie olej, tak pri zohriatom motore dymí šedo, koncovka výfuku je čierna.Správne?
3.Emulzia na mierke oleja alebo pod vekom na doliatie oleja je normálny jav keď je vonku chladné počasie.Po jazde by mala zmiznúť. Správne?
ďakujem
Pri všetkej úcte pán hajnej, ale počtom slov ktoré ste napísali by sa kludne dali obsiahnuť nejaké užitočné informácie o aute.
raolsa- ďakujem za stručnú odpoveď, ak na motore ešte nebola žiadna údržba zrejme môže brať aj olej cez simeringy na ventiloch však?
Ešte k tomu mám poslednú otázku ( nakoľko moje skúsenosti s benzínom sú obmedzené ) čo a ako skontrolovať veľmi všeobecne,chápem že všetky závady sa odhaliť nedajú.
1.Teda ak je motor v poriadku, za studena nedymí, len parí (bielo) para na normálny jav .A pri zohriatom motore nedymí vôbec.Koncovka výfuku je čistá.Správne?
2.Ak motor žerie olej, tak pri zohriatom motore dymí šedo, koncovka výfuku je čierna.Správne?
3.Emulzia na mierke oleja alebo pod vekom na doliatie oleja je normálny jav keď je vonku chladné počasie.Po jazde by mala zmiznúť. Správne?
ďakujem
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pokud je motor běžně používán a prohřívá se, tak by emulze neměla být. Nicméně pokud bude a po zkušební jízdě zmizí, tak to bude asi ok.
Body 1 a 2 jsi si zodpověděl správně.
Jinak na prohlídku by to chtělo jet s diagnostikou. Ideálně origo.
Body 1 a 2 jsi si zodpověděl správně.
Jinak na prohlídku by to chtělo jet s diagnostikou. Ideálně origo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Klídek, tvoje otázka jasně prozrazuje, že máš ve znalostech jisté rezervy, nebo je to příprava na nějaký troling (což snad nebude).
Na motoru se čtyřstovkou na hrbu se ti může podělat cokoliv kdykoliv, nebo taky může jezdit dalších 200t. bez problému.
A k tomu žraní oleje, dá se to poznat při dlouhém brždění motorem z kopce a po přidání by se neměl vyvalit modrý oblak.
Na motoru se čtyřstovkou na hrbu se ti může podělat cokoliv kdykoliv, nebo taky může jezdit dalších 200t. bez problému.
A k tomu žraní oleje, dá se to poznat při dlouhém brždění motorem z kopce a po přidání by se neměl vyvalit modrý oblak.
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Žiadny troling, sú to tie moje slabé znalosti.
Diagnostiku mám tú staršiu FCR, ale kábel len pre moje 850 TDI takže to asi nepôjde.Budem sa spoliehať na moje vysoko odborné poznatky .
Každopádne ste mi dosť vecí objasnili, ešte raz ďakujem.
Diagnostiku mám tú staršiu FCR, ale kábel len pre moje 850 TDI takže to asi nepôjde.Budem sa spoliehať na moje vysoko odborné poznatky .
Každopádne ste mi dosť vecí objasnili, ešte raz ďakujem.
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj. Jsem tu novej, takže se omlouvám třeba za hloupý dotaz. Situace se má tak, že se ohlížím po rodinném autě pro manželku. Víc jak 15let byly a do ted jsou doma jen BMW. Takže o Volvo nic nevím. Ale padla mi do oka XC90 v naftě a automatu, jako případný vhodný kandidát na rodinný - druhý, auto v domácnosti. Chci mít auto kam nacpu ženu a dítě, kočárek, a čubu a můžeme někam vyrazit, a tažný, abych si sem tam mohl přitáhnout káru dřeva.
Začnu tím, že bych rád investoval kolem 200tis - je vůbec možný za ty peníze koupit něco solidního, s čím nebudu víc v servisu jak na silnici? Pokud ano, na co si dát pozor? Řešit to budu na jaře, takže času mám dost. Spíš zjištuju co se dá a nedá sehnat.
Díky všem za případnou radu/pomoc.
Jirka
Začnu tím, že bych rád investoval kolem 200tis - je vůbec možný za ty peníze koupit něco solidního, s čím nebudu víc v servisu jak na silnici? Pokud ano, na co si dát pozor? Řešit to budu na jaře, takže času mám dost. Spíš zjištuju co se dá a nedá sehnat.
Díky všem za případnou radu/pomoc.
Jirka
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Rozpočet je to již solidní a dá se koupit auto za polovinu rozpočtu a zbytek zainvestovat a opravit vše včetně prevence.
U XC90 počítej s díly dražšími jak u V70 a častěji odcházejícími - vyšší hmotnost.
Je otázkou, zda potřebuješ XC90 a nebo ti stačí pro kočárek, manželku děti a psa V70. U XC90 budeš mít v 99ˇvždy AWD a to je potenciální zdroj závad. V70 budeš mít v 80% jako FWD. Potřebuješ tedy AWD?
Jinak velikostně bude kufr V70 (485 litrů) a XC90 (530 l) velmi podobný. Viz. http://srovnani.katalog-automobilu.cz/automobily/?ids%5B0%5D=2821&ids%5B1%5D=2869
Motor 120 kw bez DPF, do MY2005 bude bez DPF a swirl klapek - zase o možný problém méně. Ten je sehnatelný jak v XC90 tak ve V70.
Ve finále i 136 kw s DPF a swirl klapkami je ok, když se staráš.
Za mne je pohodlnější V70, neboť XC90, pokud není naložená, je kostitřas. U obou aut počítej s mizerným rejdem.
Pokud převodovku automatickou, tak 6 kvalt a s doložitelným servisem a výměnou olejů nebo pak už raději manuál - 5 stupňů.
U facelift modelů tedy MY05 odchází hydraulické řízení - pocukává na kruháči, v táhlých zatáčkách.
Výběr vozu udělej s originální diagnostikou VIDA a nejlépe s někým, kdo ty auta zná.
U XC90 počítej s díly dražšími jak u V70 a častěji odcházejícími - vyšší hmotnost.
Je otázkou, zda potřebuješ XC90 a nebo ti stačí pro kočárek, manželku děti a psa V70. U XC90 budeš mít v 99ˇvždy AWD a to je potenciální zdroj závad. V70 budeš mít v 80% jako FWD. Potřebuješ tedy AWD?
Jinak velikostně bude kufr V70 (485 litrů) a XC90 (530 l) velmi podobný. Viz. http://srovnani.katalog-automobilu.cz/automobily/?ids%5B0%5D=2821&ids%5B1%5D=2869
Motor 120 kw bez DPF, do MY2005 bude bez DPF a swirl klapek - zase o možný problém méně. Ten je sehnatelný jak v XC90 tak ve V70.
Ve finále i 136 kw s DPF a swirl klapkami je ok, když se staráš.
Za mne je pohodlnější V70, neboť XC90, pokud není naložená, je kostitřas. U obou aut počítej s mizerným rejdem.
Pokud převodovku automatickou, tak 6 kvalt a s doložitelným servisem a výměnou olejů nebo pak už raději manuál - 5 stupňů.
U facelift modelů tedy MY05 odchází hydraulické řízení - pocukává na kruháči, v táhlých zatáčkách.
Výběr vozu udělej s originální diagnostikou VIDA a nejlépe s někým, kdo ty auta zná.
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, super, díky moc! To sou pro mě všechno nový věci. Co se týče automatu a výměny olejů - jsem zvyklej, máme doma v automatu všechno. Co příklad tohle - ale jen příklad, v AAA bych nekoupil ani zmrzlinu, ale cena, typ, nájezd, výbava - https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/18472284?goFrom=listHaben píše:Rozpočet je to již solidní a dá se koupit auto za polovinu rozpočtu a zbytek zainvestovat a opravit vše včetně prevence.
U XC90 počítej s díly dražšími jak u V70 a častěji odcházejícími - vyšší hmotnost.
Je otázkou, zda potřebuješ XC90 a nebo ti stačí pro kočárek, manželku děti a psa V70. U XC90 budeš mít v 99ˇvždy AWD a to je potenciální zdroj závad. V70 budeš mít v 80% jako FWD. Potřebuješ tedy AWD?
Jinak velikostně bude kufr V70 (485 litrů) a XC90 (530 l) velmi podobný. Viz. http://srovnani.katalog-automobilu.cz/automobily/?ids%5B0%5D=2821&ids%5B1%5D=2869
Motor 120 kw bez DPF, do MY2005 bude bez DPF a swirl klapek - zase o možný problém méně. Ten je sehnatelný jak v XC90 tak ve V70.
Ve finále i 136 kw s DPF a swirl klapkami je ok, když se staráš.
Za mne je pohodlnější V70, neboť XC90, pokud není naložená, je kostitřas. U obou aut počítej s mizerným rejdem.
Pokud převodovku automatickou, tak 6 kvalt a s doložitelným servisem a výměnou olejů nebo pak už raději manuál - 5 stupňů.
U facelift modelů tedy MY05 odchází hydraulické řízení - pocukává na kruháči, v táhlých zatáčkách.
Výběr vozu udělej s originální diagnostikou VIDA a nejlépe s někým, kdo ty auta zná.
Uplne nejraději bych koupil auto od "klubáka" samozřejmě.
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
no to je XC90 I více k tomu nedokážu říci.
Má ten 136 kw motor s DPF a swirl klapkami. Má 6 stupňový Aisin.
Já v XC90 se jen vezl a to ve verzi s benzínovou V8. Takže nic moc ti k ní neřeknu. Jen dokážu okomentovat stejné komponenty, co má i V70 II, kterou jsem měl. A také dát info k často probíraným věcem, které se na této platformě nejčastěji kazí.
Oproti BMW počítej s jízdními vlastnostmi, jak bych to řekl, neřidičskými, umí to jet rovně...
Doporučuji se potkat s někým z fóra, kdo XC90 má a projet se, popovídat si. Okolo Prahy bude lidí hodně... Ať víš, co vlastně nyní hledáš.
Má ten 136 kw motor s DPF a swirl klapkami. Má 6 stupňový Aisin.
Já v XC90 se jen vezl a to ve verzi s benzínovou V8. Takže nic moc ti k ní neřeknu. Jen dokážu okomentovat stejné komponenty, co má i V70 II, kterou jsem měl. A také dát info k často probíraným věcem, které se na této platformě nejčastěji kazí.
Oproti BMW počítej s jízdními vlastnostmi, jak bych to řekl, neřidičskými, umí to jet rovně...
Doporučuji se potkat s někým z fóra, kdo XC90 má a projet se, popovídat si. Okolo Prahy bude lidí hodně... Ať víš, co vlastně nyní hledáš.
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Určitě zkus "zainvestovat" pár stovek do času někoho, kdo těm autům rozumí a má volvo diagnostiku. Může ti ušetřit dost starostí.
Pro bazary platí vzít si sebou něco, co měří tloušťku laku.
Pro bazary platí vzít si sebou něco, co měří tloušťku laku.
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já od Volva nečekám a nechci a nehledám, jízdní vlastnosti srovnatelné s BMW - každé auto je už historicky na něco jiného, takže v tom jsem při zemi:) Chci něco bezpečnýho, spolehlivýho a prostornýho pro ženu s dítětem, ideálně váhovej a výkonovej potenciál na tažný abych si mohl sem tam něco přivést do truhlárny:)Haben píše:no to je XC90 I více k tomu nedokážu říci.
Má ten 136 kw motor s DPF a swirl klapkami. Má 6 stupňový Aisin.
Já v XC90 se jen vezl a to ve verzi s benzínovou V8. Takže nic moc ti k ní neřeknu. Jen dokážu okomentovat stejné komponenty, co má i V70 II, kterou jsem měl. A také dát info k často probíraným věcem, které se na této platformě nejčastěji kazí.
Oproti BMW počítej s jízdními vlastnostmi, jak bych to řekl, neřidičskými, umí to jet rovně...
Doporučuji se potkat s někým z fóra, kdo XC90 má a projet se, popovídat si. Okolo Prahy bude lidí hodně... Ať víš, co vlastně nyní hledáš.
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
S tím že to budu kupovat s někým kdo tomu rozumí, včetně přítomnosti diagno, naprosto počítám a bez toho bych to ani nikdy nekoupilRomulusw píše:Určitě zkus "zainvestovat" pár stovek do času někoho, kdo těm autům rozumí a má volvo diagnostiku. Může ti ušetřit dost starostí.
Pro bazary platí vzít si sebou něco, co měří tloušťku laku.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé