Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: Xc90 V8 2008
Bydliště: Turnov

#1851 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Trialista »

Přesně tak...
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1852 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Je to socka, ale jestli by ti výbava stačila, tak vzít někoho s origo diag a zajet se podívat. :crazy:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 14
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi

#1853 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eMeT »

Zdravím.
Tak po zvažování a hledání V70tek to nakonec vypadá, že nakonec půjdu do Saaba. 8)
Nafta na naše nájezdy není moc vhodná a když benzín, tak radši sobík. :)
Díky všem za podnětné rady při hledání! :beer:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 10
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: Zatím se poohlížím...
Bydliště: Praha

#1854 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Archaon »

Ahoj jsem tu nový - jako starý a spokojený otrok VW se teď rozhlížím po dalším autě pro rodinu a mám spadeno na Touarega, ale bohužel je to auto uvnitř celkem malé, takže můj zrak padnul na XC90 (Q7 nechci je to obluda) :) mám pár dotazů, snad sem tu dobře:

1) jak složité je udělatu Volva diagnostiku? U VW má kabel s VAGem doma snad každý, je to u Volva podobné nebo je to problém? Budu potřebovat nějakou odbornou radu při nákupu, tak abych věděl jak složité bude někoho sehnat.
2) předběžně sem se díval a jelikož to bude druhé auto s menším nájezdem, tak chci určitě benzín, nejlépe 4,4 (Touareg měl být 4,2 nebo W12 6,0). Na AutoScoutu v Německu mají jednu hezkou se 7mi sedadly (což je pro mě MUST) v R-paketu, ale prodávající píše že něco lehce klepe v motoru. Což mohou být hydroštely, ale taky třeba ne :( je tenhle typ motoru obecně spolehlivej, nebo je to něco jako (sorry zase za ten koncern :)) slavnej VW V10 TDI, kde se bez vyndání celýho motoru z auta dá vyměnit akurát tak voda v odstřikovači a servis stojí desítky tisíc za cokoliv? Nějakej nápad co by tomu mohlo být? (vím že na dálku se to nedá diagnostikovat, ale třeba je to běžná věc).
3) Jinak jedna V8ma je za cca 200tisic v bazaru v Olomouci (je na TipCars), ale má nějaký divný čísla kolem klimatizace - asi dovoz z US? Je to u XC90ek běžné?

Díky!

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1855 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

z USA jsem jich videl dost, zkus se obratit s radami na ok2ucx, Urvanej, David Patocka. Ti myslim tyto motorizace v XC90 maji nebo meli. Nedavno myslim prodaval Urvany toto auto. Ale 200 000 kc je myslim za tuto motorizaci malo, to nebude asi v top stavu.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1856 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Než jsem to stihl, už mě práskli 8)

V8 je v pohodě, jediná rozumná motorizace, aby XC90ka trochu jela. S mírnou nadsázkou, ale je to tak.

Co k tomu říci? Osmiválec si o nějaký ten litřík spotřeby řekne, ale s tím zjevně nemáš problém.
První série měly problém v tom, že jakési ložisko vyvažovací hřídele (za pár korun) ale kdesi uprostřed motoru se snad máchalo v kondenzátu či co, místo toho, aby bylo v suchu (nebo mazané). Jestli má toto konkrétní auto tento potenciální problém, to se dá zjistit z VINka. Od určitého VINu nahoru už to výrobce ošéfoval, ale ty první kusy (a zrovna to byl ročník 2005) to mají už buď vyměněné anebo tato loterie čeká na koupěchtivého zájemce. Cena materiálu je mizivá, cena práce tohle vyměnit je lehce raketová - to ti řekne David Patočka. Jak se to jednou vyléčí, je pokoj. Pak už o motoru nevíš.

Co tě ještě může potkat, je nevhodné umístění elektronického modulu palivové pumpy: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=43385
Opět do určitého čísla to bylo blbě (a snad na to prý byla i svolávačka), pokud to ale nikdo nenapravil, jednoho krásného dne prostě v tichosti neodjedeš.

A to je tak možná všechno, co by bylo specifické pro V8. Ostatní věci jsou společné pro všechny XC90. Občas umí zazlobit modul ICM (displej rádia). V prvních sériích zatékalo do centrálního modulu CEM. To se pořád bavíme o 2005. Z mechanických věcí - prostě hledej tady na fóru.

Jakkoli to zní negativně, ta pohoda s 90kou tohle zcela vynahradí. Myslím, že celkově je to velmi vydařené auto s minimem konstrukčních trablů.
Doufejme, že tě brzy uvidíme tady v klubu :)


Co se týká konkrétního vozu, chce to opravdu shlédnout s někým povolaným (do Olomouce máš asi nejblíže domluvit se s místním uživatelem - martinopel). Napíchnout na diagnostiku. Mimochodem ten jediný a správný kabel - se jmenuje DiCE - v ceně kolem $100-$150 se dá pořídit z Číny = o ničem jiném neuvažuj, nedá ti to relevantní výsledky.

V tomto bazaru jsem byl jednou, zatím nemohu říci nic špatného. Jel jsem tam obhlížet jednu S80 s přiznaným nájezdem 400tkm, nic nezakrývali, byli v pohodě. Třeba jsou to výjimky.

Pavel


P.S. Ameriky tu nejsou úplnou výjimkou. Vzhledem k rozdílu ceny se to celkem vyplatí (či vypláceno) i s převozem přes oceán. Vždy jsou to benzíny (na naftu v US jezdí z 99.9% pouze trucky). Americká auta mají (kromě těch cifer kolem klimy) ještě míle na tacháči a liché 100kHz u rádia. Ale to není nic, s čím bychom si neporadili.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 73
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Praha

#1857 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od moreplavec »

Ahoj,

jelikož koukám po autě pro rodinu na cca 5 let, Volvo bylo dost jasně mezi hlavními favority. Léta se mi líbí a koukám hlavně po XC90, XC70, XC60 nebo V70.

Ráno musí auto odvézt kluky do školky, přes den se mnou objet klienty (nebo stát před prací), večer to svézt domu s nákupem a o víkendu případně výlet celé rodiny (4ks). Příležitostně něco odtáhnout, plně vytížit kufr nebo na střeše odvézt kola. Většinu kilometrů v rámci Prahy a blízkého okolí.

Suma - sumárum mi z toho vychází nejlépe XC70, přesný podíl mezi bezva podívanou, velkým autem a pohodlím (a cenou). XC90 je zbytečně nenasytné, zvlášť v Praze a spolu s XC60 je i dost drahé (resp. v mých limitech jich moc není). V70 je už "jen osobák", nic ve zlém, ale XC70 je od pohledu hezčí, ale také si ho umím představit. Osobně preferuji automat, D5 verzi (časem bych asi čipnul, když je to tu tak kladně hodnoceno), ideálně s adaptivním tempomatem a světlým interiérem. Cenu si představuji do 400k s rokem výroby 2010+ a do 200t km (když to bude za to stát, mírně přisypu). Takových aut jsem pár našel a teď otázka...

... na co si dát pozor nebo co zvážit při koupi? Je vhodné se vyhnout určitému motoru, variantě, roku nebo výbavě? Co jsem pročetl je nutno, zvlášť u automatu, držet cyklus výměn oleje, ale vysloveně nějaké zásadní problémy vztažené na konkrétní typ / výbavu jsem nenašel. Pak by mě zajímalo, lze někde půjčit počítač abych získal skutečná data o autu? Nebo někdo z fóra ochotnej mi pomoct v tomto směru? Moc nevěřím prohlídce v servisu, osobně si totiž myslím, že první koho má bazarista pořešeného, je technik v nejbližším servisu, kam mě ochotně odešle. Nerad bych se dočkal zklamání hned po nákupu, auto měl na parkovišti a měsíce si psal s bazarem přes drahého právníka.

Díky za každý tip!

p.s. v čem je výhoda, pokud nějaká je, Volvo Ocean Race edice? Není to problém, mít auto z limitované série?
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1858 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Jen zareaguji na Ocean Race: tahle special edition nemá žádné speciální (= nesehnatelné) díly. Bývá typicky velmi dobře vybaveno. A u platformy P2 (ty hledáš už P3) bylo auto -obvykle- v krásné modré metalíze. Tak krásné, že jsem si takové musel koupit :-)

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#1859 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Roger »

jeste dodam, ze OR ma v interieru jine sesiti kozenych dilu a par jinych dilu + OR znaky
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 73
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Praha

#1860 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od moreplavec »

Právě mám jedno VOR z r.v. 2010 vyhlídnuto, proto mě to zajímá, zda je to dobrá volba. Tak uvidíme. Jinak něco na co si dát pozor obecně? V hledáčku mám i XC90 za 320k, kde sice i přes nenažranost je ta cena tak příjemá, že holt "úsporu" spálím v rozdílu, případně přečipuju.
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 8
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V40 2.0 1998

#1861 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eXitus »

Zdravím,
budu si kupovat první auto, ale známý mi říkal že na jsou na údržbu a provoz drahý. Trochu větší spotřebu přežiju, ale chtěl jsem se vás zeptat na tu údržbu. Až na rozvody a hlavně automatickou převodovku, je něco podstatného?
eventuelně našel by se někdo kdo by za drobnou úplatu byl ochoten omrknout následující vůz? (pokud by jste mi nákup nevyvrátili už tady)
http://www.tipcars.com/volvo-s80/volvo-s80-35250968.html

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 40
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Davle
Vůz: XC90 D5136kw 2010

#1862 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TomB »

Mam podobne najeto ale ne rozhodne takhle zhuntovanej interier... tipnul bych si ze ma tak 2x tolik najeto..

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1863 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Ta loketka bejvá dost zhuntovaná skoro u každýho vozu. Třeba to ty kilometry může mít.
Každopádně bych si vyčlenil nějaký peníze na servis. Ve finále se dá jiná funkční převodovka koupit za nějakej rozumnej peníz. Před koupí bych to určitě odvezl někomu, kdo těm autům rozumí, ať nám tady za pár dní nebrečíš.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1864 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

hajnej píše: Před koupí bych to určitě odvezl někomu, kdo těm autům rozumí, ať nám tady za pár dní nebrečíš.
aha Budweiss..tak tam zatím nikoho nemáme
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 40
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Davle
Vůz: XC90 D5136kw 2010

#1865 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TomB »

Jasne ale i radio je pekne osmatane.. radicka se leskne jak u manualu.. a volant je radne zdrbnutej..
Nevim jak to mela s80 rv 2000 s materialem na palubce.. nebo byl bejvalej majitel proste odrbavac interieru :)
Srovnavam to se svoji v70 2001 se stejnejma kilakama ktera takhle nevypada... ma teda jen rozdrblej sev na kozene sedacce od nastupovani..
Co tu budu povidat, beztak je nejlepsi to projet a vyzkouset na zivo, nejlepe nechat okouknout od zkusenejsiho idealne servis.. je to za par penez, ale radeji pocital bych urcite tak s 20-30tis kc na dalsi investice.. (brzdy, naprava,pneu, silentbloky, udrzba prevodovky atd.)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 73
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Praha

#1866 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od moreplavec »

Projíždím si VINka googlem a to je masakr. Jedno VIN, stejné auto, během pár dní se hne cena z 300t na 380t, změní se výbava a "původem z ČR" znamená, že je z Švédska... Tohle bude zajímavé dobrodružství a možná než technika bych měl hledat víc právníka, páč tohle je jen o štěstí :o
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 8
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V40 2.0 1998

#1867 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eXitus »

s těma pár desítkama tisíc na opravu počítám, ale jestli někdo není v tom okolí kdo by byl ochoten se na to za úplatu podívat (hlavně na důležité části, věci v interiéru i kdyby nefungovaly mi tolik nevadí), tak to raději nechám být. Přece jen nechtěl bych koupit zajíce v pytli

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#1868 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Kuko28 »

tak jestli jsi z Brna, tak zkus brnknout do AMBO jestli nevědí o něčem na prodej

https://www.autoambo.cz/
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 8
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V40 2.0 1998

#1869 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eXitus »

Tam jsem se už díval, ale bohužel 200 klacků je už mimo mé možnosti

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#1870 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od yoby »

eXitus píše:s těma pár desítkama tisíc na opravu počítám, ale jestli někdo není v tom okolí kdo by byl ochoten se na to za úplatu podívat (hlavně na důležité části, věci v interiéru i kdyby nefungovaly mi tolik nevadí), tak to raději nechám být. Přece jen nechtěl bych koupit zajíce v pytli
Zajed s tím do http://www.machmotors.cz/, když zavoláš p. Černýmu, tak si myslím že se domluvíte. Nebo pak Civatrans, ten je kousek od bazaru. Tady na jihu se to zrovna volvoservisákama nehemží.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 73
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Praha

#1871 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od moreplavec »

Ahoj,

zítra se jedu podívat na toto auto: ODKAZ: Volvo XC70 Ocean Race


[img]http://www.autokarlov.cz/img/cars/285/1.jpg[/img]


Nicméně, majitel autobazaru je pohádkář, co se dalo zjistit o autě sedí napůl a dle jeho slov to jezdí přímo on a jeho švára. Nemátě někdo tip kde a jak zkusit kolem toho auta něco ověřit? Jediné co o tom ve Volvo vědí, že to 2. rok (před koncem garančky) mělo 115tisíc najeto. Zatímco majitel tvrdí, že to u Volvo servisoval (tu klíčovou servisku s rozvody), u Volvo tvrdí, že tam nic nemaj. Pak si "vzpoměl", že ty auta má dvě a omylem, protože je jeden majitel, to napsali na to jeho druhé volvo a tedy má od toho účtenku, ale VINko je na to druhé XC70. Rád mi ukáže i emaily, jak jim psal a žádal o přepsání a vystavení dokladu, ale prej na něj dlabali...

Je tu někdo schopný mi něco o tom dále zjistit, podívat se do STK kolik to kdy mělo najeto, nebo se v Plzni se mnou jít na to podívat? Zítra kolem 15:00 mám dohodnutý sraz.

Jinak auto se mi moc líbí a takhle nějak si svého nového miláčka představuju. Vnější barva klidně mohla být ta šedá / písková, ale co už.
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#1872 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od yoby »

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 73
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Praha

#1873 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od moreplavec »

Bohužel nemám "číslo protokolu poslední technické prohlídky". Majitel to údajně servisoval v servisu hned vedle bazaru, který je také jeho, nebo snad jeho kamaráda (už nevím co přesně říkal). Prý si tam můžu vše ověřit :)
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#1874 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od yoby »

Tak si o něj řekni, nebo koukni do velkého techničáku až ho budeš mít v ruce, většinou tam to číslo bejvá
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1875 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Archaon: tuten konkrétní kus z Olomouce za 200 tu už někdo koupěchtivý prohlížel a závěr byl jasný NEBRAT. Dalším zájemcem o tu Olomouckou byl kluk, kterej V8 nakonec koupil ode mě. Pokud byť jen přemejšlíš o V8, tak se připrav na cenovky kolem 300, míň je podezřelý (moje šla za 250 :-) ).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“