Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 112
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo S60 T6 Heico 014/100 MY2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Kdepak to auto stojí....?
Asi by nebyl problém na to mrknout...
Asi by nebyl problém na to mrknout...
_________________
Volvo V90CC T6 Ocean Race MY2018
Volvo 740 1990 najeto pouhých 34000km ex Jaroslav Seifert,Volvo 780 Bertone D24TIC 1986
VOLVO Servis/Díly/Vozy NÁCHOD http://www.r-speed.cz Tel.: 608 110 071
Volvo V90CC T6 Ocean Race MY2018
Volvo 740 1990 najeto pouhých 34000km ex Jaroslav Seifert,Volvo 780 Bertone D24TIC 1986
VOLVO Servis/Díly/Vozy NÁCHOD http://www.r-speed.cz Tel.: 608 110 071
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12487
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ale ta střední sesle by mohla mít, měl sem totéž na V8, a tam to šlo. 4erná capka se zamáčkla a vyskočil předek sedáku.
Měl sem Summum a bylo nařachaný víc, takže předpokládám spíš samolepkovej tunning.
Za 04 v mini benzínu neni 190 žádnej zázrak, ale pokud je bez investic, tak to může bejt gut.
Měl sem Summum a bylo nařachaný víc, takže předpokládám spíš samolepkovej tunning.
Za 04 v mini benzínu neni 190 žádnej zázrak, ale pokud je bez investic, tak to může bejt gut.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Urvanej:
Covece ja koukam na inzeraty denne a sehnat neco rozumnyho pod 200 je zazrak..
Vis o nejake lepsi treba? Jinak 2,5 shanim dle rad tady na foru. Prijde tam plyn a chip.. Btw v jakem poradi byste to doporucovali? Napred chip a pak plyn nebo naopak?
Covece ja koukam na inzeraty denne a sehnat neco rozumnyho pod 200 je zazrak..
Vis o nejake lepsi treba? Jinak 2,5 shanim dle rad tady na foru. Prijde tam plyn a chip.. Btw v jakem poradi byste to doporucovali? Napred chip a pak plyn nebo naopak?
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jsem si zaplatil Cebii, zajimave 
Výpis záznamů tachometru
Datum Stav tachometru Poznámka
12.2004 0 Rok výroby - 1.registrace
12.2008 85 000
11.2010 163 000
04.2011 121 000
05.2013 160 500
Takze stoceno o 42000 plus to, co za ten pulrok najeli..
Dale v obdobi cerven az rijen 2013 byly provedeny tri servisy celkem za 3200 eur.. Co to mohlo byt? Necham si poslat servisku, jestli to tam schvalne bude

Výpis záznamů tachometru
Datum Stav tachometru Poznámka
12.2004 0 Rok výroby - 1.registrace
12.2008 85 000
11.2010 163 000
04.2011 121 000
05.2013 160 500
Takze stoceno o 42000 plus to, co za ten pulrok najeli..
Dale v obdobi cerven az rijen 2013 byly provedeny tri servisy celkem za 3200 eur.. Co to mohlo byt? Necham si poslat servisku, jestli to tam schvalne bude

-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Chip, pak plyn. Plynar musi naladit system na dany vykon. Pokud to udelas plyn bez chipu, tak nahranim chipu ti pak nemusi stihat jednotlive komponenty nebo to nebude proste optimalne naladene. Tyto informace jsem dostal od plynaru, kdyz jsem premyslel o koupi benzinu s predelavkou na plyn
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 1548
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak to vypadá, že to klasicky stáhli kvůli rozvodům...
3200Éček v autorizáku nemusí být nic "extra", mohla to být klasická údržba - rozvody, brzdy, tlumiče, AWD... jestli to ale dělal autorizák, tak to budou mít v databázi v historii
3200Éček v autorizáku nemusí být nic "extra", mohla to být klasická údržba - rozvody, brzdy, tlumiče, AWD... jestli to ale dělal autorizák, tak to budou mít v databázi v historii
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Honda Accord 97 sedan 1.8 benzin
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím seveřani! Jsem tu nový a chtěl bych se zeptat, jaké benzínové motory, se dávaly do modelů S60 (jedničkových, před-po facelift), jestli je nějaký, na který si dát pozor, nebo který je naopak žádaným.
U Nafty je to jednoduché 2.4 TDI (VW?) 92 kw a D5 120/136kw- ten D5 mě docela láká, jelikož bych chtěl vyzkoušet svůj první diesel, jinak jsem měl samé japonské benzíny, na které bych nedal dopustit, ale hodně se mi líbí právě tohle Volvo, kde mě láká ta robustnost a pohodlí.
U Nafty je to jednoduché 2.4 TDI (VW?) 92 kw a D5 120/136kw- ten D5 mě docela láká, jelikož bych chtěl vyzkoušet svůj první diesel, jinak jsem měl samé japonské benzíny, na které bych nedal dopustit, ale hodně se mi líbí právě tohle Volvo, kde mě láká ta robustnost a pohodlí.
-
Offline
- Příspěvky: 2378
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
- Bydliště: Vrchoslavice
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To 2.4TDI vypusť z hlavy to neexistuje !Tomasssr píše:Zdravím seveřani! Jsem tu nový a chtěl bych se zeptat, jaké benzínové motory, se dávaly do modelů S60 (jedničkových, před-po facelift), jestli je nějaký, na který si dát pozor, nebo který je naopak žádaným.
U Nafty je to jednoduché 2.4 TDI (VW?) 92 kw a D5 120/136kw- ten D5 mě docela láká, jelikož bych chtěl vyzkoušet svůj první diesel, jinak jsem měl samé japonské benzíny, na které bych nedal dopustit, ale hodně se mi líbí právě tohle Volvo, kde mě láká ta robustnost a pohodlí.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Vůz: S60 T5
- Bydliště: Vitín (České Budějovice)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
z anglické wikipedie, průserový není žádný, spíše naopak
Kód: Vybrat vše
2.4: 103 kW (140 PS; 138 hp), 220 N·m (160 lb·ft), petrol
2.4: 125 kW (170 PS; 168 hp), 230 N·m (170 lb·ft), petrol
2.0T: 120 kW (163 PS; 161 hp), petrol, turbo
2.0T: 132 kW (179 PS; 177 hp), 240 N·m (180 lb·ft), petrol, turbo
2.4T: 147 kW (200 PS; 197 hp), 285 N·m (210 lb·ft), petrol, turbo (2001–2003)
2.5T: 155 kW (211 PS; 208 hp), 320 N·m (240 lb·ft), petrol, turbo (2004–2009)
T5 2.3: 184 kW (250 PS; 247 hp), 330 N·m (240 lb·ft), petrol, turbo (2001–2004)
T5 2.4: 191 kW (260 PS; 256 hp), 350 N·m (260 lb·ft), petrol, turbo (2005–2009)
R 6-speed man: 224 kW (305 PS; 300 hp), 400 N·m (300 lb·ft), petrol, turbo (2004–2007)
R 5-speed aut: 224 kW (305 PS; 300 hp), 350 N·m (260 lb·ft), petrol, turbo (2004–2005)
R 6-speed aut: 224 kW (305 PS; 300 hp), 400 N·m (300 lb·ft), petrol, turbo (2006–2007)
D (2006–2009): 93 kW (126 PS; 125 hp), 300 N·m (220 lb·ft), diesel, turbo
2.4D (2001–2005): 96 kW (131 PS; 129 hp), 280 N·m (210 lb·ft), diesel, turbo
2.4D (2006–2009): 120 kW (163 PS; 161 hp), 340 N·m (250 lb·ft), diesel, turbo
D5 (2001–2005): 120 kW (163 PS; 161 hp), 340 N·m (250 lb·ft), diesel, turbo
D5 (2006–2009): 136 kW (185 PS; 182 hp), 400 N·m (300 lb·ft), diesel, turbo
2.4 Bi-Fuel CNG: 103 kW (140 PS; 138 hp), 192 N·m (142 lb·ft), CNG/petrol
2.4 Bi-Fuel LPG: 103 kW (140 PS; 138 hp), 192 N·m (142 lb·ft), LPG/petrol
_________________
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Upresnime, oznaceni 2,4 TDI 92 kw sice neexistuje, ale tazatel asi myslel pouze softwarove priskrcenou 2,4 D s 96 kw bez DPF a s 93 kw s DPF.
Naposledy upravil(a) Haben dne 28 úno 2015 19:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy n.V.
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to presne obracene Martine,96 bez dpf a 93 s
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jo sorac, jsem to obratil. Porad se mi to plete, nebot clovek logicky predpoklada, ze "novejsi" motor bude mit o nejaky ten kilowatt vice...
Pozn.: upraveno v prispevku
Pozn.: upraveno v prispevku
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Honda Accord 97 sedan 1.8 benzin
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
melcz: Tak v tom aby se čert vyznal
U Japonců to maj jednodušší- dva benziny slabej-silnej, jeden diesel pro kadla-kadláky a hotovo

U Japonců to maj jednodušší- dva benziny slabej-silnej, jeden diesel pro kadla-kadláky a hotovo

-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: V70 II D5 automat 2004 (facelift)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím všechny místní. Nastal čas stát se členem klubu. Volva obdivuji už dlouho a teď mám možnost si konečně pořídit vysněný kousek. Tohle téma jsem přečetl téměř celé a spousty dalších témat (dalo to zabrat tedy, ale informací není nikdy dost), nasávám info, kde se dá a možná právě proto mám už v hlavě trochu guláš a pár věcí mi ještě není jasných a doufám, že zde na ně najdu odpověď, i když je možné, že už jsem je někde četl.
K věci:
Můj sen se jmenuje Volvo V70 II (po faceliftu)
Ideální konfigurace:
Motor: D5 120 kW (nejlépe verze bez DPF)
Převodovka: ??
Pohon: pouze předek
Požadavky na výbavu: světlý interiér, ideálně Summum, nezávislé topení
Výbava co by potěšila, ale není podmínkou: hagusy, křídlo s brzdovým světlem
Co od auta očekávám?: musí se mi na pohled zalíbit, pokud jsou hodně znatelné známky užívaní nebo zanedbání údržby, jdu pryč. Očekávám také nízkou spotřebu (čili předpokládám kombinace manuálu a pohonu jedné nápravy je na tom spotřebou nafty nejlépe)
Rozpočet ideálně do 200 tísíc. Pro inspiraci v zahraničí vyhledávám v rozmezí € 5000,- až € 8000,- rok výroby 2004/5+
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nejblíže mojí představě je krásný kousek, který vlastní místní uživatel Haben. Četl jsem jeho příběh o nákupu v Holandsku (viz odkaz níže) a když jsem pak scroloval na fotografie, musím se přiznat, trochu jsem slintal. Snad nevadí, že odkazuji a dodatečně gratuluji k této koupi, i když je to už pár měsíců, je to vážně krasavec. A za tu cenu!!
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=38575&start=100#p518104
Nejblíže pak mojí představě z aktuální nabídky v našich končinách je tento:
http://www.tipcar.cz/inzerat/volvo-v70-24-d5-summum-cz-21993148.html
Akorát je to původně ital, takže nemá bufíka, což jak jsem četl je výborná věc nejen pro pohodlí pasažérů, ale také pro motor samotný. A je to automat. Neříkám, že se bráním automatu za každou cenu, ale spotřeba je prý menší s manuálem a jsem na něj i zvyklý.
Co na něj říkáte, takhle od pohledu?
Sháním faceliftovanou verzi, ale ještě bez filtru pevných částic. Chtěl jsem 6-ti kvalt manuál, ale ten prý v této kombinaci nebyl. Jedině až u motorů 136 kW, ale už s DPF. Ale prý není stejně o co stát, že byly dost problémové a navíc 6ka mohla být delší, takže ani spotřebě na dálnici nepomůže. Takže mi z toho vychází jedině 5-ti kvalt nebo automat.. ?? (pořád bych měl pocit, že mi u takového auta ta 6ka prostě chybí)
V70ek je v nabídkách spousta, ale nevím jestli mám takové nároky, nějak jsem zatím po měsících hledání nenašel úplný ideál, takže ač nerad, to vypadá na několik kompromisů, které budu muset učinit :/ (automat vs. manuál, DPF, AWD apod.)
Napadá mě ještě spousty otázek, ale raději to ukončím a vznesu je postupně, aby to někdo vůbec četl
Zajímá mě tedy, jaké kompromisy by jste udělaly? Např. jestli má někdo u tohoto modelu špatnou zkušenost s DPF nebo bych ho neměl vůbec řešit (je to asi problém obecně), automat vs. manuál (5-ti / 6-ti) apod. Bude to má první nafta (když nepočítám služebáky), takže se předem omlouvám, pokud zaznamenáte hloupé nebo nesmyslné otázky právě kolem vznětových motorů.
Všem předem díky za cenné rady, poznatky a zkušenosti, které jsou k nezaplacení, zvlášť při nákupu ojetiny
Luccas
K věci:
Můj sen se jmenuje Volvo V70 II (po faceliftu)
Ideální konfigurace:
Motor: D5 120 kW (nejlépe verze bez DPF)
Převodovka: ??
Pohon: pouze předek
Požadavky na výbavu: světlý interiér, ideálně Summum, nezávislé topení
Výbava co by potěšila, ale není podmínkou: hagusy, křídlo s brzdovým světlem
Co od auta očekávám?: musí se mi na pohled zalíbit, pokud jsou hodně znatelné známky užívaní nebo zanedbání údržby, jdu pryč. Očekávám také nízkou spotřebu (čili předpokládám kombinace manuálu a pohonu jedné nápravy je na tom spotřebou nafty nejlépe)
Rozpočet ideálně do 200 tísíc. Pro inspiraci v zahraničí vyhledávám v rozmezí € 5000,- až € 8000,- rok výroby 2004/5+
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nejblíže mojí představě je krásný kousek, který vlastní místní uživatel Haben. Četl jsem jeho příběh o nákupu v Holandsku (viz odkaz níže) a když jsem pak scroloval na fotografie, musím se přiznat, trochu jsem slintal. Snad nevadí, že odkazuji a dodatečně gratuluji k této koupi, i když je to už pár měsíců, je to vážně krasavec. A za tu cenu!!
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=38575&start=100#p518104
Nejblíže pak mojí představě z aktuální nabídky v našich končinách je tento:
http://www.tipcar.cz/inzerat/volvo-v70-24-d5-summum-cz-21993148.html
Akorát je to původně ital, takže nemá bufíka, což jak jsem četl je výborná věc nejen pro pohodlí pasažérů, ale také pro motor samotný. A je to automat. Neříkám, že se bráním automatu za každou cenu, ale spotřeba je prý menší s manuálem a jsem na něj i zvyklý.
Co na něj říkáte, takhle od pohledu?
Sháním faceliftovanou verzi, ale ještě bez filtru pevných částic. Chtěl jsem 6-ti kvalt manuál, ale ten prý v této kombinaci nebyl. Jedině až u motorů 136 kW, ale už s DPF. Ale prý není stejně o co stát, že byly dost problémové a navíc 6ka mohla být delší, takže ani spotřebě na dálnici nepomůže. Takže mi z toho vychází jedině 5-ti kvalt nebo automat.. ?? (pořád bych měl pocit, že mi u takového auta ta 6ka prostě chybí)
V70ek je v nabídkách spousta, ale nevím jestli mám takové nároky, nějak jsem zatím po měsících hledání nenašel úplný ideál, takže ač nerad, to vypadá na několik kompromisů, které budu muset učinit :/ (automat vs. manuál, DPF, AWD apod.)
Napadá mě ještě spousty otázek, ale raději to ukončím a vznesu je postupně, aby to někdo vůbec četl

Všem předem díky za cenné rady, poznatky a zkušenosti, které jsou k nezaplacení, zvlášť při nákupu ojetiny

Luccas
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No holt mas vetsi vyber
Ve zkratce, vsechno jsou to 5 valce. V nafte mas auta bez DPF s vykonem 96 kw nebo 120 kw a s DPf 93 kw a 136 kw. U benzinu mas atmosfery 103 a 125 kw a pak uz jen turbobenziny 2 litry se 120 a 132 kw, pak 2,4t se 147 kw, po faceliftu je tento motor 2,5T se 154 kw no a pak jsou vrcholove T5 se 184 a 191 kw. Pro fanousky mas verzi R. No pak je jeste nejaky bi-fuel

Ve zkratce, vsechno jsou to 5 valce. V nafte mas auta bez DPF s vykonem 96 kw nebo 120 kw a s DPf 93 kw a 136 kw. U benzinu mas atmosfery 103 a 125 kw a pak uz jen turbobenziny 2 litry se 120 a 132 kw, pak 2,4t se 147 kw, po faceliftu je tento motor 2,5T se 154 kw no a pak jsou vrcholove T5 se 184 a 191 kw. Pro fanousky mas verzi R. No pak je jeste nejaky bi-fuel
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj Luccasi, děkuji za pochvalu auta. Ano, auto pro ty, kdo mají rádi světlý interiér je opravdu pěkné. I já z něj mám sále po roce radost.
K tvým požadavků, jde-li ti primárně o spotřebu, pak vyber D5 120 kw, manuál (tedy bez DPF). Na dálku budeš schopen kolem 6l jezdit. Automat ti přidá cca litr, AWD také. Já se třeba na dálku dostanu na cca 7l. Ale zase nejezdím pomalu
No a ve městě to s AWD pěkně roste (cca 9-10 l) 
Jestli je 6 kvalt u 120kw AWD bez DPF verze kazový nevím, já nic nepociťuji. Ale je to tu psáno.
Jo a jestli jezdíš primárně dálky, tak i to DPF by se dalo přežít, i když s ním spotřeba taky o něco vzroste.
K tvým požadavků, jde-li ti primárně o spotřebu, pak vyber D5 120 kw, manuál (tedy bez DPF). Na dálku budeš schopen kolem 6l jezdit. Automat ti přidá cca litr, AWD také. Já se třeba na dálku dostanu na cca 7l. Ale zase nejezdím pomalu


Jestli je 6 kvalt u 120kw AWD bez DPF verze kazový nevím, já nic nepociťuji. Ale je to tu psáno.
Jo a jestli jezdíš primárně dálky, tak i to DPF by se dalo přežít, i když s ním spotřeba taky o něco vzroste.
Naposledy upravil(a) Haben dne 28 úno 2015 20:25, celkem upraveno 1 x.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jo a k tomu autu, co jsi tady postl, Ital to není, koupeno v D. Ital to dle mne také nemůže být, protože je tam výhřev sedaček. To auta z IT nemívají. Takže naděje na bufík je. Plno prodejců ani neví, že to to auto má. Tak jako u mě v Nizozemí o tomto nevěděli 

_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: V70 II D5 automat 2004 (facelift)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za reakci.
Právě, že.. když jsem viděl to světlé provedení poprvé, tak bylo jasno. Nebýt tohoto požadavku, asi by bylo dávno vybráno. Ale nemohu si holt pomoci.. Přes to vlak nejede, nevím co by se muselo stát
Jen taková technická k tomu interiéru: když je světlá i palubka, není v létě problém s odrazem slunce, odlesky apod. Jinak řečeno, je to velký rozdíl oproti klasice v podobě černé?
Zaujal mě ještě tenhle kus:
http://www.tipcar.cz/inzerat/volvo-v70-summum-awd-kuze-navi-tel-cz-100102866.html
Akorát tedy spousta proti pro spotřebu: DPF, AWD, Automat.. lze tedy očekávat kombi spotřebu kolem 8-9l?
Jinak kdyby se mělo nakupovat jen očima, asi neváhám, i když je trochu přes s rozpočtem a původně jsem trval na tmavém laku, tak mě zaujal, hlavně ta barevná kombinace interiéru, jinde jsem to neviděl.. a že jsem prošel inzerátů..
Kdyby někdo věděl nějaký tip na inzerát popř. na weby, krom evropský klasiky, neváhejte
Jinak k tomu autu z Poříčí. Volal jsem na inzerát asi dva týdny zpět a bylo mi řečeno, že auto je koupeno v D, ale původem je z Taliánska a chybí mu právě bufík, i když výhřev sedadel apod. má, což je zvláštní. Prý chtěl nejspíš původní majitel ušetřit při nákupu, což se mi nezdá při téhle výbavě a provozování auta v Německu, kde jak si myslím, stále vědí, co je to zima.
Právě, že.. když jsem viděl to světlé provedení poprvé, tak bylo jasno. Nebýt tohoto požadavku, asi by bylo dávno vybráno. Ale nemohu si holt pomoci.. Přes to vlak nejede, nevím co by se muselo stát

Jen taková technická k tomu interiéru: když je světlá i palubka, není v létě problém s odrazem slunce, odlesky apod. Jinak řečeno, je to velký rozdíl oproti klasice v podobě černé?
Zaujal mě ještě tenhle kus:
http://www.tipcar.cz/inzerat/volvo-v70-summum-awd-kuze-navi-tel-cz-100102866.html
Akorát tedy spousta proti pro spotřebu: DPF, AWD, Automat.. lze tedy očekávat kombi spotřebu kolem 8-9l?
Jinak kdyby se mělo nakupovat jen očima, asi neváhám, i když je trochu přes s rozpočtem a původně jsem trval na tmavém laku, tak mě zaujal, hlavně ta barevná kombinace interiéru, jinde jsem to neviděl.. a že jsem prošel inzerátů..
Kdyby někdo věděl nějaký tip na inzerát popř. na weby, krom evropský klasiky, neváhejte

Jinak k tomu autu z Poříčí. Volal jsem na inzerát asi dva týdny zpět a bylo mi řečeno, že auto je koupeno v D, ale původem je z Taliánska a chybí mu právě bufík, i když výhřev sedadel apod. má, což je zvláštní. Prý chtěl nejspíš původní majitel ušetřit při nákupu, což se mi nezdá při téhle výbavě a provozování auta v Německu, kde jak si myslím, stále vědí, co je to zima.
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
světlá palubka se odráží znatelně více,nicméně polarizační sluneční brýle to řeší celkem slušně - pro mě zcela akceptovatelně
Ten interiér je za mě fakt krásný, kombinace černá a béžová je hezky udělaná. Jen jsem to ale nikdy neviděl, tak je otázka, zda je to nějaká speciální edice či je to zakázkové či to je takhle z "nějakého" důvodu.
S tou spotřebou, DPF, AWD, automat, no viděl bych kombinovanou kolem 9l a to za předpokladu, že budeš jezdi minimálně z 50% dálky. Dálky bych viděl mezi 8-8,5 l, město nad 10 l. Ale je to jen můj odhad.
Ještě k tomu bufíku, ano je dobrý, auto ohřeje relativně rychle. Nicméně naposledy jsem jel s jednou italskou D5, co chtěl prohlédnout jeden zdejší člen z fóra. Bylo +3C a auto bylo ohřáté i bez bufíku po necelých 5 km, takže za mě hodně slušný výsledek.
Ten interiér je za mě fakt krásný, kombinace černá a béžová je hezky udělaná. Jen jsem to ale nikdy neviděl, tak je otázka, zda je to nějaká speciální edice či je to zakázkové či to je takhle z "nějakého" důvodu.
S tou spotřebou, DPF, AWD, automat, no viděl bych kombinovanou kolem 9l a to za předpokladu, že budeš jezdi minimálně z 50% dálky. Dálky bych viděl mezi 8-8,5 l, město nad 10 l. Ale je to jen můj odhad.
Ještě k tomu bufíku, ano je dobrý, auto ohřeje relativně rychle. Nicméně naposledy jsem jel s jednou italskou D5, co chtěl prohlédnout jeden zdejší člen z fóra. Bylo +3C a auto bylo ohřáté i bez bufíku po necelých 5 km, takže za mě hodně slušný výsledek.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zrovna jsem to chtěl napsat. Světlý interiér je fajn, ale:Luccas píše:Jen taková technická k tomu interiéru: když je světlá i palubka, není v létě problém s odrazem slunce, odlesky apod. Jinak řečeno, je to velký rozdíl oproti klasice v podobě černé?
1. leskne se opravdu více, jak moc, to je jen otázkou vkusu. Sám mám S60, takže porovnávám. Je v tom rozdíl, ale nic fatálního. Velký rozdíl je, když v nějakém horlivém servise to namažou silikonem, pak se to leskne jak psí k*le. A to už je pak poznat. Sklon skla i palubky není takový, že by to nějak zásadně zasahovalo do zorného pole.
2. je náročnější na údržbu = t.j. je také náročnější sehnat pěkný kousek, co už má léta a v tom stavu jej dlouhodobě udržet, zvláště když se v autě vozí spratci. Týká se to hlavně židlí, které (i když jsou kůže) se náročněji udržují.
Jako výhodu vidím zase větší světlost a vzdušnost interiéru, v létě také menší vyhřívání vnitřního prostoru sluncem.
Pro mě osobně = zvláště maje toto porovnání = příště budu lehce preferovat tmavý interiér, ale kdyby bylo velmi pěkné auto světlé, tak proč ne, zase vyhýbat se tomu nebudu.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: V70 II D5 automat 2004 (facelift)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Holt je to daň, za tu parádu, ta béžová.. Možná by to chtělo si zkusit projet obě varianty a na základě toho se rozhodnout, zda převažují + nebo -.
Ještě s tím bufíkem, mě napadá jedna věc, jestli to náhodou není ten případ, kdy chybí jen ovládání topení a ve zkutečnosti tam je. Už protože má vyhřívaná sedadla. Viz případ tohoto borce:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=30615
Ale zase to není Ital původem, tak nevim. Zavolám tam a požádám o ujištění popř. podrobnější průzkum.
Ano četl jsem, že i bez něj se motor poměrně rychle ohřeje, je otázkou, jak moc velký je to přínos čistě pro motor, když tam je.
Ještě s tím bufíkem, mě napadá jedna věc, jestli to náhodou není ten případ, kdy chybí jen ovládání topení a ve zkutečnosti tam je. Už protože má vyhřívaná sedadla. Viz případ tohoto borce:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=30615
Ale zase to není Ital původem, tak nevim. Zavolám tam a požádám o ujištění popř. podrobnější průzkum.
Ano četl jsem, že i bez něj se motor poměrně rychle ohřeje, je otázkou, jak moc velký je to přínos čistě pro motor, když tam je.
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zavolej chlapovi, co auto prodava, at se sehne vepredu pod levou cast narazniku a podiva se, zda je tam vyfuk, pripadne, at ti udela fotku. A mas jasno 

_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Myslis, ze ty rozvody nedelali? Pri jakem najezdu se maji delat? Myslis, ze bych je mel nechat udelat? A na kolik to pripadne vyjde?Kuko28 píše:tak to vypadá, že to klasicky stáhli kvůli rozvodům...
3200Éček v autorizáku nemusí být nic "extra", mohla to být klasická údržba - rozvody, brzdy, tlumiče, AWD... jestli to ale dělal autorizák, tak to budou mít v databázi v historii
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Honda Accord 97 sedan 1.8 benzin
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co si myslíte o téhle S60 147 kw?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16274569?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16274569?goFrom=list
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13006
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jestli jsou tam rok staré brzdy tak nechápu, že jsou tak orezlé kotouče. Jinak je to socka.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé