Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5275
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Warcz »

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Patkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 14
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Uherské Hradiště
Vůz: S60 D5 03' + 940 B200FT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Patkin »

zatím díky, budu se dívat po XC70, případně po Vitarách. Taky jsem si myslel že XC90 je do 100k nereálné.
tohle vypadá slušně

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4996
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

A co outlander od micky?

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5275
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Warcz »

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Dawo
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: S80

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Dawo »

Ahoj všem, jsem tu nový a zvažuji koupi S80 D5 136kw r.v 2008 s najezdem 120000Km v automatu auto je opravdu v perfektním stavu motor má super zvuk ale převodovka při vytočeni motoru do vyšších otáček při přeřazení neuvěřitelně škubne nevíte čím to může být s autem se moc nejezdí.
Předem děkuji za rady

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kubexxx »

Dawo píše:Ahoj všem, jsem tu nový a zvažuji koupi S80 D5 136kw r.v 2008 s najezdem 120000Km v automatu auto je opravdu v perfektním stavu motor má super zvuk ale převodovka při vytočeni motoru do vyšších otáček při přeřazení neuvěřitelně škubne nevíte čím to může být s autem se moc nejezdí.
Předem děkuji za rady
A dělá to za studena, či za tepla? Mimochodem těch 120000km bude na 90% nereálných...
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

Dawo
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: S80

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Dawo »

Za tepla za studena jsem tomu nedával , je to kupované v Česku a měl to jeden majitel se serviskou ale taky se mě to zdá dost málo ale i vnitřek je opravdu top.

lengy60
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: Citroen C4 Cactus

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od lengy60 »

Zdravím pánové, je tohle úplná pitomost nebo má cenu o tom uvažovat? Díky Lengy
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/18535392?goFrom=list

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

lengy60 píše:Zdravím pánové, je tohle úplná pitomost nebo má cenu o tom uvažovat? Díky Lengy
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/18535392?goFrom=list
A proč by ne? Tedy v případě, že je vyřešeno ojniční ložisko nebo jak se to jmenuje.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

lengy60
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: Citroen C4 Cactus

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od lengy60 »

Tedy snad by se mělo případně jednat o ložisko vyvažovací hřídele.Tedy to jsem si zase vymyslel věc. :) Ale díky.

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 435
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od lkopcansky »

hajnej píše:
lengy60 píše:Zdravím pánové, je tohle úplná pitomost nebo má cenu o tom uvažovat? Díky Lengy
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/18535392?goFrom=list
A proč by ne? Tedy v případě, že je vyřešeno ojniční ložisko nebo jak se to jmenuje.
Ložisko by sa hádam už prejavilo po 13 rokoch a 290 tis km...
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

0ndro
Offline
Příspěvky: 108
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Galanta
Vůz: volvo v40 td 75kW 2001

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od 0ndro »

Zdravím chlapi
Priateľka uvažuje nad kúpou Volvo s60 2,4i 125 kW rok 2004, najazdených 380 000 km.
Vie mi niekto poradiť prosím, hlavne mi ide o motor.
V akom bývajú stave tieto motory pri nájazde okolo 400 000?
Je to motor bez turba?
Aká je približná spotreba (reálne, nie počítačová)? Dá sa s tým aspoň v lete dostať pod 8 litrov?
Má tento motor filter pevných častíc DPF alebo len katalizátor? Ak má filter pevných častíc ako sa regeneruje, a ako sa vlastne dá zistiť či ho voz má? Je to zapísané v techničáku?

ďakujem za odpovede, zajtra by som mal ísť na obhliadku

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

0ndro píše:Zdravím chlapi
Priateľka uvažuje nad kúpou Volvo s60 2,4i 125 kW rok 2004, najazdených 380 000 km.
Vie mi niekto poradiť prosím, hlavne mi ide o motor.
V akom bývajú stave tieto motory pri nájazde okolo 400 000?
Je to motor bez turba?
Aká je približná spotreba (reálne, nie počítačová)? Dá sa s tým aspoň v lete dostať pod 8 litrov?
Má tento motor filter pevných častíc DPF alebo len katalizátor? Ak má filter pevných častíc ako sa regeneruje, a ako sa vlastne dá zistiť či ho voz má? Je to zapísané v techničáku?

ďakujem za odpovede, zajtra by som mal ísť na obhliadku
Se vší úctou, jestli se ptáš na konkrétní auto tak by člověk předpokládal, že sis nastudoval alespoň základní charakteristiky. Ale ty motáš benzín a k tomu DPF. Nemám sílu odpovídat na takový typ dotazu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13192
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Je to benzíňák bez turba s katalizátorem.
Motor je relativně bezporuchový, odchází pouze spotřebák - cívky, svíčky, lambdy.
Při tomhle nájezdu už možná bude na pořadu dne i těsnění pod hlavou.
Spotřeba závisí na jízdním stylu, ale počítej spíše nad těch 8.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

0ndro
Offline
Příspěvky: 108
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Galanta
Vůz: volvo v40 td 75kW 2001

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od 0ndro »

[/quote]Se vší úctou, jestli se ptáš na konkrétní auto tak by člověk předpokládal, že sis nastudoval alespoň základní charakteristiky. Ale ty motáš benzín a k tomu DPF. Nemám sílu odpovídat na takový typ dotazu.[/quote]

Pri všetkej úcte pán hajnej, ale počtom slov ktoré ste napísali by sa kludne dali obsiahnuť nejaké užitočné informácie o aute.

raolsa- ďakujem za stručnú odpoveď, ak na motore ešte nebola žiadna údržba zrejme môže brať aj olej cez simeringy na ventiloch však?
Ešte k tomu mám poslednú otázku ( nakoľko moje skúsenosti s benzínom sú obmedzené ) čo a ako skontrolovať veľmi všeobecne,chápem že všetky závady sa odhaliť nedajú.

1.Teda ak je motor v poriadku, za studena nedymí, len parí (bielo) para na normálny jav .A pri zohriatom motore nedymí vôbec.Koncovka výfuku je čistá.Správne?
2.Ak motor žerie olej, tak pri zohriatom motore dymí šedo, koncovka výfuku je čierna.Správne?
3.Emulzia na mierke oleja alebo pod vekom na doliatie oleja je normálny jav keď je vonku chladné počasie.Po jazde by mala zmiznúť. Správne?

ďakujem

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13192
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Pokud je motor běžně používán a prohřívá se, tak by emulze neměla být. Nicméně pokud bude a po zkušební jízdě zmizí, tak to bude asi ok.
Body 1 a 2 jsi si zodpověděl správně.
Jinak na prohlídku by to chtělo jet s diagnostikou. Ideálně origo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4996
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Klídek, tvoje otázka jasně prozrazuje, že máš ve znalostech jisté rezervy, nebo je to příprava na nějaký troling (což snad nebude).

Na motoru se čtyřstovkou na hrbu se ti může podělat cokoliv kdykoliv, nebo taky může jezdit dalších 200t. bez problému.

A k tomu žraní oleje, dá se to poznat při dlouhém brždění motorem z kopce a po přidání by se neměl vyvalit modrý oblak.

0ndro
Offline
Příspěvky: 108
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Galanta
Vůz: volvo v40 td 75kW 2001

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od 0ndro »

Žiadny troling, sú to tie moje slabé znalosti.
Diagnostiku mám tú staršiu FCR, ale kábel len pre moje 850 TDI takže to asi nepôjde.Budem sa spoliehať na moje vysoko odborné poznatky :) .
Každopádne ste mi dosť vecí objasnili, ešte raz ďakujem.

hrusaq
Offline
Příspěvky: 35
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Benatky nad Jizerou
Vůz: hledám XC90

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hrusaq »

Ahoj. Jsem tu novej, takže se omlouvám třeba za hloupý dotaz. Situace se má tak, že se ohlížím po rodinném autě pro manželku. Víc jak 15let byly a do ted jsou doma jen BMW. Takže o Volvo nic nevím. Ale padla mi do oka XC90 v naftě a automatu, jako případný vhodný kandidát na rodinný - druhý, auto v domácnosti. Chci mít auto kam nacpu ženu a dítě, kočárek, a čubu a můžeme někam vyrazit, a tažný, abych si sem tam mohl přitáhnout káru dřeva.

Začnu tím, že bych rád investoval kolem 200tis - je vůbec možný za ty peníze koupit něco solidního, s čím nebudu víc v servisu jak na silnici? Pokud ano, na co si dát pozor? Řešit to budu na jaře, takže času mám dost. Spíš zjištuju co se dá a nedá sehnat.

Díky všem za případnou radu/pomoc.

Jirka

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5959
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Rozpočet je to již solidní a dá se koupit auto za polovinu rozpočtu a zbytek zainvestovat a opravit vše včetně prevence.
U XC90 počítej s díly dražšími jak u V70 a častěji odcházejícími - vyšší hmotnost.
Je otázkou, zda potřebuješ XC90 a nebo ti stačí pro kočárek, manželku děti a psa V70. U XC90 budeš mít v 99ˇvždy AWD a to je potenciální zdroj závad. V70 budeš mít v 80% jako FWD. Potřebuješ tedy AWD?
Jinak velikostně bude kufr V70 (485 litrů) a XC90 (530 l) velmi podobný. Viz. http://srovnani.katalog-automobilu.cz/automobily/?ids%5B0%5D=2821&ids%5B1%5D=2869
Motor 120 kw bez DPF, do MY2005 bude bez DPF a swirl klapek - zase o možný problém méně. Ten je sehnatelný jak v XC90 tak ve V70.
Ve finále i 136 kw s DPF a swirl klapkami je ok, když se staráš.

Za mne je pohodlnější V70, neboť XC90, pokud není naložená, je kostitřas. U obou aut počítej s mizerným rejdem.

Pokud převodovku automatickou, tak 6 kvalt a s doložitelným servisem a výměnou olejů nebo pak už raději manuál - 5 stupňů.

U facelift modelů tedy MY05 odchází hydraulické řízení - pocukává na kruháči, v táhlých zatáčkách.

Výběr vozu udělej s originální diagnostikou VIDA a nejlépe s někým, kdo ty auta zná.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hrusaq
Offline
Příspěvky: 35
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Benatky nad Jizerou
Vůz: hledám XC90

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hrusaq »

Haben píše:Rozpočet je to již solidní a dá se koupit auto za polovinu rozpočtu a zbytek zainvestovat a opravit vše včetně prevence.
U XC90 počítej s díly dražšími jak u V70 a častěji odcházejícími - vyšší hmotnost.
Je otázkou, zda potřebuješ XC90 a nebo ti stačí pro kočárek, manželku děti a psa V70. U XC90 budeš mít v 99ˇvždy AWD a to je potenciální zdroj závad. V70 budeš mít v 80% jako FWD. Potřebuješ tedy AWD?
Jinak velikostně bude kufr V70 (485 litrů) a XC90 (530 l) velmi podobný. Viz. http://srovnani.katalog-automobilu.cz/automobily/?ids%5B0%5D=2821&ids%5B1%5D=2869
Motor 120 kw bez DPF, do MY2005 bude bez DPF a swirl klapek - zase o možný problém méně. Ten je sehnatelný jak v XC90 tak ve V70.
Ve finále i 136 kw s DPF a swirl klapkami je ok, když se staráš.

Za mne je pohodlnější V70, neboť XC90, pokud není naložená, je kostitřas. U obou aut počítej s mizerným rejdem.

Pokud převodovku automatickou, tak 6 kvalt a s doložitelným servisem a výměnou olejů nebo pak už raději manuál - 5 stupňů.

U facelift modelů tedy MY05 odchází hydraulické řízení - pocukává na kruháči, v táhlých zatáčkách.

Výběr vozu udělej s originální diagnostikou VIDA a nejlépe s někým, kdo ty auta zná.
Ahoj, super, díky moc! To sou pro mě všechno nový věci. Co se týče automatu a výměny olejů - jsem zvyklej, máme doma v automatu všechno. Co příklad tohle - ale jen příklad, v AAA bych nekoupil ani zmrzlinu, ale cena, typ, nájezd, výbava - https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/18472284?goFrom=list

Uplne nejraději bych koupil auto od "klubáka" samozřejmě.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5959
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

no to je XC90 I :D více k tomu nedokážu říci.
Má ten 136 kw motor s DPF a swirl klapkami. Má 6 stupňový Aisin.

Já v XC90 se jen vezl a to ve verzi s benzínovou V8. Takže nic moc ti k ní neřeknu. Jen dokážu okomentovat stejné komponenty, co má i V70 II, kterou jsem měl. A také dát info k často probíraným věcem, které se na této platformě nejčastěji kazí.

Oproti BMW počítej s jízdními vlastnostmi, jak bych to řekl, neřidičskými, umí to jet rovně...
Doporučuji se potkat s někým z fóra, kdo XC90 má a projet se, popovídat si. Okolo Prahy bude lidí hodně... Ať víš, co vlastně nyní hledáš.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4996
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Určitě zkus "zainvestovat" pár stovek do času někoho, kdo těm autům rozumí a má volvo diagnostiku. Může ti ušetřit dost starostí.

Pro bazary platí vzít si sebou něco, co měří tloušťku laku.

hrusaq
Offline
Příspěvky: 35
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Benatky nad Jizerou
Vůz: hledám XC90

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hrusaq »

Haben píše:no to je XC90 I :D více k tomu nedokážu říci.
Má ten 136 kw motor s DPF a swirl klapkami. Má 6 stupňový Aisin.

Já v XC90 se jen vezl a to ve verzi s benzínovou V8. Takže nic moc ti k ní neřeknu. Jen dokážu okomentovat stejné komponenty, co má i V70 II, kterou jsem měl. A také dát info k často probíraným věcem, které se na této platformě nejčastěji kazí.

Oproti BMW počítej s jízdními vlastnostmi, jak bych to řekl, neřidičskými, umí to jet rovně...
Doporučuji se potkat s někým z fóra, kdo XC90 má a projet se, popovídat si. Okolo Prahy bude lidí hodně... Ať víš, co vlastně nyní hledáš.
Já od Volva nečekám a nechci a nehledám, jízdní vlastnosti srovnatelné s BMW - každé auto je už historicky na něco jiného, takže v tom jsem při zemi:) Chci něco bezpečnýho, spolehlivýho a prostornýho pro ženu s dítětem, ideálně váhovej a výkonovej potenciál na tažný abych si mohl sem tam něco přivést do truhlárny:)

hrusaq
Offline
Příspěvky: 35
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Benatky nad Jizerou
Vůz: hledám XC90

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hrusaq »

Romulusw píše:Určitě zkus "zainvestovat" pár stovek do času někoho, kdo těm autům rozumí a má volvo diagnostiku. Může ti ušetřit dost starostí.

Pro bazary platí vzít si sebou něco, co měří tloušťku laku.
S tím že to budu kupovat s někým kdo tomu rozumí, včetně přítomnosti diagno, naprosto počítám a bez toho bych to ani nikdy nekoupil :wink:

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé